QUOTE(dukri @ 2013 01 02, 00:42)
Bet tai kokios cia pasakos i akis puciamos! Juokinga, jeigu ne graudu Tipiskas saves, kaip agento pardavimas! Atmetus tuos grazius, sirdi griebiancius zodzius, isgirskite, kad pas brokerius klientai ateina is SKELBIMU is s k e l b i m u! Niekur jis nevaiksto, neskambina i duris ir t.t.- tai grazios pasakos Jums busimi jo klausytojai! Ir labai jam pasiseke labai jei i jo skelbima atsiliepe jo kolega- tai nutinka retai- suveike vietinis brokeriu tinklapis, oi kaip viskas jau tai girdeta.....sorry, bet .....
Hm....tikrai retai tenka vaikščioti po butus. Dažniausiai iki to nedaeini, bet čia buvo toks atvejis, kada reikėjo nestandartinių sprendimų ir mano darbas juos rasti. Pirkėjų gavimo būdai:
1.Pirkėjų registras. Tai kiekvienos NT kompanijos duomenų bazė, kuri kas dieną pasipido. Kiekvienas brokeris po buto apžiūros, išklausinėja atėjusius pirkėjus apie jų poreikius ir privalo suvesti duomenis į pirkėjų registrą. Kiekvienas brokeris turi prieigą ir gali su kiekvienu iš jų kontaktuoti ir siūlyti savo objektus. Mūsų kompanijoje šiandien yra 95 brokeriai.
2.MLS - dumenų bazė. Tai uždara NT agentūrų asociacijos objektų bazė. Prieigą turi tik brokeriai - asociacijos nariai. Prie objektų nurodomos sąlygos, kokiomis sąlygomis brokeris sutinka bendradarbiauti ir dalintis uždarbiu su kitu brokeriu. Portalo administracija seka, kad viskas vyktų sąžiningai ir dalybose būtų laikomasi žodžio. Brokeriai suinteresuoti pardavinėti kolegų objektus ir aišku tuos, kurių komiso procentas didžiausias.
3.Tiesioginai kreipimaisi į kompaniją su tikslu pirkti. Tai labai užimti žmonės, patys ne viską suprantantys NT srityje, bijo paslėptų rizikų ir nori būti kiek galima daugiau apsaugoti. Jie į NT brokerį žiūri, kaip į patarėją, ekspertą.
4.Darbas su savo pirkėjais. Kiekvienas brokeris turi ratą savo pirkėjų, kurių į bendrą duomenų bazę neatiduoda. Tai pažįstami, draugai, buvę klientai, žmonės, su kuriais kažkada jau teko bendrauti ir jiems liko geri prisiminimai, todėl jie nori būtent mano asmeniškos pagalbos.
5. Rekomendacijos. Tai žmonės rekomenduoti pažįstamų arba patenkintų klientų. Tokie pirkėjai dažniausiai labai pasitiki brokeriu ir laukia stiprios pagalbos iš specialisto. Gavę ją absoliučiai pasitiki brokeriu ir be brokerio pritarimo nesiima jokių veiksmų NT srityje.
6.Internetiniai skelbimų portalai. Skelbimas savo informatyvumu, kokybe, išvaizda turi išsiskirti iš konkurentų. Ir skelbimas, ir visas pardavimo organizavimas BŪTINAI turi būti orientuotas į tam tikrą segmentą rinkoje. Brokeris turi nustatyti būsimą (amžius, socialinė padėtis, šeimyninė padėtis, gyvenamoji vieta ir t.t.) pirkėją ir pardavimą orientuoti į jį.
7.Iš brokerių, kurie nepriklauso asociacijai. Šie brokeriai labai noriai dirba mums. Ir paaiškinsiu kodėl. Jų uždarbiai būna labai maži. Dažniausiai apie 1-2 procentus. Jeigu aš turiu objektą, kur suderėti 4 procentai komisinių, aš tam brokeriui atiduodu 50 procentų savo uždarbio. Ir brokeris dirbdamas man, uždirba savo maksimalų uždarbį. Taip brokeris gali dirbti net neturėdamas savo objektų. O mano ir mano kliento šansai parduoti žymiai išauga.
8.Atviri namai. Tai pardavimo būdas labai populiarus vakaruose. Informuojami prieš pora savaičių visi brokeriai apie organizuojamus "atvirus namus" tokia tai dieną ir tokią valandą. Brokeriai siūlo savo klientams ir registruojasi. "Atvirų namų" metu parodomas tikras susidomėjimas objektu. Dažnai tokių sesijų metu yra gaunama konkrečių kainos pasiūlymų ir po keletą.
9.Pardavimai per partnerius. Kiekvienas brokeris turi savo partnerius: bankas, notaras, geodezininkas, turto vertintojas, baldininkas, statybų specialistai ir t.t........aš rekomenduoju juos, jie rekomenduoja mane.
10.uNTu.lt Tai turto vertinimo sistema, kurioje registruojasi tiek turto savininkai, tiek pirkėjai norintys sužinoti realią objekto kaina. UNTu kainos nustatymo principai paremti RC statistika.
11.Skrajutės, lankstinukai, objekto segtuvai su foto ir visa informacija.
12.Laikraščiai (mes leidžiame savo žurnalą, kuris platinamas su "Verslo žiniomis")
13.Tentas, stendas, kita vizualinė reklama.
14.Socialiniai tinklalapiai
15."Šaltos durys". Tai ir yra tas būdas, kai ryžtiesi ir eini per aplinkinių namų butus, ir reklamuoji savo objektą. Tai yra sunkus metodas ir gali tai daryti tik brokeris turintis stiprią ir stabilią nervų sistemą. Nes ne visur žmonės adekvačiai į tai reaguoja. Draudžiama eiti dienos metu, kada suaugusių gali nebūti namuose.