Įkraunama...
Įkraunama...

Knygos, knygos, knygos...

QUOTE(Myntė @ 2011 06 18, 13:48)
Aciu visoms. Siandien pradesiu skaityti Peter Hoeg "Tylioji mergaite"
user posted image


Labai įdomu, kaip tau patiks smile.gif Dar viena mano meilė wub.gif Knyga, kurią norėtųsi cituoti mintinai. Ir toji, kurią tik perskaičius užsinorėjau skaityt dar kartą biggrin.gif (aišku, to nedariau, palikau šį malonumą ateičiai).

katilina, beje įdomu, tai sutarei tu dėl šios knygos sena.lt, ar visgi persigalvojai?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Ingėnas: 18 birželio 2011 - 15:35
QUOTE(marakeš @ 2011 06 18, 01:34)
Pajauta, dar nebaigiau Šantaramo, bet jau mizeris liko, spėsiu iki sekmadienio smile.gif


Nieko tokio mirksiukas.gif

QUOTE(Vessta @ 2011 06 18, 11:07)
dar 4 knygos yra tesiniai, tai jei, uzsikabliuosi turesi skaitymo biggrin.gif
o kartais ne tu turi ,, Gimdymo namai" knyga? Uzsimaniau kazko tokio blush2.gif


Gal tada tik antrą ir trečia.Dieve ir atsispirk tu dabar tom pagundom. doh.gif O taujau įdėjau gimdymo namus

QUOTE(Masako @ 2011 06 18, 11:23)
Pajauta - Toros trilogija


Pajauta, mane irgi domina ta Olga bigsmile.gif




Gerai tau toros trilogiją.
Olga irgi atneščiau,bet ji ne mano, skolinta.
Atsakyti
QUOTE(Ingėnas @ 2011 06 18, 11:55)
O aš vakar pabaigiau jos "Pragaro sodus". Kuo arčiau į galą, tuo labiau įtraukė bigsmile.gif  Paskui jau nebegalėjau atsiplėšt smile.gif O dar suintrigavo ir tai, kai gavau patvirtinimą, kad vieno iš personažų prototipas tikrai Atsuktuvas - N. Pečiūra. Pabaigusi knygą nesėmingai bandžiau atsiminti jo grupės pavadinimą doh.gif , teko paguglinti (pasirodo "Už Tėvynę"). O laikmetis, apie kurį rašoma knygoje 1989-90 m. Va šitą Ivanauskaitės knygą galėčiau rekomenduoti, ypač tiems, kurie tuo laikmečiu išgyveno paauglystę (kaip aš) ar jaunystę.

Nuostabi knyga. Esu skaičiusi ją prieš gerus 10 metų, bet iki šiol pamenu ir su didžiausiu malonumu dar kartą skaityčiau.
Atsakyti

14,99 € – tai greitas ir šiurkštus išpuolis prieš reklamą. Knygą norėjau perskaityti iš smalsumo, kadangi pačiai tenka turėti reikalų su žiūrovui nematoma reklamos pasaulio puse.

Beigbeder gerai išmano reklamos pasaulio peripetijas, todėl jo išklotos tiesos gana įdomios ir taiklios.

Nelabai supratau, kodėl kiekvienoje dalyje buvo keičiamas pasakotojas (pirmas, antras ir trečias asmuo). Jei tai turėjo padaryti kažkokį poveikį, tai aš jo nepajutau…

Knyga kupina originalių posakių. Vieni privertė nusišypsoti, kiti susimąstyti, o trečius tiesiog prisimenu.

Aš esu naujasis Robinas Hudas. Atimu iš turtingųjų ir atiduodu merginoms.

Vargšai parduoda narkotikus, kad nusipirktų Nike, o turtingieji parduoda Nike, kad nusipirktų narkotikų.

Knygos gale Beigbeder rašė:

Netrukus šalys bus pakeistos kompanijomis – Microsoftija, Makdonalandas…

Galbūt įžvalgu, tačiau perskaičius prisiminiau Chuck Palahniuk pamąstymus apie „Starbucks planetą“ Kovos klube.

Taigi, šioje knygoje man užkliuvo du dalykai: buvo kalbėta apie tikrai opias žmonijos problemas, tačiau knyga neprivertė manęs susimąstyti; ir jau minėtas Palahniuk, Kovos klube taip pat nagrinėjęs šiandieninio pasaulio problemas, tai darė mažumėlę geriau.

14,99 € nepasižymi kažkokiu siužetu, tiesiog skelbia Beigbeder žinutę „Reklama yra blogis, aš noriu dingti“. Autorius naudojo labai daug citatų, gal šiek tiek persistengė, todėl knyga man panašėjo į negrožinę literatūrą. Beigbeder skaitytojui pateikia blogo dalykų reklamoje sąrašą, tačiau nepasako, ką reikia pakeisti. Galbūt jo tikslas buvo tiesiog kritikuoti globalizaciją, o ne spęsti problemas…
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo AgnĖ.**: 18 birželio 2011 - 16:45
Paskutinė skaityta knyga turbūt Saros Gruen „Vanduo drambliams“. Nesu tokio žanro knygų mėgėja, tačiau šita sužavėjo. Iš klasikos bandžiau skaityti Brontės „Vėtrų kalną“ - visiškai neįtraukė, skaitėsi sunkiai, nepatiko.
Atsakyti
QUOTE(AgnĖ.** @ 2011 06 18, 16:44)


Šaunus atsiliepimas thumbup.gif
Kadangi aš pati su reklama neturėjus nieko bendro, tai man tie atskleisti reklamos užkulisiai pasirodė visai įdomūs. O ir rašymo stilius visai patiko. Nors iš tiesų, kiek pamenu, labiau patiko pirmoji knygos pusė, ją skaičiau neatsiplėšdama, o antroji jau nebebuvo tokia įdomi.
Atsakyti
QUOTE(Ingėnas @ 2011 06 18, 13:55)
O aš vakar pabaigiau jos "Pragaro sodus". Kuo arčiau į galą, tuo labiau įtraukė bigsmile.gif  Paskui jau nebegalėjau atsiplėšt smile.gif

Šitą jau įtraukiau į norimų sąrašus. Nupirkčiau iš tavęs, bet labiau noriu naujesnio leidimo.
QUOTE(Ingėnas @ 2011 06 18, 16:33)
katilina, beje įdomu, tai sutarei tu dėl šios knygos sena.lt, ar visgi persigalvojai?

Nenorėjau nieko sakyti, kol knygos savo rankose nelaikau. smile.gif Tai va- susitarėm, man ją jau išsiuntė, tik kažko ilgokai keliauja.

QUOTE(ambersitta @ 2011 06 18, 18:21)
Paskutinė skaityta knyga turbūt Saros Gruen „Vanduo drambliams“. Nesu tokio žanro knygų mėgėja, tačiau šita sužavėjo. Iš klasikos bandžiau skaityti Brontės „Vėtrų kalną“ - visiškai neįtraukė, skaitėsi sunkiai, nepatiko.

O kokio žanro mėgėja esi?
Atsakyti
QUOTE(AgnĖ.** @ 2011 06 18, 15:44)

14,99 € nepasižymi kažkokiu siužetu, tiesiog skelbia Beigbeder žinutę „Reklama yra blogis, aš noriu dingti“. Autorius naudojo labai daug citatų, gal šiek tiek persistengė, todėl knyga man panašėjo į negrožinę literatūrą. Beigbeder skaitytojui pateikia blogo dalykų reklamoje sąrašą, tačiau nepasako, ką reikia pakeisti. Galbūt jo tikslas buvo tiesiog kritikuoti globalizaciją, o ne spęsti problemas…[/color]

Iš šios pastraipos iš karto galiu pasakyti, kad tu niekada nebuvai susidūrusi su šios srities subtilybėmis smile.gif
Nors aš aš pati nedirbu reklamos srityje, bet pakanka studijų. Reklama visada buvo ir bus žaidimas į vienus vartus, t.y. ji tam ir sukurta kad neštų pelną. Pradirbus gerą laikotarpį joje, supranti, kad ne tik apgaudinėji kitus, bet ir pats esi 'pasimovęs' ant to. Kiek mes sau be kartotume, kad nereikia tikėti viskuom kas sakoma, bet jei dabar nueitume kiekvienas į savo vonios kambarį ir pažiūrėtume kiek nereklamuotų prekių mes ten turime pasidėję. Bet kokios rūšies reklama, net gi jei mes jos ir nekenčiame, o rodomą per TV tiesiog perjungiame, įsibrauną į mūsų pasąmonę. Ir nuėję į parduotuvę mūsų ranka pati tiesiasi paimti tą produktą, kuris buvo reklamuotas. Nes mes automatiškai tai suprantame kaip mums pažįstama daiktą.

Esu šią knygą skaičiusi jau gana seniai,smagiai ji man skaitėsi ir tikrai nepakeitė mano nuomonės dėl būsimos specialybės pasirinkimo biggrin.gif
Atsakyti
Kažkaip vis bandau prisiminti vieną knygą,nelabai ką atgaminu,bet prisimenu veikėjos vardą Nora g.gif Žinau,kad labai patiko...gal kas minčių kokių turit?

O aš skaitau Vienuolio "Viešnia iš šiaurės",tokia liūdna knyga,ir sugalvok tu man tokią unsure.gif
Bandžiau "Rožės vardą" skaityt,bet ko tai susipyniau pradžioj visai,vardu vardelių doh.gif
Atsakyti
QUOTE(katilina @ 2011 06 18, 17:45)
Šitą jau įtraukiau į norimų sąrašus. Nupirkčiau iš tavęs, bet labiau noriu naujesnio leidimo.

Tai suprantama drinks_cheers.gif Aš ją pirkau seno leidimo, nes norėjau tik perskaityti, neketindama pasilikti. O jei pasilikti tai ir aš ieškočiau naujesnio leidimo.

QUOTE(Fatimaallaa @ 2011 06 18, 17:57)
Iš šios pastraipos iš karto galiu pasakyti, kad tu niekada nebuvai susidūrusi su šios srities subtilybėmis smile.gif
Nors aš aš pati nedirbu reklamos srityje, bet pakanka studijų. Reklama visada buvo ir bus žaidimas į vienus vartus, t.y. ji tam ir sukurta kad neštų pelną. Pradirbus gerą laikotarpį joje, supranti, kad ne tik apgaudinėji kitus, bet ir pats esi 'pasimovęs' ant to. Kiek mes sau be kartotume, kad nereikia tikėti viskuom kas sakoma, bet jei dabar nueitume kiekvienas į savo vonios kambarį ir pažiūrėtume kiek nereklamuotų prekių mes ten turime pasidėję. Bet kokios rūšies reklama, net gi jei mes jos ir nekenčiame, o rodomą per TV tiesiog perjungiame, įsibrauną į mūsų pasąmonę. Ir nuėję į parduotuvę mūsų ranka pati tiesiasi paimti tą produktą, kuris buvo reklamuotas. Nes mes automatiškai tai suprantame kaip mums pažįstama daiktą.

Esu šią knygą skaičiusi jau gana seniai,smagiai ji man skaitėsi ir tikrai nepakeitė mano nuomonės dėl būsimos specialybės pasirinkimo biggrin.gif


Bus nukrypimas nuo temos blush2.gif , bet nebūtinai ir ne šimtu procentų visi patampa reklamos aukomis smile.gif Pvz. aš labiau vertinu ne marketinginę reklamą, o žmonių nuomones, atsiliepimus apie konkrečią prekę ar paslaugą (Supermama tam irgi sėkmingai pasitarnauja). Aišku, tai užima kur kas daugiau laiko. Bet visgi manau, kad gerai prekei reklamos nereikia, o jei kas pernelyg reklamuojama, tai jau net kelia įtarimą. Žinoma, retkarčiais sąmoningai ar nesąmoningai ir aš pasimaunu ant jos smile.gif Nors iš patirties drįstu teigti (o manau, dėl to niekas ir nesiginčys), kad labiausiai reklama orientuota į vaikus/ paauglius. Ir deja labiausiai juos veikia unsure.gif doh.gif (šiuo atveju dukros prašymams negaliu atsispirti ir aš, nes ginčytis būtų kaip ir beprasmiška).
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Ingėnas: 18 birželio 2011 - 18:08
Reklama daugelui patogi tuo, kad nereikia sukti galvos, ką rinktis. Išvis nereikia protauti. Tau TV pasako ką rinktis, kodėl. Šiaip, jei netingėtume skaityti įv. šaltinių, domėtis įv. prekių, produktų sudėtim, domėtis kad ir internete tam tikros firmos istorija, naudojamomis medžiagoms, galėtumėm sąmoningai įsigyti tam tikrą daiktą ar paslaugą, o ne tai, ką mums bruka kaip gerą ir kokybišką. Bet taip jau yra, masės tuo nesidomi ir mases reklama užhipnotizuoja. Geros M. McLuhano įžvalgos ape reklamą - kad ji nėra skirta sąmoningam vartojimui. O toje Beigbedero knygoje į šuns dienas išdedami ne tik reklamos kūrėjai, bet ir pirkėjai, nes nebūtų aklai perkančių, nebūtų tokos reklamos galios, tokių apyvartų ir t.t. unsure.gif

eliss,rožės vardą kai skaičiau, tai žymėjausi vardus ant lapelio, labai padėjo biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo _night_: 18 birželio 2011 - 18:27
QUOTE(eliss @ 2011 06 18, 18:00)
O aš skaitau Vienuolio "Viešnia iš šiaurės",tokia liūdna knyga,ir sugalvok tu man tokią unsure.gif


Gera ta Vienuolio knyga. Net labai gera smile.gif Nors pastebėjau tokį dėsningumą, kad dauguma man gerų knygų visgi būna liūdnos unsure.gif
Papildyta:
QUOTE(_night_ @ 2011 06 18, 18:08)
Reklama daugelui patogi tuo, kad nereikia sukti galvos, ką rinktis. Išvis nereikia protauti. Tau TV pasako ką rinktis, kodėl. Šiaip, jei netingėtume skaityti įv. šaltinių, domėtis įv. prekių, produktų sudėtim, domėtis kad ir internete tam tikros firmos istorija, naudojamomis medžiagoms, galėtumėm sąminingai įsigyti tam tikrą daiktą ar paslaugą, o ne tai, ką mums bruka kaip gerą ir kokybišką. Bet taip jau yra, masės tuo nesidomi ir mases reklama užhipnotizuoja. Geros M. McLuhano įžvalgos ape reklamą - kad ji nėra skirta sąmoningam vartojimui. O toje Beigbedero knygoje į šuns dienas išdedami ne tik reklamos kūrėjai, bet ir pirkėjai, nes nebūtų aklai perkančių, nebūtų tokos reklamos galios, tokių apyvartų ir t.t. unsure.gif



O čia išskaičiau teisingą įžvalgą - matyt tikrai reklama labiau orientuota į mases ir pritinginčius pasidomėti.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Ingėnas: 18 birželio 2011 - 18:18