Įkraunama...
Įkraunama...

Liktiniai klojiniai

iskilo klausimas, kaip padeti kiaurimines plokstes ant liktiniu klojiniu thermodom.

dabar numatytas Ia lubu aukstis 290 iki perdangos. Tad yra 2 variantai:
1)lieti 11 eiliu blokeliu, turim 275 + priesperdanginis blokelis, jo aukstis vidinej pusej 5, tai gaunam 280. Pridedam ventiliacija apie 20, karkasas 3 ir gipsas 1, tai lubos kabos 255, zemokai
2)lieti 11 eiliu blokeliu, turim 275 + 12 ir 13 eiles blokelius pjaustyt atitinkamai, kad gauti perdanga 290. Cia papildomas darbas ir pinigai uz blokelius, nes priesperdanginiai blokeliai pigesni apie 10lt/vnt, susidarytu keli simtai litu.

Parasiau klausima, ir paciam atsakymas dasilo biggrin.gif gal kam bus i nauda atkreipti demesi i aukscius
Atsakyti
QUOTE(skyroja @ 2013 06 19, 14:53)
iskilo klausimas, kaip padeti kiaurimines plokstes ant liktiniu klojiniu thermodom.

dabar numatytas Ia lubu aukstis 290 iki perdangos. Tad yra 2 variantai:
1)lieti 11 eiliu blokeliu, turim 275 + priesperdanginis blokelis, jo aukstis vidinej pusej 5, tai gaunam 280. Pridedam ventiliacija apie 20, karkasas 3  ir gipsas 1, tai lubos kabos 255, zemokai
2)lieti 11 eiliu blokeliu, turim 275 + 12 ir 13 eiles blokelius pjaustyt atitinkamai, kad gauti perdanga 290. Cia papildomas darbas ir pinigai uz blokelius, nes priesperdanginiai blokeliai pigesni apie 10lt/vnt, susidarytu keli simtai litu.

Parasiau klausima, ir paciam atsakymas dasilo biggrin.gif gal kam bus i nauda atkreipti demesi i aukscius


O tai dėt nesukant galvos 12 blokelių ir tuos papildomus cm nurašyt ant statybos paklaidų? smile.gif

Atsakyti
QUOTE(skyroja @ 2013 06 19, 14:53)
iskilo klausimas, kaip padeti kiaurimines plokstes ant liktiniu klojiniu thermodom.

dabar numatytas Ia lubu aukstis 290 iki perdangos. Tad yra 2 variantai:

Parasiau klausima, ir paciam atsakymas dasilo biggrin.gif gal kam bus i nauda atkreipti demesi i aukscius

20cm vėdinimui gali ir mažoka pasirodyti, jei vamzdžiai 200 + izoliacija + tvirtinimo detalės... aišku tai priklauso nuo pastato dydžio, sistemai kelemų reikalavimų. Dėjau 12 eilių ir nesukau galvos dėl 10-15cm, tegul bus erdvesnis Ia, daugiau laisvės su lubomis.
Atsakyti
Sveiki,
norėjau paklausti kaip reikėtų paramstyti IFC blokelius, kad būtų galima užpilti visas 12 eilių per pora dienų? Kiek daugiausia eilių galima surinkti prieš užpylimą? Kokios bėdos bus?
Atsakyti
Jau N kartų rašyta maks. 3 eilės ir tas reikia ramstyti... o realiai tai po eile ar dvi. Negi sunku paskaityti. Susproginės tie blokeliai. Jie gi nearmuoti. Na nebent euromako naudojate... bet ir tie be atramų nepilami.
Atsakyti
QUOTE(Liepsnele111 @ 2013 06 20, 18:41)
Jau N kartų rašyta maks. 3 eilės ir tas reikia ramstyti... o realiai tai po eile ar dvi. Negi sunku paskaityti. Susproginės tie blokeliai. Jie gi nearmuoti. Na nebent euromako naudojate... bet ir tie be atramų nepilami.


VELOX planuojam. Kodėl rekomenduoja pirmą eilę užlieti betonu ir tik po to pilti iki perdangos? Kiek žiūrėjau Euromac pila viską iškart.
Atsakyti
QUOTE(nupagadi @ 2013 06 21, 09:57)
VELOX planuojam. Kodėl rekomenduoja pirmą eilę užlieti betonu ir tik po to pilti iki perdangos? Kiek žiūrėjau Euromac pila viską iškart.


Kalausėte apie ICF...
Velox - ICF???
Na tai nesuprantate kažko apie šią reikšme. Veloxas tai sakyčiau yra alternatyva ICF'ui ...
Atsakyti
Sveiki, įpusėjau savo namuko statyme iš Baltijos polistereno liktinių klojinių, tad noriu pasidalinti patirtimi:

Blokeliai BPICF MC20 neoporas. Namas vieno aukšto, sienų perimetras - 83m.
Betonas pilamas iš betonvežio siurblio pagalba.
Pilama po 2 eiles dėl kelių priežasčių: nereikia ramstymo; dviem eilėms užpilti reikia ~7 kūb. betono - kas yra maksimumas betonvežiui su siurbliu.

Dabar niuansai:
Labai svarbu durų ir langų šonus išlaikyti tiesius ir vienoje linijoje, nes vėliau teks dėti sąraminį blokelį, kuris turi užsidėti ant dantukų. Kiek bendravau su statytojais, tai ramstymas lentomis yra beprasmis dalykas, nes ypač kolonos tarp langų taip noriai sukasi ir krypsta, kad vėliau daug galvos skausmo.
Aš naudojau kiek kitokį langų fiksavimo būdą - langų ir durų ertmes pilnai užpildžiau tais pačiais ICF blokeliais, realiai gavosi vientisa siena. Taip langų/durų karaštai surišti tarpusavyje ir niekur negali nukrypti. Pas save jau 5 lamgams ir dviem durims uždėjau sąraminius blokelius ir jokių problemų.

Kitas niuansas - blokelių tarpusavio surišimas. Tam nenaudojau įkaitintos vielos, nes girdėjau atsiliepimų, kad viela netlieka savo funkcijos - įsipjauna giliau į blokelį, atsilenkia ir taip blokelis pakyla.
Pats naudojau plastikine juosta, tokia kaip būna surišti silikatiniai blokeliai ar plytelės. Užveržimas rankomis. Jau 3 kartus buvo užpilamas betonas ir jokio blokelių judesio nepastebėta. Bet negalėčiau vienareikšmiškai teigti, jog tai patikimas būdas, nes papildomai ant visų blokelių buvo sukrauti akmenys, kurie taip pat padėdavo blokeliams likti vietoje. Beje tai gerokai ilmesnis laikui užsiėmimas nei įkaitinta viela.

Blokelių uždengimas nuo betono - prieš kiekvieną betonavimą viršutinio blokelio paviršių pilnai uždengdavau plėvele, kuria gražiai nusivyniodavau nuo tų pačių ICF blokelių. Plevelę tvirtindavau vynukais plačiom galvom. Vynukai įsmeigiami rankomis bei lengvai išsiima.
Blokelių uždengimas leidžia juos apsaugoti nuo betono, kuris gan stipriai taškosi pilant iš siurblio, bet ir iš kibito pilant būna, kad apsitaško.

Blokelių išmatavimų niuansas - jie nėra tikslūs ir kraunat eilė po eilės gaunasi, kad siena virsta į vidinę pusę. Sprendimai bent du: prieš kiekvieną betonavimą paversti visas sienas į išorę pagal gulščiuką, tas nėra sudėtinga; arba klojant blokelių eiles sudėti plastmasiukus skirtus langų montavimui ar laminato klojimui, taip siena gausis tiesi. Nebijokite, kad plokelis bus šiek tiek prasivėręs, betonas toliau kaip 1cm niekur giliau nepateks.

Niunsas su užskalndų užsakymu. Aš užsakinėjau per "Fasado apdaila". Nusiunčiau jiems projektą ir jie paskaičiavo kiek ir ko man reikės. Yra trijų tipų užsklandos: OH, OB ir OC. Taip mažasias OH ir OB paskaičiuoja tik kapmams, o langams skaičiuoja OC, kas realybėje nėra didelė blogybė, bet tenka papildomai pjaustyti blokelius, kad tą OC įstatyti ties langų ir durų kraštais. Aš papildomai užsakiau mažasias užsklandas ir blokelių rinkimas vyksta be problemų. "Fasado apdaila" teisinosi, kad yra sunku suskaičiuoti kiek reikės langams(kas yra šiek tiek teisos), bet bent jau 60 proc užklandų langams ir durims galima drąsiai imti mažosiomis(OH, OB).

Blokeliai ir karšta vasaros saulė - venkite slėpti blokelius po skaidria plėvele, nes pasitaikė atvejų, kai sutampa plėvelės išlinkimas ir saulės kampas, kad gautųsi paddinimo stiklo efetas ir blokeliai apsilydos. Tas pats variantas su buteliu vandens šalia blokelio - apsilydė.

Aš blokelius pjaustau su styga, kas leidžia dirbti tiksliai ir švariai. Patarčiau įsigyti šį įrankį ar iš ko pasiskolinti, tikrai palengvina darbą.

Jeigu kam kyla klausimų prašom klausti per AŽ, nes retai prisėdu prie kompo ir galiu nepastebėti jeigu klausite tiesiai temoje. Be to galite atvažiuoti tiesiai į objektą ir pasižiūrėti gyvai.
Atsakyti
Na sienos baigtos. Ką dar išmokau ir kas dar nebuvo paminėta praeitame pasakojime:

Mėgėjams paskaičiuoti:
Namo sienų (be langų ir durų) plotas ~210 kv.m
Sienos man kainavo ~38500 Lt Bet į šią sumą praktiškai neįeina armatūra, nes aš ją turėjau. Daug ar mažai spręskite patys. Dar išskirsiu dvi esmines eilutes:
Blokeliai kainavo ~28000Lt
Betonas su atvežimu ir siurbliu kainavo 9300Lt

Į darbo pabaiga liejant tik dvi eiles, visiškai atsisakėme ramstymo, palike tik ties saramomis virš langų iš vidinės pusės, nes jų konstrukcija yra silpna(neturi vidinių jungčių). Rezultatas geras, niekur nieko neišpūtė ir laiko sutaupėm neramstydami.

Geriausia pilti nei skysta nei tirštą betoną. Mums toks gavosi paskutiniam pylimui, kai teko daug kur 2,5 eiles pilnai užpilti. Skystas labai gerai pasiskirto, bet jis greitai nesusikabina ir pilant antrą kartą visą spaudimą perduoda į apatinį blokelį. Kai betonas labai tirštas, tai jis sunkiai pasiskirsto ir gali likti daug neupildytų ertmių, bet su tokiu gali užpilti vos ne visą sieną iškarto darydamas nedideles pertraukėles. O kai betonas vidutiniškai tirštas, tai jis neblogai pasiskirsto(sunkesnėse vietose šiek tiek patrombuoti) ir pilant antrą eilę spaudimo neperduoda apačiai.


Dar vienas pastebėjimas, prašykite, kad architektas ir konstruktorius namą modeliuotų pagal blokelius iš kurių statysite namą, nes priešingu atveju turėsit daug hemarojaus užbaiginėdami sienas skirtinguose aukščiuose. Mane teko daugeliui sienų pjauti vidinę blokelių sienelę, kad suformuoti reikiamą aukštį murlotui padėti. Gerai turėjau akumuliatorinį siaurapjūklį, tai nupjovimas buvo nesudėtingas, priešingu atveju būtų blogai.

Dar vieną klaidą paminėsiu, kad kiti išvengų. Kai darėme langų išramstymus saramoms užpilti, tai viename lange atramas padėjome ant blokelių viršaus(iškilimų sujungimui) ir betono masė juos supaudė, ko pasekoje lango viršus įdubo apie 1cm. Tai nėra tragedija, nes toje vietoje teks šiek tiek pašlifuoti putplastį, bet teko papildomai pakišinėti po murlotu, kad jis gulėtų ant lygaus pagrindo.

Ir daugeliui iškylanis klausimas - ar dar karta statyčiau iš šių blokelių - Taip. Sienos pakeltos praktiškai per 3 savaites dirbant dviese. Esminių problemų nebuvo, nedideli niuansai buvo išspręsti vietoje.

Atsakyti
Didelis dekui uz savo klaidu analize. smile.gif

Trumpas klausimas - kaip uzsakineti betona, kad jis butu toks vidutiniskas, kaip minejai, nei tirstas nei skystas?
Atsakyti
QUOTE(skyroja @ 2013 09 24, 15:39)
Didelis dekui uz savo klaidu analize. smile.gif

Trumpas klausimas - kaip uzsakineti betona, kad jis butu toks vidutiniskas, kaip minejai, nei tirstas nei skystas?

Betonas užsakomas S3 takumo klasės, bet atvažiuoja jis jau šiek tiek praradęs skysčius. Ir čia sunkiai nuspėjamas dalykas. Pradėti betonuoti su tokiu, koks atvažiavo ir paprašyti, kad dapiltų vandens jei reikia. Atvažiuoja visada tirštesnis(žinoma priklauso nuo atstumo iki betono mazgo, kuo jis ilgesnis, tuo betonas tirštesnis)

Pati masė turėtų būti tokia, kad paėmus į delną, ji lėtai turėtų tekėti tarp pirštų.

Nepamenu ar jau minėjau, dedant blokelius stegtis nepalikti nupjauto blokelio, kurio vidinė jungtis toli nuo krašto, nes tokia vieta bus labai silpna. Jei taip jau gavosi, prieš betonuojant užpurškite klijais blokelių sujungimo vietą.
Pradžioje dėjau blokelius praktiškai be atliekų, nupjaustos dalys vėliau susidėdavo tarpuose, bet va būtent tos vietos ir buvo silpnos, nes gabaliukai buvo įvairaus dydžio ir pasitaikė su silpnom vietom kurios, pilant skystensį betona, šiek tiek pasipūtė(~0,5-1cm) Vėlesnėse eilėse vengiau žaisti su gabaliukais tai išsipūtimų nepasitaikė. Žinoma visus didesnius tarpelius užpurškiau klijais.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Igr540: 24 rugsėjo 2013 - 15:02
QUOTE(Igr540 @ 2013 09 24, 16:00)
Betonas užsakomas S3 takumo klasės, bet atvažiuoja jis jau šiek tiek praradęs skysčius. Ir čia sunkiai nuspėjamas dalykas. Pradėti betonuoti su tokiu, koks atvažiavo ir paprašyti, kad dapiltų vandens jei reikia. Atvažiuoja visada tirštesnis(žinoma priklauso nuo atstumo iki betono mazgo, kuo jis ilgesnis, tuo betonas tirštesnis)

Pati masė turėtų būti tokia, kad paėmus į delną, ji lėtai turėtų tekėti tarp pirštų.

Nepamenu ar jau minėjau, dedant blokelius stegtis nepalikti nupjauto blokelio, kurio vidinė jungtis toli nuo krašto, nes tokia vieta bus labai silpna. Jei taip jau gavosi, prieš betonuojant užpurškite klijais blokelių sujungimo vietą.
Pradžioje dėjau blokelius praktiškai be atliekų, nupjaustos dalys vėliau susidėdavo tarpuose, bet va būtent tos vietos ir buvo silpnos, nes gabaliukai buvo įvairaus dydžio ir pasitaikė su silpnom vietom kurios, pilant skystensį betona, šiek tiek pasipūtė(~0,5-1cm) Vėlesnėse eilėse vengiau žaisti su gabaliukais tai išsipūtimų nepasitaikė. Žinoma visus didesnius tarpelius užpurškiau klijais.



Bet jeigu nupjauta vieta bus arti vidines pertvaros tas vidutinis betonas neuzpildo siauro likusio plysio. Pas mene buvo keliose vietose ties kampais.



O betona as visada jei reikalas budavao praskiesdavau prie vietos,liepdavau vairuotojui ipilti vandens smile.gif
Atsakyti