Įkraunama...
Įkraunama...

Liktiniai klojiniai

QUOTE(Pasvaistes @ 2015 07 30, 09:46)
Sveiki,
Baigėme ir mes kelti ICF sienas. Veiksmas Kaune, Aleksote. Statėme iš Baltijos polistireno ploniausių 5 + 5 neoporinių blokelių + dar bus šiltinama 15 NEO. Betoną pylėme su siurbliu, išskyrus tik kelias sudėtingesnes vietas rankomis. Darėme tai pirmą kartą, bet manau turiu tikrai neblogus kelis patarimu nusprendusiems statytis iš šios sistemos:
1. Pirmai eilei užfiksuoti labai pasitarnavo pigiausias gipsinis profiliukas UW 50 (jei neklystu - 50x30). Su ankeriukais jį prigręži prie pamato ir į jį įstatai blokelio sienelę. Kad nereikėtų to daryti per jėgą – šiek tiek blokelyje įpjaudavome su paprastu pjūkliuku. Kadangi mes statėme iš 5 cm sienelės storio blokelių, tai šie profiliai pasitarnavo ir kaip apsauga, kad neapipilti blokelių viršutinių špuntų betonu, kas užknisa valyti. Užsimeti 1,5- 2 ilgio apverstą profiliuką ir ramiai sau pili. Aišku špuntus po kokių 2-3 valandų patogu nuplauti vandens srove, bet čia jau daugiau taškymosi.
2. Blokelių tarpusavio surišimui naudokite PP pakavimo juostas su metalinėmis sagtelėmis (ačiū pjungiškiui, pas kurį diena prie darbų pradžią užmatėme šį palengvinimą). Tikrai patogu, stipriai suveržia ir nebrangu. Aš pirkau vieną ruloną juostos (1,5 km ilgis, 15 mm plotis, ir jei neklystu 0,7 mm storis (galėtų būti ir plonesnė, bet jokiais būdais ne siauresnė, nes veržiant labiau įsipjautų į blokelio pertvarėles). PVZ. juosta http://www.statybutu...amp;results=130, sagtelės http://www.statybutu...zeje-cbp-5.html . Jokių spec. įrankių nereikia, suveržimui pilnai užtenka rankų jėgos. P.S. Ši juosta labai puikiai pasitarnauja pastolių surišimams ir pan., nes laiko iki ~250-280 kg tempimo jėgą, tad tikrai statybose ir "ūkyje" pravers smile.gif Suveržinėjome tiek, kad apie 0,5-1 cm „įsipjautų“ į blokelio pertvarą. Tas duoda visai sienai tvirtumo ir nėra baimės kad pakels. Rišome pagrinde ties kampais ir dviejų blokelių sujungimais ir taip kiekvieną eilę. Darbas tikrai einasi greičiau ir tvirčiau nei  surišinėjant viela, kuri labai lengvai pjauna polistirolą ir neduoda tokio stiprumo. Blokelių buvo apie 400 m2, o juostos sunaudojime apie 800 m (spėju pagal rulono nuvyniojimą).
3. Sudėtingesnius sujungimus suklijuokite mažai besiplečiančiu makrofleksu. Ypač ten, kur  išsipjauna jungianti pertvarėlė. Fiksavimui kol sukibs siūlė uždėdavom blokelį, kad nepabėgtų „žingsnis“. Ir šiaip – rekomenduočiau vengti tokių vietų, kur pjaunama ties pačia pertvarėle ir lieka 20 cm atstumas be vidinio laikiklio. Geriau jau tokias vietas ties siūle kombinuoti, kad iš vienos pusės ateina 2-3 laisvų „sekcijų“ po 5 cm nuo pertvaros ir iš kitos 2-3 sekcijų.
4. Būtinai darykite sąraminių blokelių šoninius surišimus, nes šiek tiek išpučia net  pilant 1-2 eiles. Mes tai paprastai sprendėme lentutėmis iš abiejų pusių jas perrišant kiaurai per blokelį plonyte 1,25 mm viela. Lentutes dedate taip, kad pusė lentutės uždengtų sąramos viršų, o kita pusė - aukščiau esančio blokelio apačią. Vielutes galite ištraukti praėjus jau porai valandų po betono pylimo, nes betonas jau būna apstingęs ir nebesėda, bet pakankamai minkštas, kad lengvai ištraukti vielutes.
5. Rekomenduočiau šiek tiek išsiramstyti angokraščių kraštus, nes čia eina tik viena užsklanda ir ji nėra iš stipriausių. Ties angokraščiais užsklandas stengėmės suklijuoti.  Realiai užtenka, kad pilant betoną žmogus ranka įrėmęs palaiko lentutę, net galima tai padaryti ir stacionariai.
6. Nepatingėkite pasidaryti išramstymų ties angokraščiais, nes mes pylėme po 5-6 eiles (~1,5 m), tai užpylus sieną gali judinti vienu pirštu smile.gif Prilaikymas reikalingas minimalus, bet manau, kad būtinas.
7. Jeigu pilsite su siurbliu, rekomenduoju pilti mažiausiu greičiu, o srovę „gesinti“ ant pačių pertvarų, kad ji skleistųsi ir stengtis nepilti tiesiai į angas tarp pertvarų, nes betono jėga tikrai didelė ir gali išmušti pačią sienutę. Betonas tikrai slankus ir tarpelius užpildo pilnai. Jeigu dirbate etapais, tai rekomenduoju darbus užbaiginėti taip, kad užpilate iki pusės blokelio, kad jau būtų betonu pilnai užpilta išilginė siūlė. Tokiu atveju turėsite ir apsaugotą siūlę, ir galimybę prakišti po pertvarėle tarpusavio surišimo juostą. Stenkitės jokiais būdais neužbaiginėti ties pilnai užpiltu blokeliu, nes antraip sekančio pylimo metu iš aukštai krintančio betono jėga bus nukreipta į pačią siūlę ir automatiškai didėja išmušimo rizika. Mes pildami jau būdavome susidėję armatūrą ir viršutinėje eilėje, nes pilant betonas ją aptaško, kartu prikabina prie blokelio ir nereik saugoti armatūros sudėjimo lizdų. Paprastai aptaškyta armatūra prikimba taip gerai, kad jėgos užtekdavo per ją pririšti ir aukščiau einančius blokelius (čia tuo atveju, jei užpilta daugiau nei pusė blokelio ir nepersikišote per pertvarėles sutvirtinimo juostų smile.gif)
Trumpai tiek. Tikiuosi, kad padėjau kam reikalinga info smile.gif


Ar išlūžo kažkur blokeliai pilant? Ar siurblio žarnos galas, iš kurio teka betonas, buvo tiesus? Ar naudojote S3 slankumo betoną? Kiek kartų važiavo siurblys (kiek buvo etapų)? Ar vertikali armatūra buvo ištisinė, ar kiekvienu etapu pridurdavote po gabaliuką? Kaip paramstėte viršų, kad siena nelinktų į šoną? Ar laidus vedžiosite putplastyje, ar jau yra įbetonuoti techniniai vamzdžiai laidams? Kokio tiesumo sienas gavote, kokio dydžio kalnai/duobės pridėjus 3m liniuotę?
Atsakyti
Sveiki,

Ar kas stato dabar namukus is liktiniu klojiniu? Noretusi sviežiu patirčių? Kokių naujovių? Patyrusiu nuomoniu irgi reikia:)
Atsakyti
As gyvenu tokiam name. Esu jau priestai nuomone savo pareiskes.
Atsakyti