QUOTE(raimaza @ 2011 01 10, 13:19)
Galima plačiau apie tą liko kompas be interneto?
Papildyta:
QUOTE(NamDa @ 2011 01 10, 11:12)
O daugeliu atvejų šioje temoje procesas yra 1. Turiu problemą (paprastai labai jau nedidelę) 2. Klausiu kitų. Tokie klausėjai ir gauna atsakymą su nuoroda į Google.
Gerai dar jei normaliai paklausia. Nes paprastai, tai pagalbos prašytojai net nesivargina įdėti bent kruopelę pastangų, ne konkrečiai aprašo problemą, o porą užuominų numeta ir viskas...
Pvz. ir paskutinis pagalbos prašymas. Nei vieno žodžio apie tai kaip ten tas kompas pajungtas prie WAN, nei konkrečiai kas ir kaip ten neveikia, kokie klaidos pranešimai, o tik iš esmės nieko nesakantis "liko kompas be interneto". Dažnu atveju taip ir nori pasiūlyti sprendimą kaip tam anekdote: supakuokite kompiuterį, neškite jį atgal pardavėjui ir pasakykite gąržinimo priežastį: "Grąžinu, nes per kvailas/a juo naudotis".