Sveiki,
gal žinot, ar galima atšaukti registruotą 15kg bagažą, jei už jį jau sumokėta?
Ta prasme susigražinti pinigus arba perregistruoti kitam tos pačios rezervacijos keleiviui?
Ačiū
QUOTE(whitey @ 2011 06 28, 01:13)
shiaip daug tokiu paciu klausimu pasipyle.nesunku buvusias temas pasiskaityt suprantu,visi mes jauciames 'pasaulio bambos',tik beda,jog zeme apie saule sukas. Irodyta
ypac patiko klausimas apie lagamina, kurio ismatavimai i ilgi, ploti ir auksti po metra
QUOTE(kucci_kucci @ 2011 07 01, 19:49)
tai kiek lektuve vietu yra, a pasidariau chekina, 119-ta esu,tikiuosi tilpsiu
Tilpsit, tilpsit Ryanair naudoja Boeing 737-800 lektuvus su 189 vietomis
Y2K, net neisivaizduoju, kaip nuimti lagamina. Shiaip nematau bedos kito lagamina paimt savo vardu, jei yra pasitikejimas
QUOTE(whitey @ 2011 07 02, 14:55)
Y2K, net neisivaizduoju, kaip nuimti lagamina. Shiaip nematau bedos kito lagamina paimt savo vardu, jei yra pasitikejimas
Aciu, nelabai ir tikiuosi, kad Ryainairas sudarytu galimybe grazinti pinigus, kurie jau ikrito i jo saskaita
Problema tame, kad zmogus, ant kurio uzbookintas lagaminas, pirmyn tures keliauti kitu keliu ir be lagamino. Teks pirkti dar viena lagamina pirmyn kitam zmogui.
Sau padariau isvada - neskubeti pirkti bagazo uzsakant bilietus, nes ta galima padaryti ir pries check-in.
QUOTE(Y2K @ 2011 07 02, 14:00)
Sveiki,
gal žinot, ar galima atšaukti registruotą 15kg bagažą, jei už jį jau sumokėta?
Ta prasme susigražinti pinigus arba perregistruoti kitam tos pačios rezervacijos keleiviui?
Ačiū
gal žinot, ar galima atšaukti registruotą 15kg bagažą, jei už jį jau sumokėta?
Ta prasme susigražinti pinigus arba perregistruoti kitam tos pačios rezervacijos keleiviui?
Ačiū
manau kad negalima,arbab jri ir galima tia reiks susimoketi uz duomenu keitima kitam keleiviui.
QUOTE(linivo @ 2011 07 02, 16:48)
manau kad negalima,arbab jri ir galima tia reiks susimoketi uz duomenu keitima kitam keleiviui.
Skambinau i Litcargus - patvirtino. kad negalima.
QUOTE(Eighteen @ 2011 06 30, 22:53)
tai tiesiog rodo, kelinta jūs esate iš padariusių check-in.
esu girdėjusi, kad būna atvejų, kad bilietų parduoda daugiau, nei yra vietų. tokiu atveju, kas paskutinis daro check-in, tai gauna špygą, o ne boarding pass.
esu girdėjusi, kad būna atvejų, kad bilietų parduoda daugiau, nei yra vietų. tokiu atveju, kas paskutinis daro check-in, tai gauna špygą, o ne boarding pass.
Ryanaire tokiu dalyku tikrai nera, is kur tai istrauket? kitos kompanijos - taip, toki dalyka praktikuoja, vadinama overbookinga. bet tos kompanijos nereikalaujo elektroninio check-ino. ir dazniausiai tai padaroma, jei lektuvose yra neuzpildyta biznio ar pirmoji klase, tada netilpe i ekonomine klase keleiviai perkeliami i aukstesnes klases. pati kelis kartus esu taip skridus, atejau paskutine ir gavau vieta biznio klasej (bet zinojau, kad tikrai busiu priimta i lektuva), kitu atveju nerizikuociau.
o siaip Ryanair ner blogai, lektuvai nauji, stiuardeses motyvuotos dirbt, nes nuo to gauna komisa. tik ve kartais pilotai pasitaiko paskutinis skrydis Stockholmas-Kaunas buvo siaubingas didziule turbulencija kylant, kai lektuvas dar skrenda dar i virsu, bet yra stiptriai purtomas, paskui kelios duobes skrydzio metu ir ziaurus nuseileidimas, kai visi vaikai klykia nuo ausu skausmo (net musiske, kuri siaip i nieko niekad nereaguoja), leidimasis kazkokiais trukciojimais, lyg laipteliais leistus ir galiausiai striprus bummmmmmmmm i nusileidimo taka. keleiviai paplojo nervingai ir palikinejo lektuva tyledami
QUOTE(Smėlio Migla @ 2011 07 03, 09:19)
tik ve kartais pilotai pasitaiko
O tai pilotai buna kalti, kad pasitaiko oro duobiu arba del kintancio oro srauto jauciama oro turbulencija?
QUOTE(_Pandora_ @ 2011 07 03, 12:00)
O tai pilotai buna kalti, kad pasitaiko oro duobiu arba del kintancio oro srauto jauciama oro turbulencija?
tai turbut priklauso kokiais oro koridoriais skrenda, kaip posukius isima ir panasiai.. nezinau as visos tos technikos, bet turiu pazistamu pilotu skraidanciu su air baltic lektuvais.. tai vis tik pilotu technikos ir patirties faktorius turi cia itakos..
man tai stiuardai patinka, faini berniukai
Na,turbulencija tikrai ne pilotu reikalas.ju darbas pakilimas/nuleidimas(tad atsitrenkimas i nusileidimo kelia cia tinka). Paskui autopilotai 'zaidzia'. Juolab,skridimu keliai yra tie patys
QUOTE(dianita @ 2011 07 03, 14:55)
tai turbut priklauso kokiais oro koridoriais skrenda, kaip posukius isima ir panasiai..
O tai pagal jus viena karta pasirenka viena kelia, kita karta jei pvz. uzsimano, tai gali kitu keliu skristi? taigi kaip yra ant zemes, taip egzistuoja ir oro keliai
Matau kad si tema super ultra populeri:-)klausykit mestelkit info lb prasau.oslo rygės oro uostas didelis?man reik is oslo i kirkenesa,taj kajp man ten elgtis?persedimuj 1wal:'(puolu i panika