QUOTE(simba3 @ 2011 09 21, 15:23)
Kokios uzduotys grupese? Po kiek vaiku, ar nesigauna surmulys didelis? O jhei labai daug neskaitanciu? kaip organizuoji darba grupese?
Pvz.: Jeigu klasėje 16 mokinių, tai suskirstau į 4 grupes po 4 vaikus. Užduotis turiu susirašiusi ant lapelio ir užduodu kiekvienai grupei po 1 klausimą. Prieš atsakydama grupė turi pasitarti ir turi tik vieną bandymą, todėl pasako bendrą grupės atsakymą. Jeigu nepavyksta, spėjimo galimybę perleidžia kitai grupei.
Svarbiausia po kiekvieno teisingo komandos atsakymo, aš atsargiai nutrinu po 1 voratinklio giją. Efektinga, kai tinklas tirpste tirpsta nuo teisingų atsakymų
Šurmuliukas yra neišvengiamas, bet jis darbinis, teigiamos konkurencijos ir rungtyniavimo kupinas.
Kuomet vaikai pasako teisingą atsakymą, pvz.: kieno galva neturi nosies? (kopūsto), tą atsakymą įrašau į voratinklį ir jį visa klasė choru perskaito skiemenimis ir suploja toje vietoje, kur girdi garsą S. Taigi, tie vaikai, kurie silpnai skaito arba visai neskaito nepajaučia didelio diskomforto, mokosi atidumo, susikaupimo, garsinės analizės, raidžių pažinimo, paprastų skiemenų jungimo ir pan.
Šiap voras mano lietuvių kalbos pamokoje būna pats laukiamiausias. Vaikai net voratinklį per pertraukas ėmė piešti ir žaisti mokytoją ir mokinius