QUOTE(egluti @ 2013 06 18, 20:58)
Labai abejoju ar dėl to, kad išbėrė nuo laikrodžio, kas pakeistų prekę na nebent tas laikrodis koks tikrai radioaktyvus greičiausiai jums alergija nuo kažkokio metalo, bet tai juk nėra gamintojų kaltė sesę net nuo sidabro kartais išberia, bet dėl to juk prekės negrąžinsi
Buna, kad zmones ir absurdiskiausiose situacijose pasiekia savo tiksla As zinau atveji, kai moteris pasikeite batus, irodziusi, kad jie nekokybiski, kai praejo mazdaug 1.5 metu po ju pirkimo
QUOTE(Tiffany @ 2013 06 18, 22:17)
Bet matai, jei nori toliau irodineti savo tiesa, turi eiti teisma, bet kas garantuos, kad ir ten pinigeliais nekvepia man tai cia kazkoks apsurdas, uzdaras ratas
Taip, toliau tik i teisma o ir ten "nepigu" bylinetis..
Merginos, kaip manot ar rasiu teisybe nunesusi suluzusia kelionine kede atdal i parduotuve. Pikta tai be proto Pries savaitgali pirkau kede kelionei i gamta, o parsiveziau jau suluzusia. Esu gan stambi moteriske, tai ir kede pirkau tvirtesne iki 120 kg. Bet... Tokia reklama tikrai klaidinga. Man dar siek tiek truksta iki tokio svorio, o kede palinko, sutruko plasmasines dalys. Gaila, nes moketa ne 20-30 Lt.
Papasakosiu savo istoriją
Sumanėme nusipirkti šaldiklį. Išsirinkome PC Senukuose Elektroliux šaldymo dėžę. Namuose pajungėme pagal visas instrukcijas, taip laikėme pusantros paros. Jautėsi lengvas šaltukas.. Nusipirkome ekologiškai užaugintų viščiukų, dar sukroviau iš šaldymo kameros jau sušaldytas braškes. Kaip tik reikėjo išvažiuoti. Spėkite, ką radome Braškės atitirpę, o mėsa nesušąlusi.. Kreipėmės į Senukus, bet, pasirodo, elektros prekių grąžinti negalima, nors po pirkimo praėję vos penkios paros Liepė skambinti į Elektroliuxo servisą patiems. Pasiskambinome, užregistravo, pasakė, kad atstovas atvažiuos per 1-3 dienas.. Atvyko trečią dieną.. Ar įsivaizduojate, kaip atrodė mėsa Konstatavo, kad yra gamyklinis gedimas, surašė aktą, o kadangi atsisakiau taisyti, tai liepė kreiptis į Senukus.. Senukai pasakė, kad bus perduota Elektroliux atstovams ir mes per 10 dienų gausime atsakymą.. Dar paguodė, kad gerai, jog ne Samsungą pirkome, nes jie atsakymą pateikia per 60 dienų
Žodžiu- nei pinigų kišenėje, nei daikto, nei nusipirktos mėsos, uogų.. O apie patirtus nuostolius arogantiškai pareiškė:"Ponia, tam yra draudimas " Nei juoktis, nei verkti... Pirkėjas yra bejėgis ir tiek
Sumanėme nusipirkti šaldiklį. Išsirinkome PC Senukuose Elektroliux šaldymo dėžę. Namuose pajungėme pagal visas instrukcijas, taip laikėme pusantros paros. Jautėsi lengvas šaltukas.. Nusipirkome ekologiškai užaugintų viščiukų, dar sukroviau iš šaldymo kameros jau sušaldytas braškes. Kaip tik reikėjo išvažiuoti. Spėkite, ką radome Braškės atitirpę, o mėsa nesušąlusi.. Kreipėmės į Senukus, bet, pasirodo, elektros prekių grąžinti negalima, nors po pirkimo praėję vos penkios paros Liepė skambinti į Elektroliuxo servisą patiems. Pasiskambinome, užregistravo, pasakė, kad atstovas atvažiuos per 1-3 dienas.. Atvyko trečią dieną.. Ar įsivaizduojate, kaip atrodė mėsa Konstatavo, kad yra gamyklinis gedimas, surašė aktą, o kadangi atsisakiau taisyti, tai liepė kreiptis į Senukus.. Senukai pasakė, kad bus perduota Elektroliux atstovams ir mes per 10 dienų gausime atsakymą.. Dar paguodė, kad gerai, jog ne Samsungą pirkome, nes jie atsakymą pateikia per 60 dienų
Žodžiu- nei pinigų kišenėje, nei daikto, nei nusipirktos mėsos, uogų.. O apie patirtus nuostolius arogantiškai pareiškė:"Ponia, tam yra draudimas " Nei juoktis, nei verkti... Pirkėjas yra bejėgis ir tiek
Raile, jei dar turite laiko rasykite pretenzija rastu.
As taip zabaliojau menesi laiko, nesdama taisyti savo akinius, vis sake kad as nesu teisi, kad issidirbineju, kad cia mano kaprizai....
pasiskambinau i vartotoju teises, ir iskart pasiule rasyti pretenzija rastu, kai nunesiau pretenzija rastu optikai, ji jos net nepaziurejo, iskart grazino pinigus uz viska (nors ispradziu siule tik uz rema grazinti o uz stikliukus jie tipo neprivalo, o ju kaina didesne nei remo)
Bet viska man paaiskino vartotoju teises, tada jau buvau "pasikalus" ir nuejus iskart viskas baigesi jei butu pradeja nagrineti pretenzija, buciau ne tik bandzius prisiteisti akiu gadinima, bet sugaistas laikas, moraline zala.
pasiskambykite i vartotoju teises, ir rasykite pretenzija rastu.
As taip zabaliojau menesi laiko, nesdama taisyti savo akinius, vis sake kad as nesu teisi, kad issidirbineju, kad cia mano kaprizai....
pasiskambinau i vartotoju teises, ir iskart pasiule rasyti pretenzija rastu, kai nunesiau pretenzija rastu optikai, ji jos net nepaziurejo, iskart grazino pinigus uz viska (nors ispradziu siule tik uz rema grazinti o uz stikliukus jie tipo neprivalo, o ju kaina didesne nei remo)
Bet viska man paaiskino vartotoju teises, tada jau buvau "pasikalus" ir nuejus iskart viskas baigesi jei butu pradeja nagrineti pretenzija, buciau ne tik bandzius prisiteisti akiu gadinima, bet sugaistas laikas, moraline zala.
pasiskambykite i vartotoju teises, ir rasykite pretenzija rastu.
kristynka*, ačiū
Tuo pačiu tada trumpai ir aš papasakosiu savo istorija. Senukuose pirkome kokteiline, kuri tą pačią diena pradėjo leisti iš indo skysčius. Nuvežėm taisyt, nes pinigų negražino, po 10d gražino - tipo pakeitė indą nauju. Bet aš mačiau vandens lašus nudžiuvusius ir iš karto supratau, kad čia tas pats indas kurį jiems nešiau. Mane tiesiog išvarė ir liepė pirma grįšt namo ir išbandyt o ne nesamones sakyts. Namie žinoma indas leido vistiek. Tada skambinau į vartotojų teises. Su raštais ėjau i Senukus, kalbėjau net su kažkokiu vadovu, kuris neleido nei normaliai pasakyt situacijos, o aiškino, kad aš nemoku normaliai daiktu naudotis ir iš viso turiu džiaugtis kad jis teikėsi su manim bendraut. Nepasidaviau, palikau raštus į kuriuos ats turėjo būt po 10d. Aišku nebuvo. Vėl į Senukus, vėl vadovai ir vartotojų teisės ir t.t. Galiausiai gražino pinigus, bet prasikankinau nerealiai. Nuo tada vengiu pirkti bet kokias prekes iš Senuku, kurias gali tekt gražinti į garantinį. Tuo tarpu Topo centre pikrau skalbimo mašina Samsung, likus vienai dienai iki garantijos pabaigos sugedo. Užteko tik paskambinti į parduotuvę, jie susisiekė su garantiniu ir jau kitą dieną buvo meistras kuris viską sutaisė.
o brolis pirko is topo cento samsung telika, ir namo parsivezes pamate kad kazkokia druze eina per ekrana, niekas nieko nekeite o taise gera men. teip kad nemanau kad nuo parduotuves cia priklauso. as pries kelis men pirkau dulkiu siurbli uz tukstanti ir sugedo, garantiniam keite visa kota nauju. juk tam ir yra garantinis kad keistu ar tvarkytu daikta
QUOTE(Raile @ 2013 07 05, 12:10)
Papasakosiu savo istoriją
Sumanėme nusipirkti šaldiklį. Išsirinkome PC Senukuose Elektroliux šaldymo dėžę. Namuose pajungėme pagal visas instrukcijas, taip laikėme pusantros paros. Jautėsi lengvas šaltukas.. Nusipirkome ekologiškai užaugintų viščiukų, dar sukroviau iš šaldymo kameros jau sušaldytas braškes. Kaip tik reikėjo išvažiuoti. Spėkite, ką radome Braškės atitirpę, o mėsa nesušąlusi.. Kreipėmės į Senukus, bet, pasirodo, elektros prekių grąžinti negalima, nors po pirkimo praėję vos penkios paros Liepė skambinti į Elektroliuxo servisą patiems. Pasiskambinome, užregistravo, pasakė, kad atstovas atvažiuos per 1-3 dienas.. Atvyko trečią dieną.. Ar įsivaizduojate, kaip atrodė mėsa Konstatavo, kad yra gamyklinis gedimas, surašė aktą, o kadangi atsisakiau taisyti, tai liepė kreiptis į Senukus.. Senukai pasakė, kad bus perduota Elektroliux atstovams ir mes per 10 dienų gausime atsakymą.. Dar paguodė, kad gerai, jog ne Samsungą pirkome, nes jie atsakymą pateikia per 60 dienų
Žodžiu- nei pinigų kišenėje, nei daikto, nei nusipirktos mėsos, uogų.. O apie patirtus nuostolius arogantiškai pareiškė:"Ponia, tam yra draudimas " Nei juoktis, nei verkti... Pirkėjas yra bejėgis ir tiek
Sumanėme nusipirkti šaldiklį. Išsirinkome PC Senukuose Elektroliux šaldymo dėžę. Namuose pajungėme pagal visas instrukcijas, taip laikėme pusantros paros. Jautėsi lengvas šaltukas.. Nusipirkome ekologiškai užaugintų viščiukų, dar sukroviau iš šaldymo kameros jau sušaldytas braškes. Kaip tik reikėjo išvažiuoti. Spėkite, ką radome Braškės atitirpę, o mėsa nesušąlusi.. Kreipėmės į Senukus, bet, pasirodo, elektros prekių grąžinti negalima, nors po pirkimo praėję vos penkios paros Liepė skambinti į Elektroliuxo servisą patiems. Pasiskambinome, užregistravo, pasakė, kad atstovas atvažiuos per 1-3 dienas.. Atvyko trečią dieną.. Ar įsivaizduojate, kaip atrodė mėsa Konstatavo, kad yra gamyklinis gedimas, surašė aktą, o kadangi atsisakiau taisyti, tai liepė kreiptis į Senukus.. Senukai pasakė, kad bus perduota Elektroliux atstovams ir mes per 10 dienų gausime atsakymą.. Dar paguodė, kad gerai, jog ne Samsungą pirkome, nes jie atsakymą pateikia per 60 dienų
Žodžiu- nei pinigų kišenėje, nei daikto, nei nusipirktos mėsos, uogų.. O apie patirtus nuostolius arogantiškai pareiškė:"Ponia, tam yra draudimas " Nei juoktis, nei verkti... Pirkėjas yra bejėgis ir tiek
Dar karta aiskeja kad Lietuvoje teisybes pirkejas neras prekybos centrai grynai tyciojasi is eilinio pirkejo
Stai dar vienas straipsnis kaip Pc isdurineja pirkejus su nekokibiskomis prekemis
My Webpage
QUOTE(alexieva @ 2013 07 05, 22:30)
Dar karta aiskeja kad Lietuvoje teisybes pirkejas neras prekybos centrai grynai tyciojasi is eilinio pirkejo
Stai dar vienas straipsnis kaip Pc isdurineja pirkejus su nekokibiskomis prekemis
My Webpage
Stai dar vienas straipsnis kaip Pc isdurineja pirkejus su nekokibiskomis prekemis
My Webpage
Dirbau su telefonais ~10 metu.
Jeigu sugedo telefonas, ne pardavimo metu (t.y. ne parduotuvėje) tvarka tokia:
1) siunčiama/nešama į serviso centrą.
2) jeigu klientas nenori remontuoti, prašoma išrašyti aktą, kad telefonas sugedęs.
3) su raštu, patvirtinančiu, kad telefonas tikrai sugedęs, kreipiesi į pardavėją, kur arba grąžina pinigus, arba paduoda naują telefono aparatą.
Būna netgi taip, kad serviso centras pats pasilieka aparatą ir duoda tik popieriuką, kuriame nurodoma, kad aparatas paliktas serviso centre.
Tokia yra tvarka...