Manau, kad vis tiek kažkur savo sąsiuvinyje žymėsimės simboliais ar raidėmis, kuri kaip įpratus, o po to liks tik apibendrinti.
Man įdomu, kokia pas jus būdavo tvarka, ar buvo kasdienis vertinimas, ar tik mėnesio gale lygiai pažymimi?
Pas mus buvo vertinimas kasdienis raidėmis, komentarais sąsiuvinukuose, o mėnesio gale surašydavom lygius. Tėvams tiko, nes kasdien galėjo matyti, kaip vaikui sekėsi mokykloje.
QUOTE(22peliukas22 @ 2011 08 26, 23:34)
Dėl vertinimo, tai man asmeniškai patiko kažkurios kolegės galbūt ankstesnių metų knygelė, kur mėnesio lape yra keturios grafos: per mažai padirbėjai, reikėtų dar pasistengti, užduotis atlikai gerai, tau sekasi puikiai. Belieka tik prie dalyko įrašyti dieną. Manau, kad nesupyks kolegė, kad platinu, nes buvo įkelta pašte. Čia jau simbolių nėra, o tik žodiniai vertinimai.
Jei turite kokių minčių knygelėms, rašykit. Man vistiek priimtiniau yra knygelės.
Jei turite kokių minčių knygelėms, rašykit. Man vistiek priimtiniau yra knygelės.
QUOTE(ninkute @ 2011 08 27, 13:26)
Dėl vertinimo, tai man asmeniškai patiko kažkurios kolegės galbūt ankstesnių metų knygelė, kur mėnesio lape yra keturios grafos: per mažai padirbėjai, reikėtų dar pasistengti, užduotis atlikai gerai, tau sekasi puikiai. Belieka tik prie dalyko įrašyti dieną. Manau, kad nesupyks kolegė, kad platinu, nes buvo įkelta pašte. Čia jau simbolių nėra, o tik žodiniai vertinimai.
Jei turite kokių minčių knygelėms, rašykit. Man vistiek priimtiniau yra knygelės.
Jei turite kokių minčių knygelėms, rašykit. Man vistiek priimtiniau yra knygelės.
Labutis, visoms
O kaip tėveliai supranta, kokia pamoka sekėsi, o kas ne?
Jei yra keturios grafos?
Tai kaip supratau, tai prie kiekvieno dalyko yra tos keturios grafos. Bet čia praktiškai tas pats - tau sekėsi puikiai - mes rašydavom p raidę, tau sekėsi gerai - g ir t.t. Manau, kad šiemet reikalaujama bus platesnio komentaro, ne tik vienu žodžiu
Bet tai kaip jūs įsivaizduojat vertinti 24 mokinius kasdien kiekvieną pamoką pasiekimų knygelėse ? Mes įrašome tik atsiskaitomųjų darbų rezultatus, o šiaip vertinam žodžiu. Tėvai, kuriems įdomu, užeina, paskambina, pasidomi savo vaikais ir nematau reikalo kasdien rašineti visiems. Kada ???
QUOTE(Šarkka @ 2011 08 27, 15:47)
Tai kaip supratau, tai prie kiekvieno dalyko yra tos keturios grafos. Bet čia praktiškai tas pats - tau sekėsi puikiai - mes rašydavom p raidę, tau sekėsi gerai - g ir t.t. Manau, kad šiemet reikalaujama bus platesnio komentaro, ne tik vienu žodžiu
Tai va, tokios panašios sistemos ir norėjau. .Mes platų komentarą rašom tik po pusmečio. Atsiskaitomųjų komentarai-viskas aišku, o va dęl tų kasdieninių .Juk kiek vaikų bebūtų, vistiek taisom pratybas, sąsiuvinius, kad ir ne visų iš karto, kažkaip aš linkusi vertinti kasdien, kiek įmanoma ne tik žodžiu.Juk vaikai parėję namo taip nori kažką parodyti tėveliams.Bet tikrai kiekvieną dieną neprirašysi tų ilgiausių išsamių sakinių. Na, vienu žodžiu, vėžį varo man tas ,,gudručių" reikalavimas nevertinti simboliais (bent jau) , tik tiek guodžia, kad mokytojos vistiek žino kaip tuos ,,gudručius" pergudrauti
QUOTE(studija @ 2011 08 27, 14:58)
Tai va, tokios panašios sistemos ir norėjau. .Mes platų komentarą rašom tik po pusmečio. Atsiskaitomųjų komentarai-viskas aišku, o va dęl tų kasdieninių .Juk kiek vaikų bebūtų, vistiek taisom pratybas, sąsiuvinius, kad ir ne visų iš karto, kažkaip aš linkusi vertinti kasdien, kiek įmanoma ne tik žodžiu.Juk vaikai parėję namo taip nori kažką parodyti tėveliams.Bet tikrai kiekvieną dieną neprirašysi tų ilgiausių išsamių sakinių. Na, vienu žodžiu, vėžį varo man tas ,,gudručių" reikalavimas nevertinti simboliais (bent jau) , tik tiek guodžia, kad mokytojos vistiek žino kaip tuos ,,gudručius" pergudrauti
Taisydamos sąsiuvinius trumpai parašome kaip sekėsi atlikti darbą, bet į knygeles kasdien tikrai nerašinėjame
QUOTE(studija @ 2011 08 27, 14:58)
Juk kiek vaikų bebūtų, vistiek taisom pratybas, sąsiuvinius, kad ir ne visų iš karto, kažkaip aš linkusi vertinti kasdien, kiek įmanoma ne tik žodžiu.Juk vaikai parėję namo taip nori kažką parodyti tėveliams.Bet tikrai kiekvieną dieną neprirašysi tų ilgiausių išsamių sakinių.
Va būtent
O ir vertinti gi nebūtina kasdien visų dalykų, bet kad ir kas kelintą dieną, tai ne tas pats, kas tik mėnesio gale ar vertinant tik savarankiškus darbelius.
Kaip ten bebus, bent jau aš vis tiek kažkur savo sąsiuvinyje žymėsiu vaikų pasiekimus. SIMBOLIAIS
Papildyta:
QUOTE(smilga1972 @ 2011 08 27, 15:10)
Taisydamos sąsiuvinius trumpai parašome kaip sekėsi atlikti darbą, bet į knygeles kasdien tikrai nerašinėjame
O kaip, pvz., vertinate skaitymą? Tik mėnesio gale?
Na raštu ne kasdien, kelis kartus per mėnesį. O žodžiu kaskart paskaičius vertinu.
QUOTE(smilga1972 @ 2011 08 27, 13:27)
Bet tai kaip jūs įsivaizduojat vertinti 24 mokinius kasdien kiekvieną pamoką pasiekimų knygelėse ? Mes įrašome tik atsiskaitomųjų darbų rezultatus, o šiaip vertinam žodžiu. Tėvai, kuriems įdomu, užeina, paskambina, pasidomi savo vaikais ir nematau reikalo kasdien rašineti visiems. Kada ???
Kasdien kiekvieną įvertinti ir neįmanoma .
Bet tose naujose pasiekimų knygelėse yra jau ne vertinimas, o įsivertinimas. Vaikas įsivertina pats savo pastangas .
O tėvams jau ir anksčiau aš sakydavau, kad grįžusio vaiko nereikia klaust, kai sekėsi, ką gavai... o paklaustų, ko šiandien naujo išmokai, ką naujo sužinojai?.. Kad vaikas mintimis sugrįžtų prie mokomosios medžiagos... ką nors papasakotų iš mokyklos...
QUOTE(Aurute @ 2011 08 27, 15:36)
Kasdien kiekvieną įvertinti ir neįmanoma .
Bet tose naujose pasiekimų knygelėse yra jau ne vertinimas, o įsivertinimas. Vaikas įsivertina pats savo pastangas .
O tėvams jau ir anksčiau aš sakydavau, kad grįžusio vaiko nereikia klaust, kai sekėsi, ką gavai... o paklaustų, ko šiandien naujo išmokai, ką naujo sužinojai?.. Kad vaikas mintimis sugrįžtų prie mokomosios medžiagos... ką nors papasakotų iš mokyklos...
Bet tose naujose pasiekimų knygelėse yra jau ne vertinimas, o įsivertinimas. Vaikas įsivertina pats savo pastangas .
O tėvams jau ir anksčiau aš sakydavau, kad grįžusio vaiko nereikia klaust, kai sekėsi, ką gavai... o paklaustų, ko šiandien naujo išmokai, ką naujo sužinojai?.. Kad vaikas mintimis sugrįžtų prie mokomosios medžiagos... ką nors papasakotų iš mokyklos...