QUOTE(katilina @ 2011 06 18, 17:45)
Šitą jau įtraukiau į norimų sąrašus. Nupirkčiau iš tavęs, bet labiau noriu naujesnio leidimo.
Tai suprantama
![drinks_cheers.gif](https://www.supermama.lt/forumas/public/style_emoticons/default/drinks_cheers.gif)
Aš ją pirkau seno leidimo, nes norėjau tik perskaityti, neketindama pasilikti. O jei pasilikti tai ir aš ieškočiau naujesnio leidimo.
QUOTE(Fatimaallaa @ 2011 06 18, 17:57)
Iš šios pastraipos iš karto galiu pasakyti, kad tu niekada nebuvai susidūrusi su šios srities subtilybėmis
![smile.gif](https://www.supermama.lt/forumas/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Nors aš aš pati nedirbu reklamos srityje, bet pakanka studijų. Reklama visada buvo ir bus žaidimas į vienus vartus, t.y. ji tam ir sukurta kad neštų pelną. Pradirbus gerą laikotarpį joje, supranti, kad ne tik apgaudinėji kitus, bet ir pats esi 'pasimovęs' ant to. Kiek mes sau be kartotume, kad nereikia tikėti viskuom kas sakoma, bet jei dabar nueitume kiekvienas į savo vonios kambarį ir pažiūrėtume kiek nereklamuotų prekių mes ten turime pasidėję. Bet kokios rūšies reklama, net gi jei mes jos ir nekenčiame, o rodomą per TV tiesiog perjungiame, įsibrauną į mūsų pasąmonę. Ir nuėję į parduotuvę mūsų ranka pati tiesiasi paimti tą produktą, kuris buvo reklamuotas. Nes mes automatiškai tai suprantame kaip mums pažįstama daiktą.
Esu šią knygą skaičiusi jau gana seniai,smagiai ji man skaitėsi ir tikrai nepakeitė mano nuomonės dėl būsimos specialybės pasirinkimo
Bus nukrypimas nuo temos
![blush2.gif](https://www.supermama.lt/forumas/public/style_emoticons/default/blush2.gif)
, bet nebūtinai ir ne šimtu procentų visi patampa reklamos aukomis
![smile.gif](https://www.supermama.lt/forumas/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Pvz. aš labiau vertinu ne marketinginę reklamą, o žmonių nuomones, atsiliepimus apie konkrečią prekę ar paslaugą (Supermama tam irgi sėkmingai pasitarnauja). Aišku, tai užima kur kas daugiau laiko. Bet visgi manau, kad gerai prekei reklamos nereikia, o jei kas pernelyg reklamuojama, tai jau net kelia įtarimą. Žinoma, retkarčiais sąmoningai ar nesąmoningai ir aš
pasimaunu ant jos
![smile.gif](https://www.supermama.lt/forumas/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Nors iš patirties drįstu teigti (o manau, dėl to niekas ir nesiginčys), kad labiausiai reklama orientuota į vaikus/ paauglius. Ir deja labiausiai juos veikia
![doh.gif](https://www.supermama.lt/forumas/public/style_emoticons/default/doh.gif)
(šiuo atveju dukros prašymams negaliu atsispirti ir aš, nes ginčytis būtų kaip ir beprasmiška).