Įkraunama...
Įkraunama...

Pigus visureigis, ką rinktis

Reikia padidinto pravažumo ir talpia bagazine automobilio važinėti su vaikais. Įkandama kaina deja tik 12000 Lt. Pagal finanasines galimybes pasirinkimas gaunasi tarp KIA Sportage, Renault Scenic, Land Rover Freelander, Hyundai Santa Fe, Hyundai Galloper. Visi dyzeliai, apie 2000 metų modeliai.
Ką iš jų būtų verta rinktis?
Beje nesugebu rasti jų techninių parametrų, pvz.: bagažinės talpos. Radau tik Santa Fe (850 L) ir Freelander (546 L) (čia iš parkers.co.uk), kitų modelių nerandu aprašymų blink.gif Gal kas žinot kur galėtų būti?
Laukiu pagalbos 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(kipitun @ 2011 09 17, 16:46)
Reikia padidinto pravažumo ir talpia bagazine automobilio važinėti su vaikais. Įkandama kaina deja tik 12000 Lt. Pagal finanasines galimybes pasirinkimas gaunasi tarp KIA Sportage, Renault Scenic, Land Rover Freelander, Hyundai Santa Fe, Hyundai Galloper. Visi dyzeliai, apie 2000 metų modeliai.
Ką iš jų būtų verta rinktis?
Beje nesugebu rasti jų techninių parametrų, pvz.: bagažinės talpos. Radau tik Santa Fe (850 L) ir Freelander (546 L) (čia iš parkers.co.uk), kitų modelių nerandu aprašymų blink.gif Gal kas žinot kur galėtų būti?
Laukiu pagalbos 4u.gif


Uz tokia suma is situ nesirinkciau nei vieno, nes visi lauzai su daugybe problemu.
Juolab kad to pravazumo ten papildomo - labai jau juokingai.
Pvz santa fe, turbut daugiau nei puse yra FWD, ne AWD.

Is normalesniu alternatyvu matau tik Opeli Frontera, Pajero ~1996m.
Land Cruiserio uz tokia suma normalaus nenupirksi.
Pajero gali but daug problemu su dalim, Frontera, bene vienintelis i normalia puse linksta.
O siaip protingiausia manau butu Subaru Outbackas su dujom.
Pigi eksploatacija, visada 4 varomi, didelis patikimumas ir pravazumas tikrai didesnis negu Freelanderio arba Santa Fe.

Kitas dalykas, verta pamastyt ar tikrai reikia "DZIPO". Nes kalbant apie ziema, tai daznai uztenka pasirinkti tinkamas padangas ir teisingai/protingai vairuoti, tada "eilines" masinos pravaziuoja ten kur atrodo neimanoma.
Atsakyti
Na bent jau aukštesnė važiuoklė tai būtina, kad būtų galima į kaimą privažiuoti.
Dujinės įrangos tai visada bijojau, nors niekada neturėjau smile.gif Dabar dujos ne tokios ir pigios, o žmonės sako, kad TA sunku praeiti ir gedimų būna daug, dar prisimenu atvejų kai įranga užsidegus buvo.... Nors gal čia baimės be pagrindo g.gif
Nors Subaru žinoma imponuotų...
Atsakyti
QUOTE(kipitun @ 2011 09 17, 17:27)
Na bent jau aukštesnė važiuoklė tai būtina, kad būtų galima į kaimą privažiuoti.
Dujinės įrangos tai visada bijojau, nors niekada neturėjau smile.gif Dabar dujos ne tokios ir pigios, o žmonės sako, kad TA sunku praeiti ir gedimų būna daug, dar prisimenu atvejų kai įranga užsidegus buvo.... Nors gal čia baimės be pagrindo g.gif
Nors Subaru žinoma imponuotų...



Teisinga 4 kartos dujine iranga, sudeta tvarkingoj vietoj - problemu nekelia visiskai.
T.y. isduodami dokumentai, su TA nekyla jokiu problemu. Ir vidutiniskai per 8000-12000km atsiperka visiskai.
Dujines irangos gedimu per 80.000km - neturejau visiskai.
Apart einamuju daliu (Pvz duju filtro).
O del saugumo - viskas tam ir yra tikrinama ir dedama autorizuotai, kad pavojaus nekeltu.
Bet apie dujas manau atskirai dujininku temos verta paieskot-pasiskaityt, ne viena nuomone. Bet as galiu pasakyti, kad esu visiskai patenkintas.
Neseniai teko turet kelione 1500km - uz kura is viso maziau nei 400litu gavosi. smile.gif

Del pravazumo tai ziuret ko reikia ar prosvaistos ar pacio pravazumo.
Pravazumo atveju - 4 varomi ratai butini.
Beje siulau nepamirst, kad perkant sena dyzeli didesne tikimybe nusipirkt nesekminga ir i jo remonta teks daugiau idet.
Benzininiu (apie ta pacia frontera pvz kalbant) pirkimo atveju, siek tiek paprasciau. Daznai pigesni remontai arba ju maziau reikia.

Neabejoju, kad kazkas turi ir savo nuomone, bet as konkreciai is savo praktikos kalbu. smile.gif

Sekmes su pirkiniu!
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Robertastk: 18 rugsėjo 2011 - 00:07