QUOTE(simre @ 2011 05 27, 13:12)
Taigi aiškiai parašė, kad apžiūrėjo - išorinė pakuotė buvo nepažeista. Tai kaip galėjo matyti, kas vidinėje pakuotėje? Be to, Jūsų mintis, kad gal nešant kur nubraukė nelogiška - jei būtų taip braukę, kad pasižeidžia daikto paviršius, tai tuo labiau pasižeistų ir pakuotė. O ji, kaip jau žinome, buvo sveika.
Išvada - gamyklinis brokas. Kuris turi būti keičiamas.
Na taip, gamykla pakuoja subraižytus (defektuotus) gaminius ir siunčia į Lietuvą. Kaži ar tai labai logiškai skamba
? Juk pagal barkodus jie gali atsekti, kuris konkretus darbuotojas stovėjo prie to pakavimo automato tuo metu. Manote už tai jį paglostys? Per daug išvadų darote ponia, neturėdama visapusiškos informacijos.
Papildyta:
QUOTE(AGFA @ 2011 05 27, 12:37)
...būtent...siuntų tarnyba atsako už prekės pakuotę. O ji man atvažiavo su sveika pakuote. Vadinas brokas išvažiavo iš parduotuvės...o kaltės priimt nenori.
Klystate, siutų tarnyba atsako už
saugų siuntos pristatymą adresatui. Deja, siuntos gavėjas privalo
patikrinti siuntą, o ne tik jos pakuotę. Taip elgiantis būna ramiau ir aiškiau visiems
. Jūsų atveju, gali kilti problemų, jei tas defektas galėjo būti pastebėtas išorinės apžiūros metu.
Būtinai aprašykite kaip seksis toliau. Linkiu Jums sėkmės.