QUOTE(Krištolinė Orchidėja @ 2010 10 02, 23:56)
O jų ratai jeigu ir nepripučiami, tai nėra barškaliukai
? Nes kažkaip įsivaizdavau, kad rinksiuosi vežimą dideliais ratais dėl minkštumo... Bet dabar žiūriu, kad būna pripučiami ir nepripčiami... Pirmas kartas, tai labai mėtausi...
Tiek dėl ratų dydžio, tiek dėl klasikinės ar manevringos važiuoklės... Norisi rasti aukso viduriuką
. Labiausiai nenoriu mažaračio barškaliuko..
. Skaitau apie daugybę firmų, ir Teutonia mane užkabino
Pas mus būtent nepripučiami ratai
Čia dar vienas dalykas, ko sakiau nesirinksiu
bet...
išsirinkau
Tiesiog tokio varianto su mažais ratais priekyje ir pripučiamais man atrodo ir nebuvo
bet tikrai ratai nebarškaliukai, stebėtinai minkštai važiuoja, iš tikro mane įtikino tuo dar Karolyje, ten tie ratai su oro tarpu, šiek tiek aišku standesni už pripučiamus, bet šiaip esu jais labai patenkinta, tuo labiau, kad senesniame vežimėlyje vis reikėjo pasirūpint, kad nebūtų oro per mažai ar per daug
Tiesa, dėl amortizacijos, kai pirmą kartą įdėjau savo mažylę ir išvažiavom, išsigandau, toks kažkoks kietas vežimėlis pasirodė
bet tiesiog jis turėjo "prasimankštinti"
ir dabar esu labai patenkinta jo amortizacija, tuo labiau čiupinėjau panašų vežimėlį (toks pat manevringas, su mažais ratais) šiuo metu nepamenu pavadinimo, tik žinau, kad draugė tiek pat mokėjo už jį kiek mes už Teutoniją, tai man po Teutonijos, jis pasirodė kietas nejudrus
Tiesa, vieną minusą turi Teutonija, bent jau Mistral S, kurį turime,, mano nuomone sportinuke šiek tiek mažoka vietos, ypač žiemą, jau vyresniam vaikučiui
Na... aišku aš lyginu su kitu vežimėliu, kurį norėjom pasirinkt - Emmaljunga
bet yra ir kita pusė, Emmaljungos sportinukas atrodė labai gremėzdiškas, lyginant su Teutonija:)