QUOTE(Močiutė Eglutė @ 2012 02 27, 21:41)
O tas pristatymas į namus - labai "užknisanti" paslauga. Pirkdavau iš vienos olandų firmos, kuri kažkodėl siųsdavo per kaškokią firmelę, pristatančią į namus. Jie atveždavo darbo valandomis, palikdavo lapelį su mobilaus telefono Nr., tekdavo skambinti ir tartis, kur patogiausia pristatyti.
Tai dar gerai, jog bent lapelį palikdavo. Mes kai gyvenome nuomojamame bute, tai šeimininkė perspėjo, jog laukia siuntinio iš Vokietijos, kad jeigu ateis koks lapukas, praneštumėme. Nieko negavome, o paskui paaiškėjo, jog siuntinys grįžo atgal siuntėjui. Pasirodo, siuntė irgi ne paštu, o per kažkokią firmą (ar tik ne DHL
), jie porą kartų atvažiavo, nieko nerado namuose (o ir nenuostabu, nes gi dirbome abu su vyru), matyt, tingėjo terliotis ir skambinėti, kad kas atidarytų duris (laiptinėje domofonas buvo), ir viso gero, grąžino siuntinį atgal. O tai kaip žmogui sužinoti, jog kažkas buvo atėję? Man tai mistika, kaip galima taip aptarnauti