QUOTE(mintas @ 2011 10 11, 10:33)
Šiuo klausimu Vilienes ir mano nuomonės išsiskiria. Aš manau, kad akumuliavimas yra svarbus ir PN.
Papildyta:
Skaičiuoti galima, bet geriau, kai paduodama mažesnio temperatūrų skirtumo, tada patalpose nesijaučia skirtingų temperatūrų oro masių. Iš tikrųjų orinio šildymo, jei jis šildo mažo temperatūros skirtumo oro srove, net nepajausi. Labai geras pavyzdys yra automobilinės šildymo sistemos. Jei oro srovę nukreipi į save, tai aišku kad pajusi, o jei į langus, tai diskomforto tikrai nepajusi, o automobilyje pučiama tikrai didelis kiekis oro ir jo temperatūros skirtumas didžiulis.
Tad kategoriškai nesutinku, kad orinis šildymas yra nors kiek mažiau komfortiškas nei grindinis šildymas, gal net labiau komfortabilus
Papildyta:
Skaičiuoti galima, bet geriau, kai paduodama mažesnio temperatūrų skirtumo, tada patalpose nesijaučia skirtingų temperatūrų oro masių. Iš tikrųjų orinio šildymo, jei jis šildo mažo temperatūros skirtumo oro srove, net nepajausi. Labai geras pavyzdys yra automobilinės šildymo sistemos. Jei oro srovę nukreipi į save, tai aišku kad pajusi, o jei į langus, tai diskomforto tikrai nepajusi, o automobilyje pučiama tikrai didelis kiekis oro ir jo temperatūros skirtumas didžiulis.
Tad kategoriškai nesutinku, kad orinis šildymas yra nors kiek mažiau komfortiškas nei grindinis šildymas, gal net labiau komfortabilus
Tai paaiškinkite, kaip žadate akumuliuoti - prisikaitinam iki +25C kad sienos turėtų 3C skirtumą su užduota +22 viduje?
Mažesnis temperatūrų skirtumas - didesni oro kiekiai. Didesni kiekiai - skersvėjai kambariuose.
Automobilis turi galimybę šildyti jūsų kojas, todėl jaučiatės komfortiškai. Pabandykite prie -10C visą šilumą nukreipti tik į stiklą ir pasėdėti bent pusvalandį. Didelis delta t ir didelis kiekis duoda didelę galią, nes nuostoliai irgi labai dideli. Kitaip ir būt negali