QUOTE(whitey @ 2011 09 06, 19:06)
Jei del ju kaltes negalit skrist, apie tai informuojanciam emaile turi but pateikta info, ka reik daryt. Tokiu atveju galima atsisakyt ir atgaut pinigus
QUOTE(racke @ 2011 09 06, 20:25)
Kaip suprantu skristi negali ne del ju kaltes :
parašiau Almaklp patarimu Litcargus, paaiškino, kad turiu kreiptis tam tikru telefonu į Ryanair ir jie man turi pakeist nemokamai. Bėda, kad derėtis teks angliškai
, parašyt sugebu, o pakalbėt telefonu ir dar su greitakalbiu anglu ..... reiks kažko prašyt
Aš manau, kad tai tikrai ne mano kaltė, aš nesuklydau, turiu rezervavimo e-mailą su visai kitu skrydžio laiku, nei dabar rodo MyBooking.
Deja e-mailo apie pakeitimą negavau, tik pati atsitiktinai pastebėjau tikrindama savo finansus. Turėjo išskristi 06:40, o dabar pakeitė į 18:10. Prarandu visą dieną, o viešbutis jau patvirtintas. Ir vietoj pasivartymo po saulute pliaže, turiu trintis šlapiam Londone.
Aišku čia ne pasaulio pabaiga, bet būčiau kitaip skrydžius ir dienas susidėliojusi.
Kažin jie dažnai tokius fintus daro, juk ne streikas, ne vulkanas...