Pamėginsiu paaiškinti, kaip aš tai matau.
Toks teiginys būtų teisingas tik tuomet, jeigu Jūs manote, kad bet koks papildomas užsiėmimas su Jūsų vaiku - muzikinis lavinimas, mokymas skaityti ar skaičiuoti, mokymas užsienio kalbų, fizinis lavinimas ar tiesiog kasdienių buitinių dalykų aiškinimas - yra nereikalingas: juk atėjęs į vidutiniokų mokyklą Jūsų vaikas žinos ir gebės daugiau. Jeigu taip - vadinasi degraduos. Jeigu degraduos - tai papildomas ugdymas nieko vertas ir tėra meškos paslauga

Be to, tai man primena argumentaciją, kad vaiko ugdyti kitais, nei mušimo ir baudimo metodais negalima - juk pasaulis toks žiaurus - vaikas liks jam nepasirengęs!
Taigi, prietaringosioms mamytėms linkiu per savo filosofijas tikrai nepadaryti savo vaikams meškos paslaugos. Jeigu galite sau leisti ugdyti vaiką daugiau, nei standartinškai leidžia šykšti valstybė - tai ir leiskite

Kuo grindžiu savo samprotavimus? Tikrai ne nuogirdomis. Mano abi dukros baigė montesori darželį ir pradinę. Jaunėlė tebesimoko, o vyresnioji jau "Aušros gimnazijoje". Problemų su "adaptacija" neturėjome

Ir, beje, Kaune yra net kelios mokyklos, taikančios montesori metodo elementus. O visą metodą (dėl galiojančių įstatymų) gali taikyti tik privačios mokyklos. Tokios Kaune yra dvi. Žinau jas abi, bet labiau mėgstame, žinoma, saviškę - www.buksavimi.lt - juk ją sukūrėme, galima sakyti, patys - tėvelių aktyvas paskatino Mokytoją Vidą ryžtis įgyvendinti savo 14 metų puoselėtą svajonę ir nedvejodami sudėjo "pradinį steigiamąjį kapitalą" - nuostabus pedagogių ir tėvelių kolektyvas

Na, bet Vilnius lai tiki, kad jie pirmi ir vieninteliai ;-)