Įkraunama...
Įkraunama...

Prekių grąžinimas - 2

Kreiptis į vartotojų teises,nusisamdyt nepriklausomą ekspertą ir įrodyt,kad durys nekokybiškos,bet jau turbūt vėlu,nes duris gražinote.Jai durys medinės tai tie įtrukimai galėjo atsirasti dėl to jog blogai paruoštas medis ir jis "vaikšto".Dėl tų rankenų tai tikrai juokinga,durys ir turi būt su rankenom,gi čia ne stalas.papuolėt pas tikrus chaltūrščikus,ieško kvailų pasiteisinimų.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo astor: 03 spalio 2010 - 19:52
QUOTE(astor @ 2010 10 03, 17:50)
Kreiptis į vartotojų teises,nusisamdyt nepriklausomą ekspertą ir įrodyt,kad durys nekokybiškos,bet jau turbūt vėlu,nes duris gražinote.Jai durys medinės tai tie įtrukimai galėjo atsirasti dėl to jog blogai paruoštas medis ir jis "vaikšto".Dėl tų rankenų tai tikrai juokinga,durys ir turi būt su rankenom,gi čia ne stalas.papuolėt pas tikrus chaltūrščikus,ieško kvailų pasiteisinimų.


Ačiū už atsakymą. Taip, duris grąžinome, bet laukiu kol jas "pataisys", bet jei man jų tie "pataisymai" netiks, jei atspalviai ir toliau bus skirtingi, tai manau aš galiu nesutikt paimt prekę, nes netenkina kokybė? Kaip manot?
Atsakyti
O kaip jei vakar pirkau megstuka urmo bazej, be jokio cekio. Tik turiu dar nenuplesus ne vienos etiketes. Namie pasimatavau, ir jis man pasirode nepatogus, kadangi is vilnos pradejo grauzti.
Tai zodziu noreciau grazinti, ar kam nors yra taip nutike? Kad bazej grazino pinigus?
Atsakyti
galiu pagirti "Ermitažą": užsisakėm užuolaidas - audinį ir pasiuvimą. Pasiuvo šleiviau nei šleivai doh.gif Bet pinigus grąžino be problemų - netgi ir "ermitažkes", kuriom buvo mokėta dalis sumos thumbup.gif
Atsakyti
QUOTE(anastazas @ 2010 10 06, 14:16)
galiu pagirti "Ermitažą": užsisakėm užuolaidas - audinį ir pasiuvimą. Pasiuvo šleiviau nei šleivai  doh.gif Bet pinigus grąžino be problemų - netgi ir "ermitažkes", kuriom buvo mokėta dalis sumos  thumbup.gif


Tai gerai, jei sutinka grąžinti pinigus thumbup.gif
Aš tai šį kartą bandysiu ieškot kompromiso..Aišku, galima kreiptis į Vartotojų teises ginančias institucijas, tąsytis su tomis durimis, ekspertais, teismais - nu nafik man tas nervų tąsymas, ir tai jau pakankmai sugadinti.. nusprendžiau, tyegul jie man pataiso tas duris, pakeičia stiklus, o jau tas duru atspalvis - nu velniop.. gal ir neteisingas požiūris, bet... Pavargau jau.
Užtai pasimokiau visam gyvenimui. Žiūrėti, žiūrėti ir dar kartą žiūrėti. Perki, išpakuok, apžiūrėk, nepasitikėk aklai žmonėmis!!!!!!!!!...
Šiandien net odines pirštines pirkdama apžiūrėjau iki kiekvienos siūlės...Pamačiusi kažkokį blyniuką, paprašiau, kad pakeistų.
Žiūrėkime, ką perkame ir už ką mokame pinigus!!!!!!
Atsakyti
QUOTE(Kutosele @ 2010 10 06, 17:59)
Tai gerai, jei sutinka grąžinti pinigus  thumbup.gif
Aš tai šį kartą bandysiu ieškot kompromiso..Aišku, galima kreiptis į Vartotojų teises ginančias institucijas, tąsytis su tomis durimis, ekspertais, teismais - nu nafik man tas nervų tąsymas, ir tai jau pakankmai sugadinti.. nusprendžiau, tyegul jie man pataiso tas duris, pakeičia stiklus, o jau tas duru atspalvis - nu velniop.. gal ir neteisingas požiūris, bet... Pavargau  jau.
Užtai pasimokiau visam gyvenimui. Žiūrėti, žiūrėti ir dar kartą žiūrėti. Perki, išpakuok, apžiūrėk, nepasitikėk aklai žmonėmis!!!!!!!!!...
Šiandien net odines pirštines pirkdama apžiūrėjau iki kiekvienos siūlės...Pamačiusi kažkokį blyniuką, paprašiau, kad pakeistų.
Žiūrėkime, ką perkame ir už ką mokame pinigus!!!!!!

Jeigu čia Vilniuje įmonė, prekiaujanti durimis, tai galiu beveik nuspėti įmonės pavadinimą, nes pas mus teisme ne viena byla yra dėl nekokybiškų durų. Atidžiai žiūrėkite dėl pakeistų durų kokybės ir kai atves duris prieš tai vizualiai apžiūrėkite ir tik vėliau pasirašykite ant dokumentų (jeigu pastebėsite trūkumus būtinai juos nurodykite ant lapo arba jei bus nekokybiškos atsisakykite jas priimti raštu nurodydami priežastis ir pareijkalaukite grąžinti pinigus.
Mes kai pirkome švedišką sienelę ir ji po mėnesio įtrūko keliose vietose priėmė įmonė ir pakeitė į naują, nepaisant to, kad ji buvo šiek tiek patrumpinta (nupjauta) ir buvo su tvirtinimo žymomis.
Atsakyti
QUOTE(Muzika mano siela @ 2010 10 08, 10:46)
Jeigu čia Vilniuje įmonė, prekiaujanti durimis, tai galiu beveik nuspėti įmonės pavadinimą, nes pas mus teisme ne viena byla yra dėl nekokybiškų durų. Atidžiai žiūrėkite dėl pakeistų durų kokybės ir kai atves duris prieš tai vizualiai apžiūrėkite ir tik vėliau pasirašykite ant dokumentų (jeigu pastebėsite trūkumus būtinai juos nurodykite ant lapo arba jei bus nekokybiškos atsisakykite jas priimti raštu nurodydami priežastis ir pareijkalaukite grąžinti pinigus.
Mes kai pirkome švedišką sienelę ir ji po mėnesio įtrūko keliose vietose priėmė įmonė ir pakeitė į naują, nepaisant to, kad ji buvo šiek tiek patrumpinta (nupjauta) ir buvo su tvirtinimo žymomis.

Tai va, kad aš dabar nežinau, ar jie po prekės grąžinimo mums turėtų duris atvežt (ir tai mes patys jiems vežėme, nors sunkesnes nei 10 kg prekes privalo pasiimti jie), bet nebuvau susipazinusi su vartotoju teisemis, ar mes patys jas turime pasiimt. Tai viska jie sake pataisys, tik kad tspalviu nesuvienodins, nes tai neįmanoma. Bet jau man dzin, nes kova su jais - tai kaip su vėjo malūnais. Svarbu stiklai būtų vienodi ir nebūtų įtrūkusios. Ir taip jau plaukai slenka. Zinau tik tiek, jei dar kartą man durys įtrūks, tai kreipsiuosi iš karto į vartotojų inspekciją, o ne pas juos.
Aš jiems tik praita savaite nuvežiau prašymą, kuriame nurodyta, kodėl prekė buvo grąžinta, ir paprašiau, kad raštu atsakytu kada bus pašalinti defektai. Nes dvi su puse savaitės su durimis nieko nebuvo daroma. Nemaniau, kad daeisim iki konfliktų. O ka man daryt, jei jie jokio rašto neduos pasirašyt????? o aš pamatysiu trūkumus jau po remonto???
Firma Kaune. Jei ka domina, galiu parasyt i az pavadinima, kad neapsigautumete lotuliukas.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Kutosele: 08 spalio 2010 - 13:23
Mes irgi bandom grąžinti Mobilioje linijoje, gal kas turėjote reikalų g.gif
Atsakyti
QUOTE(Mažuliukė @ 2010 10 08, 23:30)
Mes irgi bandom grąžinti Mobilioje linijoje, gal kas turėjote reikalų g.gif

as ten esu pirkus,bet nenutiko kol kas nieko. Bet nusiskundimu esu apie mobilia linija girdejus. O kas jums nutiko?
Atsakyti
Gal kas zinos 4u.gif

Rugpjucio viduryje JISK parduotuveje pirkom dvi kedes i balkona. na vasarines.
po menesio naudojimo viena is ju suplyso, ir plysta toliau.
cekius turiu, bet ar kazka pesiu?
mokejom po 50 lt uz viena, tai kaip ir noretusi kad arba pakeistu jei dar turi, arba pinigelius grazintu.

gal yra kazkoks tokio tipo ,,baldu'' garantijos laikas, o ne tas ,,tradicinis'' 14 dienu? g.gif
Atsakyti
QUOTE(Jolirta @ 2010 10 10, 22:52)
as ten esu pirkus,bet nenutiko kol kas nieko. Bet nusiskundimu esu apie mobilia linija girdejus. O kas jums nutiko?



Telefonas sugedo, nenorime jo taisyti, bet norime grąžinti ax.gif
Atsakyti
QUOTE(dangerele @ 2010 10 05, 19:15)
O kaip jei vakar pirkau megstuka urmo bazej, be jokio cekio. Tik turiu dar nenuplesus ne vienos etiketes. Namie pasimatavau, ir jis man pasirode nepatogus, kadangi is vilnos pradejo grauzti.
Tai zodziu noreciau grazinti, ar kam nors yra taip nutike? Kad bazej grazino pinigus?

Aš esu gražinus kostiumėlį,vien dėl to,kad vyras ir brolis išjuokė,bet lėkiau sekančios dienos rytą,jokio čekio neturėjau.Esu keitus kelnes į kitą dydį ir modelį.Bazėj retai kas čekius duoda,bet kiek teko girdėt tai bent jau keičia prekes,o jai neturi į ką pakeist,tai gražina pinigus.
Papildyta:
QUOTE(Kutosele @ 2010 10 06, 16:59)
Tai gerai, jei sutinka grąžinti pinigus  thumbup.gif
Aš tai šį kartą bandysiu ieškot kompromiso..Aišku, galima kreiptis į Vartotojų teises ginančias institucijas, tąsytis su tomis durimis, ekspertais, teismais - nu nafik man tas nervų tąsymas, ir tai jau pakankmai sugadinti.. nusprendžiau, tyegul jie man pataiso tas duris, pakeičia stiklus, o jau tas duru atspalvis - nu velniop.. gal ir neteisingas požiūris, bet... Pavargau  jau.
Užtai pasimokiau visam gyvenimui. Žiūrėti, žiūrėti ir dar kartą žiūrėti. Perki, išpakuok, apžiūrėk, nepasitikėk aklai žmonėmis!!!!!!!!!...
Šiandien net odines pirštines pirkdama apžiūrėjau iki kiekvienos siūlės...Pamačiusi kažkokį blyniuką, paprašiau, kad pakeistų.
Žiūrėkime, ką perkame ir už ką mokame pinigus!!!!!!

Aš kažkodėl abejoju,kad tos durys bus geros,nors ir pataisytos,jai atsirado plyšiai,tai rodo,kad durys padarytos iš neišdžiovintos medienos,jai jie iš tokios medienos gamina duris tai laikui bėgant jos netik,kad su plyšiais bus,bet dar ir išsikraipys,nu ta prasme,kad nesandariai užsidarinės.

Atspalvius suvienodint įmanoma duris perdažant,o medinį daiktą perdažyt visada įmanoma,tik gal jiems neapsimoka mirksiukas.gif
Papildyta:
QUOTE(angi @ 2010 10 11, 13:36)
Gal kas zinos  4u.gif

Rugpjucio viduryje JISK parduotuveje pirkom dvi kedes i balkona. na vasarines.
po menesio naudojimo viena is ju suplyso, ir plysta toliau.
cekius turiu, bet ar kazka pesiu?
mokejom po 50 lt uz viena, tai kaip ir noretusi kad arba pakeistu jei dar turi, arba pinigelius grazintu.

gal yra kazkoks tokio tipo ,,baldu'' garantijos laikas, o ne tas ,,tradicinis'' 14 dienu?  g.gif

Bent koks pusei metų tai turėtų būt,nes tas 14 dienų tai kokybiškom prekėm.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo astor: 12 spalio 2010 - 10:20