QUOTE(werde @ 2011 09 21, 14:30)
Jei viskas mokoma zaidimo forma, tai viskas tvarkoj. As turejau padarius korteles su visom raidem, didziosiom ir mazosiom, lietuviskom ir angliskom, gana daug taip gaunasi ir zaisdavom traukdami. Cia mokina raidziu garsus, ne ju pavadinimus, reiskia, kad 'c' bus ne 'si', bet 'k', na gaunasi tokiu atveju dvi k, bet paskui atsirenka. Na makalyne su dviem kalbom, bet as taip ir mokiau, kad lietuviskai vienaip, angliskai kitaip,nors geriausia yra nemakaluoti.
Gal ir nesimaisys
bet reiktu aiskiai atskirti kada lietuviskai skaitot, kada angliskai
cia pirmiausia mokina garsu, kaip tam tikra raide tarti, ne raidziu pavadinimu. bet 2-meciui gal dar nelabai idomu/ reikia
gal geriau tada kaip mamos minejo- visa zodi rodyti su paveiksliuku
As pernai klausiau mokytojos ka mano su skaitymu- mokint kartu ar ne, tai kiek pakalbejom, kad is pradziu gali maisytis, tai nusprendziau paluakti truputi kol angliskai prades perskaityti ilgesnius zodzius nei 3-4 raidziu, tada bandysim lietuviskai pradeti, nes siaip LT kalboj tu trumpuciu vaikisku zodeliu labai jau mazai.
Bet is kitos puses kiek skaiciau apie dvikalbyste, raso, kad kalbeti reik is karto abiem kalbom (aisku ne vienu metu), nelaukt kol ismoks viena kalba, tai gal ir su rasymu tas pats
tik aiskiai atskirti kur, kada kuri kalba naudojama.