Įkraunama...
Įkraunama...

ASOS

Aš irgi pritariu, kad ASOS kaltė čia mažiausia. Dažnai siuntiniai pasimeta Lietuvos pašte. Guli mėnesį laiko ir galiausiai iš kažkur ateina "pakartotinis" pranešimas nors dar pirmo nebūni gavęs. Pastebėjau, kad dingsta tikrai laaabai maža dalis siuntinių. O jei siuntinys ateina antrą kartą, 100% grąžinčiau, tik išsireikalaučiau, kad padengtų siuntimo išlaidas.

QUOTE(Azazella @ 2012 01 03, 18:37)
Man irgi atsake labai greitai, pirmiausia, kad patikrinciau saugias vietas, apeiciau kaimynus, tada, jei iki penktos dienos nebus siuntinio, vel jiems rasyti. O siandien gavau pranesima is pasto, kad yra atejes siuntinukas, jokio kito nelaukiu, tai turbut is asos. Beje, ant pranesimo parasyta, kad jis pakartotinis, nors jokio kito anksciau tikrai negavau. Panasu, kac cia LT pastas grybavo mano atveju, o ne asos.


Nu va kaip šaunu, kad viskas išssisprendė. Tik gaila, kad prekė jau prieš Naujus buvo, o nežinojot.

QUOTE(ELlJA @ 2012 01 04, 12:32)
O kur čia mano kaltė šioje situacijoje?  smile.gif Pvz. aš su tais batais turėjau jau tris balius "atlaikyti", bet jų negavau dėl kažkokių priežasčių, tai nukentėjau čia aš jei ką  cool.gif


O kur čia ASOS kaltė? Gal tada pretenzijas Lietuvos paštui reikškite?

Atsakyti
O varge vargeli kokia čia diskusija kilo, merginos, raminkitės ką? 4u.gif Aš iš vis niekam nei vienos pretenzijos nei rašiau nei rašau nei rašysiu. Tik aš sakau, kad aš juk nekalta dėl to, kad negavau siuntinio. Aš sąžiningai sumokėjau pinigus (ir tikrai nemažus), tad noriu gauti tai, už ką esu sumokėjusi, tai yra normalus dalykas. Kai ten su tuo prekių grąžinimu, tai bus matyti, ar gausiu abu, ar gausiu vieną ar negausiu nieko, ką čia gali žinot, reikia laukti ir tiek.
Jaz kokios visos piktos, ima kaip už gryną. doh.gif
Atsakyti
QUOTE(justver @ 2012 01 04, 14:10)
smile.gif aisku grazinti reikia, tik pasto islaidu labai gaila .Iseina apie 30 Lt mazdaug jei didesnis svoris. Siunciau taip praeita ziema, tai ir faksavau ir mailu siunciau pasto ceki, viska pazadejo sumoketi bet nieko, galiausiai visai jie susipainiojo ir grazino pinigus uz visas prekes, paskui vel nuskaiciavo. Taip kad su pasto islaidomis man nepasiseke wink.gif


na tai tiesiog nesusikalbejot, neabejoju,kad jei nenuleistumet ranku ir issiaiskintumet viska iki galo, jie tikrai grazintu pinigus uz siuntima 4u.gif
Atsakyti
Man ASOS pasimetusi siuntinuka kompensavo nauju (ta preke dar buvo prekyboje). Keli sekantys siuntinukai atkeliavo tiesiai i namus per kurjeri ir labai greitai (5-7 d), nors visus siuntimus rinkausi nemokamus.
Gavau brokuotus batus ir kelnes, kadangi ir kelnes netiko,siunciau atgal. Aisku,daugiausia svere batai, kainavo siuntimas 80 lt, nusiunciau cekio kopija, jokiu problemu,kompensavo visa suma.
As labai patenkinta Asos aptarnavimu... 4u.gif
Atsakyti
šiandien pagaliau atėjo pranešimas iš pašto apie gautą siuntinį 19 gruodžio cool.gif
Atsakyti
QUOTE(Patrika @ 2012 01 04, 17:05)
As labai patenkinta Asos aptarnavimu... 4u.gif


Aš irgi... smile.gif


Nu blyn, galėtų mano tas gruodžio 2d. jau ir neateit...
Atsakyti
Mergaitės, gal kas turit tokius batukus?
user posted image

Kažin kiek gali kainuoti registruotas siuntimas, jeigu netiktų doh.gif
Atsakyti
Ne, jei vėluoja siuntinys, jūsų atžvilgiu kalti yra Asos vienareikšmiškai ir ne kitaip.

Kaip atėjus brokuotai suknelei pretenzijas reiškiate Asos už nekokybiškos prekės pardavimą, o ne tam fakbrikėliui Šri Lankoje kuris iš tikro nekokybišką prekę pasiuvo; taip ir vėluojant siuntiniui - už nekokybišką vežimo paslaugos suteikimą - vėlgi kaltė Asos.

Sumokant už prekes, suspaudžiant "yes" ir varneles sudaroma sutartis su Asos visam paslaugų paketui. Asos užtikrina ir visų pasirinktų partnerių - tiekėjų, vežėjų ir t.t. - darbų kokybę. Tokią, kokia minima pardavimo sutartyje. Asos kaltė kad pasirinko blogus partnerius.

Apskritai pagal IATA, CMR - europos sajungos vežimo taisykles - pretenzijas vežėjui reiškia vežimo paslaugų užsakovas - šiuo atveju tai yra Asos. Beje, netgi tais atvejais, kai užsakovas nėra mokėtojas už paslaugas. Nebent buvo kažkokia specifinė trišalė sutartis. Šiuo atveju - tikrai ne.

Atsakyti
Na tai ir reiskiam pretenzijas ASOS jei veluoja. Ir jie geranoriskai viska isprendzia visada. Kalbeta buvo apie nesaziningas pirkejas, pasiliekancias pakartotinai atejusius siuntinius, nors asos uz ju grazinima atgal taip pat sumoka. Nemanau,kad jei siuntinys del kazkokiu priezasciu veluoja pirkejas turi teise pasilikti pakartotinai issiusta siuntini.
Atsakyti
gal kas turit koki koduka? 4u.gif
Atsakyti
Sveikos merginos smile.gif

Norėjau pasiteirauti, ar dabar yra kokių kodukų ASOS nenukainuotiems rūbams? Gal kažką turite ar galite pasakyti? g.gif
Atsakyti
Prisiskaiciau cia apie veluojancius siuntinius is ASOS, tai baisu buvo uzsakineti, na bet surizikavau ir praeita 5dieni padariau uzsakyma, o snd jau gavau prekes i namus thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif wub.gif
Atsakyti