Ačiū visoms mamytėms, kurios nepatingėjo parašyti apie tuos nelemtus betenuotus paplūdimius , matyt kažką netaip supratau . Paplūdimai nuotraukose atrodo įspūdingai .O kaip dėl miesto Bjala, nejaugi nieks nebuvo?
QUOTE(ugnaizole @ 2009 03 25, 21:12)
O kaip dėl miesto Bjala, nejaugi nieks nebuvo?
Deja nieko negirdejus apie si miesteli, tai ir padet negaliu.
Sakykit prasau kas jau buvot Bulgarijoje ar tokiuose kurortuose kaip Albena, Auksines kopos galima issinuomot privaciame sektoriuje apartamentus ar ten tik viesbuciai. Ta prasme panasiai kaip pas mus Palangoje mociutes siulo.
QUOTE(ugnaizole @ 2009 03 29, 09:19)
Sakykit prasau kas jau buvot Bulgarijoje ar tokiuose kurortuose kaip Albena, Auksines kopos galima issinuomot privaciame sektoriuje apartamentus ar ten tik viesbuciai. Ta prasme panasiai kaip pas mus Palangoje mociutes siulo.
Sv.Konstantine tikrai galima.
QUOTE(ugnaizole @ 2009 03 29, 10:19)
Sakykit prasau kas jau buvot Bulgarijoje ar tokiuose kurortuose kaip Albena, Auksines kopos galima issinuomot privaciame sektoriuje apartamentus ar ten tik viesbuciai. Ta prasme panasiai kaip pas mus Palangoje mociutes siulo.
Albenoje, tur but nera, nes ten nera vietiniu gyventoju. Obzore tikrai yra, bet tai labai mažas miestelis, netgi pasakyciau kaimas.
QUOTE(Marinaaaa90 @ 2009 03 29, 14:04)
Albenoje, tur but nera, nes ten nera vietiniu gyventoju. Obzore tikrai yra, bet tai labai mažas miestelis, netgi pasakyciau kaimas.
Stai todel ir nerimauju, nes populiariausi kurortai savo vietiniu gyventoju neturi tik viesbucius
QUOTE(SuperMama @ 2005 07 27, 13:55)
Mes buvome Albenoje. Ji gera tuom, kad skirtingai nuo auksinių kopų ir saulėto kranto, neturi vietinių gyventojų, o tik aptarnaujanti personalą. Būtent todėl ir pasirinkom šią vietovę.
Gal kas patartum, kokiu marsrutu geriau vaziuoti i Bulgarija? Kokie yra ypatumai (degalines, valiuta, nakvine, milicijos demesis, atstumai)?
QUOTE(aleksandras3 @ 2009 03 31, 13:46)
Gal kas patartum, kokiu marsrutu geriau vaziuoti i Bulgarija? Kokie yra ypatumai (degalines, valiuta, nakvine, milicijos demesis, atstumai)?
Važiavau su auto rugpjūtį praeitais metais. Pirmą kartą. Nieko ypatingo iki Rumunijos. Per Warszawa važiuot nepatariu, reik tuo maršrutu, kuris per Bialystok, Lublin, Rzeszow. Toliau - Prešov, Miskolc, Debrecen. Nakvynė. Išmiegojus - Oradea, Clui, Sebes, Sibiu, Bucuresti. Vsio, nakvynė. Ryte patraukiau link Bulgarijos sienos, tačiau jau neklausydamas navigacijos (naudojau TomTom 930T), o link vienintelio tilto per Dunojų. Tiltas senas, siauras, labai aukštas, beveik 3km ilgio, tačiau labai patogu ir greitas pervažiavimas lyginant su keltu. Bulgarijoj dar viskas sovietmečiu alsuoja ir, lyginant su Lietuva, desėtką metų atsilikimas. Tačiau, ramiai ir be jokių ekscesų. 7 ryte pajudėjus iš Bucuresti centro, 13 val. jau buvau pajūry - Nessebr'e. Viso - apie 2100km nuo Kauno.
Išvažiavau iš namų apie 6 ryto. Pirmą kartą kurą pyliau Kalvarijoje (Statoil), ties Lenkijos siena, antrą - Rzeszow miestelyje (Statoil), jau ne taip toli Slovakijos. Beje, Kalvarijos degalinėj pralaukiau apie 20 min. eilėje.
Per Lenkiją rekomenduočiau perlėkt sekmadienį - furų minimum. Vidutinis greitis - 72km/h. Porą kartų po 15-20 min. mankštai, užkandžiams ir gamtiniams reikalams. Lenkijos keliai pusėtini, tikėjaus blogesnių. Užknisa miestelių tankis, bet įsikabinus į "pšeko" samochodą, visai nieko greitis. Periodiškai remontai, kurių dėka greitis menkas. Mentų nepasitaikė tiek, kad grūmotų, tačiau poroje vietų žiovaujančius mačiau.
Toliau, Slovakija. Jau nuo Lenkijos prasideda prieškalnių situacija, atitinkamai ir eismas. Slovakija pasitinka grubesniais keliais, skurdesne architektūra, ne tokia tvarkinga aplinka, tačiau jau paperka kalnų, kad ir menkų, peizažas.
Buvom sustoję pasidairyt į karo simbolius (lėktuvas, patrankos) ant postamentų kalnuose. Savotiška. Slovakijoj neužtrukom, pralėkėm be nuotykių ir reikšmingesnių įspūdžių.
Vengrija. Iš karto papirko keliai - "ledas"... Nauji, gražūs, greitis 110 net be skiriamosios juostos. Kelkraščiai išpuoselėti, laukai prižiūrėti, vengrės - puikios, namukai nenušiurę, gandralizdžių kas antrame stulpe... Žodžiu, liapota. Jokių policajijų. Tuščia. Į mokamus kelius nelindau, važiavau šalia.
Nakvojau Vengrijoje, neprivažiavus Debreceno kažkokiam miestuko viešbutyje. Tai buvo apie 22 val. Jokių problemų dėl vietų, iš karto ir be jokių išlygų.
Ryte kėlėmės apie 6,00 ir apie 7val. jau trasoje. Vengrija greitai baigėsi...
Rumunija... Vo čia jau įdomiau. Kadangi ne Šengenas, patikrino dokumentus, tačiau labai mandagiai. Bet, keliai, keliai... Galvojau, kad jeigu taip visu keliu - be amortikų parlėksiu. Bet nieko, kuo toliau, tuo padoriau.
Žodžiu, kraštovaizdis apšiuręs ir labiau priminė pokario vaizdus, neu ES narės veidą. Nors ne visur. Tiesa, visur pilna Lukoil degalinių, ir šiaip šiuolaikiškų. Ir jokių problemų dėl atsiskaitymo problemų kreditkėm.
Kalnai jau visai gražūs, keliai geri - naujai pakloti, policininkai tolerantiški ir visai nepriekabūs. Sibiu pyliau kurą. Kuras geras (benzas 98).
Jeigu gerai pamenu, tai nuo Pitesti labai nebloga magistralė - lėkiau 130-160km/h be jokios įtampos. Atrodo, kad važiuoji keliu, kuris visiškai izoliuotas nuo išorinių rizikos faktorių. Gandai tokie, kad buvęs diktatorius įsakė tą kelią nutiest, idant pats galėtų greitai kalnų poilsiavietę pasiekt...
Apie 20 val. Bucuresti. Viešbutis. Na, o toliau jau nėr ką ir pasakot - tiltas, nušiurusi Bulgarija ir fantastiškas pajūrys su švariu smėliuku, skaidriu vandenuku ir... pigiu alučiu. Saulė ir suvis papigiai...
Tai tiek, labai skubėjau rašyt, tai jau kaip gavosi... )))
QUOTE(Laikinas @ 2009 03 31, 22:24)
Važiavau su auto rugpjūtį praeitais metais. Pirmą kartą. Nieko ypatingo iki Rumunijos. Per Warszawa važiuot nepatariu, reik tuo maršrutu, kuris per Bialystok, Lublin, Rzeszow. Toliau - Prešov, Miskolc, Debrecen. Nakvynė. Išmiegojus - Oradea, Clui, Sebes, Sibiu, Bucuresti. Vsio, nakvynė. Ryte patraukiau link Bulgarijos sienos, tačiau jau neklausydamas navigacijos (naudojau TomTom 930T), o link vienintelio tilto per Dunojų. Tiltas senas, siauras, labai aukštas, beveik 3km ilgio, tačiau labai patogu ir greitas pervažiavimas lyginant su keltu. Bulgarijoj dar viskas sovietmečiu alsuoja ir, lyginant su Lietuva, desėtką metų atsilikimas. Tačiau, ramiai ir be jokių ekscesų. 7 ryte pajudėjus iš Bucuresti centro, 13 val. jau buvau pajūry - Nessebr'e. Viso - apie 2100km nuo Kauno.
Išvažiavau iš namų apie 6 ryto. Pirmą kartą kurą pyliau Kalvarijoje (Statoil), ties Lenkijos siena, antrą - Rzeszow miestelyje (Statoil), jau ne taip toli Slovakijos. Beje, Kalvarijos degalinėj pralaukiau apie 20 min. eilėje.
Per Lenkiją rekomenduočiau perlėkt sekmadienį - furų minimum. Vidutinis greitis - 72km/h. Porą kartų po 15-20 min. mankštai, užkandžiams ir gamtiniams reikalams. Lenkijos keliai pusėtini, tikėjaus blogesnių. Užknisa miestelių tankis, bet įsikabinus į "pšeko" samochodą, visai nieko greitis. Periodiškai remontai, kurių dėka greitis menkas. Mentų nepasitaikė tiek, kad grūmotų, tačiau poroje vietų žiovaujančius mačiau.
Toliau, Slovakija. Jau nuo Lenkijos prasideda prieškalnių situacija, atitinkamai ir eismas. Slovakija pasitinka grubesniais keliais, skurdesne architektūra, ne tokia tvarkinga aplinka, tačiau jau paperka kalnų, kad ir menkų, peizažas.
Buvom sustoję pasidairyt į karo simbolius (lėktuvas, patrankos) ant postamentų kalnuose. Savotiška. Slovakijoj neužtrukom, pralėkėm be nuotykių ir reikšmingesnių įspūdžių.
Vengrija. Iš karto papirko keliai - "ledas"... Nauji, gražūs, greitis 110 net be skiriamosios juostos. Kelkraščiai išpuoselėti, laukai prižiūrėti, vengrės - puikios, namukai nenušiurę, gandralizdžių kas antrame stulpe... Žodžiu, liapota. Jokių policajijų. Tuščia. Į mokamus kelius nelindau, važiavau šalia.
Nakvojau Vengrijoje, neprivažiavus Debreceno kažkokiam miestuko viešbutyje. Tai buvo apie 22 val. Jokių problemų dėl vietų, iš karto ir be jokių išlygų.
Ryte kėlėmės apie 6,00 ir apie 7val. jau trasoje. Vengrija greitai baigėsi...
Rumunija... Vo čia jau įdomiau. Kadangi ne Šengenas, patikrino dokumentus, tačiau labai mandagiai. Bet, keliai, keliai... Galvojau, kad jeigu taip visu keliu - be amortikų parlėksiu. Bet nieko, kuo toliau, tuo padoriau.
Žodžiu, kraštovaizdis apšiuręs ir labiau priminė pokario vaizdus, neu ES narės veidą. Nors ne visur. Tiesa, visur pilna Lukoil degalinių, ir šiaip šiuolaikiškų. Ir jokių problemų dėl atsiskaitymo problemų kreditkėm.
Kalnai jau visai gražūs, keliai geri - naujai pakloti, policininkai tolerantiški ir visai nepriekabūs. Sibiu pyliau kurą. Kuras geras (benzas 98).
Jeigu gerai pamenu, tai nuo Pitesti labai nebloga magistralė - lėkiau 130-160km/h be jokios įtampos. Atrodo, kad važiuoji keliu, kuris visiškai izoliuotas nuo išorinių rizikos faktorių. Gandai tokie, kad buvęs diktatorius įsakė tą kelią nutiest, idant pats galėtų greitai kalnų poilsiavietę pasiekt...
Apie 20 val. Bucuresti. Viešbutis. Na, o toliau jau nėr ką ir pasakot - tiltas, nušiurusi Bulgarija ir fantastiškas pajūrys su švariu smėliuku, skaidriu vandenuku ir... pigiu alučiu. Saulė ir suvis papigiai...
Tai tiek, labai skubėjau rašyt, tai jau kaip gavosi... )))
Išvažiavau iš namų apie 6 ryto. Pirmą kartą kurą pyliau Kalvarijoje (Statoil), ties Lenkijos siena, antrą - Rzeszow miestelyje (Statoil), jau ne taip toli Slovakijos. Beje, Kalvarijos degalinėj pralaukiau apie 20 min. eilėje.
Per Lenkiją rekomenduočiau perlėkt sekmadienį - furų minimum. Vidutinis greitis - 72km/h. Porą kartų po 15-20 min. mankštai, užkandžiams ir gamtiniams reikalams. Lenkijos keliai pusėtini, tikėjaus blogesnių. Užknisa miestelių tankis, bet įsikabinus į "pšeko" samochodą, visai nieko greitis. Periodiškai remontai, kurių dėka greitis menkas. Mentų nepasitaikė tiek, kad grūmotų, tačiau poroje vietų žiovaujančius mačiau.
Toliau, Slovakija. Jau nuo Lenkijos prasideda prieškalnių situacija, atitinkamai ir eismas. Slovakija pasitinka grubesniais keliais, skurdesne architektūra, ne tokia tvarkinga aplinka, tačiau jau paperka kalnų, kad ir menkų, peizažas.
Buvom sustoję pasidairyt į karo simbolius (lėktuvas, patrankos) ant postamentų kalnuose. Savotiška. Slovakijoj neužtrukom, pralėkėm be nuotykių ir reikšmingesnių įspūdžių.
Vengrija. Iš karto papirko keliai - "ledas"... Nauji, gražūs, greitis 110 net be skiriamosios juostos. Kelkraščiai išpuoselėti, laukai prižiūrėti, vengrės - puikios, namukai nenušiurę, gandralizdžių kas antrame stulpe... Žodžiu, liapota. Jokių policajijų. Tuščia. Į mokamus kelius nelindau, važiavau šalia.
Nakvojau Vengrijoje, neprivažiavus Debreceno kažkokiam miestuko viešbutyje. Tai buvo apie 22 val. Jokių problemų dėl vietų, iš karto ir be jokių išlygų.
Ryte kėlėmės apie 6,00 ir apie 7val. jau trasoje. Vengrija greitai baigėsi...
Rumunija... Vo čia jau įdomiau. Kadangi ne Šengenas, patikrino dokumentus, tačiau labai mandagiai. Bet, keliai, keliai... Galvojau, kad jeigu taip visu keliu - be amortikų parlėksiu. Bet nieko, kuo toliau, tuo padoriau.
Žodžiu, kraštovaizdis apšiuręs ir labiau priminė pokario vaizdus, neu ES narės veidą. Nors ne visur. Tiesa, visur pilna Lukoil degalinių, ir šiaip šiuolaikiškų. Ir jokių problemų dėl atsiskaitymo problemų kreditkėm.
Kalnai jau visai gražūs, keliai geri - naujai pakloti, policininkai tolerantiški ir visai nepriekabūs. Sibiu pyliau kurą. Kuras geras (benzas 98).
Jeigu gerai pamenu, tai nuo Pitesti labai nebloga magistralė - lėkiau 130-160km/h be jokios įtampos. Atrodo, kad važiuoji keliu, kuris visiškai izoliuotas nuo išorinių rizikos faktorių. Gandai tokie, kad buvęs diktatorius įsakė tą kelią nutiest, idant pats galėtų greitai kalnų poilsiavietę pasiekt...
Apie 20 val. Bucuresti. Viešbutis. Na, o toliau jau nėr ką ir pasakot - tiltas, nušiurusi Bulgarija ir fantastiškas pajūrys su švariu smėliuku, skaidriu vandenuku ir... pigiu alučiu. Saulė ir suvis papigiai...
Tai tiek, labai skubėjau rašyt, tai jau kaip gavosi... )))
Manau per Rumunija vaziuot verta,norint pamatyt ju kalnus.Vaizdai tikrai grazus,nors tik ivaziavus i Rumunija tai tikrai kyla sokas pradzioj: del keliu, cigonu, vezimu ir visokio kitokio lauzo.Policijos tikrai daug maciau,- stovi ir kaimelio pradzioj, ir pabaigoj. Isvazinejant is Rumunijos link Ukrainos "nusove" mane su greiciu is priespriesais atvaziuojancio poicijos automobilio, taigi su technika ir jie pazenge, ne vien krumuose stovi.Virsyjau kazkur virs 20 km i val., susikalbet su jais buvo sunku, - jie siek tiek angliskai kalbejo, bet viskas baiges oficialiu ispejimu, surase protokola)). Tragiskas apvaziavimas aplink Bukaresta,- duobeta, provezuotas nuo furu kelias, pilnas furu, kamsciu, kad pravaziuot Bukaresta reikejo sugaist vos ne dvi valandas. Grizau pro Ukraina. Ten kelias artimesnis ir galbut ,norint greiciau pasiekt Bulgarija, butu optimaliausias variantas. Taciau cia visa beda yra Ukrainos-Lenkijos pasienis: jau vaziuojant i Kryma pries du metus ten buvau "sedes", taip ir pernai "sedau" pasienio poste Rava -Ruskoj nuo 8 val. vakaro iki 3 val nakties ir tai apeliuojant i tariamai serganti vaika, kas padejo "pasistumti" greiaciau kokiom dviem valandom. Vaziuojant siemet bandysiu vaziuot per Serbija, gal kam teko?
Vaziuojant siemet bandysiu vaziuot per Serbija, gal kam teko?
[/quote]
Teko pernai grizt is Bulgarijos per Serbija. Viskas butu gerai, keliai ten puikus, jeigu ne kamstis ant Serbijos-Vengrijos sienos. Nezinau ar visada ten taip, bet mes kol siena pervaziavom, uztrukom geras 6 valandas . Ten kaip tik eina trasa is Stambulo, tai vaziuoja nenusakomas kiekis turku masinose su vokiskais numeriais...
[/quote]
Teko pernai grizt is Bulgarijos per Serbija. Viskas butu gerai, keliai ten puikus, jeigu ne kamstis ant Serbijos-Vengrijos sienos. Nezinau ar visada ten taip, bet mes kol siena pervaziavom, uztrukom geras 6 valandas . Ten kaip tik eina trasa is Stambulo, tai vaziuoja nenusakomas kiekis turku masinose su vokiskais numeriais...
[quote=Odre,2009 04 01, 09:35]
Vaziuojant siemet bandysiu vaziuot per Serbija, gal kam teko?
[/quote]
Teko pernai grizt is Bulgarijos per Serbija. Viskas butu gerai, keliai ten puikus, jeigu ne kamstis ant Serbijos-Vengrijos sienos. Nezinau ar visada ten taip, bet mes kol siena pervaziavom, uztrukom geras 6 valandas . Ten kaip tik eina trasa is Stambulo, tai vaziuoja nenusakomas kiekis turku masinose su vokiskais numeriais...
[/quote]
Taip, apie kamscius ant vengru-serbu sienos jau buvau girdejes..Pradedu galvot,kad ant tu probleminiu sienu galbut reiktu taikyt atvaziuot anksti ryte,gal tuomet pavyktu jas greiciau prasokt...
Vaziuojant siemet bandysiu vaziuot per Serbija, gal kam teko?
[/quote]
Teko pernai grizt is Bulgarijos per Serbija. Viskas butu gerai, keliai ten puikus, jeigu ne kamstis ant Serbijos-Vengrijos sienos. Nezinau ar visada ten taip, bet mes kol siena pervaziavom, uztrukom geras 6 valandas . Ten kaip tik eina trasa is Stambulo, tai vaziuoja nenusakomas kiekis turku masinose su vokiskais numeriais...
[/quote]
Taip, apie kamscius ant vengru-serbu sienos jau buvau girdejes..Pradedu galvot,kad ant tu probleminiu sienu galbut reiktu taikyt atvaziuot anksti ryte,gal tuomet pavyktu jas greiciau prasokt...
[quote=Berniukas12,2009 04 01, 19:28]
Teko pernai grizt is Bulgarijos per Serbija. Viskas butu gerai, keliai ten puikus, jeigu ne kamstis ant Serbijos-Vengrijos sienos. Nezinau ar visada ten taip, bet mes kol siena pervaziavom, uztrukom geras 6 valandas . Ten kaip tik eina trasa is Stambulo, tai vaziuoja nenusakomas kiekis turku masinose su vokiskais numeriais...
[/quote]
Taip, apie kamscius ant vengru-serbu sienos jau buvau girdejes..Pradedu galvot,kad ant tu probleminiu sienu galbut reiktu taikyt atvaziuot anksti ryte,gal tuomet pavyktu jas greiciau prasokt...
[/quote]
Bijau, kad nepades, jie ten non-stop varo...
Mes atvaziavom ant sienos velai vakare, anksti ryte tik buvom Vengrijoj...
Teko pernai grizt is Bulgarijos per Serbija. Viskas butu gerai, keliai ten puikus, jeigu ne kamstis ant Serbijos-Vengrijos sienos. Nezinau ar visada ten taip, bet mes kol siena pervaziavom, uztrukom geras 6 valandas . Ten kaip tik eina trasa is Stambulo, tai vaziuoja nenusakomas kiekis turku masinose su vokiskais numeriais...
[/quote]
Taip, apie kamscius ant vengru-serbu sienos jau buvau girdejes..Pradedu galvot,kad ant tu probleminiu sienu galbut reiktu taikyt atvaziuot anksti ryte,gal tuomet pavyktu jas greiciau prasokt...
[/quote]
Bijau, kad nepades, jie ten non-stop varo...
Mes atvaziavom ant sienos velai vakare, anksti ryte tik buvom Vengrijoj...