QUOTE(Vaka @ 2011 09 23, 11:46)
Aš realiai nesupratau kokia probelma?
Bankas nekeičia linijinio mokėjimo būdo į anuiteitą? Ar, kad norėdami refinansuotis turėsite mokėti baudą dėl anksčiau laiko grąžinamo kredito?
Kokias bankas pažeidžia, jūsų, kaip vartotojo teises, kad kreipėtės į VTAT?
Klausiu, nes man susidarė įspūdis, kad dėl visų jūsų problemų kaltas tik bankas.
Aš va šiandien ryte suvalgiau dvi bandeles, greičiausiai paduosiu kepyklą į teismą, nes aš sustorėjau
Problema tame, kad sutartyje sutarėme, kad už tam tikrą mokestį galėsime keisti mokėjimo metodą. Prieš metus jie būtu sutikę, bet pajamos buvo mažesnės nei tada, kai ėmėme paskolą. Mums buvo pasakyta, kad būsime įtraukti į padidintos rizikos klientų sąrašą, nors nesame pavėlavę nei vienos dienos įmokėti įmokos, todėl rekomendavo palaukti, kol pajamos atsistatys, kad pajamos per 1m. pasikeis - žinojome. Po vienerių metų kreipėmės vėl, jie tempė beveik 1 mėnesį, nesulaukusi skambučio pradėjau ieškoti vadybininkės su kuria bendravau, paaiškėjo, kad ji nebedirba. Pakeitė vadybininkę, dar po kokių 2sav. pranešė, kad negali nieko padaryti, nes butas "nuvertėjęs".
Problema ne baudoje, kurią mes turėtumėm sumokėti, problema, kad nekeičia mokėjimo metodo.

Susimokėtume mes tą baudą, bet mums daug patogiau likti tame banke, nei vėl visas popierizmas su refinansavimu.
Beje, į teismą ne pati sugalvojau paduoti, o rekomendavo VVTA. Su teismais neplanuoju prasidėti, bet išeitis būti parduoti ir pirkti tą patį butą, tokiu atveju įmoka sumažėtų dvigubai, tik tas užima nemažai laiko.
Šioje temoje ieškojau pagalbos, nes manau, kad ne aš viena su šia problema susidūriau, bet susidaro įspūdis, kad joje sėdi patys banko darbuotojai...