Nu šiandien man nieks nebaubė, nors jau laukiau bet ir žvakės nedarėm
Klausaus Enigmos, deginu smilkalus ir tingiu eit tvarkytis...
QUOTE(Aga @ 2011 02 20, 18:56)
Nu šiandien man nieks nebaubė, nors jau laukiau bet ir žvakės nedarėm
Klausaus Enigmos, deginu smilkalus ir tingiu eit tvarkytis...
Klausaus Enigmos, deginu smilkalus ir tingiu eit tvarkytis...
Kas tau ten turėjo baubt, taip ir nesupratau
O kad tingi eit tvarkytis, tai nėra blogai. Kartais vis gi reikia atsiduoti savo vidiniams norams, o ne protui. Be to tik vienas laisvadienis tebuvo. Nepasius ir nesutvarkyta. Jau geriau sau leisti pailsėt, pamedituot. Ar dažnai mes sau tai leidžiam?
QUOTE(Irunia @ 2011 02 19, 14:43)
Aš atsakiau čia į klausimą apie kūno garsus žvakės asanoje, o ne žvakės asana - mėnesinių metu. Manau supratot mintį.
Tikrai ne - praleidau . Kažkur mačiau apie mėnesines, po to, matyt, nelabai atidžiai skaičiau temą Čia asš supratau, kad kalbama tik apie mėnesines, o ne kitus garsus
Vakar bandžiau suprasti, kuo Ajengaro joga skiriasi nuo kitų krypčių - ir vėl likau nesupratus Gal kas populiariai paaiškins?
QUOTE(Bezdžionė @ 2011 02 21, 08:24)
Vakar bandžiau suprasti, kuo Ajengaro joga skiriasi nuo kitų krypčių - ir vėl likau nesupratus Gal kas populiariai paaiškins?
Labai paprastai ir populiariai - naudok visas pagalbines priemones, ką turi po ranka. Nebūtina savęs laužti per prievartą. Nes tikslas yra ne padaryti, o daryti.
Žodžiu - paklotukai, kaladėlės, diržai. Viskas, kas pagerina būvimą asanoje savęs nežalojant.
Gita, Ajengaro dukra, specializuojasi moterų jogoje. Ten esmė panaši - asanų pritaikymas skirtingiems moters gyvenimo etapams - nėštumas, mėnesinės, klimaksas ir t.t.
Bet čia laaaabai populiariai...
QUOTE(Irunia @ 2011 02 21, 09:56)
Labai paprastai ir populiariai - naudok visas pagalbines priemones, ką turi po ranka. Nebūtina savęs laužti per prievartą. Nes tikslas yra ne padaryti, o daryti.
Žodžiu - paklotukai, kaladėlės, diržai. Viskas, kas pagerina būvimą asanoje savęs nežalojant.
Gita, Ajengaro dukra, specializuojasi moterų jogoje. Ten esmė panaši - asanų pritaikymas skirtingiems moters gyvenimo etapams - nėštumas, mėnesinės, klimaksas ir t.t.
Bet čia laaaabai populiariai...
Žodžiu - paklotukai, kaladėlės, diržai. Viskas, kas pagerina būvimą asanoje savęs nežalojant.
Gita, Ajengaro dukra, specializuojasi moterų jogoje. Ten esmė panaši - asanų pritaikymas skirtingiems moters gyvenimo etapams - nėštumas, mėnesinės, klimaksas ir t.t.
Bet čia laaaabai populiariai...
Ačiū Man, ko gero, labiausiai patinka šita kryptis, tik kažko visi labai skirtingai ją pateikia.
O kas yra Sivananda? Populiariai primityviai - atkala savo 12 asanų visada ta pačia seka ar esmė kažkur kitur?
P.s. Žinoma, aš suprantu, kad realiai mes tą nelabai pamatysim - matysim konkretų instruktorių/mokytoją ir jo jogą, bet čia aš šiaip bendram išspusimui
Žinok, aš kažkodėl esu tokios nuomonės, kad viskas vis gi priklauso nuo mokytojo - kaip BŪTENT jis pateikia vienokią ar kitokią mokyklą.
Aš pvz. praktikuoju Hatha joga, bet su toookiais lyriniais nukrypimais, kad vargu ar pavadinsi ją grynai Hatha. Visko po truputėlį ir gaunasi tokia mišrainė.
Bet jei man tai tinka, aš nesuku smegenų.
Dar kas liečia Ajengarą. Man jis kaip asmenybė toks prieštaringas. Tos visos pagalbinės priemonės - viskas super. Bet kai pasižiūri filmą apie jį ir kaip jis pats visko siekė, tai... Viskas per skausmą, per ligas. Žodžiu, jis save išprievartavo tam, kad suprast kaip veikia kūnas ir kad galėtų visą tai pateikti žmonėms. Valio, bet... Jei kažkas aklai norėtų sekti jo pavyzdžiu, t .y. save laužti...
Na čia tik šiaip, mąstau garsiai, nes visokių kvailų žmonių būna
Aš pvz. praktikuoju Hatha joga, bet su toookiais lyriniais nukrypimais, kad vargu ar pavadinsi ją grynai Hatha. Visko po truputėlį ir gaunasi tokia mišrainė.
Bet jei man tai tinka, aš nesuku smegenų.
Dar kas liečia Ajengarą. Man jis kaip asmenybė toks prieštaringas. Tos visos pagalbinės priemonės - viskas super. Bet kai pasižiūri filmą apie jį ir kaip jis pats visko siekė, tai... Viskas per skausmą, per ligas. Žodžiu, jis save išprievartavo tam, kad suprast kaip veikia kūnas ir kad galėtų visą tai pateikti žmonėms. Valio, bet... Jei kažkas aklai norėtų sekti jo pavyzdžiu, t .y. save laužti...
Na čia tik šiaip, mąstau garsiai, nes visokių kvailų žmonių būna
QUOTE(Irunia @ 2011 02 21, 14:04)
Žinok, aš kažkodėl esu tokios nuomonės, kad viskas vis gi priklauso nuo mokytojo - kaip BŪTENT jis pateikia vienokią ar kitokią mokyklą.
Aš vis bandau save įtikinti, kad taip nėra Bet sunkiai sekasi
QUOTE(Bezdžionė @ 2011 02 21, 13:39)
Aš vis bandau save įtikinti, kad taip nėra Bet sunkiai sekasi
O kam tu save įtikinėji?
Manau išgrynintą reikalą gautume tik pas patį patį pradininką
Bet man žinok ir patinka mano joga, kad aš ją taikau prie savęs, jis prisitaiko prie manęs. Jokios prievartos, konkurencijos. Galbūt - jokio grynumo...
Bet aš to ir nesiekiu. Gal dėl to, kad mano mokytoja tokia irgi "mišraininė". Kas tiko jai, tikdavo ir jos mokiniams. Kažkaip ir tęsiu tą. Kaip ji mėgsta sakyti - не заморачивайся. Kas išvertus reikštų - nesuk tu sau smegenų. Jei tinka, tai ir mėgaukis. O kanonai, taisyklės... tada va joga ir tampa sekta, kaip daug kas ją įsivaizduoja
Žiūriu Bezdžione, mes čia dviese kalbamės
QUOTE(Irunia @ 2011 02 21, 14:56)
1. O kam tu save įtikinėji?
Manau išgrynintą reikalą gautume tik pas patį patį pradininką
2. Bet man žinok ir patinka mano joga, kad aš ją taikau prie savęs, jis prisitaiko prie manęs. Jokios prievartos, konkurencijos. Galbūt - jokio grynumo...
Bet aš to ir nesiekiu. Gal dėl to, kad mano mokytoja tokia irgi "mišraininė". Kas tiko jai, tikdavo ir jos mokiniams. Kažkaip ir tęsiu tą. Kaip ji mėgsta sakyti - не заморачивайся. Kas išvertus reikštų - nesuk tu sau smegenų. Jei tinka, tai ir mėgaukis. O kanonai, taisyklės... tada va joga ir tampa sekta, kaip daug kas ją įsivaizduoja
3. Žiūriu Bezdžione, mes čia dviese kalbamės
Manau išgrynintą reikalą gautume tik pas patį patį pradininką
2. Bet man žinok ir patinka mano joga, kad aš ją taikau prie savęs, jis prisitaiko prie manęs. Jokios prievartos, konkurencijos. Galbūt - jokio grynumo...
Bet aš to ir nesiekiu. Gal dėl to, kad mano mokytoja tokia irgi "mišraininė". Kas tiko jai, tikdavo ir jos mokiniams. Kažkaip ir tęsiu tą. Kaip ji mėgsta sakyti - не заморачивайся. Kas išvertus reikštų - nesuk tu sau smegenų. Jei tinka, tai ir mėgaukis. O kanonai, taisyklės... tada va joga ir tampa sekta, kaip daug kas ją įsivaizduoja
3. Žiūriu Bezdžione, mes čia dviese kalbamės
1. Dėl labai rimtos priežasties -esu on-line, o ne salėje Salėje yra įdomesnių dalykų, o čia tokia nelegali pertraukėlė nuo darbo Arba - noriu tikėti, kad reklama ir savireklama yra tiesa
2. Šiaip mane taisyklės daugiau domina daugiau teoriškai, praktiškai- daug paprastesni dalykai - - pvz., kodėl man sunku daryti sėdimas asanas, t.y kuriuos raumenis užtrumpinau, kuriuos ištampiau daugiau negu reikia ir kaip atitaisyti Nors iš kitos pusės mėgstu turėti teorinius pagrindus, kad galėčiau analizuoti, nes kitaip nesuprantu, ką veikiu ir man tada jau nebeįdomu. bet - knygos gi nerašysiu, čia tik bendram išprusimui.
3. Vadinasi, reikia grįžti prie darbo (čia man)
Anatomiją tada tau reikia mokytis
O jei rimtai, ir aš esu šiek tiek pridirbus su savo klubais. Tam tikrų asanų irgi negaliu daryt Tiksliau darau, bet po to vaikštau kaip...
Kažkada buvau be galvos ir buvo kaip tu sakai - tik teorija. Dabar žinau jau, kad per anksti po gimdymo grįžau prie sporto... Bet juk iš klaidų mokomės, na ir kas kad iš savo
Tiesa, o ką būtent tau skauda ir kokiose asanose?
O jei rimtai, ir aš esu šiek tiek pridirbus su savo klubais. Tam tikrų asanų irgi negaliu daryt Tiksliau darau, bet po to vaikštau kaip...
Kažkada buvau be galvos ir buvo kaip tu sakai - tik teorija. Dabar žinau jau, kad per anksti po gimdymo grįžau prie sporto... Bet juk iš klaidų mokomės, na ir kas kad iš savo
Tiesa, o ką būtent tau skauda ir kokiose asanose?
QUOTE(Irunia @ 2011 02 21, 18:24)
Anatomiją tada tau reikia mokytis
Tiesa, o ką būtent tau skauda ir kokiose asanose?
Tiesa, o ką būtent tau skauda ir kokiose asanose?
Gal ir mokiaus tą anatomiją, tik nesuvedu teorijos ir praktikos
Aš negaliu daryti bet kokių sėdimų asanų, nes tempia užpakalinius šlaunies raumenis. Bandau daryti, tik labai neteisingai gaunasi - iškart nugara linksta Populiariai - paprastai žmonės atsitupia remdamiesi pilna pėda. Aš - tik priekine pėdų dalimi (ir man taip visada buvo labai patogu). Ko gero, stipresni tiesiamieji raumenys. Bėda, kad nuo teorijos nestiprėja reikiami (o ir nesuprantu, kurie turi stiprėti), o tiesiamieji neilgėja (jeigu to reikia)
QUOTE(Bezdžionė @ 2011 02 22, 08:53)
Aš negaliu daryti bet kokių sėdimų asanų, nes tempia užpakalinius šlaunies raumenis. Bandau daryti, tik labai neteisingai gaunasi - iškart nugara linksta Populiariai - paprastai žmonės atsitupia remdamiesi pilna pėda. Aš - tik priekine pėdų dalimi
Anokia čia bėda. Daugiau kojas tampyti reikia.
Aš nuo vaikystės irgi negalėdavau to padaryti. Dandasanoje ramiai sėdėti pradėjau tik po metų ar dviejų praktikos. Pritūpt pilna pėda galiu tik kai kojos dvigubame pečių plotyje.
Gal anatomiškai taip yra. Kažkiek prasitampiau, bet ne tiek kiek norėtųsi.
Tai tada tu ir Utanasanoje turėtum jaust tempimą.
Žinok tikrai tikrai padeda kojų tempimai su diržu. Gali atsigulus patogiai. Užkabini vieną koją, kvėpuoji ir tempi link galvos kol saldu darosi. Jei klubai sveiki, tai dar ir į šalį nuleidį link grindų ir vėl tempi.
O pritūpimas visiškai toleruojamas, kai po kulnais dedi paklotuką. Juk kalbėjome apie pagalbines priemones
Tiesa, ar skaitai rusiškai? Yra toks straipsnis apie žmonių galimybes. Toks labai labai nuraminantis straipsnis
va čia