Sveikų, prasmingų, kūrybingų, ramių, jaukių, džiugių, turtingų ir sėkmingų Kalėdų bei Naujųjų metų....


viga, 18 Gru 2011 - 19:26, para�ė:
viga, 18 Gru 2011 - 19:26, para�ė: ![]()
Mes birželį, iš kart pasibaigus mokslo metams, duonutę kepsim Niūronyse, tuo pačiu Puntuką aplankysim, Arklio muziejų ir į vasaros rogučių trasą užsuksim
eda77, 16 Gru 2011 - 20:14, para�ė:
eda77, 16 Gru 2011 - 20:14, para�ė: ![]()
Gal galima plačiau...
![]()
Turiu pasidariusi lentelę ir ten rašau taškus, kas pusmetį susiskaičiuojam, labai skatina motyvaciją, ypač 3-4 klasėje.
Vertinimas
Trečioje ir ketvirtoje klasėse taikau kaupiamąją taškų vertinimo sistemą.
Lietuvių kalba
1.Diktantas, atpasakojimas iki 10 (taškų)
2.Kūrybinis darbas iki 15
-turinys iki 5
-rašyba iki 5
-pastangos iki 5
3.Taisyklių taikymas iki 5
4.Skaitymas iki 10
5.Pasakojimas iki 10
6.Deklamavimas iki 10
7.Teksto suvokimas iki 10
Matematika
1.Tekstinis uždavinys iki 3
2.Sprendinukai - už veiksmą po 1
Pasaulio pažinimas
1.Žinios iki 10
2.Žinių taikymas iki 10
Muzika
1.Žinios iki 10
2.Dainavimas iki 10
Dailė ir technologijos
1.Praktinė raiška iki 10
Kūno kultūra
1.Fizinė veikla iki 10
2.Šokis iki 10
Baigtas sąsiuvinis iki 10
Neatliktas namų darbas -10
viga, 26 Gru 2011 - 21:57, para�ė:
viga, 26 Gru 2011 - 21:57, para�ė: ![]()
Labukas,
Mane sudomino sis vertinimas. Tik norėčiau, kad plačiau apie tai parašytum. Kaip tai realiai vyksta ir kas is to, kuris surenka daugiausiai tašku ir pan. Ačiū tau už atsakymą.
Bandysiu paaškinti. Turiu atsispausdinusi lentelę, tiesiog vaikų vardai ir daug langelių į kuriuos rašau tuos balus skirtingom spalvom pagal dalykus. Lentelė pakabinta matomoj vietoj. Už ką kiek jau rašiau, aišku jei matau, kad vaikas labai stengiasi, bet silpniau išeina tai už pastangas pridedu taškelį kitą. Jei kuriam vaikui silpniau sekasi mokslas, yra šansas tvarkingai rašyti ir gauti 10 taškų, visada atlikti namų darbus. Už namų darbus kartais taip pat patikrinusi surašau taškus, bet retai, nes pradeda dėl taškų ir tėveliai stengtis, bet kartais surašau, kad nebūtų namų darbų užduotys atliekamos bet kaip. Dažniau vertinu klasėje atliktą darbą. Kas pusmetį ir metų pabaigoj suskaičiuojame taškus ir nusprendžiam kiek vietų bus apdovanota, dovanėles paruošiu pati arba tėveliai padeda. Vaikai patys pradeda skaičiuoti taškus, išeina savotiškos lenktynės, bet veikia gerai, labiau ima stengtis, net tėvai tai pastebi. Gal aiškai parašiau.
Įsivertinimui naudoju šviesoforo spalvas, lipdukus, veidelių spalvinimą, kėdės metodą, kai kiekvienas atsisėda ant kėdės vidury klasės ir išsako nuomonę, kuri nediskutuojama.
viga, 26 Gru 2011 - 22:57, para�ė:
viga, 26 Gru 2011 - 22:57, para�ė: ![]()
Labukas,
Mane sudomino sis vertinimas. Tik norėčiau, kad plačiau apie tai parašytum. Kaip tai realiai vyksta ir kas is to, kuris surenka daugiausiai tašku ir pan. Ačiū tau už atsakymą.
Bandysiu paaškinti. Turiu atsispausdinusi lentelę, tiesiog vaikų vardai ir daug langelių į kuriuos rašau tuos balus skirtingom spalvom pagal dalykus. Lentelė pakabinta matomoj vietoj. Už ką kiek jau rašiau, aišku jei matau, kad vaikas labai stengiasi, bet silpniau išeina tai už pastangas pridedu taškelį kitą. Jei kuriam vaikui silpniau sekasi mokslas, yra šansas tvarkingai rašyti ir gauti 10 taškų, visada atlikti namų darbus. Už namų darbus kartais taip pat patikrinusi surašau taškus, bet retai, nes pradeda dėl taškų ir tėveliai stengtis, bet kartais surašau, kad nebūtų namų darbų užduotys atliekamos bet kaip. Dažniau vertinu klasėje atliktą darbą. Kas pusmetį ir metų pabaigoj suskaičiuojame taškus ir nusprendžiam kiek vietų bus apdovanota, dovanėles paruošiu pati arba tėveliai padeda. Vaikai patys pradeda skaičiuoti taškus, išeina savotiškos lenktynės, bet veikia gerai, labiau ima stengtis, net tėvai tai pastebi. Gal aiškai parašiau.
Įsivertinimui naudoju šviesoforo spalvas, lipdukus, veidelių spalvinimą, kėdės metodą, kai kiekvienas atsisėda ant kėdės vidury klasės ir išsako nuomonę, kuri nediskutuojama.
studija, 27 Gru 2011 - 11:37, para�ė:
studija, 27 Gru 2011 - 11:37, para�ė: ![]()
Įsivertinimui naudoju pratybose esantį kasdieninį įsivertinimą, klasėje kabantį šviesoforą su vardais ir pačių sugalvotą įsivertinimo sistemą pratybų paskutiniam viršely. Mėgstamiausias mano vaikų būdas-šviesoforas.
ninkute, 27 Gru 2011 - 13:13, para�ė:
ninkute, 27 Gru 2011 - 13:13, para�ė: ![]()
Sveikos kolegės,
Sakykite, ar visos gavote prizus iš konkursų..... „Pagalbos telefonas 112„? Mes dar nesulaukiame.
__AUTHOR__ para�ė
__AUTHOR__ para�ė