klausimo formuluote tokia:
1. Įvertinkite veiksnius, lemiančius Jūsų pasitikėjimą kitomis įmonėmis?
1. Dažnas bendravimas
2. Ilgalaikis bendravimas
3. Atvira tarpusavio komunikacija, vykdant užsakymus
4. Išankstiniai įspėjimai apie galimus keblumus, vykdant užsakymus
5. Pažadų tęsėjimas/žodžio laikymasis
6. Atsižvelgiama į jūsų kaip kliento poreikius
7. Formalūs įsipareigojimai/pasirašytos sutartys
8. Bendravimas neformalioje aplinkoje, bendros pramogos
noriu išsiaiškinti ar didėjant vieniems pasitikėjimą sąlygojančiams veiksniams didėja kiti. vertinti juos buvo galima:
Visiškai nesutinku Nesutinku Nei sutinku, nei nesutinku Sutinku Visiškai sutinku
dar noreciau paklausti jeigu yra ranginis vertinimas, ketogorijom: visiskai nesvarbu, nesvarbu, nei svarbu nei nesvarbu, svarbu, labai svarbu. Galima ivertintis teiginius lyginti tarpusavyje?pavyzdziui: respondentai produkto kaina iskyre kaip svarbesni veiksni sąlygojanti pasitenkinima nei produkto kokybe. Ar taip negali lyginti? dekui:)
Jeigu gaunate teigiama statistiskai reiksminga (p<0,05) koreliacijos koeficienta, tai reiskia, kad kuo labiau sutinka su vienu teiginiu, tai labiau sutinka ir su kitu teiginiu, arba atvirksciai, kuo maziau sutinka su vienu teiginiu, tuo maziau sutinka ir su kitu.
O vertinti teiginius tai galite kaip norite :-)