Merginos, krikštynų planuotojos, truputį per daug įsijautėte.
Dar kartą pakartosiu- patirtis patirtimi, bet kalbant apie Bažnyčios reikalus nėra "o man buvo taip...", "o man buvo kitaip...". Šiuo atveju galioja Katalikų Bažnyčios nustatytos taisyklės, kurios yra išdėstytos KBK (Katalikų Bažnyčios Katekizme- tai pagrindinės tikėjimo tiesos, kurios be išimties galioja visiems katalikams).
Žalia Rūta, įkėlė visus reikalavimus krikštatėviams. Tai yra visuotini reikalavimai, jei juos bandote apeiti- tai tik Jūsų sąžinės reikalas, jei nuslėpsite, jog krikštatėviai neatitinka tų reikalavimų, tai padarysite nuodėmę, už kurią ir atgailauti turėsite tik Jūs, o ne kunigas ar kuri iš čia esančių forumiečių.
Ir dar kartą prašau- jei tikrai nežinote atsakymo, geriau nutylėkite, nei rašykite klaidingą atsakymą.
Sutvirtinimo Sakramentas tikrai ne tas pats Eucharistijos (Pirmosios Komunijos) Sakramentas. Tai du skirtingi sakramentai.
Katalikybėje yra skiriami 3 vadinamieji įvedimo į krikščionių bendruomenę sakramentai: Krikštas, Komunija (Eucharistija) ir Sutvirtinimas. Pirmaisiais amžiais visus tuos 3 sakaramentus dažniausiai teikdavo vienu metu, nes krikštydavo suaugusiuosius. Vėliau, kai pradėjo krikštyti vaikus, Komunijos ir Sutvirtinimo sakramentus pradėjo teikti vėliau. Taip yra ir dabar. Pirma Krikštas. Po to- Komunija teikiama. Ir dar vėliau- Sutvirtinimas, kuris tarsi užbaigia "įkrikščioninimą", suteikia šv.Dvasios dovanas.
Sutvirtinimo sakramento metu vyskupas patepa sutvirtinamąjį, palaimina jį. Šiam sakramentui reikia pasirinkti Sutvirtinimo tėvą- berniukams/ Sutvirtinimo mamą- mergaitėms. Jie stovi šalia sutvirtinamojo sakramento teikimo metu sutvirtinamajam ant paties uždėję ranką. Ir dar šiam sakramentui reikia pasirinkti sutvirtinimo vardą, kuris turi būti šventas (teikdamas sutvirtinimo sakramentą vyskupas į sutvirtinamąjį kreipiasi tikru ir pasirinktu sutvirtinimo vardu).
Ir pagrindiniam katalikų bažnyčios dokumente- Katekizme yra nurodyta: " nors Krikšto sakramentas galioja ir yra veiksmingas dar nepriėmus nei Sutvirtinimo, nei Eucharistijos, tačiau įkrikščioninimas be jų lieka neužbaigtas" (KBK, 1306)
Prašysiu daugiau nediskutuoti šiais klausimais. Visa reikalinga informacija apie tai, kokie reikalavimai krikštatėviams ir kas tai yra Sutvirtinimo sakramentas yra parašyta. Tai yra oficiali Katalikų Bažnyčios pozicija ir interpretacijoms čia ne vieta, nes taip tik kyla nereikalingos neigiamos emocijos ir klaidinami kiti forumiečiai. (Jei kyla kitokių klausimų susijusių su Bažnyčia galite klausti drąsiai. )
Papildyta:
QUOTE(Akilanda @ 2011 02 04, 15:13)
Jungiuos i jusu buri,krikstynos numatytos per Jonines
dabar iskilo man toks klausimas,sako kriksto teveliai turi buti katalikai,o musu yra evangeliku tikejimo,tai tinka jie?
Jei Jūs krikštysite katalikų bažnyčioje, tai krikštatėviais galės būti tik katalikai. Evangelikai yra krikščionys, bet ne katalikai, todėl jie krikštatėviais būti negali, jie galės būti tik krikšto liudytojais. Todėl Jums reikės, jei norėsite krikštyti katalikų bažnyčioje, bent vieno krikštatėvio (krikšto mamos ar krikšto tėvo) kataliko.