Įkraunama...
Įkraunama...

Verslo liudijimas (patentas), individuali veikla

QUOTE(Murčikas @ 2012 05 04, 09:56)
Beto ir vykdant veikal su IV galite tapti pvm moketoju, jei importuojate prekiu is es daugiau nei uz 35000 per metus, arba jei jusu apyvarta bus virs 100 000, tada jau butinai turite registruotis ir israsinesite pvm fakturas  4u.gif

Nuo šiųi metų pakelta iki 155 000 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(NIDA* @ 2012 03 05, 23:42)
Dar karta kreipiuosi, gal kas galetu pagelbeti, kaip reiketu teisingai pildyti IVP apskaitos zurnala?

gal kas turite exel ar word versija ir pavyzdi, (mazdaug) ka i kuri langeli rasyti ?
gal zinote, kur internete galima butu paziureti pildymo pavyzdi ar pan.

ar pajamos ir islaidos ( to paties parduoto daikto) rasomos vienoje eiluteje?

is anksto dekui smile.gif

Prisijungiu prie NIDA* ir labai prašau pakonsultuoti dėl IV apskaitos žurnalo pildymo.

Parsisiunčiau iš www.vmi.lt puslapio pildymo formą, bet man vis viena neaišku, kaip čia ką rašyti...
user posted image

Jei vienu pirkimu perku kokias 10 kelnių, 5 batus ir 3 rankines, tai man daryti tris išlaidų įrašus? Ar vieną su bendra suma?
Atitinkamai- kai parduodu daug prekių vienam pirkėjui, turiu įtraukti į apskaitos žurnalą, kiek ko jam pardaviau? Ar pakanka tą sąrašą išdėstyti pirkimo- pardavimo kvite, o į apskaitos žurnalą padaryti vieną bendrą gautos sumos įrašą?
Nei prie išlaidų, nei prie pajamų nėra grafų kiekiams įrašyti.. Bet, kaip suprantu pagal buhalterinės apskaitos taisykles, juos būtina nurodyti.. Kur juos nurodyti? Tiesiog prie prekės pavadinimo?
Ką reikia įrašyti grafoje "Operacijos turinys"? Konkretų parduodamos prekės pavadinimą ar tai, kad pajamos už parduotas prekes?
Dar kitas klausimas- prekes siųsiu paštu arba per kurjerių tarnybas. Tai mano išlaidų siuntimui suma turi būti įrašyta toje pačioje eilutėje, kaip ir gautų už išsiųstas prekes pajamų suma? Juk bus taip, kad išsiųsiu tik po paros ar dviejų..
Vis bandau suprasti- ar šioje apskaitoje matosi, koks konkrečiu momentu yra turimų prekių likutis?
Ar reikia daryti suvestines už mėnesį, ar pakanka susumuoti pajamų ir išlaidų grafas metų pabaigoje?

Žodžiu, būkite geros, pagelbėkite... Atsiųskite kokiame nors formate savo pildymo pavyzdį.. Galite pakeisti kainas, prekių pavadinimus.. Man svarbiausia- pats pildymo principas!
O gal yra kokių nors vmi pateiktų pildymo pavyzdžių? Dirbantiems su verslo liudijimo yra labai aiški pajamų ir išlaidų žurnalo pildymo atmintinė su konkrečiais pavyzdžiais, o dirbantiems su IV pažymėjimu apskaitos pildymo pavyzdžio niekur nerandu sad.gif

Labai laukiu atsakymų ir čia temoje, ir per až smile.gif blush2.gif :4u
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo l'aubes: 05 gegužės 2012 - 18:32
Radau paaiskinima,kaip pildyti zurnala,gal pades smile.gif
http://www.vmi.lt/lt/?itemId=1016070
Atsakyti
QUOTE(rulle @ 2012 05 06, 11:19)
Radau paaiskinima,kaip pildyti zurnala,gal pades smile.gif
http://www.vmi.lt/lt/?itemId=1016070

Ačiū, rulle 4u.gif
Šis paaiškinimas labai naudingas, ir kaip aš jo anksčiau neradau blush2.gif g.gif biggrin.gif

Bet vaizdinis paaiškinimas su konkrečiais skaičiais būtų dar aiškesnis už tekstinį..
Dabar jį skaitau ir man vėl kyla krūva klausimų...
Pvz, vis tik kaip su tais kiekiais ir sumomis, jei viename išlaidų dokumente užfiksuota kelios ar keliolika prekių su skirtingais kiekiais? Tuomet aš turiu daryti keliolika įrašų su tuo pačiu dokumento numeriu? Ar pakanka bendro vieno įrašo su konkrečia sąskaitos suma?
Dar, pvz, 4,6 skiltis man visiškai neaiški:
6. Gyventojas, pildydamas žurnalą, nurodo:
4 skiltyje „Operacijos turinys“:
1. arba už ką gavo pajamų (kokių prekių pardavė, kokių paslaugų suteikė ir pan.);
2.arba kokios rūšies išlaidų faktiškai patyrė;
6 skiltyje – prekių, medžiagų, žaliavų, detalių ir kt. įsigijimo išlaidas ir jų įsigijimo dokumento duomenis.

Tai, jei vienoje sąskaitoje mano pirkta 5 daiktai, tai 4 skiltyje ir vardinu: 2 vyriškos poros batų, 3 rankinės, 5 vaikiškos poros batų tokio anokio gamintojo, 2 vaikiškos poros batų kitokio gamintojo, 3 skėčiai... Atitinkamai 6 skiltyje rašau- 555 Lt, sąskaitos numeris- XXXX.
Kažkoks absurdas- nei Exel sumuoti būtų galima tokius tekstinius įrašus, nei kaip kitaip sisteminti duomenis..

Paaiškinkite ūkiškai, labai prašau, juk tikrai pildote šį žurnalą ir jau išsiaiškinote, kas jis per žvėris smile.gif smile.gif smile.gif 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(l'aubes @ 2012 05 07, 22:50)
Ačiū, rulle  4u.gif
Šis paaiškinimas labai naudingas, ir kaip aš jo anksčiau neradau blush2.gif  g.gif  biggrin.gif

Bet vaizdinis paaiškinimas su konkrečiais skaičiais būtų dar aiškesnis už tekstinį..
Dabar jį skaitau ir man vėl kyla krūva klausimų...
Pvz, vis tik kaip su tais kiekiais ir sumomis, jei viename išlaidų dokumente užfiksuota kelios ar keliolika prekių su skirtingais kiekiais? Tuomet aš turiu daryti keliolika įrašų su tuo pačiu dokumento numeriu? Ar pakanka bendro vieno įrašo su konkrečia sąskaitos suma?
Dar, pvz, 4,6 skiltis man visiškai neaiški:
6. Gyventojas, pildydamas žurnalą, nurodo:
4 skiltyje „Operacijos turinys“:
  1. arba už ką gavo pajamų (kokių prekių pardavė, kokių paslaugų suteikė ir pan.);
  2.arba kokios rūšies išlaidų faktiškai patyrė;
6 skiltyje – prekių, medžiagų, žaliavų, detalių ir kt. įsigijimo išlaidas ir jų įsigijimo dokumento duomenis.

Tai, jei vienoje sąskaitoje mano pirkta 5 daiktai, tai 4 skiltyje ir vardinu: 2 vyriškos poros batų, 3 rankinės, 5 vaikiškos poros batų tokio anokio gamintojo, 2 vaikiškos poros batų kitokio gamintojo, 3 skėčiai... Atitinkamai 6 skiltyje rašau- 555 Lt, sąskaitos numeris- XXXX.
Kažkoks absurdas- nei Exel sumuoti būtų galima tokius tekstinius įrašus, nei kaip kitaip sisteminti duomenis..

Paaiškinkite ūkiškai, labai prašau, juk tikrai pildote šį žurnalą ir jau išsiaiškinote, kas jis per žvėris smile.gif smile.gif smile.gif  4u.gif

jei turi sąskaitą ir pildai iš karto, tai kiekvieną prekę iš sąskaitos pildai į atskirą eilutę. pirma įrašai datą, kada pildytas žurnalas, toliau datą kada išrašytas dokumentas ir dokumento pavadinimą ir nr.( pvz pvm sąskaita faktūra nr xxxxxx). toliau jau rašai kas per operacija. šiuo atveju pirkta vyriški batai 2xtiek ir tiek. sekančiam stulpely nerašai nieko, nes tai išlaidos ne pajamos ir pagaliau parašai kiek išleidai pinigų už tas dvi poras batų. toliau pildai sekančią eilutę su tuo pačiu dok numeriu tik jau rašai rankines, dar sekančią apie vaikiškus batus ir t.t.
jei daiktą parduodi, pildai dok numerį su kuriuo pardavei (kvito nr ar pan) toliau rašai parduota tas ir tas (jei daugiau nei vienas tos pačios rūšies daiktas iš to pačio dokumento, rašai kiek ir po kiek). sekančiam stulpely kur pajamos, rašai bendrą pajamų sumą už tuos kelis vienodus arba vieną parduotą daiktą.
tikiuosi daug maž aiškiai parašiau smile.gif. šitaip reikia pildyti jei pasirenki apskaitos būdą kai viską ir pirkimus ir pardavimus pildai iš karto ir gale metų darai neparduotų prekių a la grąžinimą, išskačiavimą iš išlaidų, perkėlimą į kitus metus.

beje, gal kas žino kaip su žurnalų pildymu, kai yra kasos aparatas?
Atsakyti
QUOTE(ilja @ 2012 05 02, 14:37)
Kaip ir paprastai dirbant, reikia turėti 12 mėn. darbo stažą iš 24 mėn. Viskas priklauso nuo individualios situacijos, ar esate prieš tai per 2 metus dirbus, ar ne.

Sveiki smile.gif o dar noreciau paklausti tada 4u.gif jei per tuos 2 metus, dirbai tik tai pagal individualia veikla pagal pazyma 12 men, is kuriu 6 men esi nescia, tada skaiciuoja kaip ir dirbant normalu darba? 4u.gif tikiuosi supratot ka cia prirasiau blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(mil@4k@ @ 2012 05 13, 22:37)
Sveiki smile.gif o dar noreciau paklausti tada  4u.gif  jei per tuos 2 metus, dirbai tik tai  pagal individualia veikla pagal pazyma 12 men, is kuriu 6 men esi nescia, tada skaiciuoja kaip ir dirbant normalu darba?  4u.gif  tikiuosi supratot ka cia prirasiau  blush2.gif

Reikia, kad išėjimo į dekretą dienai turėtumėte tuos 12 mėn. ir dar kas svarbu, kad kiekvieną mėnesį Sodrai būtų sumokėta ne nuo mažesnės nei 800 Lt sumos, kitaip nesiskaičiuos kaip pilnas etatas. Be to, tam, kad gautumėt iš karto pinigėlius, reikia mokėti avansinius mokėjimus. Tikiuosi aiškiau pasidarė. Dar nueikit į Sodrą pasikonsultuot, nes reikia žinoti tiklsius išėjimo laikotarpius ir kurie jums skaičiuosis.
Atsakyti
QUOTE(ilja @ 2012 05 14, 00:16)
Reikia, kad išėjimo į dekretą dienai turėtumėte tuos 12 mėn. ir dar kas svarbu, kad kiekvieną mėnesį Sodrai būtų sumokėta ne nuo mažesnės nei 800 Lt sumos, kitaip nesiskaičiuos kaip pilnas etatas. Be to, tam, kad gautumėt iš karto pinigėlius, reikia mokėti avansinius mokėjimus. Tikiuosi aiškiau pasidarė. Dar nueikit į Sodrą pasikonsultuot, nes reikia žinoti tiklsius išėjimo laikotarpius ir kurie jums skaičiuosis.

Aciu labai uz atsakyma 4u.gif db aiskiau smile.gif o avansiniai mokejimai, tai kiekviena men( tuos 12 men) turi buti sumoketa kazkokia suma i Sodros saskaita? o deklaruojant, kaip mokescius reikes skaiciuoti, 15proc VMI ir Sodrai tada maziau, ar tuos 37.5proc ir moket? Aciu 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(mil@4k@ @ 2012 05 14, 10:20)
Aciu labai uz atsakyma  4u.gif  db aiskiau  smile.gif  o avansiniai mokejimai, tai kiekviena men( tuos 12 men) turi buti sumoketa kazkokia suma i Sodros saskaita? o deklaruojant, kaip mokescius reikes skaiciuoti, 15proc VMI ir Sodrai tada maziau, ar tuos 37.5proc ir moket? Aciu  4u.gif

Iki mėnesio paskutinės dienos reikai susimokėti 28,5% nuo pusės pajamų-išlaidos ir iki kito mėn. 15 d. pristatyti į Sodros skyrių SAV deklaraciją. Konsultuojanti specialistė viską parodyt turėtų.
O jau kai deklaruosit už visus metus, beliks susimokėti PSD (jei nemokat kiekvieną mėnesį) ir VMI pelno mokestį 5% arba 15% priklausomai nuo veiklos.
Tik ką dar kartą noriu pabrėžti, jeigu bus Sodrai kas mėnesį deklajuojama mažiau nei 800 Lt (mokestis tuo atveju 228 Lt), tai nesiskaitys kaip pilnas etatas ir gali trūkti reikiamo stažo.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo ilja: 14 gegužės 2012 - 09:35
QUOTE(ilja @ 2012 05 14, 11:34)
Iki mėnesio paskutinės dienos reikai susimokėti 28,5% nuo pusės pajamų-išlaidos ir iki kito mėn. 15 d. pristatyti į Sodros skyrių SAV deklaraciją. Konsultuojanti specialistė viską parodyt turėtų.
O jau kai deklaruosit už visus metus, beliks susimokėti PSD (jei nemokat kiekvieną mėnesį) ir VMI pelno mokestį 5% arba 15% priklausomai nuo veiklos.
Tik ką dar kartą noriu pabrėžti, jeigu bus Sodrai kas mėnesį deklajuojama mažiau nei 800 Lt (mokestis tuo atveju 228 Lt), tai nesiskaitys kaip pilnas etatas ir gali trūkti reikiamo stažo.

Labai gerai viska isaiskinat thumbup.gif kad tik ir specialiste tokia pasitaikytu smile.gif
Atsakyti
Sveiki, kiek kainuotu verslo liudijimas trims menesiams ( dirbsiu ateinancia valytoja du kartus i savaite)? Ir dar ar nenutruks mums socialines pasalpos mokejimas? Aciu uz atsakyma 4u.gif
Atsakyti
gal kas galit pakonsultuoti , nes reikia labai labai skubiai blush2.gif
jei prekiauji savo dirbiniais per kita asmeni pagal komiso sutarti, kokius reikia moketu mokesciius ir nuo kokios sumos, Aciu
Atsakyti