QUOTE(Laukine25 @ 2011 09 05, 16:42)
O aš norėjau pasisakyt, bet nutylėjau (progresas), bet visgi Akashos fs išprovokavo. Būsiu nepopuliari, bet Yvettės senukų nuotraukos, ši Akashos serija ir visos kitos, kurios kabina tokias temas kaip homoseksualumas/palikti vaikai/senatvė/ligos/mirtis/asocialumas ir pan man nepatinka. Nufotografuok dauną ir visi aikčios koks menas. Aš čia grubiai. Bet jei tas daunas bus dar apsimyžęs, tekančia seile ir nukleiptais batais tai vapše menų menas.. Fe.
Čia panašiai kaip filmas "Kuprotas kalnas", "Prieš parskrendant į žemę" ir kiti.. Liečiant tokias jautrias temas, visada bus reakcija, bet man tai- naudojimasis žmonių negalia/liga, t.t. vardan dėmesio. Imho. Visgi pasisakiau, nesusiturėjau. Jaunatviškas maksimalizmas mane dar valdo. Pys.
Visgi negaliu nesutikti, tačiau reiktų atsižvelgti koks fotografijos žanras. Jei tai vardan populiarumo - be ryšio ir amoralu. Jei tai iš smalsumo irgi be ryšio. Jei tau patinka realioji dokumentika ir tu dirbi ties tuo, ok, viskas normalu.
Akashos atveju, kuri fotografuoja vaikus ir šeimas, atrodo kiek keista, bet galų gale kodėl ji turi aiškintis kodėl kažką fotografuoja, t.y. priežastis, o jos gali apskritai būti nenuspėjamos niekada - nuo herojaus prašymo iki laikraštinio užsakymo.
Bet kuriuo atveju kodėl paminėjau 4 nuotraukas. Nes istorija iš tų trijų pirmų ir tos, kurią pažymėjau butų visiškai išbaigta. Nes daugiau nuotraukų rodo gėrėjimąsi procesu, o ne istoriją.
Nemanau, kad Akasha gėrėjosi procesu, tai nepatyrimas, nors jaučiuosi lievai mokydama ją. Bet tikiuosi, kad kažką pasiims iš mano svarstymų