Mielosios
Sveikų, prasmingų, kūrybingų, ramių, jaukių, džiugių, turtingų ir sėkmingų Kalėdų bei Naujųjų metų.... Kaip smagu, kad visos esate tokio šaunios, geranoriškos...
QUOTE(viga @ 2011 12 18, 19:26)
Mes birželį, iš kart pasibaigus mokslo metams, duonutę kepsim Niūronyse, tuo pačiu Puntuką aplankysim, Arklio muziejų ir į vasaros rogučių trasą užsuksim
Labukas, buvau du kartus, labai patiko, dar labiau patiko pas Kačkuvienę, kitos pavardės nepamenu.Su vaišėm kainavo vaikams po 12 Lt, apsivalgėm visi
Papildyta:
QUOTE(eda77 @ 2011 12 16, 20:14)
Gal galima plačiau...
Turiu pasidariusi lentelę ir ten rašau taškus, kas pusmetį susiskaičiuojam, labai skatina motyvaciją, ypač 3-4 klasėje.
Vertinimas
Trečioje ir ketvirtoje klasėse taikau kaupiamąją taškų vertinimo sistemą.
Lietuvių kalba
1.Diktantas, atpasakojimas iki 10 (taškų)
2.Kūrybinis darbas iki 15
-turinys iki 5
-rašyba iki 5
-pastangos iki 5
3.Taisyklių taikymas iki 5
4.Skaitymas iki 10
5.Pasakojimas iki 10
6.Deklamavimas iki 10
7.Teksto suvokimas iki 10
Matematika
1.Tekstinis uždavinys iki 3
2.Sprendinukai - už veiksmą po 1
Pasaulio pažinimas
1.Žinios iki 10
2.Žinių taikymas iki 10
Muzika
1.Žinios iki 10
2.Dainavimas iki 10
Dailė ir technologijos
1.Praktinė raiška iki 10
Kūno kultūra
1.Fizinė veikla iki 10
2.Šokis iki 10
Baigtas sąsiuvinis iki 10
Neatliktas namų darbas -10
Turiu pasidariusi lentelę ir ten rašau taškus, kas pusmetį susiskaičiuojam, labai skatina motyvaciją, ypač 3-4 klasėje.
Vertinimas
Trečioje ir ketvirtoje klasėse taikau kaupiamąją taškų vertinimo sistemą.
Lietuvių kalba
1.Diktantas, atpasakojimas iki 10 (taškų)
2.Kūrybinis darbas iki 15
-turinys iki 5
-rašyba iki 5
-pastangos iki 5
3.Taisyklių taikymas iki 5
4.Skaitymas iki 10
5.Pasakojimas iki 10
6.Deklamavimas iki 10
7.Teksto suvokimas iki 10
Matematika
1.Tekstinis uždavinys iki 3
2.Sprendinukai - už veiksmą po 1
Pasaulio pažinimas
1.Žinios iki 10
2.Žinių taikymas iki 10
Muzika
1.Žinios iki 10
2.Dainavimas iki 10
Dailė ir technologijos
1.Praktinė raiška iki 10
Kūno kultūra
1.Fizinė veikla iki 10
2.Šokis iki 10
Baigtas sąsiuvinis iki 10
Neatliktas namų darbas -10
Labukas,
Mane sudomino sis vertinimas. Tik norėčiau, kad plačiau apie tai parašytum. Kaip tai realiai vyksta ir kas is to, kuris surenka daugiausiai tašku ir pan. Ačiū tau už atsakymą.
Mane labai domina dar mokinių įsivertinimo būdai pasibaigiant pamokai. Musu pavaduotoja labai dideli demesi dabar skiria mokiniu isivertinimui, tai galvoju, gal kuri pasidalinsite savo patirtimi.
Labukas,
Mane sudomino sis vertinimas. Tik norėčiau, kad plačiau apie tai parašytum. Kaip tai realiai vyksta ir kas is to, kuris surenka daugiausiai tašku ir pan. Ačiū tau už atsakymą.
Bandysiu paaškinti. Turiu atsispausdinusi lentelę, tiesiog vaikų vardai ir daug langelių į kuriuos rašau tuos balus skirtingom spalvom pagal dalykus. Lentelė pakabinta matomoj vietoj. Už ką kiek jau rašiau, aišku jei matau, kad vaikas labai stengiasi, bet silpniau išeina tai už pastangas pridedu taškelį kitą. Jei kuriam vaikui silpniau sekasi mokslas, yra šansas tvarkingai rašyti ir gauti 10 taškų, visada atlikti namų darbus. Už namų darbus kartais taip pat patikrinusi surašau taškus, bet retai, nes pradeda dėl taškų ir tėveliai stengtis, bet kartais surašau, kad nebūtų namų darbų užduotys atliekamos bet kaip. Dažniau vertinu klasėje atliktą darbą. Kas pusmetį ir metų pabaigoj suskaičiuojame taškus ir nusprendžiam kiek vietų bus apdovanota, dovanėles paruošiu pati arba tėveliai padeda. Vaikai patys pradeda skaičiuoti taškus, išeina savotiškos lenktynės, bet veikia gerai, labiau ima stengtis, net tėvai tai pastebi. Gal aiškai parašiau.
Įsivertinimui naudoju šviesoforo spalvas, lipdukus, veidelių spalvinimą, kėdės metodą, kai kiekvienas atsisėda ant kėdės vidury klasės ir išsako nuomonę, kuri nediskutuojama.
Mane sudomino sis vertinimas. Tik norėčiau, kad plačiau apie tai parašytum. Kaip tai realiai vyksta ir kas is to, kuris surenka daugiausiai tašku ir pan. Ačiū tau už atsakymą.
Bandysiu paaškinti. Turiu atsispausdinusi lentelę, tiesiog vaikų vardai ir daug langelių į kuriuos rašau tuos balus skirtingom spalvom pagal dalykus. Lentelė pakabinta matomoj vietoj. Už ką kiek jau rašiau, aišku jei matau, kad vaikas labai stengiasi, bet silpniau išeina tai už pastangas pridedu taškelį kitą. Jei kuriam vaikui silpniau sekasi mokslas, yra šansas tvarkingai rašyti ir gauti 10 taškų, visada atlikti namų darbus. Už namų darbus kartais taip pat patikrinusi surašau taškus, bet retai, nes pradeda dėl taškų ir tėveliai stengtis, bet kartais surašau, kad nebūtų namų darbų užduotys atliekamos bet kaip. Dažniau vertinu klasėje atliktą darbą. Kas pusmetį ir metų pabaigoj suskaičiuojame taškus ir nusprendžiam kiek vietų bus apdovanota, dovanėles paruošiu pati arba tėveliai padeda. Vaikai patys pradeda skaičiuoti taškus, išeina savotiškos lenktynės, bet veikia gerai, labiau ima stengtis, net tėvai tai pastebi. Gal aiškai parašiau.
Įsivertinimui naudoju šviesoforo spalvas, lipdukus, veidelių spalvinimą, kėdės metodą, kai kiekvienas atsisėda ant kėdės vidury klasės ir išsako nuomonę, kuri nediskutuojama.
QUOTE(viga @ 2011 12 26, 21:57)
Labukas,
Mane sudomino sis vertinimas. Tik norėčiau, kad plačiau apie tai parašytum. Kaip tai realiai vyksta ir kas is to, kuris surenka daugiausiai tašku ir pan. Ačiū tau už atsakymą.
Bandysiu paaškinti. Turiu atsispausdinusi lentelę, tiesiog vaikų vardai ir daug langelių į kuriuos rašau tuos balus skirtingom spalvom pagal dalykus. Lentelė pakabinta matomoj vietoj. Už ką kiek jau rašiau, aišku jei matau, kad vaikas labai stengiasi, bet silpniau išeina tai už pastangas pridedu taškelį kitą. Jei kuriam vaikui silpniau sekasi mokslas, yra šansas tvarkingai rašyti ir gauti 10 taškų, visada atlikti namų darbus. Už namų darbus kartais taip pat patikrinusi surašau taškus, bet retai, nes pradeda dėl taškų ir tėveliai stengtis, bet kartais surašau, kad nebūtų namų darbų užduotys atliekamos bet kaip. Dažniau vertinu klasėje atliktą darbą. Kas pusmetį ir metų pabaigoj suskaičiuojame taškus ir nusprendžiam kiek vietų bus apdovanota, dovanėles paruošiu pati arba tėveliai padeda. Vaikai patys pradeda skaičiuoti taškus, išeina savotiškos lenktynės, bet veikia gerai, labiau ima stengtis, net tėvai tai pastebi. Gal aiškai parašiau.
Įsivertinimui naudoju šviesoforo spalvas, lipdukus, veidelių spalvinimą, kėdės metodą, kai kiekvienas atsisėda ant kėdės vidury klasės ir išsako nuomonę, kuri nediskutuojama.
Mane sudomino sis vertinimas. Tik norėčiau, kad plačiau apie tai parašytum. Kaip tai realiai vyksta ir kas is to, kuris surenka daugiausiai tašku ir pan. Ačiū tau už atsakymą.
Bandysiu paaškinti. Turiu atsispausdinusi lentelę, tiesiog vaikų vardai ir daug langelių į kuriuos rašau tuos balus skirtingom spalvom pagal dalykus. Lentelė pakabinta matomoj vietoj. Už ką kiek jau rašiau, aišku jei matau, kad vaikas labai stengiasi, bet silpniau išeina tai už pastangas pridedu taškelį kitą. Jei kuriam vaikui silpniau sekasi mokslas, yra šansas tvarkingai rašyti ir gauti 10 taškų, visada atlikti namų darbus. Už namų darbus kartais taip pat patikrinusi surašau taškus, bet retai, nes pradeda dėl taškų ir tėveliai stengtis, bet kartais surašau, kad nebūtų namų darbų užduotys atliekamos bet kaip. Dažniau vertinu klasėje atliktą darbą. Kas pusmetį ir metų pabaigoj suskaičiuojame taškus ir nusprendžiam kiek vietų bus apdovanota, dovanėles paruošiu pati arba tėveliai padeda. Vaikai patys pradeda skaičiuoti taškus, išeina savotiškos lenktynės, bet veikia gerai, labiau ima stengtis, net tėvai tai pastebi. Gal aiškai parašiau.
Įsivertinimui naudoju šviesoforo spalvas, lipdukus, veidelių spalvinimą, kėdės metodą, kai kiekvienas atsisėda ant kėdės vidury klasės ir išsako nuomonę, kuri nediskutuojama.
bet juk cia gaunas visai rimtas vertinimas..
Įsivertinimui naudoju pratybose esantį kasdieninį įsivertinimą, klasėje kabantį šviesoforą su vardais ir pačių sugalvotą įsivertinimo sistemą pratybų paskutiniam viršely. Mėgstamiausias mano vaikų būdas-šviesoforas.
Sveikos kolegės,
Su praėjusiomis šventėmis. Tikiu, kad nors trumpam atsikvėpsite, nes prabėgs mokinių atostogos ir vėl nersime į šurmulį. Dabar taip gera mokykloje, kad gali ramiai sau tvarkytis popieriukus. Sakykite, ar visos gavote prizus iš konkursų: Traukiniu atrieda Kalėdos ir Pagalbos telefonas 112? Mes dar nesulaukiame.
Su praėjusiomis šventėmis. Tikiu, kad nors trumpam atsikvėpsite, nes prabėgs mokinių atostogos ir vėl nersime į šurmulį. Dabar taip gera mokykloje, kad gali ramiai sau tvarkytis popieriukus. Sakykite, ar visos gavote prizus iš konkursų: Traukiniu atrieda Kalėdos ir Pagalbos telefonas 112? Mes dar nesulaukiame.
QUOTE(viga @ 2011 12 26, 22:57)
Labukas,
Mane sudomino sis vertinimas. Tik norėčiau, kad plačiau apie tai parašytum. Kaip tai realiai vyksta ir kas is to, kuris surenka daugiausiai tašku ir pan. Ačiū tau už atsakymą.
Bandysiu paaškinti. Turiu atsispausdinusi lentelę, tiesiog vaikų vardai ir daug langelių į kuriuos rašau tuos balus skirtingom spalvom pagal dalykus. Lentelė pakabinta matomoj vietoj. Už ką kiek jau rašiau, aišku jei matau, kad vaikas labai stengiasi, bet silpniau išeina tai už pastangas pridedu taškelį kitą. Jei kuriam vaikui silpniau sekasi mokslas, yra šansas tvarkingai rašyti ir gauti 10 taškų, visada atlikti namų darbus. Už namų darbus kartais taip pat patikrinusi surašau taškus, bet retai, nes pradeda dėl taškų ir tėveliai stengtis, bet kartais surašau, kad nebūtų namų darbų užduotys atliekamos bet kaip. Dažniau vertinu klasėje atliktą darbą. Kas pusmetį ir metų pabaigoj suskaičiuojame taškus ir nusprendžiam kiek vietų bus apdovanota, dovanėles paruošiu pati arba tėveliai padeda. Vaikai patys pradeda skaičiuoti taškus, išeina savotiškos lenktynės, bet veikia gerai, labiau ima stengtis, net tėvai tai pastebi. Gal aiškai parašiau.
Įsivertinimui naudoju šviesoforo spalvas, lipdukus, veidelių spalvinimą, kėdės metodą, kai kiekvienas atsisėda ant kėdės vidury klasės ir išsako nuomonę, kuri nediskutuojama.
Mane sudomino sis vertinimas. Tik norėčiau, kad plačiau apie tai parašytum. Kaip tai realiai vyksta ir kas is to, kuris surenka daugiausiai tašku ir pan. Ačiū tau už atsakymą.
Bandysiu paaškinti. Turiu atsispausdinusi lentelę, tiesiog vaikų vardai ir daug langelių į kuriuos rašau tuos balus skirtingom spalvom pagal dalykus. Lentelė pakabinta matomoj vietoj. Už ką kiek jau rašiau, aišku jei matau, kad vaikas labai stengiasi, bet silpniau išeina tai už pastangas pridedu taškelį kitą. Jei kuriam vaikui silpniau sekasi mokslas, yra šansas tvarkingai rašyti ir gauti 10 taškų, visada atlikti namų darbus. Už namų darbus kartais taip pat patikrinusi surašau taškus, bet retai, nes pradeda dėl taškų ir tėveliai stengtis, bet kartais surašau, kad nebūtų namų darbų užduotys atliekamos bet kaip. Dažniau vertinu klasėje atliktą darbą. Kas pusmetį ir metų pabaigoj suskaičiuojame taškus ir nusprendžiam kiek vietų bus apdovanota, dovanėles paruošiu pati arba tėveliai padeda. Vaikai patys pradeda skaičiuoti taškus, išeina savotiškos lenktynės, bet veikia gerai, labiau ima stengtis, net tėvai tai pastebi. Gal aiškai parašiau.
Įsivertinimui naudoju šviesoforo spalvas, lipdukus, veidelių spalvinimą, kėdės metodą, kai kiekvienas atsisėda ant kėdės vidury klasės ir išsako nuomonę, kuri nediskutuojama.
Labukas visoms,
Aciu uz paaiskinima.
QUOTE(studija @ 2011 12 27, 12:37)
Mėgstamiausias mano vaikų būdas-šviesoforas.
O kaip jis veikia? Ar vertini pagal spalvas?
QUOTE(studija @ 2011 12 27, 11:37)
Įsivertinimui naudoju pratybose esantį kasdieninį įsivertinimą, klasėje kabantį šviesoforą su vardais ir pačių sugalvotą įsivertinimo sistemą pratybų paskutiniam viršely. Mėgstamiausias mano vaikų būdas-šviesoforas.
Aš irgi norėčiau plačiau sužinoti apie klasėje kabantį šviesoforą su vardais. Gal būtų galima nuotraukytę
Pas mane tai visi turi ant suolų šviesoforą ir pabaigoj pamokos kelia tą spalvą, kaip jam sekėsi
http://www.elektroma...leries/Item/939
http://www.elektroma...leries/Item/936
http://www.elektroma...leries/Item/897
Mergaites pabalsuokite dar kas galite
http://www.elektroma...leries/Item/936
http://www.elektroma...leries/Item/897
Mergaites pabalsuokite dar kas galite
Sveikos
Su praėjusiomis šventėmis
Mes taip pat nesulaukėme iš Pagalbos telefonas 112". Aš jiems paskambinau ketvirtadienį ir jie pažadėjo išsiaiškinti, kodėl mes dar negavome prizų. Tikiuosi, kad po mokinių atostogų prizai bus.
Su praėjusiomis šventėmis
QUOTE(ninkute @ 2011 12 27, 13:13)
Sveikos kolegės,
Sakykite, ar visos gavote prizus iš konkursų..... Pagalbos telefonas 112? Mes dar nesulaukiame.
Sakykite, ar visos gavote prizus iš konkursų..... Pagalbos telefonas 112? Mes dar nesulaukiame.
Mes taip pat nesulaukėme iš Pagalbos telefonas 112". Aš jiems paskambinau ketvirtadienį ir jie pažadėjo išsiaiškinti, kodėl mes dar negavome prizų. Tikiuosi, kad po mokinių atostogų prizai bus.