QUOTE(Sarlatane77 @ 2012 06 01, 10:27)
Į priekį važiavom Oradea-Cluj Napoca- Brasov-Bukareštas- Constanta. Nuo Oradėjos nekirtom kampo per Deva nei pirmyn nei atgal, kadangi buvau skaičius, kad ten nekoks kelias, o kaip yra nežinau. Tai va pastebėjimas tas, kad įstrigo jog ties Oradėja buvo prastas kelias, nuo Oradeos link Cluj buvo daug kalnų,daug furų ( jos netrukdė nes ėjo normaliu greičiu, patys nelėkėm kalnuose) bet gražu, pats kelias geras, nesiauras.
Grįžom Varna- Ruse-Bukareštas-Sibiu-Arad-Gyula (Vengrija). Kalnų šiam maršrute , ta prasme didelių kalnų nebuvo arba neįstrigo, kelias platus, geras nuobodokas, tolumoj kalnai, šalia saulėgrąžų laukai. Buvo remontuojama atkarpa Arad- Oradea, todėl nusukom į Vengriją už Arad į 79A kelią ir kirtom sieną per Gyula.
Abiejų maršrutų keliai buvo labai geri, todėl stebino prieš kelionę rasta klaidinga info. Jie labai remontuoja savo kelius, tai gal per remontus buvo blogai, bet pernai tai viskas labai liux.
Jokių ekologinių ar dar kokių mokesčių nėra,jokio plėšikavimo, pravažiuoji sieną, susimoki degalinėj už kelius ir viskas.
Už Bukarešto važiuojant link Kostantos yra tiltas - 11 lėjų, bet kaip suprantu jūs kitur važiuosit.
Grįžtant per Rusę už tiltą mokėjom 2 eurus, nežinau kodėl kiti rašo daugiau kad moka, buvom nusiteikę ir mes daugiau, todėl padaviau 10 eurų kupiūrą, tai susinervinau gavus krūvą eurinių metalų
Rumunijoj labai neprilėksi,nes judėjimas nemažas, todėl reikia užsimesti laiko. Kaip pavyzdys, nuo Sibiu iki Vengrijos sienos važiavom 5 valandas.
Slovakiją pervažiavom per 3 valandas.
Į priekį lenkiją pervažiavom per 10 val, atgal per 9 val.
Gal kažkiek padės orientuotis.
Grįžom Varna- Ruse-Bukareštas-Sibiu-Arad-Gyula (Vengrija). Kalnų šiam maršrute , ta prasme didelių kalnų nebuvo arba neįstrigo, kelias platus, geras nuobodokas, tolumoj kalnai, šalia saulėgrąžų laukai. Buvo remontuojama atkarpa Arad- Oradea, todėl nusukom į Vengriją už Arad į 79A kelią ir kirtom sieną per Gyula.
Abiejų maršrutų keliai buvo labai geri, todėl stebino prieš kelionę rasta klaidinga info. Jie labai remontuoja savo kelius, tai gal per remontus buvo blogai, bet pernai tai viskas labai liux.
Jokių ekologinių ar dar kokių mokesčių nėra,jokio plėšikavimo, pravažiuoji sieną, susimoki degalinėj už kelius ir viskas.
Už Bukarešto važiuojant link Kostantos yra tiltas - 11 lėjų, bet kaip suprantu jūs kitur važiuosit.
Grįžtant per Rusę už tiltą mokėjom 2 eurus, nežinau kodėl kiti rašo daugiau kad moka, buvom nusiteikę ir mes daugiau, todėl padaviau 10 eurų kupiūrą, tai susinervinau gavus krūvą eurinių metalų
Rumunijoj labai neprilėksi,nes judėjimas nemažas, todėl reikia užsimesti laiko. Kaip pavyzdys, nuo Sibiu iki Vengrijos sienos važiavom 5 valandas.
Slovakiją pervažiavom per 3 valandas.
Į priekį lenkiją pervažiavom per 10 val, atgal per 9 val.
Gal kažkiek padės orientuotis.
aciu tau labai uz issamu pasakojima, labai pravers kelioneje
Papildyta:
QUOTE(Sarlatane77 @ 2012 06 01, 10:27)
Į priekį važiavom Oradea-Cluj Napoca- Brasov-Bukareštas- Constanta. Nuo Oradėjos nekirtom kampo per Deva nei pirmyn nei atgal, kadangi buvau skaičius, kad ten nekoks kelias, o kaip yra nežinau. Tai va pastebėjimas tas, kad įstrigo jog ties Oradėja buvo prastas kelias, nuo Oradeos link Cluj buvo daug kalnų,daug furų ( jos netrukdė nes ėjo normaliu greičiu, patys nelėkėm kalnuose) bet gražu, pats kelias geras, nesiauras.
Grįžom Varna- Ruse-Bukareštas-Sibiu-Arad-Gyula (Vengrija). Kalnų šiam maršrute , ta prasme didelių kalnų nebuvo arba neįstrigo, kelias platus, geras nuobodokas, tolumoj kalnai, šalia saulėgrąžų laukai. Buvo remontuojama atkarpa Arad- Oradea, todėl nusukom į Vengriją už Arad į 79A kelią ir kirtom sieną per Gyula.
Abiejų maršrutų keliai buvo labai geri, todėl stebino prieš kelionę rasta klaidinga info. Jie labai remontuoja savo kelius, tai gal per remontus buvo blogai, bet pernai tai viskas labai liux.
Jokių ekologinių ar dar kokių mokesčių nėra,jokio plėšikavimo, pravažiuoji sieną, susimoki degalinėj už kelius ir viskas.
Už Bukarešto važiuojant link Kostantos yra tiltas - 11 lėjų, bet kaip suprantu jūs kitur važiuosit.
Grįžtant per Rusę už tiltą mokėjom 2 eurus, nežinau kodėl kiti rašo daugiau kad moka, buvom nusiteikę ir mes daugiau, todėl padaviau 10 eurų kupiūrą, tai susinervinau gavus krūvą eurinių metalų
Rumunijoj labai neprilėksi,nes judėjimas nemažas, todėl reikia užsimesti laiko. Kaip pavyzdys, nuo Sibiu iki Vengrijos sienos važiavom 5 valandas.
Slovakiją pervažiavom per 3 valandas.
Į priekį lenkiją pervažiavom per 10 val, atgal per 9 val.
Gal kažkiek padės orientuotis.
Grįžom Varna- Ruse-Bukareštas-Sibiu-Arad-Gyula (Vengrija). Kalnų šiam maršrute , ta prasme didelių kalnų nebuvo arba neįstrigo, kelias platus, geras nuobodokas, tolumoj kalnai, šalia saulėgrąžų laukai. Buvo remontuojama atkarpa Arad- Oradea, todėl nusukom į Vengriją už Arad į 79A kelią ir kirtom sieną per Gyula.
Abiejų maršrutų keliai buvo labai geri, todėl stebino prieš kelionę rasta klaidinga info. Jie labai remontuoja savo kelius, tai gal per remontus buvo blogai, bet pernai tai viskas labai liux.
Jokių ekologinių ar dar kokių mokesčių nėra,jokio plėšikavimo, pravažiuoji sieną, susimoki degalinėj už kelius ir viskas.
Už Bukarešto važiuojant link Kostantos yra tiltas - 11 lėjų, bet kaip suprantu jūs kitur važiuosit.
Grįžtant per Rusę už tiltą mokėjom 2 eurus, nežinau kodėl kiti rašo daugiau kad moka, buvom nusiteikę ir mes daugiau, todėl padaviau 10 eurų kupiūrą, tai susinervinau gavus krūvą eurinių metalų
Rumunijoj labai neprilėksi,nes judėjimas nemažas, todėl reikia užsimesti laiko. Kaip pavyzdys, nuo Sibiu iki Vengrijos sienos važiavom 5 valandas.
Slovakiją pervažiavom per 3 valandas.
Į priekį lenkiją pervažiavom per 10 val, atgal per 9 val.
Gal kažkiek padės orientuotis.
Jusu pasakojimas is praeitu metu kelionesl abai skiriasi nuo tu kurie vaziavo anksciau ir kurie Rumunija nupiese ne taip optimistiskai. Ar Jus turejot jau is Lietuvos issikeite rumunisku ir bulgarisku pinigu, nes as cia Kaune tai ju niekur nerandu,sako nera. Ar galim ant sienu uz viska susimoket eurais uz kelius tiltus ir pan. cia kalbu apie RO ir BG. O kaip del paavalgymo kelioneje, savo maisto vezetes ar stojot pakeles kavinese, kokia ten valiuta galim atsiskaityt.