aciu
Ne todel bet dziugu, ir labai smagu girdeti tokio amziaus vaiku isminti.
O gal kasnors galit man pasakyti ar reikia nerimauti, jeigu 2m ir 2mėn sūnus daugumą žodžių taria visiškai neteisingai. Pvz. vietoj mamyte sako yte, vietoj sultys sako sluslys, vietoj katinas sako tatinas ir pan. Šiaip jo žodynas jau platus ir kalba daug, bando jungti sakinį iš trijų ar keturių žodžių, tik kad toks jausmas tarsi jis girdi žodžius kitap nei aš sakau jam būna, kad pakartoju žodį taisyklingai, jis kartoja paskui mane, bet neteisingai, tada aš pasakau taip kaip taria jis, o jis žiūri į mane ir nesupranta ką sakau iš ko sprendžiu, kad jis girdi kitaip.
Tiesiog jo fonemine klausa neislavejusi. Cia kaip zmogus, girdi, bet padainuoti svariai negali, nes nevaldo balso, cia jis negirdi, kaip taria, galiausiai, gal ir kai ko neistaria.
Nueikite pas lgopeda pasikonsultuoti prie polkliniku yra anktyvosios reabilitacijos centrai, tiesiog pasakytu ar verta sunerimti, ar galir ir ka galit namie daryti, o gal reikia logopedo pagalbos.
Siaip kadangi muzikines klausos centrai yra salia fonemines, tai sveika visokias daineles, dainuoti, ne per greitai, kartu su vaiku, ale tindiriuska, dzigu dzigu joja, su melodija zodziu skiemenys kitaip sulenda, ritmika kitokia, ypac eiliuoto teksto padeda istarti zodelius teisingiau.
Daznai vaikai negirdi balsiu nes joms tarti beveik nedalyvauja liezuvis, delto jie linke jas praleisti
Nueikite pas lgopeda pasikonsultuoti prie polkliniku yra anktyvosios reabilitacijos centrai, tiesiog pasakytu ar verta sunerimti, ar galir ir ka galit namie daryti, o gal reikia logopedo pagalbos.
Siaip kadangi muzikines klausos centrai yra salia fonemines, tai sveika visokias daineles, dainuoti, ne per greitai, kartu su vaiku, ale tindiriuska, dzigu dzigu joja, su melodija zodziu skiemenys kitaip sulenda, ritmika kitokia, ypac eiliuoto teksto padeda istarti zodelius teisingiau.
Daznai vaikai negirdi balsiu nes joms tarti beveik nedalyvauja liezuvis, delto jie linke jas praleisti
QUOTE(Milk @ 2016 01 08, 02:38)
O gal kasnors galit man pasakyti ar reikia nerimauti, jeigu 2m ir 2mėn sūnus daugumą žodžių taria visiškai neteisingai. Pvz. vietoj mamyte sako yte, vietoj sultys sako sluslys, vietoj katinas sako tatinas ir pan. Šiaip jo žodynas jau platus ir kalba daug, bando jungti sakinį iš trijų ar keturių žodžių, tik kad toks jausmas tarsi jis girdi žodžius kitap nei aš sakau jam būna, kad pakartoju žodį taisyklingai, jis kartoja paskui mane, bet neteisingai, tada aš pasakau taip kaip taria jis, o jis žiūri į mane ir nesupranta ką sakau iš ko sprendžiu, kad jis girdi kitaip.
Mano dukra irgi kalba panasiai. Ir pritariu Alchemie. Pagrindinis dalykas - lavinti fonemine klausa. Tikiuosi viskas susitvarkys ir neteks varstyti logopedu kabinetu duris.
reiktu, kad logopedas ivertintu, kur yra kabliukai dabar kai tik amzius, kai vyksta kalbos luzis, per puseti pasyvus zodynasislenda i aktyvuji ir padaugeje apie 500 zodziu. Labai svarbu, kad kalba fomuotusi teisingai
QUOTE(Alchemie @ 2016 01 08, 19:32)
Tiesiog jo fonemine klausa neislavejusi. Cia kaip zmogus, girdi, bet padainuoti svariai negali, nes nevaldo balso, cia jis negirdi, kaip taria, galiausiai, gal ir kai ko neistaria.
Nueikite pas lgopeda pasikonsultuoti prie polkliniku yra anktyvosios reabilitacijos centrai, tiesiog pasakytu ar verta sunerimti, ar galir ir ka galit namie daryti, o gal reikia logopedo pagalbos.
Siaip kadangi muzikines klausos centrai yra salia fonemines, tai sveika visokias daineles, dainuoti, ne per greitai, kartu su vaiku, ale tindiriuska, dzigu dzigu joja, su melodija zodziu skiemenys kitaip sulenda, ritmika kitokia, ypac eiliuoto teksto padeda istarti zodelius teisingiau.
Daznai vaikai negirdi balsiu nes joms tarti beveik nedalyvauja liezuvis, delto jie linke jas praleisti
Nueikite pas lgopeda pasikonsultuoti prie polkliniku yra anktyvosios reabilitacijos centrai, tiesiog pasakytu ar verta sunerimti, ar galir ir ka galit namie daryti, o gal reikia logopedo pagalbos.
Siaip kadangi muzikines klausos centrai yra salia fonemines, tai sveika visokias daineles, dainuoti, ne per greitai, kartu su vaiku, ale tindiriuska, dzigu dzigu joja, su melodija zodziu skiemenys kitaip sulenda, ritmika kitokia, ypac eiliuoto teksto padeda istarti zodelius teisingiau.
Daznai vaikai negirdi balsiu nes joms tarti beveik nedalyvauja liezuvis, delto jie linke jas praleisti
Problema ta, kad mes gyvename UK ir kalbos problemas spręsti pakankamai sudėtinga. Anglų kalbos mano vaikas girdi mažai, pasako tik kelis žodžius angliškai, namie kalbam tik lietuviškai, aišku dainelių ir filmukų angliškų išvengti sunku, bet jis jų net ir nebando dainuoti. Jam patinka kai aš dainuoju lietuviškai, bet pats nebando, tyli, tik šypsosi ir rodo veiksmus, kurie su dainele kartu rodomi (pvz. saulė virė).
Dar pastebėjau, kad su laiku kai kurių žodžių tarimas kinta, pvz. mama ištaria gražiai, bet vietoj mamyte ankščiau sakydavo pyte, dabar sako tiktai yte. Ir šiaip nesuprantu aš tos kalbos vystymosi, nes pvz. paštininkas, tualetas, traktorius jis sako gražiai, o atrodytų tokie sudėtingi žodžiai
QUOTE(Milk @ 2016 01 08, 23:00)
Problema ta, kad mes gyvename UK ir kalbos problemas spręsti pakankamai sudėtinga. Anglų kalbos mano vaikas girdi mažai, pasako tik kelis žodžius angliškai, namie kalbam tik lietuviškai, aišku dainelių ir filmukų angliškų išvengti sunku, bet jis jų net ir nebando dainuoti. Jam patinka kai aš dainuoju lietuviškai, bet pats nebando, tyli, tik šypsosi ir rodo veiksmus, kurie su dainele kartu rodomi (pvz. saulė virė).
Dar pastebėjau, kad su laiku kai kurių žodžių tarimas kinta, pvz. mama ištaria gražiai, bet vietoj mamyte ankščiau sakydavo pyte, dabar sako tiktai yte. Ir šiaip nesuprantu aš tos kalbos vystymosi, nes pvz. paštininkas, tualetas, traktorius jis sako gražiai, o atrodytų tokie sudėtingi žodžiai
Dar pastebėjau, kad su laiku kai kurių žodžių tarimas kinta, pvz. mama ištaria gražiai, bet vietoj mamyte ankščiau sakydavo pyte, dabar sako tiktai yte. Ir šiaip nesuprantu aš tos kalbos vystymosi, nes pvz. paštininkas, tualetas, traktorius jis sako gražiai, o atrodytų tokie sudėtingi žodžiai
Stenkites kalbeti be mazybiniu fomu, kurios ilgina ozdi ir daro ji sudetinga istarti. Bandykite ziureti paveiksleliu knygas kur principas turetu buti toks, kas cia? Pvz. Kate, palaukit, kol vaikas ivardins, net jei istars netaisyklingai, patvirtinkite, taip, KA TE. Ka kate daro? Pvz. Laka piena, miega, zaidzia ir pan.
Dar galima rasti spausdinamu paveiksliuku istoriju, kur sakysim yra trys korteles, kurias reikia sudeti pagal veiksmo eiga pvz. Paukstis skrenda, randa saka, susuka lizda, reikia sudeti pagal eiga, gali reiketi jusu pagalbos, pagal veiksmo sudetinguma, bet irgi ivardinimas, kas ka daro ir koks rezultatas.
Fone,inei klausai lavinti yra garso zaidimu, t.y. Paleidziamas pvz. Katino miaukimas ir vaikas turi parodyti, kas leidzia garsa, tokius dalykus galima paciam rasti internete, buvo ir lietuviskas zaidimas, tik man adreso reiktu paieskoti.
Maniskiui 1.9 men visai nieko nekalba, ar jau reikia sunerimti ?
ka reiskia visai nekalba? neleidzia garsu, nesako skiemenuku ale mama, kuku ir pan? Kiek supranta is to, ko paprasote Jus?
Ar turite problemu su tonusu(per didelis, per mazas)
Jei jums neramu, nelaukite, nueikite i konsultacija pas logopede prie polikliniku yra anktyvosios raidos centrai, gal reikia neurologo konsultacijos
Ar turite problemu su tonusu(per didelis, per mazas)
Jei jums neramu, nelaukite, nueikite i konsultacija pas logopede prie polikliniku yra anktyvosios raidos centrai, gal reikia neurologo konsultacijos
QUOTE(Alchemie @ 2016 01 09, 12:17)
Stenkites kalbeti be mazybiniu fomu, kurios ilgina ozdi ir daro ji sudetinga istarti.
Čia kokiame forumuke jūs esat? Be mažybinių frazių niekaip neišeis.