QUOTE(orchideja123456 @ 2012 01 04, 00:06)
Sveikos, 0 is kur jus suzinote kokios nuolaidos ?
aš gaunu el paštu, nes esu prisiregistravusi ten
Papildyta:
QUOTE(ELlJA @ 2012 01 03, 10:55)
Aš negaunu siuntinio nuo gruodžio 2d.
esu dar piktesnė. Užsakiau siuntinį ir 8d., bet jau gavau jį, o to 02d. nei kvapo. Parašiau jiems 3 laiškus, prieš maždaug 15 dienų, dar vieną parašiau ir šiandien. Atsakymo nėr nei į vieną
Gavau tik automatinį atsakymą, kad dėl didelio emailų kiekio atsakymas gali užtrukti. Suprantu, bet užtrukti dvi savaites? Iki šiol neturėjau nei vieno nusiskundimo šiuo psulapiu, bet dabar... šiandien lygiai mėnuo, kaip neateina jis. Telefono nr. jie savo puslapyje taip pat neskelbia, tai net nežinau ką ir bedaryti. dabar įdomu yra tai, jei tas siuntinys pasimetė, ar jie grąžins pinigus? Mokėjau tiesiai iš kreditinės kortelės, ne per paypalą.
P.s. dar žinau, kad jie patys nemato siuntų numerių. Nors manau siunčia registruotu paštu.... Rrrr
man pavasarį vienas siuntinys vėlavo 1,5 men. dieną anksčiau užsakytas atėjo per savaitę, kai tas - tarsi dingo....bet paskui gavau, kai jau ASOS ir pinigus grąžino.....
Papildyta:
QUOTE(ELlJA @ 2012 01 03, 15:25)
)) na gerai tai, kas gerai baigiasi
Man labai operatyviai suformavo naują siuntą, nes matau jau prisijungus prie savo asos, kad iš naujo padarė užsakymą su greituoju siuntimu.
Žiauriai džiaugiuosi, nes jau buvau savo batus palaidojus... o kaip Jums baigėsi, justver? Ką atrašė?
bus juoko, kai gausite abi siuntas!