dabar patikrinau visus savo bilietus, per manage booking, tai visur raso,kad confirmed, ir bilieto statusas ir payment confirmed. manau,jei butu kokia beda,tai nepatvirtintu. nebent veliau dar gausiu koki pranesima,bet labai jau neramu,kad nebutu viskas paskutine minute.
QUOTE(Laumė* @ 2011 05 26, 07:52)
tuomet įsijungia over booking'o rizika (ryanair'as to nesibaido) ir tuntas žmonių lieka tiesiog už borto- nors iki skrydžio dar ne mažiau kaip 40 min., bet jiems pasakoma - sorry, pavėlavot.
Ne labai supratau...
As ne apie tai rasiau.
Dar niekad nesu maciusi kad vietos lektuve nebutu kam like.
QUOTE(inetuke @ 2011 05 26, 08:25)
eik tu sau as tai pradedu bijoti nezinau, atrodo perki bilietus tai turetu ir skaiciuoti ar tipls ar ne visi zmones tikiuosi baikiu nebus bet siaip man nelabai patinka, kad nera tu vietu suzymetu
Su Ryanair skraidom jau nemazai metu ir gan daznai, kad netilptume i lektuva dar nera buve
QUOTE(Elzė @ 2011 05 26, 09:38)
bet tai web check in tai ir nera tai?
jus suklaidino, web check in jau seniai yra mokamas ir siaip prisigalvoje jie visokiu papildomu mokesciu, dar korteles mokesti nuskaitys
QUOTE(darvina @ 2011 05 26, 09:28)
zinoma, kad tilpsit i lektuva , bet diskusija buvo ar gales seima is keliu asmenu sedeti kartu - cia jau nuo sekmes ir zmoniu geranoriskumo priklauso
Na va veltui gasdinami zmones su visokiais postais...
Ne jums cia skirta tik atsakau pagal jusu zinute.
Tarkim i mano pasisakyma del to kad likus savaitei ar maziau jau apskritai internete neberodo skrydziu buvo atsakymas susijes su tuo kad zmones isigije bilietus netelpa i lektuva, tai taip ir likau nesupratus...
Visai ne i tema... Tuomet ir reiktu konkreciai zmogui rasyti kad jei didele seimyna skrenda tuomet gali tekti sestis skirtingose eilese ar panasiai.
Paskui zmones skaitydami ne taip supranta.
QUOTE(skwita @ 2011 05 26, 11:20)
visu pirma as net nezinau tokiu,kas turi ja,bet tada dar didesne problema,nes netiktu jokie duomenys,nei varda pavarde,nei numeriai niekas. o dabar tik korteles tipas suklysta.
Bet jums leido pirkti suklydus ivesti korteles tipa, nuskaite is korteles pinigelius uz visus bilietus?
Ar teisingai supratau?
Zmones turintys Mastercard Prepaid kortele gali nupirkti bilietus be taip vadinamo administravimo mokescio ne vien sau bet ir kitiems.
Cia jokiu bedu. Zmogus pirkdamas jums bilietelius nurodytu ir jusu ar su jumis keliaujanciuju vardus ir pavardes, taip pat gali nurodyti ir jusu kontaktinius tel.nr. bei jusu el.pasto adresa. Atsiskaityti uz bilietus gali nebutinai tas zmogus kuris skris tuo skrydziu.
Papildyta:
QUOTE(Elzė @ 2011 05 26, 10:38)
bet tai web check in tai ir nera tai?
Web check in tai Internetine registracija.
QUOTE(Zilvinas75 @ 2011 05 26, 08:16)
del ryanair'o irgi neesu girdejes, bet kolega i ata FLY LAL lektuva yra netilpes
Mums taip su Airbaltic buvo nutikę. Atėjom aišku irgi ne patys pirmieji. Bet pati registratorė prasitarė, kad vietos nėra, o ne kad pavėlavom Tai išsireikalavom kiompensacijos, bet jau tik grįžę kitą dieną, pirkę bilietus patys ir nakvoję už savo pinigus. Po mėnesio ar poros gavom pinigėlius.
zinovai, liepos menesi Kaunas-Bristolis (pirmyn atgal) 300 Lt be aptarnavimo mokescio - imanoma, kad dar bus pigiau ar nelabai?
QUOTE(Zilvinas75 @ 2011 05 26, 07:16)
del ryanair'o irgi neesu girdejes, bet kolega i ata FLY LAL lektuva yra netilpes
ir kaip buvo isspresta problema?
QUOTE(jolita.martyna @ 2011 05 26, 13:36)
ir kaip buvo isspresta problema?
buvo nuvezti i viesbuti, o sekancios dienos reisu pargabenti Lietuvon. O tada ilgas susirasinejimas, del moralines zalos atlyginimo. Gerai jau ir nepamenu, bet kazkiek pinigu issimuse. Aisku, viesbutis ir transferai irgi buvo apmoketi.
QUOTE(ingusiaa @ 2011 05 26, 08:06)
nu man cia atrodo vistiek is fantastikos skyrelio kazkas......... dar nesu taip girdejus kad i autobusa nebetilpo zmones.....
nei tai fantastika, nei ką.
yra buvę tokių atvejų, ir ne vienas.
pvz. - skrydis iš Brėmeno į Vilnių - apie 15 žmonių liko ant ledo. didelis širšalas kilo, bet reziume - teko savu transportu nusigauti iki Berlyno ir už papildomus pinigus pirkti naujus bilietus. Visi alei vieno rašė skundus, bet kompensacijos - nei materialinės, nei moralinės nebuvo.
Aukštaitei - tikrai joks čia ne gąsdinimas. pasidalinimas patirtimi
Papildyta:
QUOTE(Zilvinas75 @ 2011 05 26, 12:40)
buvo nuvezti i viesbuti, o sekancios dienos reisu pargabenti Lietuvon. O tada ilgas susirasinejimas, del moralines zalos atlyginimo. Gerai jau ir nepamenu, bet kazkiek pinigu issimuse. Aisku, viesbutis ir transferai irgi buvo apmoketi.
pasisekė
Ryanair'as mano minėtu atveju su žmonėm net nekalbėjo.
[quote=Laumė*,2011 05 26, 13:49]
nei tai fantastika, nei ką.
yra buvę tokių atvejų, ir ne vienas.
pvz. - skrydis iš Brėmeno į Vilnių - apie 15 žmonių liko ant ledo. didelis širšalas kilo, bet reziume - teko savu transportu nusigauti iki Berlyno ir už papildomus pinigus pirkti naujus bilietus. Visi alei vieno rašė skundus, bet kompensacijos - nei materialinės, nei moralinės nebuvo.
Aukštaitei - tikrai joks čia ne gąsdinimas. pasidalinimas patirtimi
Bet palaukit tu skrydziu is BREMENO I VILNIU "RYANAIR" tikrai negalejo organizuoti, nes ju net bazes Vilniuje nebuvo. Tas pirmas skrydis kuris turejo buti sia savaite irgi buvo atsauktas del ugnikalnio. Visiems keleiviams siulomos kompensacijos-grazinami pinigai arba keiciama i kita skrydi.
As suprantu kad tai jusu pasidalijimas patirtimi. Tik kiekvienoms avialinijoms visko gali pasitaikyti. Ir is pries tai buvusiu zinuciu matosi kad skaitantieji pradejo taip sakant gasdintis. Cia apie Ryanair kalbam.
Ir pati ne mazai keliauju, ir aplinkiniai, tad tokiu dalyku butent su Ryanair neteko girdeti.
O vat del ko jus savo patirti issaket prie mano parasytos zinutes apie tai kaip ir kada rodomi skrydziai ir laisvos vietos tai tikrai nesupratau. As visai apie kitus dalykus rasiau.
Del jusu aprasyto atvejo tai tikrai labai keista kad jokios kompensacijos negavo. Nes tikrai matosi daug pazeidimu. Reikejo gal geresnio advokato. Dar yra tokia Tarptautine vartotoju teisiu apsaugos agentura (tikslaus pavadinimo negaliu parasyt), i kuria galima kreiptis tokiu atveju. Jie ten kaip uzjudina reikala, tai greit viskas judet is mirties tasko pradeda. Aisku reikia uzsiimti patekus i tokia keblia padeti.
nei tai fantastika, nei ką.
yra buvę tokių atvejų, ir ne vienas.
pvz. - skrydis iš Brėmeno į Vilnių - apie 15 žmonių liko ant ledo. didelis širšalas kilo, bet reziume - teko savu transportu nusigauti iki Berlyno ir už papildomus pinigus pirkti naujus bilietus. Visi alei vieno rašė skundus, bet kompensacijos - nei materialinės, nei moralinės nebuvo.
Aukštaitei - tikrai joks čia ne gąsdinimas. pasidalinimas patirtimi
Bet palaukit tu skrydziu is BREMENO I VILNIU "RYANAIR" tikrai negalejo organizuoti, nes ju net bazes Vilniuje nebuvo. Tas pirmas skrydis kuris turejo buti sia savaite irgi buvo atsauktas del ugnikalnio. Visiems keleiviams siulomos kompensacijos-grazinami pinigai arba keiciama i kita skrydi.
As suprantu kad tai jusu pasidalijimas patirtimi. Tik kiekvienoms avialinijoms visko gali pasitaikyti. Ir is pries tai buvusiu zinuciu matosi kad skaitantieji pradejo taip sakant gasdintis. Cia apie Ryanair kalbam.
Ir pati ne mazai keliauju, ir aplinkiniai, tad tokiu dalyku butent su Ryanair neteko girdeti.
O vat del ko jus savo patirti issaket prie mano parasytos zinutes apie tai kaip ir kada rodomi skrydziai ir laisvos vietos tai tikrai nesupratau. As visai apie kitus dalykus rasiau.
Del jusu aprasyto atvejo tai tikrai labai keista kad jokios kompensacijos negavo. Nes tikrai matosi daug pazeidimu. Reikejo gal geresnio advokato. Dar yra tokia Tarptautine vartotoju teisiu apsaugos agentura (tikslaus pavadinimo negaliu parasyt), i kuria galima kreiptis tokiu atveju. Jie ten kaip uzjudina reikala, tai greit viskas judet is mirties tasko pradeda. Aisku reikia uzsiimti patekus i tokia keblia padeti.