
O man Lily Koppel "Dienoraštis raudonos odos viršeliais" sukėlė prieštaringus jausmus - ir patiko, ir būna nuobodokų vietų. Patiko sentimentalios vietos, dienoraščio autorės vaikystė. O skaityti apie studentavimo ir vėlesnius metus, bohemišką gyvenimą nesakyčiau, kad buvo taip jau labai įdomu

QUOTE(amber123 @ 2011 04 05, 21:01)
tik niekaip nesuprantu kuom taip idomi ta Silva rerum
as nesenai apie ja isgirdau...




Kaip neseniai, jei jau tiek mėnesių apie ją kalbam?

Paminėjus "Sinuhę egiptietį" prisiminiau, kad šiandien savo Pegase prie nupigintų knygų mačiau "Nefertitę" ir "Kleopatrą". Gal kam bus įdomu.
QUOTE(katilina @ 2011 04 05, 21:08)
Tai jus.. bet ne as


QUOTE(Ingėnas @ 2011 04 05, 18:39)
Fatimaalliaa, o nepakomentuosi tos citatos, kurią nurašiau į AŽ ?
Dabar ir pakomentuosiu

Vos tik pradėjus skaityti citatą, iškarto prisiminiau ir kūrinio pabaiga. Deja, manęs ji nešokiravo. Na bet viskas nuo pradžių.
Įmesiu dalį citatos: "Tada Jėzus suprato, kad buvo apgaule atvestas, kaip kad ėriukas vedamas aukoti, kad jo gyvenimas buvo nuo pat pradžių suplanuotas mirti, kaip tik šitaip, ir prisiminęs kraujo ir kančių upę, kuri ištekės iš jo šono, ir užtvindys visą žemę, suriko į atsivėrusį dangų, kur šypsojosi Dievas, Žmonės, atleiskite jam, nes jis nežino, ką daro."
Žinok, su tavo pamąstymais labai sutinku, nes ir pati panašiai tai interpretuoju, bet kiek pridėsiu. Jėzus suprato ne tik kad jis buvo apgautas, bet ir tai, kad jo auka, jo mirtis yra visiškai betikslė. Dievas neliks sotus ir dar milijonai žmonių lygiai taip pat aklai ir beprasmiškai paaukos savo gyvybes įdėjai, kuri tik ir liks idėja. Kad Dievas yra žiaurus ir visos kančios ir mirtys, tiesiog kaip pramoga jam. Nors ir tikinti esu, bet vis tik manau, kad čia įžvelgta nemažai tiesos. Nežinau kur Dievas žiūri, bet ne kiekvienas gauna ko nusipelno, tiksliau dauguma ir negauna.
QUOTE(Fatimaallaa @ 2011 04 05, 20:44)
Jėzus suprato ne tik kad jis buvo apgautas, bet ir tai, kad jo auka, jo mirtis yra visiškai betikslė. Dievas neliks sotus ir dar milijonai žmonių lygiai taip pat aklai ir beprasmiškai paaukos savo gyvybes įdėjai, kuri tik ir liks idėja.
Tai jau buvo galima numanyti toje vietoje, kur Dievas vardija, koks apaštalas, šventasis, kokia mirtimi mirs... (306 psl.)Deja, ir dabar pasaulyje žmonės, tiek krikščionys, tiek musulmonai, tiek animistinių religijų atstovai beprasmiškai miršta nuo ligų, bado, svetimo ir artimo žmogaus piktybės su Dievo vardu lūpose.

Manome, be Dievo nėra mūsų, be mūsų nėra Dievo. Dievas toks, koks mūsų protas, jausmai, kokie esame mes patys.
QUOTE(Fatimaallaa @ 2011 04 05, 20:44)
Žinok, su tavo pamąstymais labai sutinku, nes ir pati panašiai tai interpretuoju, bet kiek pridėsiu. Jėzus suprato ne tik kad jis buvo apgautas, bet ir tai, kad jo auka, jo mirtis yra visiškai betikslė. Dievas neliks sotus ir dar milijonai žmonių lygiai taip pat aklai ir beprasmiškai paaukos savo gyvybes įdėjai, kuri tik ir liks idėja. Kad Dievas yra žiaurus ir visos kančios ir mirtys, tiesiog kaip pramoga jam.
Praktiškai taip pat ir pati supratau



Tik būtų labai gerai tą citatą, jei dar galima, užgeltoninti.
QUOTE(Daugiskaita @ 2011 04 05, 21:16)
Tai jau buvo galima numanyti toje vietoje, kur Dievas vardija, koks apaštalas, šventasis, kokia mirtimi mirs... (306 psl.)
Manome, be Dievo nėra mūsų, be mūsų nėra Dievo. Dievas toks, koks mūsų protas, jausmai, kokie esame mes patys.
Manome, be Dievo nėra mūsų, be mūsų nėra Dievo. Dievas toks, koks mūsų protas, jausmai, kokie esame mes patys.
Tų mirsiančių šventųjų, apaštalų net trys (jei ne keturi) puslapiai privardinti

Va gal labiau sutikčiau su Daugiskaitos paskutiniu pastebėjimu dėl Dievo

Skaitant dar kilo mintis - laimingi mes esame galėdami rinktis, tikėti ar ne, kokį Dievą ir kaip juo tikėti. Deja senais laikais to pasirinkimo nebuvo. Dažnai žmonės meldėsi Dievui ne savo valia ir noru, o verčiami tai daryti. Nors mano pačios suvokimu prievarta ir tikėjimas nelabai gali būti vienybėje. Prievarta juk turbūt labiau gimdo baimę, o ne tikėjimą.
QUOTE(Daugiskaita @ 2011 04 05, 20:16)
Deja, ir dabar pasaulyje žmonės, tiek krikščionys, tiek musulmonai, tiek animistinių religijų atstovai beprasmiškai miršta nuo ligų, bado, svetimo ir artimo žmogaus piktybės su Dievo vardu lūpose.
Manome, be Dievo nėra mūsų, be mūsų nėra Dievo. Dievas toks, koks mūsų protas, jausmai, kokie esame mes patys.

Manome, be Dievo nėra mūsų, be mūsų nėra Dievo. Dievas toks, koks mūsų protas, jausmai, kokie esame mes patys.
Visais laikai buvo ir bus ekstremistų, kurie viską priima pažodžiui ir dar pasakytą tiesą performuluoja ir iškreipia savaip. Tai kova ne dėl tikėjimo ar Dievo, tai kova dėl valdžios, įtakos ir pinigų.
Labai sutinku su paskutine fraze. Manau, kad Dievą reikia priimti ir traktuoti filosofiškai, o ne fiziškai.
QUOTE(Fatimaallaa @ 2011 04 05, 21:35)
Visais laikai buvo ir bus ekstremistų, kurie viską priima pažodžiui ir dar pasakytą tiesą performuluoja ir iškreipia savaip. Tai kova ne dėl tikėjimo ar Dievo, tai kova dėl valdžios, įtakos ir pinigų.
Būtent panašią frazę ruošiausi rašyti savo atsiliepime

Beje šią mintį aš jau seniai nešiojausi savyje , ir be knygos. Tik knyga, tie minėti dialogai ją labai iškėlė į paviršių.
Linkę manyti, kad tikėjimas, viltis ir meilė kyla iš mūsų širdžių, jausmų...
Religija gi - savotiška priemonė nesąmoningus, neatsakingus nedorėlius arba kitaip mąstančius šviesuolius priversti laikytis tam tikros tvarkos, taisyklių. Religija nuolat buvo kovos dėl įtakos sferų įrankis ir arena. Kitaip sakant, moralės policija.
Tikėjimas sutaurina, išaukština žmogaus sielą, religija apriboja, įstato į rėmus.
Religija gi - savotiška priemonė nesąmoningus, neatsakingus nedorėlius arba kitaip mąstančius šviesuolius priversti laikytis tam tikros tvarkos, taisyklių. Religija nuolat buvo kovos dėl įtakos sferų įrankis ir arena. Kitaip sakant, moralės policija.
Tikėjimas sutaurina, išaukština žmogaus sielą, religija apriboja, įstato į rėmus.

QUOTE(Masako @ 2011 04 04, 20:51)
Man rods, Ingenai, tu mane su Gegyte maisai - ta FB kai pavaro kartais, tai net man akutes issiplecia


QUOTE(Ingėnas @ 2011 04 04, 21:43)
Tuomet labai smagu tai girdėti
, ačiū
Na gal tikrai su Gegyte būsiu sumaišiusi
Bet kadangis čia irgi tokis vienas riebokas išsireiškimas iš tamstos lūpų buvo išsprūdęs (temoje) , tai kažkaip ir užsifiksavo man, kad ir FB pavarai


Na gal tikrai su Gegyte būsiu sumaišiusi


na na, mergytės




Skaitymui laiko nėra; ruošiuosi įskaitoms. Ale jūsų plepėjimus stebiu

QUOTE(Daugiskaita @ 2011 04 05, 21:45)
Linkę manyti, kad tikėjimas, viltis ir meilė kyla iš mūsų širdžių, jausmų...
Religija gi - savotiška priemonė nesąmoningus, neatsakingus nedorėlius arba kitaip mąstančius šviesuolius priversti laikytis tam tikros tvarkos, taisyklių. Religija nuolat buvo kovos dėl įtakos sferų įrankis ir arena. Kitaip sakant, moralės policija.
Tikėjimas sutaurina, išaukština žmogaus sielą, religija apriboja, įstato į rėmus.
Religija gi - savotiška priemonė nesąmoningus, neatsakingus nedorėlius arba kitaip mąstančius šviesuolius priversti laikytis tam tikros tvarkos, taisyklių. Religija nuolat buvo kovos dėl įtakos sferų įrankis ir arena. Kitaip sakant, moralės policija.
Tikėjimas sutaurina, išaukština žmogaus sielą, religija apriboja, įstato į rėmus.

Labai gerai pasakyta

Gegyte, gal ir pasivaideno



Bet kokiu atveju ne pasaulio juk pabaiga, jeigu kada ir nusikeikėt viešai. Būta čia ko

Ingenai, nu baik tu juokus. Nebent musu poziuris i ta keiksma visai skirtingas - kas tau riebu, man visai ne keiksmas
Nu tikrai negalejau nusikeikti FB, cia gal ir riebiau pasakau, bet ir tai - tikrai ne tuos baisiuosius, ka laikau tikrais keiksmazodziais (man uz rusiskus baisesniu nera, bet cia, aisku, kiekvieno savas supratimas). Siaip idomumo delei parasyk az, kas ten per firminis 
Gegyte, ai, nekreipk demesio, koks skirtumas isvis
Papildyta:
As toliau skaitau Undset Ulava
- is tu knygu, kurios gana letai "skaitosi", bet su malonumu. Na, tikrai megaujuosi ir nera to jausmo, kad "nu kiek galima, greiciau ta knyga pasibaigtu, noriu kazka kita skaityt". Idomu, ar dar yra tokio pobudzio literaturos megeju? Niekas nesigundo jos skaityti? Kiek zinau, Skaitanti pan. megsta. Skaitanti, o tu tos autores Kristina Lavransdater esi skaiciusi?
SS, irgi ieskai sios knygos? Bet tu Kristinos dar neskaicius, ane?
Papildyta:
ai, dar eliss norejau paklaust, kurioj vietoj Ulave purva ir uteles matei?
Sakyciau, kaip tik labai subtiliai nevulgariai visa ta kasdienybe aprasoma...
Ir tu jos neperskaitei iki galo?
Papildyta:
as vel su savo asociacijom. Man linamog (bent kiek as foto maciau) labai primena sita aktore
:



Gegyte, ai, nekreipk demesio, koks skirtumas isvis


Papildyta:
As toliau skaitau Undset Ulava

SS, irgi ieskai sios knygos? Bet tu Kristinos dar neskaicius, ane?
Papildyta:
ai, dar eliss norejau paklaust, kurioj vietoj Ulave purva ir uteles matei?



Papildyta:
as vel su savo asociacijom. Man linamog (bent kiek as foto maciau) labai primena sita aktore


