QUOTE(R.M. @ 2012 11 11, 12:34)
Istorija nemanipuliuoju, tiesiog primenu istorini fakta. Islamo akuso amziai tesesi nuo 7a iki 17a (islamo kalendorius pradedamas skaiciuoti nuo 7a), teritorijos driekesi nuo Ispanijos iki Kinijos- tai yra tos teritorijos i kurias emigravo musulmonai, ne tik iskaitant teritorijas, kuriose dominavo islamo religija. Pakanka paskaityti isradeju, rasytoju, mokslininku pavardes kad suprasti, kokia yra ju religine kilme
tai tik vienas is irodymu, kad islamas nera tamsa, nera pries svietima, pries zinias, pries prota.
Spresti apie religija tik is jos pasekeju- klaidingas reikalas, gaila, kad tik su tokiais islamo propaguotojais jums teko susidurti. Norisi tiketi, neapibendrinate, jog visi be isimties musulmonai yra 'tokie'.
Prie ko cia terorizmas? Juk tai buvo klausimas, speliojimas, bandymas issiaiskinti, ka turite omeny. Tad nesuprantu,kam tas 'dygliuotas' atsakymas ?
Nejaugi... Tiek to, susilaikysiu ir nerasysiu pagrindinius zmoniu atradimus ir kada jie buvo israsti, cia ne temos esme.
Va tuo ir pasizymi ribotumas, kai neva praeities nuopelnais bandoma dangstyti siuolikines sistemos, religijos, visuomenes, valstybes ir t.t. spragas. Panasiai kaip Lietuviai, mitologizuoja LDK didybe, kai siuo metu nelabai kuo yra pasigirti pasauliniam lygmenyje
.
Dar karta kartoju, diskusija eina ne apie pati islama, tikiuosi jus pamenat mano primaja pastaba, o apie islama propaguojancius zmones, vedlius, imamus ir t.t. Jie nera islamas, dievas, o tik mirtingi zmones. Jum sunku tai suvokti? Lygiai taip pat ir su krikscionybe. Zmones neva tarnaujantys dievui, kalbantys neva dievo vardu nera apsaugoti nuo subjektyvumo vertinimuose, net kai kalba eina apie ta pati dievo zodzi, nes jie tik zmones, ne dievas, jiem lemta klysti, neklysta tik dievas. Va cia ir yra ribotumas. O ne tai kad islamas, krikscionybe, ar kad dievas yra ribotas.
Papildyta:
QUOTE(justyte @ 2012 11 11, 15:21)
O kai kalbat apie krikščionybę neiškyla ginčai? Nekyla noras pasiaiškinti kaip yra su tuo 3 viename? Kaip tai mato tavo draugas/vyras ir tu?
Gal tu puoli, o jo reakcija automatiškai gintis, tai ir gaunasi ginčas. O jei jis pultų ant krikščionybės, o tu tikėtum visomis krikščionių dogmomis ir pan, negintum? Manau irgi gautųsi konfliktas. O induizmas, budizmas nesukelia tokių emocijų, nes paprasčiausiai tiesiogiai jūsų neliečia. O tikrai ginčas? O gal paprasčiausiai emocijos, tik stipresnės gaunasi, kai diskutuojama įsijautus ?
Manau gincu del religiju nekyla. Gincai kyla del zmogaus, kaip jis supranta ta religija. Ne dievas, o zmogus manipuliuoja religija, dievo tiesom, ne Dievui o zmogui yra noras buti teisiam, nes Dievas zino, kad jis teisus, ne Dievui-religijai reikia brukti savo idejas, o zmogui, kad isitvirtinti savo teisume, tikejime. Va is to ir kyla nepakantumas, kitaip mastanciam, ar bandanciam kurstyti mastyma, apleiuojanciam i samone.