noriu pirkti siuos kvepaliukus, pardaveja atsiunte tokia foto, kadangi pati niekada MARC JAKOBS neturejau, gal kazkas gali palyginti su savais? 4u.gif kaip manote ar originalus?
p.s. paspaudus ant foto, rodo visu dydziu smile.gif
QUOTE(annesears @ 2011 04 30, 20:23)
noriu pirkti siuos kvepaliukus, pardaveja atsiunte tokia foto, kadangi pati niekada MARC JAKOBS neturejau, gal kazkas gali palyginti su savais? 4u.gif kaip manote ar originalus?
p.s. paspaudus ant foto, rodo visu dydziu smile.gif
p.s. paspaudus ant foto, rodo visu dydziu smile.gif
"Daisy" mano mama turi, tai kiek matau iš šios foto, jie originalūs. Dėl "Lolos" tai nieko negaliu pasakyti
O man šį savaitgalį sugadino nuotaiką iš pigu.lt pirkti Elizabeth Arden.
Pirkau dvejus - abiems mamoms. Pakuotės pasirodė kiek įtartinos, tad Elizabeth Arden Sunflowers išpakavau. Kamštelis be saulėgrąžos, prastos purškiklio medžiagos. Kartą purkštelėjau, tad kvepėjau apie 30 min.
Parašiau, kad grąžinsiu, tai gavau oficialų laišką apie tai:
"Nusipirkę netinkamos kokybės kosmetikos, parfumerijos ar higienos prekę, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 7 (septynias) darbo dienas nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.
Kokybiškos kosmetikos, parfumerijos ir higienos prekės negali būti grąžinamos.
Grąžinimo atveju, jei prekė yra nekokybiška, pinigai grąžinami į kliento banko sąskaitą."
Jokio paaiškinimo, atsiprašymo. Niekada nepirksiu iš pigu.lt. Tiesa, galvoju, kad vertėtų už tokį nesąžiningą elgesį kreiptis į Vartotojų teises, tik nežinau, ar ryšiuos gaišti laiką.
Pirkau dvejus - abiems mamoms. Pakuotės pasirodė kiek įtartinos, tad Elizabeth Arden Sunflowers išpakavau. Kamštelis be saulėgrąžos, prastos purškiklio medžiagos. Kartą purkštelėjau, tad kvepėjau apie 30 min.
Parašiau, kad grąžinsiu, tai gavau oficialų laišką apie tai:
"Nusipirkę netinkamos kokybės kosmetikos, parfumerijos ar higienos prekę, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 7 (septynias) darbo dienas nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.
Kokybiškos kosmetikos, parfumerijos ir higienos prekės negali būti grąžinamos.
Grąžinimo atveju, jei prekė yra nekokybiška, pinigai grąžinami į kliento banko sąskaitą."
Jokio paaiškinimo, atsiprašymo. Niekada nepirksiu iš pigu.lt. Tiesa, galvoju, kad vertėtų už tokį nesąžiningą elgesį kreiptis į Vartotojų teises, tik nežinau, ar ryšiuos gaišti laiką.
QUOTE(Virvytė @ 2011 05 01, 15:23)
O man šį savaitgalį sugadino nuotaiką iš pigu.lt
eina sau...as kaip tik is pigu.lt zadejau kvepaliukus pirkti Dabar jau dvejoju....
QUOTE(Virvytė @ 2011 05 01, 16:23)
O man šį savaitgalį sugadino nuotaiką iš pigu.lt pirkti Elizabeth Arden.
Pirkau dvejus - abiems mamoms. Pakuotės pasirodė kiek įtartinos, tad Elizabeth Arden Sunflowers išpakavau. Kamštelis be saulėgrąžos, prastos purškiklio medžiagos. Kartą purkštelėjau, tad kvepėjau apie 30 min.
banko sąskaitą."
Pirkau dvejus - abiems mamoms. Pakuotės pasirodė kiek įtartinos, tad Elizabeth Arden Sunflowers išpakavau. Kamštelis be saulėgrąžos, prastos purškiklio medžiagos. Kartą purkštelėjau, tad kvepėjau apie 30 min.
banko sąskaitą."
Kas jums sake, kad butinai turi buti saulute ant kamstelio? Pakuotes keitesi ne viena ir ne du kartus per tuos 18 metu. Ne ta firma, kuri butu padirbinejama, ypac kvapas Sunflowers. Neitikinot.
QUOTE(savaitė @ 2011 05 01, 17:31)
Kas jums sake, kad butinai turi buti saulute ant kamstelio? Pakuotes keitesi ne viena ir ne du kartus per tuos 18 metu. Ne ta firma, kuri butu padirbinejama, ypac kvapas Sunflowers. Neitikinot.
1. Prastos kokybės purškiklio medžiagos, netolygiai prigludęs "aukselis".
2. Prastos kokybės buteliuko stiklas. Yra akivaizdaus broko - netolygumų, burbuliukų.
3. Kreivai priklijuotas lipdukas ant buteliuko dugno.
4. Per ilgas (išlinkęs net) purškiklio šiaudelis.
5. Trumpalaikis kvapas.
6. Kodas "LONA".
7. Kreivai priklijuoti lipdukai su apsitrynusiais užrašais (raidės atspausdintos su pertrūkiais, taip lyg rašalas būtų besibaigiantis) ant pakuotės permatomo popieriuko.
8. Kvepaluose yra drumzlių.
9. Pardavėjo elgesys.
Pirmą kartą susigundžiau akcija ir nusipirkau kvepalų internetu. Nesistengiu ką nors įtikint.
"Nusipirkę netinkamos kokybės kosmetikos, parfumerijos ar higienos prekę"
Is jusu aprasymo butent kokybe ir yra netinkama, gal tiesiog brokuotas buteliukas, o gal neoriginalus, vis tiek kokybe ne tokia kokia turi buti, todel ir grazinkit, o del vartotoju teisiu, kiek man teko susidurt jie laaabai greit sutvarko reikala
Is jusu aprasymo butent kokybe ir yra netinkama, gal tiesiog brokuotas buteliukas, o gal neoriginalus, vis tiek kokybe ne tokia kokia turi buti, todel ir grazinkit, o del vartotoju teisiu, kiek man teko susidurt jie laaabai greit sutvarko reikala
QUOTE(Virvytė @ 2011 05 01, 18:15)
o kas konkreciai blogo pardavejo elgesy? tai juk kaip suprantu, sutinka jums grazint pinigus, ar ne? o del atsiprasymo i vartotoju teises tai vargu ar verta kreiptis..
Na, manau, sąžiningas pardavėjas parduoda kokybišką prekę. Šiuo atveju jis visų pirma įsitikina, kad jo parduodami kvepalai - originalūs, o ne pigios kopijos, kurios iki akcijos neva kainavo po 180-250 Lt.
Jei pardavėjo prašoma paaiškinti grąžinimo tvarką, tai ne kokią citatą iš teisės aktų turėtų įmesti, o aiškiai atsakyti, kas tokiu atveju sprendžia dėl prekės kokybės, kas prisiima prekės siuntimo (grąžinimo) išlaidas, ar tai, kad prekė išpakuota, - nėra tariamas pretekstas jos nepriimti.
Pirmadienį išsiųsiu prekes ir surašysiu pretenziją. Manau, pardavėjas sąmonigai apgaudinėja, tikėdamasis pasipelnyti iš užkibusių ant 65 proc. nuolaidos kabliuko.
Jei pardavėjo prašoma paaiškinti grąžinimo tvarką, tai ne kokią citatą iš teisės aktų turėtų įmesti, o aiškiai atsakyti, kas tokiu atveju sprendžia dėl prekės kokybės, kas prisiima prekės siuntimo (grąžinimo) išlaidas, ar tai, kad prekė išpakuota, - nėra tariamas pretekstas jos nepriimti.
Pirmadienį išsiųsiu prekes ir surašysiu pretenziją. Manau, pardavėjas sąmonigai apgaudinėja, tikėdamasis pasipelnyti iš užkibusių ant 65 proc. nuolaidos kabliuko.
QUOTE(Virvytė @ 2011 05 01, 22:46)
Na, manau, sąžiningas pardavėjas parduoda kokybišką prekę. Šiuo atveju jis visų pirma įsitikina, kad jo parduodami kvepalai - originalūs, o ne pigios kopijos, kurios iki akcijos neva kainavo po 180-250 Lt.
Jei pardavėjo prašoma paaiškinti grąžinimo tvarką, tai ne kokią citatą iš teisės aktų turėtų įmesti, o aiškiai atsakyti, kas tokiu atveju sprendžia dėl prekės kokybės, kas prisiima prekės siuntimo (grąžinimo) išlaidas, ar tai, kad prekė išpakuota, - nėra tariamas pretekstas jos nepriimti.
Pirmadienį išsiųsiu prekes ir surašysiu pretenziją. Manau, pardavėjas sąmonigai apgaudinėja, tikėdamasis pasipelnyti iš užkibusių ant 65 proc. nuolaidos kabliuko.
Jei pardavėjo prašoma paaiškinti grąžinimo tvarką, tai ne kokią citatą iš teisės aktų turėtų įmesti, o aiškiai atsakyti, kas tokiu atveju sprendžia dėl prekės kokybės, kas prisiima prekės siuntimo (grąžinimo) išlaidas, ar tai, kad prekė išpakuota, - nėra tariamas pretekstas jos nepriimti.
Pirmadienį išsiųsiu prekes ir surašysiu pretenziją. Manau, pardavėjas sąmonigai apgaudinėja, tikėdamasis pasipelnyti iš užkibusių ant 65 proc. nuolaidos kabliuko.
nemanau zinokit, kad apgaudineja samoningai. zinant tai, kad jie gauna is treciuju saliu urmu, tikrai niekas ten netikrina kiekvienos pakuotes, tai ir tiekejas galejo atsiust padirbtus kvepalus. juk jie ten pardavineja ne tik kvepalus, o dar gyva velnia, tai tikrai tikiu, kad ne samoningai iskiso jums ne tikrus, o kazkokius neaiskios kilmes.
QUOTE(Virvytė @ 2011 05 01, 16:23)
O man šį savaitgalį sugadino nuotaiką iš pigu.lt pirkti Elizabeth Arden.
Pastaruoju metu teko 'čiupinėt' 3 skirtingus Elizabeth Arden kvepalus, visi pirkti skirtingu laiku, skirtingose, patikimose vietose (vieni jų pirkti kaip tik pigu.lt). Kvapai visų lyg ir tokie, kokie turėtų būti, laikosi irgi pakankamai ilgai, bet visų trijų buteliukai ne itin kokybiški, kamšteliai pigaus plastiko, bendras vaizdas atrodo 'pigiai' Tai gal čia ne pardavėjo, o gamintojo kaltė
QUOTE(apčy @ 2011 05 02, 02:53)
Pastaruoju metu teko 'čiupinėt' 3 skirtingus Elizabeth Arden kvepalus, visi pirkti skirtingu laiku, skirtingose, patikimose vietose (vieni jų pirkti kaip tik pigu.lt). Kvapai visų lyg ir tokie, kokie turėtų būti, laikosi irgi pakankamai ilgai, bet visų trijų buteliukai ne itin kokybiški, kamšteliai pigaus plastiko, bendras vaizdas atrodo 'pigiai' Tai gal čia ne pardavėjo, o gamintojo kaltė
cia gal tik man uzkliuvo, ar istikruju visur pilna tu Elizabeth Arden kvepalu ispardavimu ir akciju?nesenai musu miestelio parduotuveje "parfums" buvo ju net 75% ispardavimas berods tikslai neprisimenu kokia nuolaida, nes nelabai rupejo, bet tikrai labai didele.
gal istikruju kokybe suprastejus, gal ne kvapo, bet buteliuku tai tikrai