sveikutės ! mūsų nėra taip daug, bet esame labai svarbios, nustatydamos kalbos ir komunikacijos sutrikimą, tiriant vaikus, "statytus" iš mokyklų į PPT, dėl palengvintų programų sudarymo. Pasidalinkime patirtimi, kaip tiriate tiek pirmos klasės, tiek dešimtos kalsės moksleivio kalbą... iki susitikimo !
Sunku man su tais vyresniuju klasiu mokiniais.Be tarnybos as dirbu darzelyje-mokykloje,tai ten tik iki ketvirtos klases.Tai kai i tarnyba ateina koks vyresnis,jis man toks protingas atrodo.Musu tarnyba dar jauna,as dirbu tik puse etato,tai dar nei sistemos,nei kalbos korteliu neturiu.Gal kas galetu padet?
QUOTE(šarūnė @ 2006 03 27, 12:34)
Sunku man su tais vyresniuju klasiu mokiniais.Be tarnybos as dirbu darzelyje-mokykloje,tai ten tik iki ketvirtos klases.Tai kai i tarnyba ateina koks vyresnis,jis man toks protingas atrodo.Musu tarnyba dar jauna,as dirbu tik puse etato,tai dar nei sistemos,nei kalbos korteliu neturiu.Gal kas galetu padet?
sveikute, šarūne!
aš tarnyboj jau dirbu antri metai, ir baigiu įsivažiuoti į tą darbą. tik aišku, kad niekad žinių nebus perdaug, tad jomis ir noriu su tavimi (ir ne tik ) pasidalinti.
tyrimo metodiką vyresniųjų klasių mokiniams pasidariau pati ( nors aišku trūksta jai dar ten labai daug ko), tad ir norėčiau pasikalbėti, kaip pati tiri tuos vyresniukus ir gal ką bendro sukursim pačios , gerai?
o tiesa, iš kur tu esi? tu baigei ŠU? kada?
QUOTE(neužmirštuolė @ 2006 03 21, 15:28)
sveikutės ! mūsų nėra taip daug, bet esame labai svarbios, nustatydamos kalbos ir komunikacijos sutrikimą, tiriant vaikus, "statytus" iš mokyklų į PPT, dėl palengvintų programų sudarymo. Pasidalinkime patirtimi, kaip tiriate tiek pirmos klasės, tiek dešimtos kalsės moksleivio kalbą... iki susitikimo !
Sveikos PPT-istės
Aš ne jūsų luomo atstovė , o mokyklos spec. pedagogė. Tačiau nujaučiu, kaip mano mieste (jis aiškiai matomas paraše) tiriama vyresniųjų klasių moksleivių kalba. Siunčiau vieną 10-okę su protiniu atsilikimu, tai jos mama ir ji pati pasakojo savo įspūdžius. Liepė paskaityti, diktantą parašyti, pavartė lietuvių kalbos sąsiuvinius. Ten buvo jos su mama rašytas rašinėlis apie rudenį. Tai pareiškė, kad jis žiauriai silpnas, vos ne š.... O man jis, beje, patiko, nes parašė jį pati mergaitė. Kokius superinius reikalavimus galima kelti tokiam vaikui?
Beje, gavome ir rekomendacijas: rašyti diktantus ir rašinėlius. Va tada ir įsiutau ant PPT Mano nuomone spec. pedagogo darbas neturi priminti lietuvių kalbos fakultatyvo. Aš ne diktantų rašymo būrelis Kaip galima rašyti vien tik diktantus, jei nėra vaiko galvoje nei vienos taisyklės Beje, o kokią tuomet programą sudaryti. Visais mėnesiais vien tik diktantai
Tikiuosi Jūs ne tokios logopedės ir galvojat ką kalbat, ir tiriat kokybiškai
Sėkmės kito luomo kolegės
QUOTE(light blue @ 2006 03 28, 10:04)
Sveikos PPT-istės
Aš ne jūsų luomo atstovė , o mokyklos spec. pedagogė. Tačiau nujaučiu, kaip mano mieste (jis aiškiai matomas paraše) tiriama vyresniųjų klasių moksleivių kalba. Siunčiau vieną 10-okę su protiniu atsilikimu, tai jos mama ir ji pati pasakojo savo įspūdžius. Liepė paskaityti, diktantą parašyti, pavartė lietuvių kalbos sąsiuvinius. Ten buvo jos su mama rašytas rašinėlis apie rudenį. Tai pareiškė, kad jis žiauriai silpnas, vos ne š.... O man jis, beje, patiko, nes parašė jį pati mergaitė. Kokius superinius reikalavimus galima kelti tokiam vaikui?
Beje, gavome ir rekomendacijas: rašyti diktantus ir rašinėlius. Va tada ir įsiutau ant PPT Mano nuomone spec. pedagogo darbas neturi priminti lietuvių kalbos fakultatyvo. Aš ne diktantų rašymo būrelis Kaip galima rašyti vien tik diktantus, jei nėra vaiko galvoje nei vienos taisyklės Beje, o kokią tuomet programą sudaryti. Visais mėnesiais vien tik diktantai
Tikiuosi Jūs ne tokios logopedės ir galvojat ką kalbat, ir tiriat kokybiškai
Sėkmės kito luomo kolegės
Aš ne jūsų luomo atstovė , o mokyklos spec. pedagogė. Tačiau nujaučiu, kaip mano mieste (jis aiškiai matomas paraše) tiriama vyresniųjų klasių moksleivių kalba. Siunčiau vieną 10-okę su protiniu atsilikimu, tai jos mama ir ji pati pasakojo savo įspūdžius. Liepė paskaityti, diktantą parašyti, pavartė lietuvių kalbos sąsiuvinius. Ten buvo jos su mama rašytas rašinėlis apie rudenį. Tai pareiškė, kad jis žiauriai silpnas, vos ne š.... O man jis, beje, patiko, nes parašė jį pati mergaitė. Kokius superinius reikalavimus galima kelti tokiam vaikui?
Beje, gavome ir rekomendacijas: rašyti diktantus ir rašinėlius. Va tada ir įsiutau ant PPT Mano nuomone spec. pedagogo darbas neturi priminti lietuvių kalbos fakultatyvo. Aš ne diktantų rašymo būrelis Kaip galima rašyti vien tik diktantus, jei nėra vaiko galvoje nei vienos taisyklės Beje, o kokią tuomet programą sudaryti. Visais mėnesiais vien tik diktantai
Tikiuosi Jūs ne tokios logopedės ir galvojat ką kalbat, ir tiriat kokybiškai
Sėkmės kito luomo kolegės
sveikute!
tai absurdiškas tyrimas ir skirtos rekomendacijos. aš tiriu kitaip : aišku 10 kl. jau nebetiriu foneminės klausos, pasižiūriu, kokie garsinės analizės ir sintezės įgūdžiai, pasakojimą ir atpasakojimą, kokias žino taisykles, kaip jas sugeba taikyti, kokia kalbos gramatinė pusė ir mūsų rekomendacijos daug konkretesnės, su užduočių pavyzdžiais, bet, gink dieve, nerekomenduojame rašyti diktantų ! juos tegul rašo mokantys rašyti, o šiuos vaikus dar reikia pirma išmokyti visus pagrindus.
ir vis tik įdomu,iš kur tu?
QUOTE(neužmirštuolė @ 2006 03 28, 09:50)
sveikute!
tai absurdiškas tyrimas ir skirtos rekomendacijos. aš tiriu kitaip : aišku 10 kl. jau nebetiriu foneminės klausos, pasižiūriu, kokie garsinės analizės ir sintezės įgūdžiai, pasakojimą ir atpasakojimą, kokias žino taisykles, kaip jas sugeba taikyti, kokia kalbos gramatinė pusė ir mūsų rekomendacijos daug konkretesnės, su užduočių pavyzdžiais, bet, gink dieve, nerekomenduojame rašyti diktantų ! juos tegul rašo mokantys rašyti, o šiuos vaikus dar reikia pirma išmokyti visus pagrindus.
ir vis tik įdomu,iš kur tu?
tai absurdiškas tyrimas ir skirtos rekomendacijos. aš tiriu kitaip : aišku 10 kl. jau nebetiriu foneminės klausos, pasižiūriu, kokie garsinės analizės ir sintezės įgūdžiai, pasakojimą ir atpasakojimą, kokias žino taisykles, kaip jas sugeba taikyti, kokia kalbos gramatinė pusė ir mūsų rekomendacijos daug konkretesnės, su užduočių pavyzdžiais, bet, gink dieve, nerekomenduojame rašyti diktantų ! juos tegul rašo mokantys rašyti, o šiuos vaikus dar reikia pirma išmokyti visus pagrindus.
ir vis tik įdomu,iš kur tu?
Na va, matau, kad puikiai susišnekėtumėme Reiškia ne visi PPT yra gaidys Aš čia ant Kauno PPt dėjau kalbos. pasmus Kauno miesto ir rajono PPt darbas tai kaip diena ir naktis. Gaila, kad perbėgti į rajono PPT negalim
QUOTE(light blue @ 2006 03 28, 12:27)
Na va, matau, kad puikiai susišnekėtumėme Reiškia ne visi PPT yra gaidys Aš čia ant Kauno PPt dėjau kalbos. pasmus Kauno miesto ir rajono PPt darbas tai kaip diena ir naktis. Gaila, kad perbėgti į rajono PPT negalim
o tu miesto PPT dirbi irgi spec. pedagoge ar logopede?
QUOTE(neužmirštuolė @ 2006 03 28, 14:55)
o tu miesto PPT dirbi irgi spec. pedagoge ar logopede?
Aš pirmoje žinutėje rašiau: "Aš ne jūsų luomo atstovė , o mokyklos spec. pedagogė."
QUOTE(neužmirštuolė @ 2006 03 28, 08:22)
sveikute, šarūne!
aš tarnyboj jau dirbu antri metai, ir baigiu įsivažiuoti į tą darbą. tik aišku, kad niekad žinių nebus perdaug, tad jomis ir noriu su tavimi (ir ne tik ) pasidalinti.
tyrimo metodiką vyresniųjų klasių mokiniams pasidariau pati ( nors aišku trūksta jai dar ten labai daug ko), tad ir norėčiau pasikalbėti, kaip pati tiri tuos vyresniukus ir gal ką bendro sukursim pačios , gerai?
o tiesa, iš kur tu esi? tu baigei ŠU? kada?
aš tarnyboj jau dirbu antri metai, ir baigiu įsivažiuoti į tą darbą. tik aišku, kad niekad žinių nebus perdaug, tad jomis ir noriu su tavimi (ir ne tik ) pasidalinti.
tyrimo metodiką vyresniųjų klasių mokiniams pasidariau pati ( nors aišku trūksta jai dar ten labai daug ko), tad ir norėčiau pasikalbėti, kaip pati tiri tuos vyresniukus ir gal ką bendro sukursim pačios , gerai?
o tiesa, iš kur tu esi? tu baigei ŠU? kada?
As dirbu Lazdiju PPT.Siaulius baigiau 1998.Kai kalbejau su SPPC logopedėm,tai sake vyresniu klasiu vaikus ziureti pagal ju vadovelius skaityma,rasyma.Mums nera svarbu,kokios klases lygi vaikas atitinka.Del zodyno dazniausiai konsultuojuosi su psichologe.
, ŠARŪNE!
TAI TU PPT LOGOPEDĖ? AŠ BAIGIAU ŠU 1999 M.
SU KOKIOM DAR PPT LOGOPEDĖMIS BENDRAUJI? GAL GALI IR JAS PASIKVIESTI Į MŪSŲ RATELĮ?
AR DAR TIRI FONEMINĘ KLAUSĄ 5-10 KLASIŲ MOKSLEIVIAMS?KAIP TAI DARAI?
KAIP SUPRATAU, VYRESNIŲ KLASIŲ VAIKAMS TEŽIŪRI SKAITYMĄ IR RAŠYMĄ?
JEI NESUNKU, PASIDALINK SAVO DARBO POBŪDŽIU,KĄ?
LAUKIAM IR KITŲ PPT DARBUOTOJŲ, YPAČ LOGOPEDŽIŲ ČIA , PAS MUS
IKIKI !
TAI TU PPT LOGOPEDĖ? AŠ BAIGIAU ŠU 1999 M.
SU KOKIOM DAR PPT LOGOPEDĖMIS BENDRAUJI? GAL GALI IR JAS PASIKVIESTI Į MŪSŲ RATELĮ?
AR DAR TIRI FONEMINĘ KLAUSĄ 5-10 KLASIŲ MOKSLEIVIAMS?KAIP TAI DARAI?
KAIP SUPRATAU, VYRESNIŲ KLASIŲ VAIKAMS TEŽIŪRI SKAITYMĄ IR RAŠYMĄ?
JEI NESUNKU, PASIDALINK SAVO DARBO POBŪDŽIU,KĄ?
LAUKIAM IR KITŲ PPT DARBUOTOJŲ, YPAČ LOGOPEDŽIŲ ČIA , PAS MUS
IKIKI !
QUOTE(neužmirštuolė @ 2006 03 31, 09:01)
:4u: , ŠARŪNE!
TAI TU PPT LOGOPEDĖ? AŠ BAIGIAU ŠU 1999 M. :ax:
SU KOKIOM DAR PPT LOGOPEDĖMIS BENDRAUJI? :hm GAL GALI IR JAS PASIKVIESTI Į MŪSŲ RATELĮ? :mirksiukas:
AR DAR TIRI FONEMINĘ KLAUSĄ 5-10 KLASIŲ MOKSLEIVIAMS?KAIP TAI DARAI? :mirksiukas:
KAIP SUPRATAU, VYRESNIŲ KLASIŲ VAIKAMS TEŽIŪRI SKAITYMĄ IR RAŠYMĄ? :hm
JEI NESUNKU, PASIDALINK SAVO DARBO POBŪDŽIU,KĄ? :4u:
LAUKIAM IR KITŲ PPT DARBUOTOJŲ, YPAČ LOGOPEDŽIŲ ČIA , PAS MUS :P :super
IKIKI :bigsmile: !
TAI TU PPT LOGOPEDĖ? AŠ BAIGIAU ŠU 1999 M. :ax:
SU KOKIOM DAR PPT LOGOPEDĖMIS BENDRAUJI? :hm GAL GALI IR JAS PASIKVIESTI Į MŪSŲ RATELĮ? :mirksiukas:
AR DAR TIRI FONEMINĘ KLAUSĄ 5-10 KLASIŲ MOKSLEIVIAMS?KAIP TAI DARAI? :mirksiukas:
KAIP SUPRATAU, VYRESNIŲ KLASIŲ VAIKAMS TEŽIŪRI SKAITYMĄ IR RAŠYMĄ? :hm
JEI NESUNKU, PASIDALINK SAVO DARBO POBŪDŽIU,KĄ? :4u:
LAUKIAM IR KITŲ PPT DARBUOTOJŲ, YPAČ LOGOPEDŽIŲ ČIA , PAS MUS :P :super
IKIKI :bigsmile: !
Vyresniu klasiu moksleiviams ziuriu ne tik skaityma ir rasyma.Labai geras kalbos vertinimo korteles turi pasidare Vilniaus PPT.Kai buvau seminare,jos rode,bet atsisviest nedave.As nusirasiau pacios korteles remus.Pagal tai ir bandau vertinti.Deja,vis truksta laiko atsisest ir pasidaryt kaip reikia visa metodika. Gauliene kazka minejo,kad jau yra parengta,bet dar neisleista tokia metodika.
Su kitu tarnybu logopedem nebendrauju.Dvi mano kursiokes dirba tarnybose,bet jos dirba spec.pedagogem
[COLOR=darkviolet][SIZE=7][FONT=Courier][I]
sveikutės!
labutis, Šarūne
žinai, vyresniems mokiniams aš irgi turiu pasidariusi sau tyrimo metodiką pagal Vilniaus PPT. Toks jausmas, kad kartu ten ir buvom, kai pristatinėjo , bet nedavė atsišviesti, deja.... Tik reikia ir man ją susitvarkyti normaliai, nes trūksta kokybiškumo. O sakyk, kaip tu tiri rišliąją kalbą vyr.klasių mokiniams: iš kur gauni siužetinį paveikslėlį, ar jis labai sudėtingas? ar tai kokia nuotrauka?
klausk manęs, aš-tavęs ir bandykim tobulinti savo tyrimo metodikas, gerai?
QUOTE(šarūnė @ 2006 04 06, 13:20)
Vyresniu klasiu moksleiviams ziuriu ne tik skaityma ir rasyma.Labai geras kalbos vertinimo korteles turi pasidare Vilniaus PPT.Kai buvau seminare,jos rode,bet atsisviest nedave.As nusirasiau pacios korteles remus.Pagal tai ir bandau vertinti.Deja,vis truksta laiko atsisest ir pasidaryt kaip reikia visa metodika. Gauliene kazka minejo,kad jau yra parengta,bet dar neisleista tokia metodika.
Su kitu tarnybu logopedem nebendrauju.Dvi mano kursiokes dirba tarnybose,bet jos dirba spec.pedagogem
Su kitu tarnybu logopedem nebendrauju.Dvi mano kursiokes dirba tarnybose,bet jos dirba spec.pedagogem
sveikutės!
labutis, Šarūne
žinai, vyresniems mokiniams aš irgi turiu pasidariusi sau tyrimo metodiką pagal Vilniaus PPT. Toks jausmas, kad kartu ten ir buvom, kai pristatinėjo , bet nedavė atsišviesti, deja.... Tik reikia ir man ją susitvarkyti normaliai, nes trūksta kokybiškumo. O sakyk, kaip tu tiri rišliąją kalbą vyr.klasių mokiniams: iš kur gauni siužetinį paveikslėlį, ar jis labai sudėtingas? ar tai kokia nuotrauka?
klausk manęs, aš-tavęs ir bandykim tobulinti savo tyrimo metodikas, gerai?