Po 10 klasės eis į profesinio rengimo centrą, ten galės įgyti ne tik profesiją, bet ir vidurinį išsilavinimą. Paskui galės stoti į kolegiją.
Labai idomi diskusija. Kas del universiteto - tai i tiksliuosiu mokslus, kur nera dideliu konkursu su paciais blogiausiais pazymiais priima (esu su tuo kiek susijusi). Pasvarsto, ar nereiketu karteles uzdeti, bet tikrai priima. Su individualizuota/modifikuota nezinau, neteko pasidometi.
Is specialistu tenka girdeti, kuo greiciau registuokites i PPT. Nu tas greiciau, kam naudingas, aisku, tiems patiems specialistams, taip. O del vaiko reikia pamastyti pagal atveji.
1. Jei kazkam tinka eiti palengvintu keliu. Cia gal reikia matyti is vaiko. Mamos geriausiai mato
2. Noriu palaikyti ir tas mamas, kurios eina iprastiniu keliu. Ir pasakyti tiesiog, kad be jusu paraso istatymiskai niekas negali taikyti jokiu adaptaciju, modifikaciju. (as tuo netgi pasidomejau, nes patyriau spaudima) Taigi, pamastykite ir patikekite savo vaikais pagaliau. Kas jei ne jus? ar nesimokete mokykloje, univere pacios, nematete, kaip is prastai besimokancio vaiko isaugo labai gabiu verslininku, mokslininku. O gal net pacioms ar jusu B taip buvo..
O del modifikuoto - vaikui motivacija? cia priklauso nuo vaiko, seimos - pati pagal save zinau, kad spyris i uzpakali man veikia geriau, nei kaimynu apkalbos ir gailestis/sypsena i akis (netiesa, kad niekas nezino ar vaikas nesupranta pagal kokia programa mokosi bei tiesiog geri pazymiai rasomi ir tiek)
ka apskritai reiketu mazinti tai tevu, seneliu ir mokytoju patycias vaikams - bet cia turi pasikest karta dar bent - supratau tik tada iki galo, kai uzaugau - anksciau maniau, kad taip gal turi but, kai mokytoja tokiu budu valdydavo klase. Ir dabar dar kaip norma net univeruose, net profesoriai neretai/daznai pasisaipo (su malonumu, kantrybes truksta zmonems), nekalbant apie kitus pedagogus, edukologus.
Is specialistu tenka girdeti, kuo greiciau registuokites i PPT. Nu tas greiciau, kam naudingas, aisku, tiems patiems specialistams, taip. O del vaiko reikia pamastyti pagal atveji.
1. Jei kazkam tinka eiti palengvintu keliu. Cia gal reikia matyti is vaiko. Mamos geriausiai mato

2. Noriu palaikyti ir tas mamas, kurios eina iprastiniu keliu. Ir pasakyti tiesiog, kad be jusu paraso istatymiskai niekas negali taikyti jokiu adaptaciju, modifikaciju. (as tuo netgi pasidomejau, nes patyriau spaudima) Taigi, pamastykite ir patikekite savo vaikais pagaliau. Kas jei ne jus? ar nesimokete mokykloje, univere pacios, nematete, kaip is prastai besimokancio vaiko isaugo labai gabiu verslininku, mokslininku. O gal net pacioms ar jusu B taip buvo..
O del modifikuoto - vaikui motivacija? cia priklauso nuo vaiko, seimos - pati pagal save zinau, kad spyris i uzpakali man veikia geriau, nei kaimynu apkalbos ir gailestis/sypsena i akis (netiesa, kad niekas nezino ar vaikas nesupranta pagal kokia programa mokosi bei tiesiog geri pazymiai rasomi ir tiek)
ka apskritai reiketu mazinti tai tevu, seneliu ir mokytoju patycias vaikams - bet cia turi pasikest karta dar bent - supratau tik tada iki galo, kai uzaugau - anksciau maniau, kad taip gal turi but, kai mokytoja tokiu budu valdydavo klase. Ir dabar dar kaip norma net univeruose, net profesoriai neretai/daznai pasisaipo (su malonumu, kantrybes truksta zmonems), nekalbant apie kitus pedagogus, edukologus.
QUOTE(klopedija @ 2011 11 27, 17:04)
Po 10 klasės eis į profesinio rengimo centrą, ten galės įgyti ne tik profesiją, bet ir vidurinį išsilavinimą. Paskui galės stoti į kolegiją.
oi klopedija.. Man tas profesinio rengimo centras tai skamba kaip koks vaiko dienos užimtumo centras.. žodžiu, jokio plano, jokios atsakomybės, tik tiek, kad vaikas gatvėm nesivalkioja. Tai koks gali būti tolimesnis mokymasis po tokio "centro".. o kolegija... mano viena klasiokė dirba kolegijoje dėstytoja... tai kasdienėj kalboj kitaip kaip "runkeliai" ir nevadina tų savo "studentų"

QUOTE(vaidasqrt @ 2011 11 27, 17:34)
Taigi, pamastykite ir patikekite savo vaikais pagaliau. Kas jei ne jus? ar nesimokete mokykloje, univere pacios, nematete, kaip is prastai besimokancio vaiko isaugo labai gabiu verslininku, mokslininku. O gal net pacioms ar jusu B taip buvo..
O del modifikuoto - vaikui motivacija? cia priklauso nuo vaiko, seimos - pati pagal save zinau, kad spyris i uzpakali man veikia geriau, nei kaimynu apkalbos ir gailestis/sypsena i akis (netiesa, kad niekas nezino ar vaikas nesupranta pagal kokia programa mokosi bei tiesiog geri pazymiai rasomi ir tiek)
ka apskritai reiketu mazinti tai tevu, seneliu ir mokytoju patycias vaikams - bet cia turi pasikest karta dar bent - supratau tik tada iki galo, kai uzaugau - anksciau maniau, kad taip gal turi but, kai mokytoja tokiu budu valdydavo klase. Ir dabar dar kaip norma net univeruose, net profesoriai neretai/daznai pasisaipo (su malonumu, kantrybes truksta zmonems), nekalbant apie kitus pedagogus, edukologus.
O del modifikuoto - vaikui motivacija? cia priklauso nuo vaiko, seimos - pati pagal save zinau, kad spyris i uzpakali man veikia geriau, nei kaimynu apkalbos ir gailestis/sypsena i akis (netiesa, kad niekas nezino ar vaikas nesupranta pagal kokia programa mokosi bei tiesiog geri pazymiai rasomi ir tiek)
ka apskritai reiketu mazinti tai tevu, seneliu ir mokytoju patycias vaikams - bet cia turi pasikest karta dar bent - supratau tik tada iki galo, kai uzaugau - anksciau maniau, kad taip gal turi but, kai mokytoja tokiu budu valdydavo klase. Ir dabar dar kaip norma net univeruose, net profesoriai neretai/daznai pasisaipo (su malonumu, kantrybes truksta zmonems), nekalbant apie kitus pedagogus, edukologus.
sutinku. Aš pati prieš keletą dienų patyriau didelį šoką mokykloje. Mano vaikas buvo įtrauktas į pirmokų sąrašus pernai, tačiau pagal trišalę sutartį dar buvo darželyje. Mokytoja ateidinėdavo pas jį. Ir ką manot

- Kodėl jūsų vaikas ne antroje klasėje? kodėl jis turėjo namų mokymą?
Nu kaip pasiutau.. tai kur čia diskretiškumas??? kur saugi vaikui aplinka, jeigu atsiranda ilgi liežuviai ir visai niekuo dėtiems vaikams išaiškina, kas yra sąrašuose, kodėl neateina į klasę ir panašiai.. sakiau, jeigu tai pasikartos, reiks keisti mokyklą. Jau nekalbant apie tai, kad bus nuimtos visos "pagalbos", kurios tuoj virs terorizavimo priežastimi.

As vieno nesuprantu is jusu reakciju. Pirmose klasese pazymiu neraso, modifikavimas turi daug punktu, pvz. vaikui su silpnesniu regejimu, skirti tekstai didesnem raidem ir pa. TAI NE NEIGALUMAS. Galit sutikt, nesutikt su modifikacijos punktais, modifikuoti tik tas programas, kurios jusu manymu reikalingos ir t.t. Taip yra didelis jusu atsakomybes reikalas. Gal vaikui po metu nebereikjia modifikacijos ir mokosi normaliai su visais.
Konkreciai musu atveju vaikas nuo pirmos klases isgaledavo buti 2 pamokas su klase, paskui emociskai pavargdavo ir slepdavosi po suolu, kampe kur. Manot, kad to klasiokai jums nekomentuotu? Modifikacijos padejo iseiti kursa, sudeti pagrindus, isauginti mokymasi klaseje iki 4-5 pamoku per diena.
Jei vaikas neturi bedu su susikaupimu, emociniu nuovargiu (siaip jei vaikui su kalba sunkiai sekasi, is jo reikalauja tos uzduotys daug didesniu pastangu ir laiko sanaudu, delko jis naturaliai labiau pavargsta), gali sedeti klaseje, mokytis po 4-5 pamokas per diena, namie dar dirbti su korepetitoriumi kokia valanda, tai valio
modifokacija tiesiog gali palengvinti uzduotis kazkuriose vietose, o viska mokosi is tu paciu vadoveliu su visais, vienodu tempu ir vertinimas gal tam tikrose vietose tik skiriasi, bet tai nereiskia, kad jam raso gersniu pazymius vien uz tai, kad jis modifikuotas ale "runkelis"
Apie integruota namu mokyma pries 5 metus musu mokykla nezinojo, maniskis buvo pirmas atvejis, dabar irgi yra mokyklu, kurios apie tai nezino, nes tiesiog tokius vaikus, kurie leti, trukdo klaseje dirbti tevai isbalsuoja i kita klase, kita mokykla ir ju popieriai modofikavimo prasme svarus, bet traumos seimai, paciam vaikui..neduok tu sviete kokios
Naitas, tai, kad mokytoja gal paminejo per tevu susirinkima, tevai pakalbejo, o antrokas prie taves pristojo
yra pedagogo etikos nebuvimas
deja as ja retai sutinku...Svedijoje is viso tevai ezino su kokiom bedom mokosi integruoti klaseje vaikai, nes tai diskretiskai nutylima ir i pokalbius asmeniskai kviecia spec. pedagogas, psichologas konsultacijoms...labai daug ka reikia paciam knistis atradineti, isradineti, prisitaikyti, kas gal teoriskai egzistuoja, bet sunkiai ivykdoma del lesu, noro ir specialistu trukumo..tiesa manau, kad po dabartiniu istatymo pertvarku pagalbos tik zumazes ir ji pabloges
Naitas, as tik noriu paklausti, kur dedasi vaikai blogai besimokantys baige 10 klasiu? Kolege, kuri taip nepagarbiai vadina savo studentus irgi neturi profesines etikos
Vaidasqrt..klausimas ar kai jus moketes mokykloje turejote kalbos sutrikima? ar tik tingejote mokytis? ir jei turejote, koks tai sutrikimas buvo? Mikciojimas yra viena, kalbos neisvystymas kita ir t.t.
Pradineje mokykloje vaikui buvo sunku, ypac antra pusmeti, kai emociskai pavarges ir i mokykla eiti motyvacija mazedavo, nors ir modifikuota programa. dabar eina su daina ir noriai, nors programa irgi modifikuota. Motyvacija nuo spyrio nepriklauso
priklauso nuo savivertes, nuo ambicju ir t.t.
Dar..buvo mokytoja, kuri is musu 11toku pasityciodavo..mes susirinkome, nuejome pas aukletoja, isdesteme, kad mokytoja dalyko zinove, bet mes jau dideli ir is musu nereiketu tyciotis..mokytoja suprato zinute ir tapome puiki komanda. Bet patycios bendrai ar tai pedagogas, ar tevai, neturi buti ju..tai etika, kuri butina norint suteikti vaikui nora ir akstina mokytis
hau
Konkreciai musu atveju vaikas nuo pirmos klases isgaledavo buti 2 pamokas su klase, paskui emociskai pavargdavo ir slepdavosi po suolu, kampe kur. Manot, kad to klasiokai jums nekomentuotu? Modifikacijos padejo iseiti kursa, sudeti pagrindus, isauginti mokymasi klaseje iki 4-5 pamoku per diena.
Jei vaikas neturi bedu su susikaupimu, emociniu nuovargiu (siaip jei vaikui su kalba sunkiai sekasi, is jo reikalauja tos uzduotys daug didesniu pastangu ir laiko sanaudu, delko jis naturaliai labiau pavargsta), gali sedeti klaseje, mokytis po 4-5 pamokas per diena, namie dar dirbti su korepetitoriumi kokia valanda, tai valio


Apie integruota namu mokyma pries 5 metus musu mokykla nezinojo, maniskis buvo pirmas atvejis, dabar irgi yra mokyklu, kurios apie tai nezino, nes tiesiog tokius vaikus, kurie leti, trukdo klaseje dirbti tevai isbalsuoja i kita klase, kita mokykla ir ju popieriai modofikavimo prasme svarus, bet traumos seimai, paciam vaikui..neduok tu sviete kokios

Naitas, tai, kad mokytoja gal paminejo per tevu susirinkima, tevai pakalbejo, o antrokas prie taves pristojo



Naitas, as tik noriu paklausti, kur dedasi vaikai blogai besimokantys baige 10 klasiu? Kolege, kuri taip nepagarbiai vadina savo studentus irgi neturi profesines etikos

Vaidasqrt..klausimas ar kai jus moketes mokykloje turejote kalbos sutrikima? ar tik tingejote mokytis? ir jei turejote, koks tai sutrikimas buvo? Mikciojimas yra viena, kalbos neisvystymas kita ir t.t.
Pradineje mokykloje vaikui buvo sunku, ypac antra pusmeti, kai emociskai pavarges ir i mokykla eiti motyvacija mazedavo, nors ir modifikuota programa. dabar eina su daina ir noriai, nors programa irgi modifikuota. Motyvacija nuo spyrio nepriklauso

Dar..buvo mokytoja, kuri is musu 11toku pasityciodavo..mes susirinkome, nuejome pas aukletoja, isdesteme, kad mokytoja dalyko zinove, bet mes jau dideli ir is musu nereiketu tyciotis..mokytoja suprato zinute ir tapome puiki komanda. Bet patycios bendrai ar tai pedagogas, ar tevai, neturi buti ju..tai etika, kuri butina norint suteikti vaikui nora ir akstina mokytis
hau

QUOTE(vaidasqrt @ 2011 11 27, 15:34)
Is specialistu tenka girdeti, kuo greiciau registuokites i PPT. Nu tas greiciau, kam naudingas, aisku, tiems patiems specialistams, taip. O del vaiko reikia pamastyti pagal atveji.
Įdomu, kaip pasireiškia tas "naudingumas" specialistams. 
Su vienu sutinku: specialistai išvis neturėtų rūpintis vaiko siuntimu į PPT, tuo turėtų pasirūpinti tėvai. Jei tėvai mano, kad jiems to nereikia, tai ir pagalbos negauna. Tada pagalbą gauna kiti, kuriems tai rūpi, nors galbūt ji net nebūtina.
Aš laikausi pozicijos: pirmiausia tėvai supažindinami su pagalbos vaikui teikimo tvarka, tada apmąsto ir pasirašo sutikimą. Nepasirašo - negauna nė logopedo pagalbos.
Nesuprantu vieno. Kodėl žmonės mokykloje, darželyje bando diktuoti savo sąlygas (čia nešneku apie tai, ko teisėtai reikalauja)? Juk nuėję prašyti banko, ryšių bendrovės ir kt. paslaugų, suvokia, kad nesutiks su sąlygomis - negaus paslaugos.

"Mano" laikais visus negabiuosius po 8 kl. taip pat grūsdavo į "profkes". Manot, labai jie dėl to nukentėdavo? Viena klasiokė pateko į "batų siuvimą", verkė kruvinom ašarom, kad neįstojo geriau. Dabar turi savo avalynės-galanterijos taisyklą, nuosavą namą, gera mašina važinėja, grandinėlėm apsikarsčius, buitį susitvarkius geriau nei jos gabi klasiokė logopedė su magistro diplomu. Susitinkam, pasišnekam, niekuo gyvenime nebesiskundžia. Kai tuo tarpu universitetus baigę išsilakstė po užsienius.
Taip kad gyvenime ne vien išsilavinimas svarbus.
QUOTE(klopedija @ 2011 11 27, 20:16)
Susitinkam, pasišnekam, niekuo gyvenime nebesiskundžia. Kai tuo tarpu universitetus baigę išsilakstė po užsienius.
Taip kad gyvenime ne vien išsilavinimas svarbus.
Taip kad gyvenime ne vien išsilavinimas svarbus.
o nesvajoja, kad jos vaikai aukštus mokslus galėtų pabaigti?

šiaip tai ir aš turiu tokių gerų pavyzdžių, kur mokykloj tai oi oi, nei du, nei dešimt.. o gyvenime taip gerai tvarkos, kad pasimokyt reiktų.
Rasma, o kad poliklinikoj logopeda gautumet PPT juk nereikia, PPT tik darzeliui. Pediatres issireikalaukit siuntimo pas logopede ar ankstyvaja reabilitacija, jei jusu poliklinikoj tokia yra, ten iki 4 metu vaikus priima
o cia su kokiais tiksliau dokumentais?
gal galima placiau?
juk is tikro niekas neaiskina galima paraso pasekmiu, tingi
QUOTE(naitas @ 2011 11 26, 22:12)
Štai vienas netikėtumas - mano vaikas su dabartiniais sutvarkytais dokumentais jau jokiu būdu negalėtų lankyti 11 ir 12 klasių.
o cia su kokiais tiksliau dokumentais?



QUOTE(naitas @ 2011 11 27, 19:11)
Patikėk, šaiposi iš visų, kas plėšosi dėl mokslų. 
Manau bent jau as is konteksto taip suprantu) kad sakydama, jog specialistai savo gerovei siuncia vaikus i PPT (psichologine pedagogines pagalbos tarnyba) neturi omenyje vaiku su kalbos bedom ir pan. o greiciau tuos gabius tinginukus, kurie stampineje, sustabarejusioje sistemoje vaziuoja savo gabumais, nesimoko, daznai buna klases juokdariai, griauna klases darba..va jiems reikia spyrio ir jie gerai baigia mokykla, o mokytojai, mokyklu psichologai ir kiti specai siuncia i PPT nes nesusitvarko ir tas vaikas nepatogus, liepia tevams gydyti nepatogu vaika
Tik PPT negydo, jie tik pataria, rekomenduoja
As pati buvau is dalies nepatogi
nu tarybiniais laikais protestuodavau slepdama "silke" (pionieriska kaklaraisti) ko kalnieriumi, nesiodavau apvalia apykakle(nors jas drausdavo, nes ne standartas
) gincydavausi su diriko pavaduotoju, kai jis man liepe nusimauti vilnones kojnes, nes jos buvo rastuotos
ir tokiomis draudziama eiti i mokyka
varydavo per pertraukas be paltu i lauka, kad nepabegtu didesnieji is pamoku, o as neidavau, nes ir taip daznai sirgdavau..nu baigiant tuo, kad eidavome visa klase aiskinti mokytojai, dirikui, kad tyciotis is mokiniu netinkama priemone
bet mokytis visada mokiausi...turiu du aukstuosiu, 4 uzsienio kalbos ir dabar gausiu algos maziau, nei kiti pencijos
o svarbiausia emocinis intelektas ir ziniu mokejimas pritaikyti gyvenime
Meldziu D, kad pavyktu uzauginti gera zmogu, kuris tures savo vieta po saule ir veikla, kuri ji maitins.


Tik PPT negydo, jie tik pataria, rekomenduoja

As pati buvau is dalies nepatogi








Meldziu D, kad pavyktu uzauginti gera zmogu, kuris tures savo vieta po saule ir veikla, kuri ji maitins.
QUOTE(Alchemie @ 2011 11 26, 22:51)
Rasma, kuo greiciau i PPT, kurios adresa pirmoje zinuteje matot, Logopedas ima dirbti vaika, jei pristatyti dokumentai, kad jam reikia pagalbo, nors ir siaip maziukai retai kada papuola i dirbanciu kategorija, nes pakankamai daug vaiku yra vyresniu, o logopedziu kruviai didziuliai
Mano siulymas-einat i PPT gaunat isvadas. Pasikalbat su darzelio logopede, supazindinat savo vaika su ja, pati pabendraujat, pasakot, kad matot beda, bus isvados, bet ka jau dabar butu galima daryti namie.

Mano siulymas-einat i PPT gaunat isvadas. Pasikalbat su darzelio logopede, supazindinat savo vaika su ja, pati pabendraujat, pasakot, kad matot beda, bus isvados, bet ka jau dabar butu galima daryti namie.
QUOTE(jugaga @ 2011 11 27, 19:14)
Rasma, o kad poliklinikoj logopeda gautumet PPT juk nereikia, PPT tik darzeliui. Pediatres issireikalaukit siuntimo pas logopede ar ankstyvaja reabilitacija, jei jusu poliklinikoj tokia yra, ten iki 4 metu vaikus priima
Ačiū už patarimus...bet tai kaip čia gaunasi dabar, tai negi mane išdūrė

Man tai paaiškino (nes domėjausi darželyje), kad logopedė mokslo metų pradžioje ateina į grupę ir individualiai bendrauja su kiekvienu vaiku, pabendravusi ji sprendžia kuriems vaikams reikalinga pagalba ir jei tėvai sutinka, tai vaikai lanko užsiėmimus

Dar noriu paklausti..turbūt yra privačiai dirbančių logopedų, o be tos PPT pats privačiai dirbantis logopedas juk gali suprasti kokia pagalba vaikui reikalinga, mums tėvams paaiškinti kaip galime padėti ir su pačiu vaiku užsiimti? Ar čia aš fantazuoju?

Aš tiesiog kitokios patirties turiu su dukra, nes po sunkios ligos, mums buvo šiek tiek problemų, kai reikėjo neurologų, psichologų ir mūsų (tėvų) bendrų pastangų, tai tas kelias pasirodė labai klaidus...Stacionaras, VRC 'vaikų darželis', kažkokios raidos specialistų komisijos, ribotas skaičius užsiėmimų, krūvos mūsų sutikimų, darželio informavimas ir pan., o aš tiesiog norėjau padėti vaikui.... Po pokalbių VRC mes sutarėme su specialistais ir tiesiog pirkome paslaugas išlaikant anonimiškumą (t.y. mes neišsinešėme 'sutrikimų' nei į vaikų darželį, nei dabar - į mokyklą). Už viską mokėjome, lankėme terapijas, psichologus, neurologus tiek kiek reikia ir tpfu tpfu tpfu, atėjo ta diena, kai psichologė pasakė "daug padaryta, dabar galite be mūsų".
Šiaip džiaugiuosi tokiu sprendimu dėl dukros ir jei su sūnaus kalba išties bėda, tai norėčiau panašiu keliu eiti..kad su juo dirbtų geras specialistas, neskubant, individualiai ir be visų vaikymų su visokiais siuntimais, komisijomis ir pan.
Poliklinikoje pas mus tokių specialistų nėra, pediatrė nelinkusi duoti siuntimo kažkur kitur (esu teiravusis ).
Gal jūs žinote neblogų specialistų privačiai (Vilniuje)?

Panaršiau internete ir daug kur dirbančią privačiai randu logopedę Bangą Žalienę, bet nieko apie šiuos specialistus ir jų profesinį lygį nežinau...
Rasma, logopedai irgi turi specializacijas, vieni dirb su mikciojimu, kiti su maziukais, treti su dar kuo...zodziu specu, kurie dirbtu su maziukais reikia irgi paieskoti. Yra Gemmoje logopedas, privaciai ir kaina dar tokia pusiau normali.
Siaip ir be siuntimo galite i PPT uzsirasyti, isvados bus Jums, norit nesat i darzeli ir pareiskiat, kad Jusu vaikui priklauso pagalba. manau, kad su 4-5 metu vaikais dirba grupele kur sveplavimas, nesitarimas ir pan. bedos, nes su rimtesnem grupe nelabai padirbsi, juolab, su maziukais
Nemanau, kad logopede stebedama vaika grupeje rugzeji kreipe labai dideli demesi, kaip jis kalba, koki sakini sudaro ir pan. per daug vaiku, be to tai toks bendras stebejimas, detalus tyrimas tik su tevu sutikimu, geriau jau i PPT eiti. Jei Vilniuje, parasysiu musu logopedes pavarde, pas ja uzsirasykit, tikrai siltas zmogus ir sueina i kontakta, atsakingai ziuri i savo darba..tik nauju vaiku nebeima
Pediatrai retai kada pastebi ir mato kalbos bedas..jie apie kalbos bedas turi gal pora paskaitu
(is vyro studiju zinau
) daznai ir ju nuomone, kad logopedas tai taiso tarties bedas, ale R istarima
dar aisku ir nuo pediatro pasaukimo demesingumo ir t.t. priklauso.
Faktas, kad kol prades darzelio logopedes dirbti (jei jus to noresit) reikia ieskoti privataus ir dirbti namie
Pas mus darzelyje nebuvo logopedo, mokykloje buvo tokia, kad vaikas su ja nesisveikino, nes del savo etikos ji sugebejo pazeminti vaika mano akivaizdoje
Trecia..kalbos bedos, raidos bedos nereiskia, kad jusu vaikas PRASTESNIS, kad JUS NEGERI TEVAI
jus jauciates gal kalti, kad vaikas kitoks, bet..tai visuomenes stampas. Taip nera
Siaip ir be siuntimo galite i PPT uzsirasyti, isvados bus Jums, norit nesat i darzeli ir pareiskiat, kad Jusu vaikui priklauso pagalba. manau, kad su 4-5 metu vaikais dirba grupele kur sveplavimas, nesitarimas ir pan. bedos, nes su rimtesnem grupe nelabai padirbsi, juolab, su maziukais

Nemanau, kad logopede stebedama vaika grupeje rugzeji kreipe labai dideli demesi, kaip jis kalba, koki sakini sudaro ir pan. per daug vaiku, be to tai toks bendras stebejimas, detalus tyrimas tik su tevu sutikimu, geriau jau i PPT eiti. Jei Vilniuje, parasysiu musu logopedes pavarde, pas ja uzsirasykit, tikrai siltas zmogus ir sueina i kontakta, atsakingai ziuri i savo darba..tik nauju vaiku nebeima

Pediatrai retai kada pastebi ir mato kalbos bedas..jie apie kalbos bedas turi gal pora paskaitu




Faktas, kad kol prades darzelio logopedes dirbti (jei jus to noresit) reikia ieskoti privataus ir dirbti namie

Pas mus darzelyje nebuvo logopedo, mokykloje buvo tokia, kad vaikas su ja nesisveikino, nes del savo etikos ji sugebejo pazeminti vaika mano akivaizdoje

Trecia..kalbos bedos, raidos bedos nereiskia, kad jusu vaikas PRASTESNIS, kad JUS NEGERI TEVAI

