Sveikos, pirkau preke su akcija -40%, deja paaiskejo, kad netinka dydis. Kokiomis salygomis preke turetu buti pakeista (per 14 dienu)? ar tureciau moketi kainu skirtuma, nes siuo metu nebera akcijos? ar galeciau tiketis tiesiog pakeisti preke i norima dydi nemokant kainu skirtumo? kokiais teises aktais tai pagrista?
Aciu
Noriu papasakoti apie savo skaudzia istorija, kuri man kainavo begale nervu.
Nusipirkau ,,Senukuose" minikrosnele, pasirode, kad ji kepa prastai, t.y. nustacius maisto produktui rekomendojama kepimo temperatura ir kepimo laika, maistas neiskepa o tik pasila, tada as temperatura nustaciau iki maximum 250 laipsniu ir kepiau vista apie 1 kg svorio 2 valandas ji buvo net neapskrudinta.
As kreipiausi i ,,Senuku,, servisa UAB ,,Vilniaus elektrorervisas,, kad jie pasalintu broka. Jie man pasake, kad krosnele sutaisis po savaites jeigu nereikes uzsakyneti detaliu. Gerai, as laukiu skambucio, bet man niekas neskambina, praejio menuo , skambinu as pati. Jie sako, krosnele pataisyta, galyte paimti, as klausiu ar patikrinote ar ji kaitina nors iki 220 laipsniu, jie sako patikrinome, kaitina.
Atvaziavau paimti ir prasau ju, kad prie manes patikrintu ar krosnele kaista, sito jie atsisake daryti, sako ji yra techniskai tvarkinga, nieko jie neprivalo man rodyti, pradejio man sakyti, kad as pristaciau krosnele nepilnos komplektacijos, be groteliu, jie neturi kur aparato padeti ir t.t. issisukinejio. Priverte mane atvezti groteles ir kepimo skardas. As atveziau, ir kaip tik to momentu atvaziavo kazkoks zmogus, kuris atveze manavimo aparata [pasirodo, kad jie net jio neturejo]. As jau apsidziaugiau, kad dabar jau viskas paaiskes, ar ta krosnele kaista ar ne, bet teko labai stipriai nusivilti , jie krosnele isnese i dirbtuves ir man uzdraude ten eiti ir ziureti, o kai as pabandziau eiti is paskos, name isstume su rankomis kaip koki suni uz duru. Po to parase isvada, kad mano pritenzijos del krosneles nepasitvirtino, kad ji atitinka techniniu parametru.
Bandziau skambinti i ,,Senukus,, bet jie sako, kad servisu jie nekontroliuoja ir negali jiems nurodyneti kaip reikia dirbti su klijentais, skambinau i vartotoju teises, jie pasake, kad del serviso jie irgi negali nieko padeti, nes prekes pardavejas yra ,,Senukai,,.
Mano isvada dabar yra tokia, kad servisas nenesa jokios atsakomybes, aferistu kontora, nieko netaiso o tik atfudbolina zmones, paraso isvadoje, kad preke techniskai tvarkinga, tada ,,Senukai,, remdamiesi tokia isvada neatiduoda pinigu. Jeigu dar nori pagadinti sau nervu siulo kreiptis i Valstybinė ne maisto produktų inspekcija. Tai kur jiesko taisybes
Dabar labai noriu kaip nors apskusti sita ,,Servisa,, gal galyte patarti kam ir kaip.
Aciu
Nusipirkau ,,Senukuose" minikrosnele, pasirode, kad ji kepa prastai, t.y. nustacius maisto produktui rekomendojama kepimo temperatura ir kepimo laika, maistas neiskepa o tik pasila, tada as temperatura nustaciau iki maximum 250 laipsniu ir kepiau vista apie 1 kg svorio 2 valandas ji buvo net neapskrudinta.
As kreipiausi i ,,Senuku,, servisa UAB ,,Vilniaus elektrorervisas,, kad jie pasalintu broka. Jie man pasake, kad krosnele sutaisis po savaites jeigu nereikes uzsakyneti detaliu. Gerai, as laukiu skambucio, bet man niekas neskambina, praejio menuo , skambinu as pati. Jie sako, krosnele pataisyta, galyte paimti, as klausiu ar patikrinote ar ji kaitina nors iki 220 laipsniu, jie sako patikrinome, kaitina.
Atvaziavau paimti ir prasau ju, kad prie manes patikrintu ar krosnele kaista, sito jie atsisake daryti, sako ji yra techniskai tvarkinga, nieko jie neprivalo man rodyti, pradejio man sakyti, kad as pristaciau krosnele nepilnos komplektacijos, be groteliu, jie neturi kur aparato padeti ir t.t. issisukinejio. Priverte mane atvezti groteles ir kepimo skardas. As atveziau, ir kaip tik to momentu atvaziavo kazkoks zmogus, kuris atveze manavimo aparata [pasirodo, kad jie net jio neturejo]. As jau apsidziaugiau, kad dabar jau viskas paaiskes, ar ta krosnele kaista ar ne, bet teko labai stipriai nusivilti , jie krosnele isnese i dirbtuves ir man uzdraude ten eiti ir ziureti, o kai as pabandziau eiti is paskos, name isstume su rankomis kaip koki suni uz duru. Po to parase isvada, kad mano pritenzijos del krosneles nepasitvirtino, kad ji atitinka techniniu parametru.
Bandziau skambinti i ,,Senukus,, bet jie sako, kad servisu jie nekontroliuoja ir negali jiems nurodyneti kaip reikia dirbti su klijentais, skambinau i vartotoju teises, jie pasake, kad del serviso jie irgi negali nieko padeti, nes prekes pardavejas yra ,,Senukai,,.
Mano isvada dabar yra tokia, kad servisas nenesa jokios atsakomybes, aferistu kontora, nieko netaiso o tik atfudbolina zmones, paraso isvadoje, kad preke techniskai tvarkinga, tada ,,Senukai,, remdamiesi tokia isvada neatiduoda pinigu. Jeigu dar nori pagadinti sau nervu siulo kreiptis i Valstybinė ne maisto produktų inspekcija. Tai kur jiesko taisybes
Dabar labai noriu kaip nors apskusti sita ,,Servisa,, gal galyte patarti kam ir kaip.
Aciu
QUOTE(mazhule @ 2012 11 13, 00:26)
Sveikos, pirkau preke su akcija -40%, deja paaiskejo, kad netinka dydis. Kokiomis salygomis preke turetu buti pakeista (per 14 dienu)? ar tureciau moketi kainu skirtuma, nes siuo metu nebera akcijos? ar galeciau tiketis tiesiog pakeisti preke i norima dydi nemokant kainu skirtumo? kokiais teises aktais tai pagrista?
Aciu
Aciu
Na jei tai ne ta prekė,kurios pagal įstatymą negalima grąžint (koks apatinis trikotažas, lempos), tai pakeičia per tas 14 d. (bent jau Maximoj, Senukuose išbandyta), o jei nerandat to dydžio, tai ir pinigus grąžina; aišku reikia čekį turėti. Keičiant nereik nieko primokėti-gi jau sumokėta Na teisės aktų tai nežinau, nes neteko jais pradėt "mojuotis" -pasakiau, kad neradau tinkamo dydžio ir priėmė be jokių išsidirbinėjimų.
QUOTE(lilijav @ 2012 11 14, 15:43)
Noriu papasakoti apie savo skaudzia istorija, kuri man kainavo begale nervu.
Nusipirkau ,,Senukuose" minikrosnele, pasirode, kad ji kepa prastai, t.y. nustacius maisto produktui rekomendojama kepimo temperatura ir kepimo laika, maistas neiskepa o tik pasila, tada as temperatura nustaciau iki maximum 250 laipsniu ir kepiau vista apie 1 kg svorio 2 valandas ji buvo net neapskrudinta.
As kreipiausi i ,,Senuku,, servisa UAB ,,Vilniaus elektrorervisas,, kad jie pasalintu broka. Jie man pasake, kad krosnele sutaisis po savaites jeigu nereikes uzsakyneti detaliu. Gerai, as laukiu skambucio, bet man niekas neskambina, praejio menuo , skambinu as pati. Jie sako, krosnele pataisyta, galyte paimti, as klausiu ar patikrinote ar ji kaitina nors iki 220 laipsniu, jie sako patikrinome, kaitina.
Atvaziavau paimti ir prasau ju, kad prie manes patikrintu ar krosnele kaista, sito jie atsisake daryti, sako ji yra techniskai tvarkinga, nieko jie neprivalo man rodyti, pradejio man sakyti, kad as pristaciau krosnele nepilnos komplektacijos, be groteliu, jie neturi kur aparato padeti ir t.t. issisukinejio. Priverte mane atvezti groteles ir kepimo skardas. As atveziau, ir kaip tik to momentu atvaziavo kazkoks zmogus, kuris atveze manavimo aparata [pasirodo, kad jie net jio neturejo]. As jau apsidziaugiau, kad dabar jau viskas paaiskes, ar ta krosnele kaista ar ne, bet teko labai stipriai nusivilti , jie krosnele isnese i dirbtuves ir man uzdraude ten eiti ir ziureti, o kai as pabandziau eiti is paskos, name isstume su rankomis kaip koki suni uz duru. Po to parase isvada, kad mano pritenzijos del krosneles nepasitvirtino, kad ji atitinka techniniu parametru.
Bandziau skambinti i ,,Senukus,, bet jie sako, kad servisu jie nekontroliuoja ir negali jiems nurodyneti kaip reikia dirbti su klijentais, skambinau i vartotoju teises, jie pasake, kad del serviso jie irgi negali nieko padeti, nes prekes pardavejas yra ,,Senukai,,.
Mano isvada dabar yra tokia, kad servisas nenesa jokios atsakomybes, aferistu kontora, nieko netaiso o tik atfudbolina zmones, paraso isvadoje, kad preke techniskai tvarkinga, tada ,,Senukai,, remdamiesi tokia isvada neatiduoda pinigu. Jeigu dar nori pagadinti sau nervu siulo kreiptis i Valstybinė ne maisto produktų inspekcija. Tai kur jiesko taisybes
Dabar labai noriu kaip nors apskusti sita ,,Servisa,, gal galyte patarti kam ir kaip.
Aciu
Nusipirkau ,,Senukuose" minikrosnele, pasirode, kad ji kepa prastai, t.y. nustacius maisto produktui rekomendojama kepimo temperatura ir kepimo laika, maistas neiskepa o tik pasila, tada as temperatura nustaciau iki maximum 250 laipsniu ir kepiau vista apie 1 kg svorio 2 valandas ji buvo net neapskrudinta.
As kreipiausi i ,,Senuku,, servisa UAB ,,Vilniaus elektrorervisas,, kad jie pasalintu broka. Jie man pasake, kad krosnele sutaisis po savaites jeigu nereikes uzsakyneti detaliu. Gerai, as laukiu skambucio, bet man niekas neskambina, praejio menuo , skambinu as pati. Jie sako, krosnele pataisyta, galyte paimti, as klausiu ar patikrinote ar ji kaitina nors iki 220 laipsniu, jie sako patikrinome, kaitina.
Atvaziavau paimti ir prasau ju, kad prie manes patikrintu ar krosnele kaista, sito jie atsisake daryti, sako ji yra techniskai tvarkinga, nieko jie neprivalo man rodyti, pradejio man sakyti, kad as pristaciau krosnele nepilnos komplektacijos, be groteliu, jie neturi kur aparato padeti ir t.t. issisukinejio. Priverte mane atvezti groteles ir kepimo skardas. As atveziau, ir kaip tik to momentu atvaziavo kazkoks zmogus, kuris atveze manavimo aparata [pasirodo, kad jie net jio neturejo]. As jau apsidziaugiau, kad dabar jau viskas paaiskes, ar ta krosnele kaista ar ne, bet teko labai stipriai nusivilti , jie krosnele isnese i dirbtuves ir man uzdraude ten eiti ir ziureti, o kai as pabandziau eiti is paskos, name isstume su rankomis kaip koki suni uz duru. Po to parase isvada, kad mano pritenzijos del krosneles nepasitvirtino, kad ji atitinka techniniu parametru.
Bandziau skambinti i ,,Senukus,, bet jie sako, kad servisu jie nekontroliuoja ir negali jiems nurodyneti kaip reikia dirbti su klijentais, skambinau i vartotoju teises, jie pasake, kad del serviso jie irgi negali nieko padeti, nes prekes pardavejas yra ,,Senukai,,.
Mano isvada dabar yra tokia, kad servisas nenesa jokios atsakomybes, aferistu kontora, nieko netaiso o tik atfudbolina zmones, paraso isvadoje, kad preke techniskai tvarkinga, tada ,,Senukai,, remdamiesi tokia isvada neatiduoda pinigu. Jeigu dar nori pagadinti sau nervu siulo kreiptis i Valstybinė ne maisto produktų inspekcija. Tai kur jiesko taisybes
Dabar labai noriu kaip nors apskusti sita ,,Servisa,, gal galyte patarti kam ir kaip.
Aciu
Man situacija senukuose buvo su vafline , du kart nešiau į garantinį, bet vistiek nekaito iki reikiamo laipsnio , tai pardavėja liepė eit dar kartą į garantinį ir prašyt meistro kad parašytų kad nepataisoma. Taip ir padariau, ir be jokių problemų grąžino pinigėlius, tik žinoma užtruko laiko su tais garantiniais, bet yra tokia tvarka ir nieko nepadarysi. O jeigu ta krosnelė nekaista tai vėl kreipkitės i garantinį ir bandykit gražiai paaiškinti kad ji tikrai neveikia kaip turėtų, tegul meistras išsikepa kokį patiekalą
[quote=lilijav,2012 11 14, 15:43]
Noriu papasakoti apie savo skaudzia istorija, kuri man kainavo begale nervu.
Nusipirkau ,,Senukuose" minikrosnele, pasirode, kad ji kepa prastai, t.y. nustacius maisto produktui rekomendojama kepimo temperatura ir kepimo laika, maistas neiskepa o tik pasila, tada as temperatura nustaciau iki maximum 250 laipsniu ir kepiau vista apie 1 kg svorio 2 valandas ji buvo net neapskrudinta.
As kreipiausi i ,,Senuku,, servisa UAB ,,Vilniaus elektrorervisas,, kad jie pasalintu broka. Jie man pasake, kad krosnele sutaisis po savaites jeigu nereikes uzsakyneti detaliu. Gerai, as laukiu skambucio, bet man niekas neskambina, praejio menuo , skambinu as pati. Jie sako, krosnele pataisyta, galyte paimti, as klausiu ar patikrinote ar ji kaitina nors iki 220 laipsniu, jie sako patikrinome, kaitina.
Atvaziavau paimti ir prasau ju, kad prie manes patikrintu ar krosnele kaista, sito jie atsisake daryti, sako ji yra techniskai tvarkinga, nieko jie neprivalo man rodyti, pradejio man sakyti, kad as pristaciau krosnele nepilnos komplektacijos, be groteliu, jie neturi kur aparato padeti ir t.t. issisukinejio. Priverte mane atvezti groteles ir kepimo skardas. As atveziau, ir kaip tik to momentu atvaziavo kazkoks zmogus, kuris atveze manavimo aparata [pasirodo, kad jie net jio neturejo]. As jau apsidziaugiau, kad dabar jau viskas paaiskes, ar ta krosnele kaista ar ne, bet teko labai stipriai nusivilti , jie krosnele isnese i dirbtuves ir man uzdraude ten eiti ir ziureti, o kai as pabandziau eiti is paskos, name isstume su rankomis kaip koki suni uz duru. Po to parase isvada, kad mano pritenzijos del krosneles nepasitvirtino, kad ji atitinka techniniu parametru.
Bandziau skambinti i ,,Senukus,, bet jie sako, kad servisu jie nekontroliuoja ir negali jiems nurodyneti kaip reikia dirbti su klijentais, skambinau i vartotoju teises, jie pasake, kad del serviso jie irgi negali nieko padeti, nes prekes pardavejas yra ,,Senukai,,.
Mano isvada dabar yra tokia, kad servisas nenesa jokios atsakomybes, aferistu kontora, nieko netaiso o tik atfudbolina zmones, paraso isvadoje, kad preke techniskai tvarkinga, tada ,,Senukai,, remdamiesi tokia isvada neatiduoda pinigu. Jeigu dar nori pagadinti sau nervu siulo kreiptis i Valstybinė ne maisto produktų inspekcija. Tai kur jiesko taisybes
Dabar labai noriu kaip nors apskusti sita ,,Servisa,, gal galyte patarti kam ir kaip.
Aciu
[/quote
Sveika, parašykite čia visą situacija, bent aš turėjau problemų su batais, labai greitai viską sureguliavo rastine@vnmpi.lt
VALSTYBINĖ NE MAISTO PRODUKTŲ INSPEKCIJA PRIE ŪKIO MINISTERIJOS PRIE ŪKIO MINISTERIJOS.
Man patiko jų darbas, tikrai labai greitai ir kokybiškai suveikė. Nors kaip bus su batais neaišku dar, nors jie sako, kad pinigus turi gražinti parduotuvė, bet priversti negali
Noriu papasakoti apie savo skaudzia istorija, kuri man kainavo begale nervu.
Nusipirkau ,,Senukuose" minikrosnele, pasirode, kad ji kepa prastai, t.y. nustacius maisto produktui rekomendojama kepimo temperatura ir kepimo laika, maistas neiskepa o tik pasila, tada as temperatura nustaciau iki maximum 250 laipsniu ir kepiau vista apie 1 kg svorio 2 valandas ji buvo net neapskrudinta.
As kreipiausi i ,,Senuku,, servisa UAB ,,Vilniaus elektrorervisas,, kad jie pasalintu broka. Jie man pasake, kad krosnele sutaisis po savaites jeigu nereikes uzsakyneti detaliu. Gerai, as laukiu skambucio, bet man niekas neskambina, praejio menuo , skambinu as pati. Jie sako, krosnele pataisyta, galyte paimti, as klausiu ar patikrinote ar ji kaitina nors iki 220 laipsniu, jie sako patikrinome, kaitina.
Atvaziavau paimti ir prasau ju, kad prie manes patikrintu ar krosnele kaista, sito jie atsisake daryti, sako ji yra techniskai tvarkinga, nieko jie neprivalo man rodyti, pradejio man sakyti, kad as pristaciau krosnele nepilnos komplektacijos, be groteliu, jie neturi kur aparato padeti ir t.t. issisukinejio. Priverte mane atvezti groteles ir kepimo skardas. As atveziau, ir kaip tik to momentu atvaziavo kazkoks zmogus, kuris atveze manavimo aparata [pasirodo, kad jie net jio neturejo]. As jau apsidziaugiau, kad dabar jau viskas paaiskes, ar ta krosnele kaista ar ne, bet teko labai stipriai nusivilti , jie krosnele isnese i dirbtuves ir man uzdraude ten eiti ir ziureti, o kai as pabandziau eiti is paskos, name isstume su rankomis kaip koki suni uz duru. Po to parase isvada, kad mano pritenzijos del krosneles nepasitvirtino, kad ji atitinka techniniu parametru.
Bandziau skambinti i ,,Senukus,, bet jie sako, kad servisu jie nekontroliuoja ir negali jiems nurodyneti kaip reikia dirbti su klijentais, skambinau i vartotoju teises, jie pasake, kad del serviso jie irgi negali nieko padeti, nes prekes pardavejas yra ,,Senukai,,.
Mano isvada dabar yra tokia, kad servisas nenesa jokios atsakomybes, aferistu kontora, nieko netaiso o tik atfudbolina zmones, paraso isvadoje, kad preke techniskai tvarkinga, tada ,,Senukai,, remdamiesi tokia isvada neatiduoda pinigu. Jeigu dar nori pagadinti sau nervu siulo kreiptis i Valstybinė ne maisto produktų inspekcija. Tai kur jiesko taisybes
Dabar labai noriu kaip nors apskusti sita ,,Servisa,, gal galyte patarti kam ir kaip.
Aciu
[/quote
Sveika, parašykite čia visą situacija, bent aš turėjau problemų su batais, labai greitai viską sureguliavo rastine@vnmpi.lt
VALSTYBINĖ NE MAISTO PRODUKTŲ INSPEKCIJA PRIE ŪKIO MINISTERIJOS PRIE ŪKIO MINISTERIJOS.
Man patiko jų darbas, tikrai labai greitai ir kokybiškai suveikė. Nors kaip bus su batais neaišku dar, nors jie sako, kad pinigus turi gražinti parduotuvė, bet priversti negali
QUOTE(Angle @ 2012 09 18, 15:12)
pati paklausiau pati atsakau negali apriboti priėmimo internetu pirktų prekių, per 7 dienas PRIVALO priimti visas prekes - taip informavo vartotoju teisiu gynimo centras, o jei atsisako priimti, tai tada jiems reikia siusti pirkimo dokumento ir susirasinejimo dokumentus su pardaveju. Yra vos kelios išimtys, nurodytos jų svetainėje ((su vos keliom išimtim: pagamintom pagal individualų užsakymą, loterijos, greitai gendančios) http://www.vartotojucentras.lt
O kaip čia taip įdomiai išeina, kad VISAS prialo priimti? Pvz perskaitau knygą ir siunčiu atgal?
QUOTE(lilijav @ 2012 11 14, 15:43)
Noriu papasakoti apie savo skaudzia istorija, kuri man kainavo begale nervu.
Nusipirkau ,,Senukuose" minikrosnele, pasirode, kad ji kepa prastai, t.y. nustacius
Draugu tarpe daugkam buvo problemu su SENUKUOSE pirktais daiktais. Nusipirkau ,,Senukuose" minikrosnele, pasirode, kad ji kepa prastai, t.y. nustacius
Pas mane tai kvaila situacija-pirkau tampres(2poras )is MAXIMOS,M-L dydzio(nors visada perku S-M ir buna geros)-tai negaliu ilist i jas ,visiskai mazos.Tai galvoju nest priduot ,nes didesniu tai net nebuvo.Tikiuosi priims
QUOTE(Liutukeee @ 2012 11 15, 17:26)
Draugu tarpe daugkam buvo problemu su SENUKUOSE pirktais daiktais.
Pas mane tai kvaila situacija-pirkau tampres(2poras )is MAXIMOS,M-L dydzio(nors visada perku S-M ir buna geros)-tai negaliu ilist i jas ,visiskai mazos.Tai galvoju nest priduot ,nes didesniu tai net nebuvo.Tikiuosi priims
Pas mane tai kvaila situacija-pirkau tampres(2poras )is MAXIMOS,M-L dydzio(nors visada perku S-M ir buna geros)-tai negaliu ilist i jas ,visiskai mazos.Tai galvoju nest priduot ,nes didesniu tai net nebuvo.Tikiuosi priims
Čia tos turkiškos, kur buvo juodos ir pilkos? Jo, aš labai abejodama tas didesnes paėmiau, bet irgi vos įtilpau (irgi prie plonesnių esu) Bet nešiosiu. O vaikiškas pėdkelnes pakeičiau (irgi nesąmonė su dydžiais ).
O ka daryti tokiu atveju, jei pas mus kompiuterine pele neveikia, o nunesus i parduotuve veikia ir jos nepakeite? ant 2 kompu namie kitos peles kuo puikiausiai veikia, o vat viena niekaip nenori veikt Koki menesi ir sita blogoji veike normaliai. Kaip gi man irodyt, kad jinai yra bloga keisiu jau 3 karta....
2012m spalio 22 pirkau batus Danijos parduotuveje, siandien pamaciau, jog luzo vieno bato padas, kito - jau irgi iluze.
Ceki turiu.
Sesuo sako, jog pagal istatymus batams grazinti yra 24men.
Ar bandyt eit ? ar ka nors pakeisiu?
Aciu
Ceki turiu.
Sesuo sako, jog pagal istatymus batams grazinti yra 24men.
Ar bandyt eit ? ar ka nors pakeisiu?
Aciu
QUOTE(Flirta @ 2013 01 08, 16:24)
2012m spalio 22 pirkau batus Danijos parduotuveje, siandien pamaciau, jog luzo vieno bato padas, kito - jau irgi iluze.
Ceki turiu.
Sesuo sako, jog pagal istatymus batams grazinti yra 24men.
Ar bandyt eit ? ar ka nors pakeisiu?
Aciu
Ceki turiu.
Sesuo sako, jog pagal istatymus batams grazinti yra 24men.
Ar bandyt eit ? ar ka nors pakeisiu?
Aciu
Butinai eikit, is tikruju batams yra garantija, bent jau 1 metus tai tikrai