QUOTE(Laukinė prerija @ 2011 05 02, 19:08)
Patarkit ar rašyti asos laišką dėl rankinės kuriai suplyšo visa pamušalas į dalis
rankinė verstos odos, užsakiau ją kovo 2, tai kiek čia ją nešioju, pora mėn. Gal čia normalu? Ar čia jau nekokybiška prekė?
Be abejo, rašykit. Už tai nieks per galvą neduos, o gal dar ką ir pasieksit.
Šiaip manau, kad labai svarbu, kaip ten tas pamušalas suplyšo. Nes jei koks vienas plyšis įstrižai, tai niekaip neįrodysit, kad tai ne Jūsų kaltė. Bet jei, kaip sakot, į dalis išplyšo, tai tikrai panašu į broką.
QUOTE(pupen @ 2011 05 02, 20:52)
Tai jei pigi tase, tai nieko nusotabaus,kad suplyso.Nes pigu daznai nekokybiska. Gal krovet visko daug.
Pigi ne pigi, krovė ne krovė... Jei parduodi, atsakai už kokybę, tuo pačiu ir broką.
Papildyta:
QUOTE(miaumiukas @ 2011 05 02, 21:29)
Gavau šian į pašto dėžutę, kad gavau "tarptautinį paketą". Čia mano balandžio 22 d. siuntinukas, kurį padalino į dvi dalis. Tai kaži ar čia vienas paketas, ar abu. Gal nerašo "du tarptautiniai paketai"?
Paprastai kiekvienam paketui būna po atskirą lapelį. Ko gero, čia tik viena iš siuntos dalių.