kaip aš nelaukiu sausio 14d..visgi nusprendžiau kad tai bus paskutinis mano bandymas gauti teises iki gimdymo.
nereikia sakyti kad automatas vos ne puspročiams skirtas,
mokiausi ant mechaninės, paskui supratau, jeigu turiu automatą, kokių velnių man apie tuos pedalus galvoti, jeigu aš niekada nevairuosiu, kam man čia kankintis,
o beto, aš tos nuomonės, jei mašina gali daryti ir padėti, kodėl, kokiu tikslu turiu aš tai atlikti pati, ar dėl to kad įrodyčiau sau ar kitam-o aš tai galiu.
galų gale mašina yra skirta patogumui , nes vairuoti yra būtinybė.man iš vis nepatinka mechankė, nematau aš joje privalumų-toje techninėje dalyje.ar čia labai faina minkyt tą sankabą, perjunginėt bėgius, judėti kamštyje, užmynus sankabą, su automatu kairė koja visada laisva.
QUOTE(Taurė @ 2012 01 09, 07:19)
Intelektualus pasisakymas.
* Pradžiai išmokti minkyti pedalus ir sukinėtis, pajausti mašiną kokioje užmiesčio aikštelėje. Po to išmokus pradėti važinėti kokiam kaimuke vakarais, savaitgaliais. Taip mokiausi penkiolikos, šešiolikos metų būdama Vilniaus priemiestyje su žiguliuku
Kai pasijaučiama drąsiau už vairo, galima mokintis mieste irgi ne piko valandomis ir ramiuose rajonuose. Pilnam pasiruošimui pasiimti kelias pamokas su insruktorium pasivažinėti po miestą ir kamščius.
** Kas jums sakė, kad JAV paprastesnės taisyklės ? Labai drąsiai aiškinate nelabai žinodama. Buvote pvz Niujorko mieste arba Čikagoje, kai susiraizgo keli tiltai, susipina keli greitkeliai ir tt ? Greičiai leistini didesni nei Lietuvoje, keliai sudėtingesni ir mašinų daug šimtų tūkstančių daugiau mieste nei pvz Vilniuje. Tai kaip gali būti sudėtingesni keliai LT ?
Teisingai, žmonės ateina savo noru, nes vairuoti reikia, o kito kelio to pasiekti nėra.
Knygutę išsistudijuoti ir suvokti galima ir namuose, priedo naudojantis kompiuteriu.
*** Dabartinės kursų kainos nežinau, tai nelabai ir ginčytis galiu, bet 98 metais mokėjau 500lt. Tai buvo žiauri kaina tuo metu. Po to labai geit sugriežtino viską ir kaina dar gerokai išaugo. Nuo tada mama sakė dar užkilo, bet dabartinių nežinau.
Nors daug kam 500lt ir dabar labai daug.
**** Smagu buvo studijuoti knygelę šeštadieniais su grupe, vietoje to, kad pasimokyti namie ?
Pamenu kaip nekenčiau kursų. Eidavau po mokyklos (buvau dvyliktokė ir teises gavau iškart po gimtadienio) ir taip gailėdavau laiko
* Pradžiai išmokti minkyti pedalus ir sukinėtis, pajausti mašiną kokioje užmiesčio aikštelėje. Po to išmokus pradėti važinėti kokiam kaimuke vakarais, savaitgaliais. Taip mokiausi penkiolikos, šešiolikos metų būdama Vilniaus priemiestyje su žiguliuku
Kai pasijaučiama drąsiau už vairo, galima mokintis mieste irgi ne piko valandomis ir ramiuose rajonuose. Pilnam pasiruošimui pasiimti kelias pamokas su insruktorium pasivažinėti po miestą ir kamščius.
** Kas jums sakė, kad JAV paprastesnės taisyklės ? Labai drąsiai aiškinate nelabai žinodama. Buvote pvz Niujorko mieste arba Čikagoje, kai susiraizgo keli tiltai, susipina keli greitkeliai ir tt ? Greičiai leistini didesni nei Lietuvoje, keliai sudėtingesni ir mašinų daug šimtų tūkstančių daugiau mieste nei pvz Vilniuje. Tai kaip gali būti sudėtingesni keliai LT ?
Teisingai, žmonės ateina savo noru, nes vairuoti reikia, o kito kelio to pasiekti nėra.
Knygutę išsistudijuoti ir suvokti galima ir namuose, priedo naudojantis kompiuteriu.
*** Dabartinės kursų kainos nežinau, tai nelabai ir ginčytis galiu, bet 98 metais mokėjau 500lt. Tai buvo žiauri kaina tuo metu. Po to labai geit sugriežtino viską ir kaina dar gerokai išaugo. Nuo tada mama sakė dar užkilo, bet dabartinių nežinau.
Nors daug kam 500lt ir dabar labai daug.
**** Smagu buvo studijuoti knygelę šeštadieniais su grupe, vietoje to, kad pasimokyti namie ?
Pamenu kaip nekenčiau kursų. Eidavau po mokyklos (buvau dvyliktokė ir teises gavau iškart po gimtadienio) ir taip gailėdavau laiko
*Mano vaikas kursus jau baigusi,issilaike teorija regitroj ir pedalus minkyti moka... O vazineti kaimukuose-sakyciau,nelabai saugu,o ir naudos nebus,egzamina mieste reiks laikyti
**Sake,kas ten dirba,tenka su tokiais pabendrauti Ne apie keliu sudetinguma kalbejau,o apie taisykles (zenklai ir t.t...),o susipyne greitkeliai ir visokie komplikuoti viadukai su tuo niekaip nesusije...
***Vairavimas,masinos islaikymas-brangus malonumas,ta reikia suvokti kai pasiryzti mokytis...Kursu kainos-apie 1200lt dabar,bet daug kur taiko nuolaidas...ir tai yra kapeikos,praktiskai kursu savikaina...palyginimui-kad isigyti vairuotojo profesionalo teises bendroj sumoj viskas kainuoja apie 7000lt. Ir,beje,kazkodel nesigirdi zyzimu del kainos kai einama mokytis i universiteta ar kolegija...juk per prievarta niekas nevaro i tuos mokslus...kaip ir vairuoti...
****taip,smagu...i visus kursus ejau su dideliu malonumu,man patinka mokytis,labai domina viskas kas susije su vairavimu ir jo mokymu,visos technines naujoves,tu kursu laukdavau visa savaite kaip atgaivos sielai po sunkios darbo savaites... darbe kai buvo organizuojami kvalifikacijos kelimo kursai taip pat jie man buvo atgaiva sielai,turiningai ir naudingai praleistos iseigines... Mano dukrai teorijos paskaitos taip pat labai patiko,net gaila buvo kai pasibaige,labai idomiai deste
Ir apsilankyk dar,idomu paskaityt kitokia nuomone,amerikoniska...
palyginimui-kad isigyti vairuotojo profesionalo teises bendroj sumoj viskas kainuoja apie 7000lt.
denaxa
paaiškinkit iš kur tie 7000lt susidaro, aš nesumetu tiek, kad kainuotų teisės....
denaxa
paaiškinkit iš kur tie 7000lt susidaro, aš nesumetu tiek, kad kainuotų teisės....
Cia visu kategoriju teises
MB svajoja, bet kolka brangoka, nes artimiausius 4 metus visvien pagal sia specialybe negaletu dirbti.
MB svajoja, bet kolka brangoka, nes artimiausius 4 metus visvien pagal sia specialybe negaletu dirbti.
QUOTE(mėnulis @ 2012 01 09, 01:46)
Labiausiai juokinga kai zmones demonstruoja pseudo intelekta ir supratima ivairiais klausimais, nesusijusiais su savo kompetencija, issilavinimu. Labiausiai reikia saugotis tu, kurie viska zino, net yra toks pasakymas.
dar juokingiau, kai intelektualai susidaro nuomonę apie šalį iš sakinio mikrobangų krosnelės instrukcijoje Tiesiog intelekto aukštumos.
QUOTE(Taurė @ 2012 01 09, 19:05)
dar juokingiau, kai intelektualai susidaro nuomonę apie šalį iš sakinio mikrobangų krosnelės instrukcijoje Tiesiog intelekto aukštumos.
Vairuoti ismoksiu ir be tikru amerikieciu pagalbos. Zodi intelektas, pavartoji jau trecia karta. Jauciu trukuma. Daugiau nesiplesiu, nes isvaziavai i lankas. Apie sali is ivairiu detaliu galima pasakyti istiesu nemazai. Apie perspejimus ant elektronikos prekiu, susisaudymus mokyklose, maisto kultura as jau ne nekalbu. Laime, kaip jau rasiau, Amerika plati, didele ir ivairiaspalve.
Man gera lankyti vairavimo paskaitas, ir del to, kaip tu nesijauciu nuskriausta, nes labai patinka mokytis nauju dalyku. Studijuoju testinese pomagistrinese studijose, man tai labai malonu. (Priesiskai pasisakau tik del to, kad vairuoti gali mokinti tik seimos nariams priskiriami asmenys). Kazkaip tu to nepagavai. Nes atejai cia visai ne to. Ak, tie emigrantai. Pas mus, oi atsiprasau, taip jus sakote, pas jus Amerikoje yra visiskai kitaip, nes cia Lietuva, ne Amerika. Mes, likusieji, pradedame nuo saves ir nebegame sakydami, kad viskas blogai. As nelikau ten kur geriau ir AMERIKA, o grizau, padaryti, kad butu graziau ir cia. Todel man tavo aidas is uz vandenyno apie intelekta, Amerika, dalyku netobuluma kelia nuostaba, nusivylima ir juoka kartu.
baikit pyktis
man zinokit irgi teorijos paskaitos nebuvo jokia kancia 2 kartus per savaite, ten lyg 14 ar 15 paskaitu, tai ne pasaulio pabaiga, po darbo dar 1.5 val ne sededavau o mokydavaus, suzinojau tokiu dalyku kurie man praverte laikant teorijos egzamina, nepraleidau nei vienos paskaitos, nezinau kaip kitiems bet mano manymu teorines zinios ( kelio zenklai, taisykles ir pan) yra labai svarbu, va vyro sunenas mokinasi eksternu, tai jau net uzkniso jo klausimai, o butent tie, kuriuos isgirdau teorijos pamokose, ten ne tik buvo sausa teorija is knygutes, bet visada pateikdavo ir gyvenimisku pavyzdziu, jei neaisku papaisyddavo situacija ant lentos, aisku kiekvienas renkasi kas jam patogiau ir jo manymu naudingiau, bet nei kiek nesigailejau, kad uz vairavimo kursus sumokejau dagiau
man zinokit irgi teorijos paskaitos nebuvo jokia kancia 2 kartus per savaite, ten lyg 14 ar 15 paskaitu, tai ne pasaulio pabaiga, po darbo dar 1.5 val ne sededavau o mokydavaus, suzinojau tokiu dalyku kurie man praverte laikant teorijos egzamina, nepraleidau nei vienos paskaitos, nezinau kaip kitiems bet mano manymu teorines zinios ( kelio zenklai, taisykles ir pan) yra labai svarbu, va vyro sunenas mokinasi eksternu, tai jau net uzkniso jo klausimai, o butent tie, kuriuos isgirdau teorijos pamokose, ten ne tik buvo sausa teorija is knygutes, bet visada pateikdavo ir gyvenimisku pavyzdziu, jei neaisku papaisyddavo situacija ant lentos, aisku kiekvienas renkasi kas jam patogiau ir jo manymu naudingiau, bet nei kiek nesigailejau, kad uz vairavimo kursus sumokejau dagiau
QUOTE(rentabili @ 2012 01 09, 15:15)
kaip aš nelaukiu sausio 14d..visgi nusprendžiau kad tai bus paskutinis mano bandymas gauti teises iki gimdymo.
nereikia sakyti kad automatas vos ne puspročiams skirtas,
mokiausi ant mechaninės, paskui supratau, jeigu turiu automatą, kokių velnių man apie tuos pedalus galvoti, jeigu aš niekada nevairuosiu, kam man čia kankintis,
o beto, aš tos nuomonės, jei mašina gali daryti ir padėti, kodėl, kokiu tikslu turiu aš tai atlikti pati, ar dėl to kad įrodyčiau sau ar kitam-o aš tai galiu.
galų gale mašina yra skirta patogumui , nes vairuoti yra būtinybė.man iš vis nepatinka mechankė, nematau aš joje privalumų-toje techninėje dalyje.ar čia labai faina minkyt tą sankabą, perjunginėt bėgius, judėti kamštyje, užmynus sankabą, su automatu kairė koja visada laisva.
nereikia sakyti kad automatas vos ne puspročiams skirtas,
mokiausi ant mechaninės, paskui supratau, jeigu turiu automatą, kokių velnių man apie tuos pedalus galvoti, jeigu aš niekada nevairuosiu, kam man čia kankintis,
o beto, aš tos nuomonės, jei mašina gali daryti ir padėti, kodėl, kokiu tikslu turiu aš tai atlikti pati, ar dėl to kad įrodyčiau sau ar kitam-o aš tai galiu.
galų gale mašina yra skirta patogumui , nes vairuoti yra būtinybė.man iš vis nepatinka mechankė, nematau aš joje privalumų-toje techninėje dalyje.ar čia labai faina minkyt tą sankabą, perjunginėt bėgius, judėti kamštyje, užmynus sankabą, su automatu kairė koja visada laisva.
Apsoliuciai pritariu issakytai nuomonei, jau ir anksciau pasisakiau sia tema
Jau dabar leidziami masinu modeliai kurie patys parkuojasi... Puse draugiu vazineja automatais ant mechanikos ju nepasodinsi, musu seimoje taip pat visi su automatais ir i nevisprocius mes tikrai nepanasus.......
QUOTE(rentabili @ 2012 01 09, 16:35)
palyginimui-kad isigyti vairuotojo profesionalo teises bendroj sumoj viskas kainuoja apie 7000lt.
denaxa
paaiškinkit iš kur tie 7000lt susidaro, aš nesumetu tiek, kad kainuotų teisės....
denaxa
paaiškinkit iš kur tie 7000lt susidaro, aš nesumetu tiek, kad kainuotų teisės....
D+C+CE+pirmine pradine profesine kvalifikacija (kaina tokia kaip ir kursu,be jos negalima dirbti,keleiviams ir kroviniams vezti atskirai),+ADR pazymejimas jei nori geresniu galimybiu padoresni darba susirasti...Vilniuj,berods,galima ir pigiau prasisukti...tokia kaina parase bachuras kuris laike rajone,bet jis laike visas kategorijas kartu,jei laikytis atskirai po viena-kaina dar didesne iseitu... As spejau laiku susisukti,pries 1,5m CE issilaikiau,pamaciau kad cia gerai nebus,kad reik netempt, skubet,na ir neprasoviau...
QUOTE(jovita25 @ 2012 01 09, 21:17)
Apsoliuciai pritariu issakytai nuomonei, jau ir anksciau pasisakiau sia tema
Jau dabar leidziami masinu modeliai kurie patys parkuojasi... Puse draugiu vazineja automatais ant mechanikos ju nepasodinsi, musu seimoje taip pat visi su automatais ir i nevisprocius mes tikrai nepanasus.......
Jau dabar leidziami masinu modeliai kurie patys parkuojasi... Puse draugiu vazineja automatais ant mechanikos ju nepasodinsi, musu seimoje taip pat visi su automatais ir i nevisprocius mes tikrai nepanasus.......
patinka man tokie žmonės
o "Toyota Prius" iš vis pasaka, protingesnės mašinos nežinau, pati parkuojasi atbula.liuks.gaila kad Regitra neleidžia laikyti teisių su savo mašinom, kaip galvelės neskaudėtų...
ir važinėju be tų teisių , nesakau kad labai gerai darau, bet atsiranda tokų reikalų, kad reikia.mano viena pažįstama taip važinėja 8metai, sako-kai praktikos įgysiu tai eisiu ir laikysiu , tai klausydama jos ir aš iš kelio išėjau, sako, neįmanoma išlaikyti teises, kai tu prie vairo sedėjai virš 20valandų.tik dėlto, kad tinka man jos padrąsinimai, tai atsidūstu ir važiuoju.
neturėjau dar avarinės situacijos, ir niekas vidurinio pirštelio neparodė, ir prie smilkinio nesukiojo....tfu tfu
QUOTE(rentabili @ 2012 01 10, 09:15)
Labai nepritariu tokiems dalykams. aisku cia jusu asmeninis reikalas, bet kaip bebutu kelyje jus esate ne viena ir rizikuojate ne tik savo gyvybe/sveikata.
O islaikyti egzamina po 15 privalomu pamoku tikrai imanoma, as pradejau nuo nulio ir islaikiau. O jei nepavyksta islaikyt, tai matyt ir kelyje vienam dar ne laikas buti.
QUOTE(B.r.i.u.n.e.t.e @ 2012 01 10, 10:50)
Labai nepritariu tokiems dalykams. aisku cia jusu asmeninis reikalas, bet kaip bebutu kelyje jus esate ne viena ir rizikuojate ne tik savo gyvybe/sveikata.
O islaikyti egzamina po 15 privalomu pamoku tikrai imanoma, as pradejau nuo nulio ir islaikiau. O jei nepavyksta islaikyt, tai matyt ir kelyje vienam dar ne laikas buti.
O islaikyti egzamina po 15 privalomu pamoku tikrai imanoma, as pradejau nuo nulio ir islaikiau. O jei nepavyksta islaikyt, tai matyt ir kelyje vienam dar ne laikas buti.
visiskai pritariu niekada nepritariau nei vazinejui be teisiu, nei ju pirkimui, nesugebi islaikyti pats, reiksias nesi pasiruoses buti kelyje, kad ir kaip manai gerai vairuojantis esi