as irgi taip galvojau.. anksciau reikejo eiti i stoties pasta (gelezinkelio g.), dabar jie yra kazkur Kirtimuose (Rodunios kelias 9). Bet vis tiek nuejau i stoties skyriu pasiteirauti - paciam paste mane informavo, jog jie privalo atsiusti lapeli, su kuriuo ir tureciau eiti aiskintis..arba, kaip ir informavo paste - gali gi praslysti ir atsidutri jau man priklausanciame paste...todel ir klybinti labai nesinori
))))
bet klausimas iskylo kokiam laikotarpiui turi teise sulaikyti - bandziau ziureti reglamentus ivairius, bet kazkaip nerandu informacijos
prie DUK aiskinama tik apie laikotarpius, per kurias pastas negauna jokios informacijos is adresanto, bet tik po informacinio lapelio issiuntimo..
Siuntos sulaikymo atveju Lietuvos paštas laišku (remdamasis ant siuntos nurodytais gavėjo duomenimis) išsiunčia informacinį pranešimą (pranešimo pavyzdį galite rasti čia), kuriame prašoma atsiųsti informaciją apie siuntoje esančius daiktus / prekes. Siuntos lieka Pašto skirstymo departamente iki bus pateikti papildomi duomenys ir dokumentai. Tarptautinio greitojo pašto siuntos saugomos 15 dienų, likusios (registruotosios, neregistruotosios) 30 dienų. Jei per šį laiką Lietuvos pašto deklarantai negauna papildomos informacijos, mokėtini mokesčiai suskaičiuojami pagal muitinės palyginamąsias vertes.
i kitoki klausima -
Kiek laiko užtruks dokumentų pateikimas muitinei ir mokesčių apskaičiavimas? - net neatsakoma kiek laiko
))))
o paskui praeis 45 dienos ir jeigu bus kas nors negerai is tiekejo puses, nepades ir paypalas (jei noresiu susigrazinti $ ar negausiu kokios nors prekes)....
http://www.post.lt/l...odami-klausimai
QUOTE(I'm love @ 2013 01 18, 21:11)
Jei negaunate ir žinote siuntos nr. manau kreipkitės pati.