Įkraunama...
Įkraunama...

Liktiniai klojiniai

QUOTE(cibulis @ 2011 09 12, 16:46)
Čia oficialus ICF gamintojų sakinys: B25 skaičiuojant 0,14 m3 betono 1 m2 sienos. Visa info: http://www.bpicf.lt/

Betono centro informacija: 1 tona betono sveria 2200 kg (+- 100 kg). Taigi 1 kv. sienos sveria 294-308 kg. Tai tikrai sunkiau už silikatą ar juo labiau keramiką.

Viskas priklauso nuo jūsų norų ir tikslų. Jei norite šilto ir sandaraus namo, naudojate lengvą porėtą šiek tiek šilumą izoliuojantį betoną, storus šiltus klojinius. Jei norite išaukštinti kitas statybos technologijas - imate siaurus klojinius ir užpilate sunkiu brangiu konstrukciniu betonu. Abiem atvejais rezultatas pasiektas 4u.gif Rinktis pačiam.
Atsakyti
QUOTE(Vilienė @ 2011 09 12, 15:51)

Kaip jau rašiau - jei kvestionuojam gamintojo atitikties sertifikatus tai netikėkim niekuo - aplink tik vagys ir aferistai, o mums verta apsilankyti pas psichologą (lengva paranoja) arba psichiatrą - jei liga apleista 4u.gif
Pamirškite laikinai grindis ir pagalvokite apie patalpų orą ir jo temperatūrą, apie šilumos nuostolius per tą "nereikšmingą" 5cm EPS/NEPS.
Kai kalbate apie šilumos perdavimą į sienų betoną ir naudojate žodį "kaista" galima pagalvoti, kad ruošiatės statyti duonkepį biggrin.gif  realiai betonas tik šyla - žr. šilumos nuostolius ir šildymo galią, negi tokia galia gali "kaitinti" betoną?



Nenorėjau pasakyti, kad gamintojas meluoja. Pamatavus laboratorijoje viskas tvarkoje. Esmė kaip išvengti vidinio betono šildymo. Ypač tai turėtų būti aktualu naudojant šildomas grindis. Todėl žodį kaista ir panaudojau. Grindys ir perdanga šilčiausios vietos name (jei šildomos), jos turi tiesioginį kontaktą su vidiniu sienos betonu. Logiškai galvojant vidinio neoporo sluoksnio paskirtis lieka vienintelė - atlikti klojinio darbą liejant betoną. Taip pat logiška iš gamintojo pusės apie tai nutylėti, nes jei sugebėtumėte izoliuoti sienoje esantį betoną nuo grindų ir perdangos, sienos varža būtų tokia kaip deklaruojama.
Tiesą sakant niekada rimtai nesidomėjau ligtiniais klojiniais. Todėl čia jums dėstau tik savo nuomonę parentą tik logiškais samprotavimais. Labai gali būti, kad kažkur klystu. Būtų labai smalsu sužinoti kaip yra iš tiesų. smile.gif
Atsakyti
QUOTE(DEU @ 2011 09 12, 20:29)
Nenorėjau pasakyti, kad gamintojas meluoja. Pamatavus laboratorijoje viskas tvarkoje. Esmė kaip išvengti vidinio betono šildymo. Ypač tai turėtų būti aktualu naudojant šildomas grindis. Todėl žodį kaista ir panaudojau. Grindys ir perdanga šilčiausios vietos name (jei šildomos), jos turi tiesioginį kontaktą su vidiniu sienos betonu. Logiškai galvojant vidinio neoporo sluoksnio paskirtis lieka vienintelė - atlikti klojinio darbą liejant betoną. Taip pat logiška iš gamintojo pusės apie tai nutylėti, nes jei sugebėtumėte izoliuoti sienoje esantį betoną nuo grindų ir perdangos, sienos varža būtų tokia kaip deklaruojama.
Tiesą sakant niekada rimtai nesidomėjau ligtiniais klojiniais. Todėl čia jums dėstau tik savo nuomonę parentą tik logiškais samprotavimais. Labai gali būti, kad kažkur klystu. Būtų labai smalsu sužinoti kaip yra iš tiesų. smile.gif

Gamintojai gamindami negalvoja, kad 100% jų gaminiai bus panaudoti pastatuose su šildomom grindim, todėl nematau galimybės juos kaltinti klaidingu deklaravimu. Gamintojai neatsakingi už netinkamą ar nekokybišką jų produkto panaudojimą. Taip, per sienos-grindų ir sienos-perdangos sąlytį turėsime didesnius nuostolius nei per sienos vidurį, bet kad reikėtų skaičiavime nenaudoti vidinio storio - nesutinku. Kiek procentaliai šilumos perduos į sienų betoną ir kiek į patalpų vidų? O va iš patalpų dingstanti šiluma turės įveikti vidinį sluoksnį.
Kitas dalykas jei PP yra daugiasluoksnė (betonas-eps-betonas) arba ICF naudojami ant polių/juostų tai Ia grindys neturės tiesioginio sąlyčio su sienu betonu ir visa ši mudviejų diskusija virsta vandenėlio pilstymu. Labai principingai sprendžiant šią problemą galima ir su perdanga sužaisti - projektuojant plokštę, paremtą tik ant vidinių pertvarų...bet ar verta? Pvz savo balkonui tikrai negalėjau leisti kirsti išorinio sluoksnio, jis stovi tik ant tambūro sienų.
Atsakyti
Klausimas Vilienei
ziurint pamatu ir pirmo auksto foto matosi kad virs pamatu, montuojant sienas, padarytas "laiptelis", ar cia taip reikai pagal technologija? ar grozio sumetimais.
Ar galima kad sienos krastas butu lygus su pamatu krastu?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo gudas: 13 rugsėjo 2011 - 13:49
QUOTE(gudas @ 2011 09 13, 14:48)
padarytas "laiptelis",

Klausimas labai geras. Taip, tradiciškai padarėm "atkosą", čia tik dėl tradicijų, nežinau nė vieno pliuso kodėl taip daryti...sekančiam name to tikrai nebus. Dabar, dedant trinkeles tenka tą laiptelį naikinti storinant cokolį NEPS plokštėm iki sienos išorės plokštumos, todėl siūlau visiems daryti pamato šiltinimą tokio pat storio kaip ir išorinės sienos. Jei kam labai reikia išskirti cokolį tai galima daryti skirtingomis spalvomis ar figuriniu tinkavimu. 4u.gif
Atsakyti
Klausymas Vilienei,
Klausymas gal ir ne į temą, bet vis tiek susijęs su liktiniais klojiniais.
kaip statėt langus? Kaip suprantu, jie buvo montuojami ant putoplasto. Iš išorės izoliacinės juostos nematau jūsų nuotraukose. Pas mus problema ta, kad langą statant ant putoplasto, iškyla pavojus, kad vitrinos "pasės". Antra, prie putoplasto nepriklijuosi jokių izoliacinių/sandarinimų juostų, nes neturim lygių kraštų.
Atsakyti
QUOTE(Tautvydis @ 2011 09 13, 20:45)
Klausymas Vilienei,
Klausymas gal ir ne į temą, bet vis tiek susijęs su liktiniais klojiniais.
kaip statėt langus? Kaip suprantu, jie buvo montuojami ant putoplasto. Iš išorės izoliacinės juostos nematau jūsų nuotraukose. Pas mus problema ta, kad langą statant ant putoplasto, iškyla pavojus, kad vitrinos "pasės". Antra, prie putoplasto nepriklijuosi jokių izoliacinių/sandarinimų juostų, nes neturim lygių kraštų.

Mano vitrina 475x250 - irgi ant putplasčio, miegu ramiai tikrai nepasės. Kaip jau nemažai pasiginčijom - putplastis turi visai padorų stiprį gniuždant. Manau neverta nervuotis.
Izoliacinės juostos yra ant visų rėminių langų bei durų, gal nuotraukos prastai padarytos. Kodėl neturite lygių kraštų - nėra galimybės apipjaustyti falcų? Juostos puikiai limpa naudojant klijus, kokius nežinau - montuotojai turėjo "dešrą" į pistoletą, manau bet kuris silikonas tiktų. Juostas klijuokite prie putplasčio kuo arčiau rėmų - taip apdailininkams mažiau trukdys ir kils pagunda jas apipjaustyti ar kitaip pažeisti.
Atsakyti
Dedu nuotrauką:
user posted image
Vienur pripjausi, kitur trūksta, o apie tarpus net nešneku...
Atsakyti
QUOTE(Tautvydis @ 2011 09 13, 22:25)
Dedu nuotrauką:
user posted image
Vienur pripjausi, kitur trūksta, o apie tarpus net nešneku...

Nuotrauka ne per didžiausia, savo kelioniniam netbook'e neįžiūriu...Poryt bus galimybė normaliam ekrane pažiūrėti.
Atsakyti
Tuoj, padidinsiu.
Papildyta:
user posted image
Atsakyti
QUOTE(Tautvydis @ 2011 09 13, 22:50)
Tuoj, padidinsiu.
Papildyta:
user posted image

O, dabar kaip ant delno. Na atvirai kalbant, vaizdelis ne koks...Aš jūsų vietoje pirmiausiai sandarinimo putomis kiek tai įmanoma supurkščiau visus tarpus ir siūles, purškimo vamzdį kišant kuo giliau į tarpus. Langą statyčiau ant storesnio eps sluoksnio, juostomis tvirtinant į betoną, naudojant sandarinimo juostas užpurškiant montažinėmis. Po to iš išorės naudočiau PIR/neoporo plokštes papildomam rėmų šiltinimui, "zapliečiko" suformavimui.
Kokia čia sistema? Kai matau medžio plokštę tai pirmos mintys velox arba durisol...eps kažkaip atrodo ne sudėtas, bet sumestas...norėtųsi tvarkingo sandaraus klijavimo - gal čia tik taip nuotraukoj atrodo, gal viskas realybėje gerai.
Atsakyti
Velox čia. Ir dar pačių tiekėjų statytas.
Vaizdas visur toks.
O gal pagelbėtų putoplasto uždengimas? Sulyginti išsikišimus, užpurkšti sandarinimo putomis ir tvirtinti OSB suformuojant normalų lygų angokraštį? Tik tada dar klausymas, ar įsodinti jį lygiai su kraštais į putplastį ar dėti rėmelį per visą sienos plotą?
Ką manot?
Atsakyti