Įkraunama...
Įkraunama...

LOGO klubas

QUOTE(klopedija @ 2006 09 12, 13:38)
Jei niekas neatsišauks į Tavo  help.gif , persiųsiu tai, ką kolegės buvo man atsiuntę.

Persiųsk notworthy.gif į elvitami@yahoo.com
gal ir kitos forumietės galėtų ką padėti, nes neturiu žalio supratimo nuo ko pradėti dirbti su tokiu vaikeliu verysad.gif
Atsakyti
QUOTE(klopedija @ 2006 09 09, 16:59)
Taaaip, šitą "pokštą" prisimenu  fool.gif.  O dabar darbu patenkinta?

Na kad būčiau žiauriai patenkinta kitu darbu, tai tikrai ne, bet kad džiaugiuosi pakeitusi darbą ir jo specifiką, tai tikrai-taip (pasirodo, kaip pagaliau išsiaiškinau pati su savim-nemėgstu logopedės daro)
Atsakyti
Kas skaito rusiškai, pasižiūrėkite čia:
Atsakyti
QUOTE(klopedija @ 2006 09 13, 14:02)
Kas skaito rusiškai, pasižiūrėkite čia:

Ačiū, klopedija, už nuorodą. 4u.gif
Nome, dėkui už paramą. sukonkretinsiu, kai pradėsiu rašyti tas nelemtas sutrikusių funkcijų šalinimo programas. Kol kas vyksta intensyvus tyrimas, kalbos kortelių ir pedagoginis tyrimas ( ačiū Milanai). Merginos, kada jūs sudarinėjate grafikus? Ar pakanka 2 savaičių išsitirti vaikams? Man tai ne, tyrimas gaunasi paviršutinis, vaikai tik atėję į darželį, jiems dar adaptacija, o čia ateina svetima teta ir pradeda klausinėti mie-mė-mie, ka-ga-ko schmoll.gif . Aš, jei leistų valdžia, rugsėjo mėn. grupėje susipažinčiau su vaikais, tada pradėčiau tą nelemtą tyrimą mie-mė-mie lotuliukas.gif Beje, gavau darbą už pusę etato kitame darželyje logopede thumbup.gif Ten net kabinetą išvalo thumbup.gif ( pas mus darželyje turim valytis pačios, nes " ką jos ten veikia, gali pačios išsivalyti". Tai toks požiūris į specialistus provincijoje, o jūs sakot aš su valdžia nesutariu schmoll.gif . Beje, pas mus specialistų trūksta, ypač kaime.
Atsakyti
Dar kartelį sveikos, kolegės. Dabar mąstau, ar netinkamą klausimą pateikiau apie tas dislalijas, ar šiaip draugauti neprisiprašau blush2.gif
Atsakyti

Matau, kad visoms pats darbymetis su "popieriukais" doh.gif Kas galit pasidalinti patirtim kaip rašot savo veiklos planus, nusibodo rašyti tą patį. Aš galiu savo patirtim pasidalinti, jei kam aktualu ax.gif


Šiemet pas mus vėl naujovė - kompiuterinei duomenų bazei reikia pateikti ne tik visų SP mokinių sutrikimus, bet ir jų lygį, kuris nustatomas braižant kreives, grafikus, kaip bepavadinsi tas pats. Pasirodo, jie vis tik reikalingi, nors 4 ar 5 metus jų niekam nereikėjo. Įdomu, ar jūsų kurios nors prašė nurodyt tuos lygius?

Dar girdėjau, kad keisis kalbos sutrikimų išvadų rašymas. Ar ką nors žinote apie tai?
Atsakyti
QUOTE(Jei @ 2006 09 13, 21:56)
Matau, kad visoms pats darbymetis su  "popieriukais"  doh.gif Kas galit pasidalinti patirtim kaip rašot savo veiklos planus, nusibodo rašyti tą patį. Aš galiu savo patirtim pasidalinti, jei kam aktualu ax.gif
Šiemet pas mus vėl naujovė - kompiuterinei duomenų bazei reikia pateikti ne tik visų SP mokinių sutrikimus, bet ir jų lygį, kuris nustatomas braižant kreives, grafikus, kaip bepavadinsi tas pats. Pasirodo, jie vis tik reikalingi, nors 4  ar 5 metus jų niekam nereikėjo. Įdomu, ar jūsų kurios nors prašė nurodyt tuos lygius?


Mano kolegės irgi braižė tas kreives, bet...kiek atsimenu kursiokių pasakojimų, tai jos Šiauliuose jau senų senovėje tas linijas braižė. Į Kauną pavėluotai "naujovės-senovės" atrieda lotuliukas.gif

O dėl veiklos planų, tai pas mus rašoma kalendoriniams metams, o ne moklos metams. Taip kad rašymas bus gruodžio pabaigoje, kol kas galim ašvilpauti. ir tai, rašome memuarus kokių 9-10 puslapių. Ir veiklos planas derinamas prie m-klos veiklos plano, visiems pedagogams vienodas šablonas duodamas, tai yra, vienodi reikalavimai. Blevyzgojimų laikai pas mus prieš porą metų baigėsi smile.gif
Atsakyti
QUOTE
lawryte,2006 09 13, 22:41
Dar kartelį sveikos, kolegės. Dabar mąstau, ar netinkamą klausimą pateikiau apie tas dislalijas, ar šiaip draugauti neprisiprašau  blush2.gif

Oi, sory doh.gif ! Čia mes ne iš blogos valios...
Fonetinė artikuliacinė dislalija, kai netaisyklingai tariami garsai dėl kokių nors kalbėjimo padargų anomalijų, netaisyklingos liežuvio padėties (tarpdantinis ir pan.), uždelstas šveplavimas.
Fonetinė akustinė dislalija, kai nesusiformavę garso akustiniai vaizdiniai dėl menko girdimojo suvokimo, kyla žemutinio-viršutinio liežuvio pakilimo garsų, ilgųjų trumpųjų balsių diferencijavimo sunkumų. Čia "kvepia" ir fonologiniu kalbos sutrikimu, tai paaiškėja tik nuodugniai ištyrus vaiko kalbą, ar jis tik garsus iškraipo, ar nepakankamai suvokia kalbos gramatinę sandarą.
Atsakyti
QUOTE(light blue @ 2006 09 14, 07:27)
Mano kolegės irgi braižė tas kreives, bet...kiek atsimenu kursiokių pasakojimų, tai jos Šiauliuose jau senų senovėje tas linijas braižė. Į Kauną pavėluotai "naujovės-senovės" atrieda  lotuliukas.gif

O dėl veiklos planų, tai pas mus rašoma kalendoriniams metams, o ne moklos metams. Taip kad rašymas bus gruodžio pabaigoje, kol kas galim ašvilpauti. ir tai, rašome memuarus kokių 9-10 puslapių. Ir veiklos planas derinamas prie m-klos veiklos plano, visiems pedagogams vienodas šablonas duodamas, tai yra, vienodi reikalavimai. Blevyzgojimų laikai pas mus prieš porą metų baigėsi  smile.gif


Tikrai taip, Šiauliuose mes juos braižėm, pirmais metais , kai išėjo tas įst. net mokymus pravedė kaip juos braižyti. Bet tuo viskas ir baigėsi, vėliau mes juos įkišom į stalčius. O šiemet vėl ištraukėm, nes prireikė rolleyes.gif

light blue, ačiū kad atsiliepei į mano prašymą,gal gali bent trumpai pakomentuoti , ką rašai į veiklos planą ax.gif Mes rašom trumpai, kaip sugalvojam pačios. jokių nuorodų ar formų neturim.
Papildyta:
QUOTE(lawryte @ 2006 09 13, 22:41)
Dar kartelį sveikos, kolegės. Dabar mąstau, ar netinkamą klausimą pateikiau apie tas dislalijas, ar šiaip draugauti neprisiprašau  blush2.gif


klausimas geras, tik tai yra kietas riešutėlis ne tik tau g.gif
F
Atsakyti
QUOTE(lawryte @ 2006 09 13, 22:41)
Dar kartelį sveikos, kolegės. Dabar mąstau, ar netinkamą klausimą pateikiau apie tas dislalijas, ar šiaip draugauti neprisiprašau  blush2.gif


kažką čia man pridarė, išsiuntė nebaigtą rašyti.

Fonetinė dislalija yra tik artikuliacinė, o foneminė ir artikuliacinė, ir akustinė. Foneminė akust. , kai neskiria iš klausos skardž.- dusl.priebalsių (tokių v. mažai), netaria uo, ie - verčia į o, ė, painioja s-š, vieną kartą sako tą, kitą kartą tą garsą ir pan.
Foneminė artikuliacinė disl., kai vaikas tarsi neranda kur dėti liežuvį, neatranda reikiamos padėties. Pagrindinis skirtumas - smulkioji motorika. V. su art. dislalija sunkiai atlieka smulk. motorikos judesius.
Jeigu yra smulk. motorikos dispraksija(negebėjimas atlikti tikslių ir tikslingų judesių), tai reiškia, kad yra ir oralinės motorikos dispraksija. Paskutinis sakinys - doc. Ivoškuvienės iš jos vesto seminaro ax.gif
Atsakyti
Sveikos kolegės biggrin.gif norėciau ir as prisijungti prie jūsu būrio.Studijas baigiau siemet , dirbu logopede su "sunkiais" vaikais: visi vaikuciai su žymiomis fizinėmis ar protinėmis negalėmis.labai reikėtų jusų patarimų, gal kas dirbote su vaikais turinciais VCP? kaip lavinate tokiu vaikuciu smulkiaja motorika,artikuliacini aparata?
o dėl tų kreivių tai mes jas braižėm absoliuciai visiems mokyklinukams ir priešmokyklinukams nes pagal jas apskaiciuoja mokinio krepšelį.
Atsakyti
Labai labai dėkinga esu visoms mergaitėms, kurios atsakėte į mano klausimą smile.gif . Vis aiškiau darosi. Matyt, tų dislalijų atpažinimas yra tikrai "kietas" riešutėlis. Esu šiuo klausimu asmeniškai ir su Ivoškuviene kalbėjusi, ir "Logopedijos" vadovėlį beveik atmintinai moku, ir seminaruose dalyvauju, bet... Jei nereikėtų tų logopedinių išvadų rašyti, tai tiek ir nesidomėčiau. Praktiniame darbe su vaiku, manau, intuicija vaidina svarbų vaidmenį. Šioje srityje lyg ir neblogai sekasi. Pastaruosius pusantrų metus nedirbau, auginau dukryte, tad esu truputį "atsilikusi". Bijau komentuoti logopedų dokumentacijos ir t.t. reikalavimus. Ir, apskritai, dar nelabai moku naudotis supermamos žinučių rašymo sistema, kai išsinagrinėsiu, gal naudingesne busiu. Iki smile.gif
Atsakyti