Tada reikės parsisiųsti Tiesa, ar dar kam nors reikia dainos "O mes vaikai" karaoke? Radau "importinę" versiją, parsisiunčiau ir atrodo visai nieko , jei ką, tai sakykit, įmesiu .
QUOTE(smilga1972 @ 2011 09 11, 12:59)
Tada reikės parsisiųsti Tiesa, ar dar kam nors reikia dainos "O mes vaikai" karaoke? Radau "importinę" versiją, parsisiunčiau ir atrodo visai nieko , jei ką, tai sakykit, įmesiu .
Pravers. Noooorim
QUOTE(smilga1972 @ 2011 09 10, 17:56)
Merginos, gal turite kokių "mandresnių" dainų ketvirtokams ? Ką besiūlau, kokios man dainelės gražios, vis merginos priekaištauja, kad labai "vaikiškos" . Na, iš tiesų pernai mes dainavome gal ir "kietesnes" daineles (pvz. iš "Džimbos" repertuaro, L.Remeikienės kai kurias), o šiemet mėginu kitus rinkinukus naudoti . Deja, nelabai įtinku . Skuba užaugti ...
Praeitais metais turėjau dainingus ketvirtokus. Esame dainavę pačias įvairiausias dainas:
pirmokų šimtadieniui- pagal Vilijos ir Ramūno iš "Žvaigždžių duetai" įdainuotą variantą "O mes vaikai",
mamos dienai-Mikutavičiaus "Aš labai myliu savo mamą" (pagal karaokę) ir Rokerio Luko"Tango su močiute".
išleistuvėms- Soliario"Skrydis" ir Keistuolių teatro"Baltais pūkeliais".
Mergaitės susikūrė savo grupę, kurioje kūrė šokius pagal Mokinukių dainas ir jas dainuodavo ( joms labai patiko daina "Kiemo berniukai". Ją pristatė projektui "Mes prieš patyčias").
Smilga, jei ko reikėtų iš mano ketvirtokų repertuaro, rašyk. Turiu žodžius ir muziką. Mielai atsiųsiu. Deja, karaoke turėjau tik Mikutavičiaus dainą apie mamą.
Būsiu labai dėkinga, jei imesi i mano pasta: baidare@auto.lt "O mes vaikai"karaoke.
QUOTE(Betukas @ 2011 09 10, 20:20)
Sveikutės
Aha, pasakykit ką nors apčiuopiamo
Buvo kažkas įkėlęs visą pasiekimų knygelę Aš pasinaudojau, nes Ačiū, nepamenu kam
Aha, pasakykit ką nors apčiuopiamo
Buvo kažkas įkėlęs visą pasiekimų knygelę Aš pasinaudojau, nes Ačiū, nepamenu kam
Džiaugiuosi, kad pasinaudojai mano pasiekimų knygelės pavyzdžiu.
Turiu klausimėlį mergaitėms, kurios veda muzikos pamokas. Mūsų valdžia šiais metais reikalauja mokyti vaikus dūduoti dūdelėmis . O kaip man juos išmokyti, jeigu pati nemoku
Gal žinote,kur gauti vaizdinės ar kitokios medžiagos, padedančios išmokti groti dūdele? Oi, kaip reikia! Dūdelę jau nusipirkau Dabar laukiu draugiškų mokytojų patarimų
QUOTE(lutute1 @ 2011 09 11, 15:41)
Džiaugiuosi, kad pasinaudojai mano pasiekimų knygelės pavyzdžiu.
Turiu klausimėlį mergaitėms, kurios veda muzikos pamokas. Mūsų valdžia šiais metais reikalauja mokyti vaikus dūduoti dūdelėmis . O kaip man juos išmokyti, jeigu pati nemoku
Gal žinote,kur gauti vaizdinės ar kitokios medžiagos, padedančios išmokti groti dūdele? Oi, kaip reikia! Dūdelę jau nusipirkau Dabar laukiu draugiškų mokytojų patarimų
Turiu klausimėlį mergaitėms, kurios veda muzikos pamokas. Mūsų valdžia šiais metais reikalauja mokyti vaikus dūduoti dūdelėmis . O kaip man juos išmokyti, jeigu pati nemoku
Gal žinote,kur gauti vaizdinės ar kitokios medžiagos, padedančios išmokti groti dūdele? Oi, kaip reikia! Dūdelę jau nusipirkau Dabar laukiu draugiškų mokytojų patarimų
žinok, aš irgi visai nemoku , o mano vaikai dūduoja gana sudėtingus kūrinėlius . Žinau, kokią natą grojant kiek skylučių uždengti ir vaikus pamokinau, o tada jau jie dūduoja . Kažkuri į paštą buvo įkėlusi knygelę apie grojimą dūdele, nežinau, ar jau turi priėjimą? Berods dar ne ... Bet jei dirbi pagal Veličką, tai vadovėlio priešlapyje būna informacija apie dūdelę, jei nedirbi su tais vadovėliais, rašyk į a.ž., pagelbėsiu
Grojimas dūdele turi savo metodiką, kiap gražiai per gyvenimo pavyzdiuz , žaidimą žodžiai sišmokyti taisyklingai laikyti, pūsti dūdelę, dengti skylutes.
Pūtimas prasideda nuo lengvo lygaus , bei ilgo pūtimo į savo delniuką, kad dfelnas jaustų ištisą, nenutrūkstamą oro srautą. Palyginimui pučizm į degfančią žvakę, be stengiamės jos neužpusti. Per stipriai pučiant garsas iškraipomas.
Grojant dūdele ležuvis burnytėje turi judėti kaip pas ,,gyvatę' , tarsi tariam pfu ,,spaunam be seilių". Dengti pirštukais: pagalvėlėmis taip,kad ant jų liktų neperyškios ,,saulytės', t.y. dengiamų skylučių antspaudėliai....ir .t.t.,visko nenupasakosiu
Sėkmės
Pūtimas prasideda nuo lengvo lygaus , bei ilgo pūtimo į savo delniuką, kad dfelnas jaustų ištisą, nenutrūkstamą oro srautą. Palyginimui pučizm į degfančią žvakę, be stengiamės jos neužpusti. Per stipriai pučiant garsas iškraipomas.
Grojant dūdele ležuvis burnytėje turi judėti kaip pas ,,gyvatę' , tarsi tariam pfu ,,spaunam be seilių". Dengti pirštukais: pagalvėlėmis taip,kad ant jų liktų neperyškios ,,saulytės', t.y. dengiamų skylučių antspaudėliai....ir .t.t.,visko nenupasakosiu
Sėkmės
Sveikutės
Buvo dūdelių grojimo instrukcija pašte Nors aš moku, bet tikrai panaudosiu, nes ten taip viskas aiškiai parodyta
lutute,
Buvo dūdelių grojimo instrukcija pašte Nors aš moku, bet tikrai panaudosiu, nes ten taip viskas aiškiai parodyta
lutute,
[quote=Vilsonyte,2011 09 10, 20:40]
Dėl vertinimo ir aš esu pasimetusi Vaikai vis klausia kodėl neberašote - PUIKU, L. GERAI ir t.t. Bijau, kad nusižengsiu priimtai vertinimo sistemai. Norėčiau ir aš sužinoti ką Jūs rašote ištaisiusios sąsiuvinius ar pratybas Ar klijuojate kokius nors lipdukus?
[___________________________________________________
Turiu tokių vertinimo pavyzdeliu, gal kam pravers.
DAILĖ IR DARBELIAI
Sunkiai sekasi komponuoti detales piešimo lape.
Geba komponuoti detales piešimo lape.
Visi lankstiniai puikiai, nes geba tiksliai sulenkti.
Susipažino su sąvokomis portretas, autoportretas.
Geba savarankiškai modeliuoti.
Geba konstruoti iš natūralių medžiagų.
Dirba lėtai.
Darbelį laiku užbaigia.
Tobulino nėrimo vąšeliu techniką.
Išmoko nerti žemu stulpeliu.
Susipažino su projektiniu darbu.
Geba taikyti guašo ir akvarelės technikas piešiant.
Mokėsi gaminti papuošalus eglutei.
Susipažino su sąvoka monograma.
Užgavėnių kaukė pavyko.
Susipažino su įvairiais tautodailės ornamentais.
Kūrybiškai naudoja spalvas, formas, linijas kurdamas lietuvių liaudies ornamentus.
Mokėsi paprasčiausių dygsnių ir siūlių.
Susipažino su kulinarijos pradmenimis, sumuštinių gaminimu.
Tobulino darbo operacijų (lankstymo, klijavimo, kirpimo, modeliavimo, konstravimo,
siuvimo) įgūdžius.
Geba kūrybiškai pasirinkti išraiškos priemones (vaizduojamai temai išreikšti, paveikslo
nuotaikai sukurti).
Geba konstruoti, modeliuoti iš buitinių atliekų.
Tobulino lipdymo įgūdžius.
Darbeliai iš molio ir modelino puikūs.
Susipažino su įvairiomis dailės technikomis.
DALYKAS
ETIKA
Geba bendrauti ir bendradarbiauti.
Suvokia, kad bendruomenės nariai turi derinti savo norus ir poreikius su bendrais norais
ir poreikiais.
Suvokia, kad bendras žmonių gyvenimas remiasi bendromis žmonių vertybėmis.
Supranta, kad žmogus geba kurti savo ir kitų laimę.
Puikiai atlieka užduotis ir jas pristato.
Moka reikšti savo nuomonę ir ją apginti.
Suvokia bendros veiklos, bendro gyvenimo, bendro žaidimo džiaugsmą.
Savarankiškai ieško atsakymų į iškilusius klausimus.
Turi bendrą supratimą, kas yra tauta, tradicijos, papročiai.
Jaučia atsakomybę už savo bendruomenę ir save.
Supranta, kad visus žmones sieja bendros vertybės.
Gilino žinias apie krikščioniškas šventes.
Geba atsirinkti žinias, suvokia, kas ir kaip veikia mūsų nuomones bei vertinimus.
Moka vertinti save ir kitus.
Suvokia, kad ne viską, ką jauti ir supranti gali išsakyti žodžiais.
Gilino žinias apie senuosius lietuvių papročius, tradicijas.
Geba diskutuoti įvairiomis temomis.
Užduotis atlieka savarankiškai, kūrybiškai.
Geba išsakyti savo nuomonę, nežeminant kitų.
Suvokia, kad bendras žmonių gyvenimas remiasi bendrosiomis žmogaus vertybėmis.
Geba išmintingai atsirinkti gaunamas žinias.
Suvokia, kad kurdami savo gyvenimą, kuriame Tėvynės likimą.
Supranta, kad kiekvienas gyvenimas turi savo vienintelę pradžią ir pabaigą.
Įžvelgia skirtumus tarp norų, teisių ir pareigų.
Mėgsta diskutuoti įvairiomis nagrinėtomis temomis.
DALYKAS
KŪNO KULTŪRA
Mokėsi šokti į aukštį peržengiant.
Pakartojo žinomus rikiuotės, ėjimo ir bėgimo pratimus.
Lavino metimo įgūdį.
Tobulino metimo į taikinį, į tolį įgūdį.
Pakartojo šuolio į tolį pratimus.
Geba įveikti kliūtis lenktyniaujant.
Puikiai įveikia kliūtis lenktyniaujant.
Pakartojo įvairius kamuoliuko metimo į taikinį pratimus.
Gerai atlieka šuolius abiem ir viena koja per įvairias kliūtis.
Techniškai teisingai meta kamuoliuką į taikinį.
Geba atlikti sukinius kairėn, dešinėn.
Taisyklingai atlieka mankštos pratimus.
Moka vadovauti kolektyviniam žaidimui.
Puikus bėgikas.
Mėgsta judriuosius žaidimus, estafetes.
Taisyklingai atlieka parengiamuosius šuolio į tolį pratimus.
Moka parankia sparta įveikti ilgesnį nuotolį, važiuoti dviračiu.
Geba atlikti įvairius rikiuotės ir tvarkos pratimus.
Tobulino akrobatikos ir pusiausvyros pratimų įgūdžius.
Pakartojo krepšinio žaidimo elementus.
Lavino kamuolio gaudymo, perdavimo ir varymo įgūdžius.
Geba gaudyti, perduoti, varyti kamuolį.
Geba atlikti kybojimo, lipimo ir perlipimo pratimus.
Moka įveikti įvairias kliūtis bėgant.
Techniškai varo, gaudo ir perduoda kamuolį.
Techniškai teisingai atlieka akrobatikos pratimus.
Taisyklingai atlieka bendrojo lavinimo pratimus su įvairiais įrankiais.
Techniškai teisingai atlieka pusiausvyros pratimus.
Taisyklingai atlieka bendrojo lavinimo pratimus su lankais, lazdomis ir kamuoliais.
Techniškai teisingai atlieka šuolį į tolį, į aukštį.
Puikūs fizinio pasirengimo rodikliai.
Suvokia fizinių pratimų įtaką sveikatai, kūno grožiui.
Moka įvertinti savo fizines galias, sąmoningai siekia jas gerinti.
Taisyklingai atlieka ryto mankštos pratimus su įrankiais.
Moka mesti kamuoliuką į taikinį dešine, kaire ranka ir iš įvairių padėčių.
patobulino bėgimo, šuolių įgūdžius.
DALYKAS
LIETUVIŲ KALBA
Mokėsi skaityti greičiau, sąmoningiau.
Moka planuoti tekstą.
Vengia dalyvauti diskusijose, kalba nepasitikėdamas savimi.
Geba mokytojo padedamas kelti klausimus sakinio žodžiams.
Raiškiai deklamuoja eilėraščius, prozos ištraukas.
Pasakoja rišliai, žodynas turtingas.
Moka rašyti daiktavardžio vietininką.
Moka rašyti žodžius su dvibalsiais, minkštumo ženklu ir j.
Moka rašyti asmenų, gyvūnų vardus, vietovardžius.
Moka parašyti įsidėmėtinos rašybos žodžius.
Pasakoja tik mokytojui užduodant klausimus.
Geba planingai pasakoti žodžiu ir raštu.
Moka suskirstyti ir pažymėti reikšmines žodžio dalis.
Moka žodį suskirstyti į reikšmines dalis ir jas pažymėti sutartiniais ženklais.
Moka rišliai atpasakoti pagal planą ar klausimus.
Skiria tautosakos žanrus.
Suvokia pasakojimo ir aprašymo sandarą.
Geba skaityti kūrinį vaidmenimis.
Moka rašyti sudurtinius žodžius.
Geba išvardyti ir apibūdinti pagrindinius kūrinio veikėjus.
Geba pritaikyti rašybos taisykles.
Geba tekste atpažinti veiksmažodžių laikus: esamąjį, būtąjį kartinį, būtąjį dažninį, būsimąjį.
Moka rašyti prieveiksmius, atsakančius į klausimą kaip?
Į klausimus atsako pilnu sakiniu.
Puikiai nusako kūrinio temą ir pagrindinę mintį.
Moka parašyti skyrybos ženklus sakinio gale, padėti kablelį prieš jungtukus o, bet, kad.
Moka elementarius priebalsių asimiliacijos atvejus.
Skaito sąmoningai, raiškiai.
Geba planuoti ir planingai atpasakoti žodžiu ir raštu.
Moka planuoti tekstą; pagal planą parašo patirto ar išgalvoto įvykio pasakojimą, aprašo
augalą, gyvūną ar daiktą.
Moka nusakyti prozos ir dramos kūrinio ar ištraukos temą, veikėjus.
Geba atskirti prozos, poezijos, dramos kūrinius.
Geba taisyklingai intonuoti įvairius sakinius.
Žodynas labai turtingas.
Geba aprašyti daiktus.
Moka parašyti paprasto teksto planą.
Skiria giminę ir skaičių.
Atpažįsta pagrindines kalbos dalis.
Atpažįsta kalbos dalis: veiksmažodį, daiktavardį, būdvardį, prieveiksmį.
Supranta žodžių ryšius sakinyje.
Moka rašyti skelbimą, prašymą.
Suvokia priebalsių supanašėjimo atvejus.
Skiria kalbos dalis: veiksmažodį, daiktavardį, būdvardį.
DALYKAS
LIETUVIŲ KALBA
Moka taisyklingai vartoti sutrumpinimus: asm., vns., dgs.
Moka rasti reikalingą informaciją vaikams skirtuose informacijos šaltiniuose.
Geba taisyti, tobulinti, perrašyti savo paties parašytą tekstą.
Žino daiktavardžių linksnius, geba linksniuoti.
DALYKAS
MATEMATIKA
Tvirtai moka daugybos ir dalybos lentelę iki 9.
Suvokia daugybos ir dalybos ryšį.
Tvirtai nemoka daugybos lentelės iki 9.
Teisingai apskaičiuoja reiškinius, nes geba pritaikyti veiksmų apskaičiavimo taisyklę.
Savarankiškai sprendžia tekstinius uždavinius.
Pažįsta paprastąsias trupmenas. Geba palyginti trupmenas.
Susipažino su pusės, trečdalio, ketvirtadalio sąvokomis.
Geba taisyklingai sudėti ir atimti iki 100.
Geba schematiškai pažymėti uždavinio sąlygą.
Moka analizuoti diagramas.
Savarankiškai pasirenka tekstinio uždavinio sprendimo būdą.
Susipažino su geometrinėmis sąvokomis apskritimas, skritulys.
Moka raštu sudėti ir atimti skaičius iki 100.
Taiko veiksmų atlikimo tvarkos ir skliaustų taisykles.
Susipažino su dalyba su liekana.
Moka spręsti laiko skaičiavimo uždavinius.
Susipažino su dalyba kampu iš vienaženklio skaičiaus.
Susipažino su daugyba stulpeliu iš vienaženklio skaičiaus.
Moka raštu padauginti ir padalinti iš vienaženklio skaičiaus.
Susipažino su tekstiniais uždaviniais, kurie sprendžiami per vienetą.
Susipažino su sąvokomis statusis, bukasis, smailusis kampas.
Geba apskaičiuoti geometrinių figūrų plotą ir perimetrą.
Nubrėžia nurodyto ilgio atkarpą.
Painioja ploto ir perimetro apskaičiavimo taisykles.
Moka perskaityti dešimtainę trupmeną.
Žino ilgio ir pločio sąvokas.
Geba braižyti diagramas.
Geba nubraižyti įvairias geometrines figūras.
Mintinai moka visus lentelinės daugybos ir dalybos rezultatus.
Geba atlikti dalybos kampu iš vienaženklio skaičiaus ir daugybos stulpeliu iš vienaženklio
skaičiaus veiksmus.
Moka dviženklį skaičių dauginti iš vienaženklio.
Taisyklingai perskaito ir parašo skaičius iki 1000.
Moka spręsti lygtis su vienu nežinomuoju.
Susipažino su lygčių sprendimu.
Atlieka sudėties ir atimties veiksmus iki 1000.
Susipažino su skaičių numeracija iki 1000.
Geba sudėti ir atimti stulpeliu iki 1000.
Žino veiksmų tvarkos atlikimo taisykles.
Žino nagrinėtų matų pavadinimus, jų santrupas (ct, Lt, cm, m, mm, km, kg, g, s, min, h, cm2).
Susipažino su skaičių iki 1000 daugyba ir dalyba iš vienaženklio skaičiaus rašytiniu būdu.
Susipažino su skaičių numeracija iki 1000.
Geba savarankiškai spręsti nesudėtingus 1−3 veiksmų tekstinius uždavinius.
Piešia ir aiškina paprasčiausias lenteles ir diagramas.
Daro išvadas naudodamasis lentelėse ir diagramose pateikta informacija.
DALYKAS
PASAULIO PAŽINIMAS
Išsiaiškino, kaip gyvena ir kokių principų laikosi žmonių bendruomenė, paukščių ir
vabzdžių bendruomenės.
Diskutavo, atliko užduotis, analizavo, rinko informaciją, ieškojo atsakymų nagrinėtomis
temomis: ,,Aš ir mes, ,,Kaimo (miestelio, miesto) bendruomenė, ,,Gyvūnų bendruome −
nės, ,,Kokie mes esame?, ,,Saugokime savo sveikatą.
Savarankiškai atlieka stebėjimus ir bandymus.
Žino, kaip suteikti paprasčiausią pirmąją pagalbą sau ir kitiems.
Geba rinkti informaciją ir ja naudotis.
Geba iliustruoti, kokiais būdais prisitaiko prie aplinkos gyvūnai ir žmonės.
Žino, ką daryti ir kur kreiptis susirgus ar susižeidus.
Supranta alkoholio, rūkymo ir narkotikų keliamus pavojus.
Nagrinėtas temas įsisavino, užduotis atliko savarankiškai.
Supranta sveiko gyvenimo būdo įtaką sveikatai.
Savarankiškai atliko stebėjimus ir bandymus.
Susipažino su projektiniu darbu.
Domėjosi, diskutavo, rinko informaciją, atliko užduotis nagrinėtomis temomis: ,,Lietuvių
tauta: kilmė, kalba, papročiai, ,,Mus sieja bendra istorija, ,,Žemdirbystė ir gyvulininkys −
tė.
Turi bendrą supratimą, kas yra tauta, tradicijos, papročiai.
Susipažino su Lietuvos Didžiaisiais Kunigaikščiais Mindaugu, Gediminu, Vytautu, Jogaila
bei Lietuvos gyvenimu jų valdymo laikais.
Rinko informaciją apie Lietuvos žemės ūkio istoriją, mūsų krašto augmeniją ir gyvūniją.
Išmano, kaip vertėsi, kuo užsiiminėjo žmonės nuo seniausiųjų laikų iki dabar.
Skiria pagrindines Lietuvos etnografines dalis.
Žino Lietuvos Didžiųjų Kunigaikščių Mindaugo, Gedimino ir Vytauto vardus bei svar −
biausius jų darbus.
Atliko užduotis, diskutavo, rinko informaciją, ieškojo atsakymų, analizavo nagrinėtomis
temomis : ,,Bitininkystė. Bitės, ,,Mūsų prosenių gyvenimo būdas: miške ir prie vandens,
,,Amatai. Tautodailė, ,,Panašūs ir skirtingi.
Susipažino su bičių bendruomenės gyvenimu, bitininkyste.
Susipažino su lietuvių amatais, amatininkyste, tautodaile.
Geba išsakyti savo mintis žodžiu, trumpai jas užrašyti ar pavaizduoti piešiniu.
Geba sudaryti schemišką ,,gyvybės rato vaizdą.
Žino apie išnykusias gyvūnų rūšis.
Geba atlikti projektinio darbo užduotis.
Geba nupiešti mitybos grandines ir jas apibūdinti.
Išsiaiškino vandens apytakos dėsningumus ir geriamojo vandens problemą.
Išsiaiškino vandens telkinio − ekosistemos gyvenimą.
Geba paaiškinti, dėl kokių priežasčių žmogaus veikla tampa žalinga.
Suvokia, kad vandens apytaka gamtoje yra ypač svarbi žemėje.
Domėjosi nagrinėtomis temomis, rinko informaciją, dalyvavo diskusijose.
Susipažino su puodininkystės amatu, kūrybingai atliko užduotis.
Mokėsi rinkti medžiagą, sudaryti ir pildyti anketas.
Elementariai susipažino su spalvų derinimu.
DALYKAS
PASAULIO PAŽINIMAS
Suvokia simbolinę Pasaulio medžio, kaip trijų gyvenimo sferų prasmę.
Supranta, kad mes, žmonės, daug kuo esame tarpusavyj panašūs, bet kai kuo skiriamės,
galime vieni iš kitų pasimokyti.
Geba analizuoti, daryti išvadas naudodamas lenteles, diagramas.
Dėl vertinimo ir aš esu pasimetusi Vaikai vis klausia kodėl neberašote - PUIKU, L. GERAI ir t.t. Bijau, kad nusižengsiu priimtai vertinimo sistemai. Norėčiau ir aš sužinoti ką Jūs rašote ištaisiusios sąsiuvinius ar pratybas Ar klijuojate kokius nors lipdukus?
[___________________________________________________
Turiu tokių vertinimo pavyzdeliu, gal kam pravers.
DAILĖ IR DARBELIAI
Sunkiai sekasi komponuoti detales piešimo lape.
Geba komponuoti detales piešimo lape.
Visi lankstiniai puikiai, nes geba tiksliai sulenkti.
Susipažino su sąvokomis portretas, autoportretas.
Geba savarankiškai modeliuoti.
Geba konstruoti iš natūralių medžiagų.
Dirba lėtai.
Darbelį laiku užbaigia.
Tobulino nėrimo vąšeliu techniką.
Išmoko nerti žemu stulpeliu.
Susipažino su projektiniu darbu.
Geba taikyti guašo ir akvarelės technikas piešiant.
Mokėsi gaminti papuošalus eglutei.
Susipažino su sąvoka monograma.
Užgavėnių kaukė pavyko.
Susipažino su įvairiais tautodailės ornamentais.
Kūrybiškai naudoja spalvas, formas, linijas kurdamas lietuvių liaudies ornamentus.
Mokėsi paprasčiausių dygsnių ir siūlių.
Susipažino su kulinarijos pradmenimis, sumuštinių gaminimu.
Tobulino darbo operacijų (lankstymo, klijavimo, kirpimo, modeliavimo, konstravimo,
siuvimo) įgūdžius.
Geba kūrybiškai pasirinkti išraiškos priemones (vaizduojamai temai išreikšti, paveikslo
nuotaikai sukurti).
Geba konstruoti, modeliuoti iš buitinių atliekų.
Tobulino lipdymo įgūdžius.
Darbeliai iš molio ir modelino puikūs.
Susipažino su įvairiomis dailės technikomis.
DALYKAS
ETIKA
Geba bendrauti ir bendradarbiauti.
Suvokia, kad bendruomenės nariai turi derinti savo norus ir poreikius su bendrais norais
ir poreikiais.
Suvokia, kad bendras žmonių gyvenimas remiasi bendromis žmonių vertybėmis.
Supranta, kad žmogus geba kurti savo ir kitų laimę.
Puikiai atlieka užduotis ir jas pristato.
Moka reikšti savo nuomonę ir ją apginti.
Suvokia bendros veiklos, bendro gyvenimo, bendro žaidimo džiaugsmą.
Savarankiškai ieško atsakymų į iškilusius klausimus.
Turi bendrą supratimą, kas yra tauta, tradicijos, papročiai.
Jaučia atsakomybę už savo bendruomenę ir save.
Supranta, kad visus žmones sieja bendros vertybės.
Gilino žinias apie krikščioniškas šventes.
Geba atsirinkti žinias, suvokia, kas ir kaip veikia mūsų nuomones bei vertinimus.
Moka vertinti save ir kitus.
Suvokia, kad ne viską, ką jauti ir supranti gali išsakyti žodžiais.
Gilino žinias apie senuosius lietuvių papročius, tradicijas.
Geba diskutuoti įvairiomis temomis.
Užduotis atlieka savarankiškai, kūrybiškai.
Geba išsakyti savo nuomonę, nežeminant kitų.
Suvokia, kad bendras žmonių gyvenimas remiasi bendrosiomis žmogaus vertybėmis.
Geba išmintingai atsirinkti gaunamas žinias.
Suvokia, kad kurdami savo gyvenimą, kuriame Tėvynės likimą.
Supranta, kad kiekvienas gyvenimas turi savo vienintelę pradžią ir pabaigą.
Įžvelgia skirtumus tarp norų, teisių ir pareigų.
Mėgsta diskutuoti įvairiomis nagrinėtomis temomis.
DALYKAS
KŪNO KULTŪRA
Mokėsi šokti į aukštį peržengiant.
Pakartojo žinomus rikiuotės, ėjimo ir bėgimo pratimus.
Lavino metimo įgūdį.
Tobulino metimo į taikinį, į tolį įgūdį.
Pakartojo šuolio į tolį pratimus.
Geba įveikti kliūtis lenktyniaujant.
Puikiai įveikia kliūtis lenktyniaujant.
Pakartojo įvairius kamuoliuko metimo į taikinį pratimus.
Gerai atlieka šuolius abiem ir viena koja per įvairias kliūtis.
Techniškai teisingai meta kamuoliuką į taikinį.
Geba atlikti sukinius kairėn, dešinėn.
Taisyklingai atlieka mankštos pratimus.
Moka vadovauti kolektyviniam žaidimui.
Puikus bėgikas.
Mėgsta judriuosius žaidimus, estafetes.
Taisyklingai atlieka parengiamuosius šuolio į tolį pratimus.
Moka parankia sparta įveikti ilgesnį nuotolį, važiuoti dviračiu.
Geba atlikti įvairius rikiuotės ir tvarkos pratimus.
Tobulino akrobatikos ir pusiausvyros pratimų įgūdžius.
Pakartojo krepšinio žaidimo elementus.
Lavino kamuolio gaudymo, perdavimo ir varymo įgūdžius.
Geba gaudyti, perduoti, varyti kamuolį.
Geba atlikti kybojimo, lipimo ir perlipimo pratimus.
Moka įveikti įvairias kliūtis bėgant.
Techniškai varo, gaudo ir perduoda kamuolį.
Techniškai teisingai atlieka akrobatikos pratimus.
Taisyklingai atlieka bendrojo lavinimo pratimus su įvairiais įrankiais.
Techniškai teisingai atlieka pusiausvyros pratimus.
Taisyklingai atlieka bendrojo lavinimo pratimus su lankais, lazdomis ir kamuoliais.
Techniškai teisingai atlieka šuolį į tolį, į aukštį.
Puikūs fizinio pasirengimo rodikliai.
Suvokia fizinių pratimų įtaką sveikatai, kūno grožiui.
Moka įvertinti savo fizines galias, sąmoningai siekia jas gerinti.
Taisyklingai atlieka ryto mankštos pratimus su įrankiais.
Moka mesti kamuoliuką į taikinį dešine, kaire ranka ir iš įvairių padėčių.
patobulino bėgimo, šuolių įgūdžius.
DALYKAS
LIETUVIŲ KALBA
Mokėsi skaityti greičiau, sąmoningiau.
Moka planuoti tekstą.
Vengia dalyvauti diskusijose, kalba nepasitikėdamas savimi.
Geba mokytojo padedamas kelti klausimus sakinio žodžiams.
Raiškiai deklamuoja eilėraščius, prozos ištraukas.
Pasakoja rišliai, žodynas turtingas.
Moka rašyti daiktavardžio vietininką.
Moka rašyti žodžius su dvibalsiais, minkštumo ženklu ir j.
Moka rašyti asmenų, gyvūnų vardus, vietovardžius.
Moka parašyti įsidėmėtinos rašybos žodžius.
Pasakoja tik mokytojui užduodant klausimus.
Geba planingai pasakoti žodžiu ir raštu.
Moka suskirstyti ir pažymėti reikšmines žodžio dalis.
Moka žodį suskirstyti į reikšmines dalis ir jas pažymėti sutartiniais ženklais.
Moka rišliai atpasakoti pagal planą ar klausimus.
Skiria tautosakos žanrus.
Suvokia pasakojimo ir aprašymo sandarą.
Geba skaityti kūrinį vaidmenimis.
Moka rašyti sudurtinius žodžius.
Geba išvardyti ir apibūdinti pagrindinius kūrinio veikėjus.
Geba pritaikyti rašybos taisykles.
Geba tekste atpažinti veiksmažodžių laikus: esamąjį, būtąjį kartinį, būtąjį dažninį, būsimąjį.
Moka rašyti prieveiksmius, atsakančius į klausimą kaip?
Į klausimus atsako pilnu sakiniu.
Puikiai nusako kūrinio temą ir pagrindinę mintį.
Moka parašyti skyrybos ženklus sakinio gale, padėti kablelį prieš jungtukus o, bet, kad.
Moka elementarius priebalsių asimiliacijos atvejus.
Skaito sąmoningai, raiškiai.
Geba planuoti ir planingai atpasakoti žodžiu ir raštu.
Moka planuoti tekstą; pagal planą parašo patirto ar išgalvoto įvykio pasakojimą, aprašo
augalą, gyvūną ar daiktą.
Moka nusakyti prozos ir dramos kūrinio ar ištraukos temą, veikėjus.
Geba atskirti prozos, poezijos, dramos kūrinius.
Geba taisyklingai intonuoti įvairius sakinius.
Žodynas labai turtingas.
Geba aprašyti daiktus.
Moka parašyti paprasto teksto planą.
Skiria giminę ir skaičių.
Atpažįsta pagrindines kalbos dalis.
Atpažįsta kalbos dalis: veiksmažodį, daiktavardį, būdvardį, prieveiksmį.
Supranta žodžių ryšius sakinyje.
Moka rašyti skelbimą, prašymą.
Suvokia priebalsių supanašėjimo atvejus.
Skiria kalbos dalis: veiksmažodį, daiktavardį, būdvardį.
DALYKAS
LIETUVIŲ KALBA
Moka taisyklingai vartoti sutrumpinimus: asm., vns., dgs.
Moka rasti reikalingą informaciją vaikams skirtuose informacijos šaltiniuose.
Geba taisyti, tobulinti, perrašyti savo paties parašytą tekstą.
Žino daiktavardžių linksnius, geba linksniuoti.
DALYKAS
MATEMATIKA
Tvirtai moka daugybos ir dalybos lentelę iki 9.
Suvokia daugybos ir dalybos ryšį.
Tvirtai nemoka daugybos lentelės iki 9.
Teisingai apskaičiuoja reiškinius, nes geba pritaikyti veiksmų apskaičiavimo taisyklę.
Savarankiškai sprendžia tekstinius uždavinius.
Pažįsta paprastąsias trupmenas. Geba palyginti trupmenas.
Susipažino su pusės, trečdalio, ketvirtadalio sąvokomis.
Geba taisyklingai sudėti ir atimti iki 100.
Geba schematiškai pažymėti uždavinio sąlygą.
Moka analizuoti diagramas.
Savarankiškai pasirenka tekstinio uždavinio sprendimo būdą.
Susipažino su geometrinėmis sąvokomis apskritimas, skritulys.
Moka raštu sudėti ir atimti skaičius iki 100.
Taiko veiksmų atlikimo tvarkos ir skliaustų taisykles.
Susipažino su dalyba su liekana.
Moka spręsti laiko skaičiavimo uždavinius.
Susipažino su dalyba kampu iš vienaženklio skaičiaus.
Susipažino su daugyba stulpeliu iš vienaženklio skaičiaus.
Moka raštu padauginti ir padalinti iš vienaženklio skaičiaus.
Susipažino su tekstiniais uždaviniais, kurie sprendžiami per vienetą.
Susipažino su sąvokomis statusis, bukasis, smailusis kampas.
Geba apskaičiuoti geometrinių figūrų plotą ir perimetrą.
Nubrėžia nurodyto ilgio atkarpą.
Painioja ploto ir perimetro apskaičiavimo taisykles.
Moka perskaityti dešimtainę trupmeną.
Žino ilgio ir pločio sąvokas.
Geba braižyti diagramas.
Geba nubraižyti įvairias geometrines figūras.
Mintinai moka visus lentelinės daugybos ir dalybos rezultatus.
Geba atlikti dalybos kampu iš vienaženklio skaičiaus ir daugybos stulpeliu iš vienaženklio
skaičiaus veiksmus.
Moka dviženklį skaičių dauginti iš vienaženklio.
Taisyklingai perskaito ir parašo skaičius iki 1000.
Moka spręsti lygtis su vienu nežinomuoju.
Susipažino su lygčių sprendimu.
Atlieka sudėties ir atimties veiksmus iki 1000.
Susipažino su skaičių numeracija iki 1000.
Geba sudėti ir atimti stulpeliu iki 1000.
Žino veiksmų tvarkos atlikimo taisykles.
Žino nagrinėtų matų pavadinimus, jų santrupas (ct, Lt, cm, m, mm, km, kg, g, s, min, h, cm2).
Susipažino su skaičių iki 1000 daugyba ir dalyba iš vienaženklio skaičiaus rašytiniu būdu.
Susipažino su skaičių numeracija iki 1000.
Geba savarankiškai spręsti nesudėtingus 1−3 veiksmų tekstinius uždavinius.
Piešia ir aiškina paprasčiausias lenteles ir diagramas.
Daro išvadas naudodamasis lentelėse ir diagramose pateikta informacija.
DALYKAS
PASAULIO PAŽINIMAS
Išsiaiškino, kaip gyvena ir kokių principų laikosi žmonių bendruomenė, paukščių ir
vabzdžių bendruomenės.
Diskutavo, atliko užduotis, analizavo, rinko informaciją, ieškojo atsakymų nagrinėtomis
temomis: ,,Aš ir mes, ,,Kaimo (miestelio, miesto) bendruomenė, ,,Gyvūnų bendruome −
nės, ,,Kokie mes esame?, ,,Saugokime savo sveikatą.
Savarankiškai atlieka stebėjimus ir bandymus.
Žino, kaip suteikti paprasčiausią pirmąją pagalbą sau ir kitiems.
Geba rinkti informaciją ir ja naudotis.
Geba iliustruoti, kokiais būdais prisitaiko prie aplinkos gyvūnai ir žmonės.
Žino, ką daryti ir kur kreiptis susirgus ar susižeidus.
Supranta alkoholio, rūkymo ir narkotikų keliamus pavojus.
Nagrinėtas temas įsisavino, užduotis atliko savarankiškai.
Supranta sveiko gyvenimo būdo įtaką sveikatai.
Savarankiškai atliko stebėjimus ir bandymus.
Susipažino su projektiniu darbu.
Domėjosi, diskutavo, rinko informaciją, atliko užduotis nagrinėtomis temomis: ,,Lietuvių
tauta: kilmė, kalba, papročiai, ,,Mus sieja bendra istorija, ,,Žemdirbystė ir gyvulininkys −
tė.
Turi bendrą supratimą, kas yra tauta, tradicijos, papročiai.
Susipažino su Lietuvos Didžiaisiais Kunigaikščiais Mindaugu, Gediminu, Vytautu, Jogaila
bei Lietuvos gyvenimu jų valdymo laikais.
Rinko informaciją apie Lietuvos žemės ūkio istoriją, mūsų krašto augmeniją ir gyvūniją.
Išmano, kaip vertėsi, kuo užsiiminėjo žmonės nuo seniausiųjų laikų iki dabar.
Skiria pagrindines Lietuvos etnografines dalis.
Žino Lietuvos Didžiųjų Kunigaikščių Mindaugo, Gedimino ir Vytauto vardus bei svar −
biausius jų darbus.
Atliko užduotis, diskutavo, rinko informaciją, ieškojo atsakymų, analizavo nagrinėtomis
temomis : ,,Bitininkystė. Bitės, ,,Mūsų prosenių gyvenimo būdas: miške ir prie vandens,
,,Amatai. Tautodailė, ,,Panašūs ir skirtingi.
Susipažino su bičių bendruomenės gyvenimu, bitininkyste.
Susipažino su lietuvių amatais, amatininkyste, tautodaile.
Geba išsakyti savo mintis žodžiu, trumpai jas užrašyti ar pavaizduoti piešiniu.
Geba sudaryti schemišką ,,gyvybės rato vaizdą.
Žino apie išnykusias gyvūnų rūšis.
Geba atlikti projektinio darbo užduotis.
Geba nupiešti mitybos grandines ir jas apibūdinti.
Išsiaiškino vandens apytakos dėsningumus ir geriamojo vandens problemą.
Išsiaiškino vandens telkinio − ekosistemos gyvenimą.
Geba paaiškinti, dėl kokių priežasčių žmogaus veikla tampa žalinga.
Suvokia, kad vandens apytaka gamtoje yra ypač svarbi žemėje.
Domėjosi nagrinėtomis temomis, rinko informaciją, dalyvavo diskusijose.
Susipažino su puodininkystės amatu, kūrybingai atliko užduotis.
Mokėsi rinkti medžiagą, sudaryti ir pildyti anketas.
Elementariai susipažino su spalvų derinimu.
DALYKAS
PASAULIO PAŽINIMAS
Suvokia simbolinę Pasaulio medžio, kaip trijų gyvenimo sferų prasmę.
Supranta, kad mes, žmonės, daug kuo esame tarpusavyj panašūs, bet kai kuo skiriamės,
galime vieni iš kitų pasimokyti.
Geba analizuoti, daryti išvadas naudodamas lenteles, diagramas.
QUOTE(Frezija13 @ 2011 09 11, 16:07)
Grojimas dūdele turi savo metodiką, kiap gražiai per gyvenimo pavyzdiuz , žaidimą žodžiai sišmokyti taisyklingai laikyti, pūsti dūdelę, dengti skylutes.
Pūtimas prasideda nuo lengvo lygaus , bei ilgo pūtimo į savo delniuką, kad dfelnas jaustų ištisą, nenutrūkstamą oro srautą. Palyginimui pučizm į degfančią žvakę, be stengiamės jos neužpusti. Per stipriai pučiant garsas iškraipomas.
Grojant dūdele ležuvis burnytėje turi judėti kaip pas ,,gyvatę' , tarsi tariam pfu ,,spaunam be seilių". Dengti pirštukais: pagalvėlėmis taip,kad ant jų liktų neperyškios ,,saulytės', t.y. dengiamų skylučių antspaudėliai....ir .t.t.,visko nenupasakosiu
Sėkmės
Pūtimas prasideda nuo lengvo lygaus , bei ilgo pūtimo į savo delniuką, kad dfelnas jaustų ištisą, nenutrūkstamą oro srautą. Palyginimui pučizm į degfančią žvakę, be stengiamės jos neužpusti. Per stipriai pučiant garsas iškraipomas.
Grojant dūdele ležuvis burnytėje turi judėti kaip pas ,,gyvatę' , tarsi tariam pfu ,,spaunam be seilių". Dengti pirštukais: pagalvėlėmis taip,kad ant jų liktų neperyškios ,,saulytės', t.y. dengiamų skylučių antspaudėliai....ir .t.t.,visko nenupasakosiu
Sėkmės
Ačiū , Frezija, už įžanginę pamokėlę. Pradžia jau aiškėja. Ką tik išbandžiau Pučiu toliau
Papildyta:
QUOTE(Betukas @ 2011 09 11, 16:07)
Sveikutės
Buvo dūdelių grojimo instrukcija pašte Nors aš moku, bet tikrai panaudosiu, nes ten taip viskas aiškiai parodyta
lutute,
Buvo dūdelių grojimo instrukcija pašte Nors aš moku, bet tikrai panaudosiu, nes ten taip viskas aiškiai parodyta
lutute,
tai kad aš raktelio neturiu...
Frezija13, turimą medžiagą siųsk į paštą, ne čia, nes labai daug vietos užima ...
Ačiū , Smilga, labai už instrukciją.
Dabar tegul mano namiškiai užsikemša ausis, nes aš dūduoju
O man visai neblogai sekasi
Dabar tegul mano namiškiai užsikemša ausis, nes aš dūduoju
O man visai neblogai sekasi