Įkraunama...
Įkraunama...

Prekių grąžinimas - 2

QUOTE(boruzelle @ 2010 09 03, 19:07)
Pagal Lietuvos istatymus per 14d. (jei pardavejas nera nustates ilgesnio termino) galima grazinti TIK NEDEVETA avalyne, jei nepatinka forma, spalva ar netinka dydis ir pan. Taip pat egzistuoja tokia savoka kaip "gamyklinis brokas", kai pretenzijas del batu kokybes galite pardavejui reiksti 2 metu laikotarpyje. Tik gamyklinio broko atveju galima grazinti deveta avalyne. Tiesiog pasidomekite istatymais, kad kita karta nekiltu klausimu ir kad klaidingai neinformuotumet kitu zmoniu...


Atsiprašau
Atsakyti
Sveikos. Susidureme ir mes su nekokybiska preke g.gif
Nusipirko vyras barzdaskute (pries tris dienas). Ir ka Jus manote, nei triju dienu neatlaike, pradejo kristi toks varstelis. Paskambinome i Topo centra o jie mums pasake, kad prekes grazinti negalime, reikia vezti i kazkoki ju technini centra, kad ten paziuretu, israsytu kazkoki dokumenta ir tada vaziuoti pas juos ir tik tada, jei tures tokia pacia preke, ja pakeis. Nu man tai skamba be rysio g.gif Tuo labiau, kad mes gyvename ne Kaune, reikia vaziuoti specialiai. Atseit barzdaskutes jie atgal priimti negali, gal but pakeis, nors parejo tik 3, nu dabar savaitgalis, jau tuoj bus ir 5 dienos.
Merginos paprotinkite kaip elgtis, nera nei laiko nei noro vazinetis po kazkokius tech. centrus. doh.gif
Aciu.
Atsakyti
QUOTE(Bijuna @ 2010 09 11, 18:19)
Sveikos. Susidureme ir mes su nekokybiska preke g.gif
Nusipirko vyras barzdaskute (pries tris dienas). Ir ka Jus manote, nei triju dienu neatlaike, pradejo kristi toks varstelis. Paskambinome i Topo centra o jie mums pasake, kad prekes grazinti negalime, reikia vezti i kazkoki ju technini centra, kad ten paziuretu, israsytu kazkoki dokumenta ir tada vaziuoti pas juos ir tik tada, jei tures tokia pacia preke, ja pakeis. Nu man tai skamba be rysio g.gif Tuo labiau, kad mes gyvename ne Kaune, reikia vaziuoti specialiai. Atseit barzdaskutes jie atgal priimti negali, gal but pakeis, nors parejo tik 3, nu dabar savaitgalis, jau tuoj bus ir 5 dienos.
Merginos paprotinkite kaip elgtis, nera nei laiko nei noro vazinetis po kazkokius tech. centrus.  doh.gif
Aciu.


Beveik mieloja:) as asmeniskai su TOPO centru beveik iki teismu ciut nedaejau:) Bet kai pasakiau kad varysiu i teisma, jie akimirksniui pakeite savo nuomone. Technikos prekiu grazinti negalima tik tuo atveju, jei jos yra kokybiskos. Jus, kaip vartotojas turite 4 pasirinkimus:
1)palikti nekokybiska preke sau,
2)priduoti ja atgal i parduotuve - ir pareikalauti pinigu,
3)priduoti ja i taisykla- jie pataisys,
4)priduoti ja i parduotuve ir pareikalauti tokios pat naujos prekes. As visada imu pinigus. Man tai psichologiskai geriau, nes jei kazkokia tai preke pradeda "durniuoti" as jau jos nemegstu ir jos gamintojo irgi:)
Kokia yra pridavimo eiga: tikrai taip, jus turite nuvaziuoti i taisykla (sio gamintojo technini centra, jie turi pasakyti adresa) ten jus pasakysite iskart kai atidarysite duris - man tokios prekes nereikia, as atsiimsiu pinigus - jie remiantis jusu zodziais + po prekes apziuros parasys isvadas ant spec pazymos, tipo, taip sugadinimai yra, pataisyti galima, bet pirkeja atsisake taisyti. Tada jus su tuo israsu vaizuosite atgal i TOPO Centra (ar kur ten pirkote) ir pasakysite jiems - vat preke, vat israsas laukiu savo pinigu KEISTI I TOKIA PACIA PREKE - NENORIU. Atsisakyti jums grazinti pinigus jie negali Jei pinigu grazinti nenores, iskart skambinkite i vartotoju gynimo komisija ir papasakokit situacija. Jei jums paaiskins kur toliau rasyti ir ka daryti:)

p.s. Visa ta procedura jus galite atlikti tol, kol galioja garantija siai barzdaskutei.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dajan: 11 rugsėjo 2010 - 20:44
Ypatingas aciu 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Bijuna @ 2010 09 12, 00:08)
Ypatingas aciu 4u.gif


ner uz ka. as jau ypatinga "imuniteta" gavau su tais grazinimais. Zinokite tik su TopoCentru ir turejau problemele, kuria zodis "teismas" pakeite akimirksniui. O visada, jeigu elgtis teises ribose, viskas gaunasi super. Svarbu uztikrintai sneketi, na ir aisku ne pro sali butu pasidometi savo, kaip vartotojo, teisemis.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dajan: 12 rugsėjo 2010 - 21:12
nusipirko mama senukuose per akcija cilonine krosnele ir ji visai prastai kepa tiesiog ant dviejų grotelių sudejus maisto produktus apatinėje visai nekepa o virsui buna iskepe g.gif kelis kartus bandėm ir tas pats doh.gif verysad.gif nuvežem i senukus darbuotoja pasake kad turi apžiuret garantinis aisku jis apžiūrinėjo gan ilgai 2sav. paskambino ir pasake kad viskas ten gerai pasiimkit ta krosnele neva ir neieškokit cia bereikalingu bedu , pasakem kad norim tada kad pinigus gražintu sako be šansu , tipo preke gera nesugedus kokiu dar pinigu unsure.gif nors kaip ja pridavem tai nuo pirkimo 3d. praėjusios, ka patartumėt daryti g.gif
Atsakyti
Gal kas susidūrėt - ar turi teisę visokie masažo salonai, parduotuvės ant dovanų čekio rašyti galiojimo datą? Juk pinigai sumokėti į priekį, prekės nepasibaigę, paslaugos teikiamos? g.gif
Atsakyti
QUOTE(Semile @ 2010 09 19, 22:58)
nusipirko mama senukuose per akcija cilonine krosnele ir ...

ka  patartumėt daryti g.gif


Nesu specialistė nei teisės, nei technikos klausimais, bet įkišiu savo trigrašį - gal šį kartą teisi parduotuvė... Ar pirkdami atkreipėt dėmesį į galingumą? Jei ėmėt bele tik akcija, nenagrinėjot techninių parametrų - gelėjot ir nevykusį gaminį prigriebt. Jei jos galingumas jau iš gamyklos numatytas mažas - tai taip ir bus. Čia jau pačių neapsižiūrėjimas. O kad keistų buitines prekes dėl JŪSŲ neapsižiūrėjimo - abejoju g.gif Bet gal patars kas geriau žino. Drabužius gi keičia ir dėl šios priežasties... Sėkmės 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(pašnekutė @ 2010 09 23, 16:02)
Nesu specialistė nei teisės, nei technikos klausimais, bet įkišiu savo trigrašį - gal šį kartą teisi parduotuvė... Ar pirkdami atkreipėt dėmesį į galingumą? Jei ėmėt bele tik akcija, nenagrinėjot techninių parametrų - gelėjot ir nevykusį gaminį prigriebt.  Jei jos galingumas jau iš gamyklos numatytas mažas - tai taip ir bus. Čia jau pačių neapsižiūrėjimas.  O kad keistų buitines prekes dėl JŪSŲ neapsižiūrėjimo - abejoju  g.gif  Bet gal patars kas geriau žino. Drabužius gi keičia ir dėl šios priežasties... Sėkmės  4u.gif

Nu nežinau,jai prekė nėra sugedus,tik nepatinka jos funkcijos tai kažin ar galima gražint,nes kokybiškos elektros prekės negražinamos,sakykim nusiperka vyras barzdaskute o ji jam nepatinka,nes prastai skuta arba moteris elektrinį depiletorių ir nusprendžia,kad skaudžiai rauna,tai negi pardavėjas kaltas,kad pirkėjas išsirinko prekę kuri nepateisino jo lūkesčių.
Papildyta:
QUOTE(Semile @ 2010 09 19, 21:58)
nusipirko mama senukuose per akcija cilonine krosnele ir ji visai prastai kepa tiesiog ant dviejų grotelių sudejus maisto produktus apatinėje  visai nekepa o virsui buna iskepe  g.gif kelis kartus bandėm ir tas pats doh.gif  verysad.gif  nuvežem i senukus darbuotoja pasake kad turi apžiuret garantinis aisku jis apžiūrinėjo  gan ilgai 2sav. paskambino ir pasake kad viskas ten gerai pasiimkit ta krosnele neva ir neieškokit cia bereikalingu bedu , pasakem kad norim tada kad pinigus gražintu sako be šansu , tipo preke gera nesugedus kokiu dar pinigu unsure.gif nors kaip ja pridavem tai nuo pirkimo 3d. praėjusios, ka  patartumėt daryti g.gif

Nesupratau ar krosnelė nepateisino jūsų lūkesčių per silpna ar kažkas panašaus,ar jums atrodo,kad ji sugedus,bet meistrai meluoja.Jai jums atrodo,kad ji sugedus,o jus išdurinėja,tai galit kreiptis į nepriklausomus ekspertus ar kaip ten skaitos,aišku teks už juos susimokėti,bet tuos pinigus kažkaip lyg susigražinsit paskui iš jus apgavusio pardavėjo.tiksliau man atrodo paaiškintų vartotojo teisės.
Atsakyti
labas vakaras turiu klausimeli siandien akropoly hair expres nusipirkau plauku tresus(garbanotus) bet kai grizau namo isemusi is maisiuko pamaciau kad ipakavimas tikrai nenaujas apklijuotas izolecijom murzinas aisku ne tame didziausias blogis sad.gif man tie tresai per trumpi nzn ar verta nesti i parduotuve ar man grazintu pinigus? deciau skelbima i interneta bet tikrai niekas nepatikes kad jie nauji nenesioti pamate ipakavima :/
Atsakyti
QUOTE(astor @ 2010 09 24, 19:25)
Nu nežinau,jai prekė nėra sugedus,tik nepatinka jos funkcijos tai kažin ar galima gražint,nes kokybiškos elektros prekės negražinamos,sakykim nusiperka vyras barzdaskute o ji jam nepatinka,nes prastai skuta arba moteris elektrinį depiletorių ir nusprendžia,kad skaudžiai rauna,tai negi pardavėjas kaltas,kad pirkėjas išsirinko prekę kuri nepateisino jo lūkesčių.
Papildyta:

Nesupratau ar krosnelė nepateisino jūsų lūkesčių per silpna ar kažkas panašaus,ar jums atrodo,kad ji sugedus,bet meistrai meluoja.Jai jums atrodo,kad ji sugedus,o jus išdurinėja,tai galit kreiptis į nepriklausomus ekspertus ar kaip ten skaitos,aišku teks už juos susimokėti,bet tuos pinigus kažkaip lyg susigražinsit paskui iš jus apgavusio pardavėjo.tiksliau man atrodo paaiškintų vartotojo teisės.


mano teta nusipirko sviestuva, parsinese namo ir suprato, kad jis jai visai netinka ir netgi nepatinka. schmoll.gif Tai be problemu grazino atgal 4u.gif
Atsakyti
Susidūriau su prolema. Nežinau kaip ją spręsti, nes pirmą kartą gyvenime susidūriau su nesąžiningais pardavėjais. Pabandysiu trumpai aprašyti situaciją. Nusipirkau iš firmos duris.Su firma buvo sutarta, kad už atitinkamą mokestį jie įstatys į duris rankenų mechanizmus ir duris atveš. Atvežus duris, kadangi namie remontai gražiai supakuotas duris palikau taip ir stovėti, vardan jų kokybės, "nenusikleckios", nesusibraižys. Gal aš ir naivi, bet dėl kokybės kad kažkas ne taip, net minties nebuvo. Pinigus sumokėjau vairuotojui ir pasilikau sąskaitos faktūros kopiją sau.

Po kiek laiko, įpareigojau meistrą sudėti rankenas (čia galbūt buvo pats kvailiausias sprendimas doh.gif doh.gif ). Meistras sudėjęs rankenas pastatė duris kambaryje, kur visu gražumu ir pamačiau jų KOKYBĘ . 60 cm pločio durys trijuose vietuose įtrūkę (prieš tai įtrūkimų nebuvo matyti, nes durys tamsiai rudos). Gal gavę dulkių tie įtrūkimai išryškėjo, sunku pasakyti. Durys dar net neįstatytos, o jau ima trūkinėti akyse. Durų kokybė baisi. Pertvaros priklijuotos labai grubiai, tarp jų ir stiklų baisiausi tarpai. Žiūrint į abejas prie sienos pastatytas duris vaizdas iš viso kraupus. Negana, kad lyginant abejas duris jų pačių atspalviai skirtingi (o durys bus vienoje patalpoje ), durų stiklai skirtingų atspalvių lyginant abejas duris, bet ir pačiose 80 cm pločio duryse, kur sudėti trys stiklai - jie taip pat skirtingų atspalvių.Tai iš viso - dvejose duryse - trijų atspalvių stiklai. Firma atsisakė parsivežt nekokybiškas duris.

Nuvežėme savo transportu. Kadangi pakuotes buvome išmetę, tai saugodami ir taip jau baisios kokybės duris, susukome jas į dekučius. Nuvežus į parduotuvę duris, draugas nuvyniodamas dekutį kažkaip jį truktelėjo ir paplėšė vienų durų apatinio kampo juostelę. Kilo baisus skandalas, kaip mes nesaugome durų. Aš tai stovėjau pakraupusi. Dar paklausiau pardavėjo iš viso, kas čia per durų kokybė ir gal man namie jas pasistatyt į vitriną ir dulkes pūst?? Jei jau nuvyniojant dekutį juostelės lupinėjasi. Prie jo akių gi viskas įvyko, ne namie atlaupę atvežėm.Tą dieną nieko neatsakė, tik "Žiūrėsim". Po keleto dienų nuvažiavusi gavau atsakymą, kad durų PAKEIST jie negali todėl, kad mes "padarėm tas dvi skylutes jose - įsukom rankenas". Duryse daryti pakeitimai, pardavėjas tokių nepriims. Nors mechanizmus į duris sudėjo JŲ meistras - tai jis jau padarė pirminius pakeitimus. PINIGŲ GRĄŽINTI taip pat negali. Jiems nuostolis. Tai 80 cm durims pakeis tik stiklus - sudės vienodus. O kitas duris (60cm pločio) - parsiveš dar vienas brokuotas ir iš tų dviejų brokuotų bandys mums "sulipdyt" KOKYBIŠKAS duris!!!!!! Duok Dieve jiems sveikatos!

Kai su pardavėju pradėjau kalbėt apie gėdos jausmą vežant tokios kokybės duris klientams, gavau atsakymą, kad mes patys sulaužėm tas duris (turiu omenyje tuos tris įtrūkimus, tik įdomu, kokiu budu tai galima padaryt) ir kad jei nori geros kokybės durų - tai eik ir pirk už 1000lt/vnt. Na nežinojau, kad šiais laikais pirkdamas duris ir mokėdamas už vienas 500 lt neturi teisės reikalauti kokybės. O gal aš klystu?

Man paklausus apie garantiją (perkant buvo žodžiu pasakyta, kad garantija metams, nors prašiau dokumento, tai įrodančio, bet pasakė, kad turėsiu PVM sąsk faktūras) - pradėjo aiškint, kad dėl įsuktų rankenų jie nieko negali padaryt. Tai paskiau man kilo toks natūralus klausimas, tai kaip firma suteikia garantiją, bet baskiau kratosi atsakomybės? Duryse net nebuvo susukti vyriai, jos net nebuvo įstatytos. Tik su įsuktom rankenom stovėjo kambaryje. Tai ką daryt po kokio pusmečio???Kai jos jau įstatytos??? Tai jau kam tada garantija iš viso reikalinga? Per dvi savaites durims niekas nedaryta.

Norėjau Jūsų paklaust, kaip man elgtis šioje situacijoje?? Pati kalta, kad meistras susuko net neapžiūrėjus durų rankenas. Net nebežinau, ko aš iš jų galiu reikalauti ir, ar iš vis galiu reikalaut?
Kai jų meistras "sukonstruos" tas 60 cm pločio duris iš dviejų (košmaras kažkoks) - ir jei man bus jų netinkama kokybė, ar galiu aš jų atsisakyt ir reikalaut dar kažką daryt?? Ir būtent ką? Kažkaip nebesinori bendraut su firma, kuri per akis naglai apgaudinėja žmones, tai labiausiai norėtusi, kad jie grąžintų pinigus bet to greičiausiai galiu net nesitikėt! Po durų remonto, kas privalo jas mums atvešt - jie, ar mes patys turėtume jas pasiimt?

Gal galite man padėti?????! Labai lauksiu Jūsų atsakymo! doh.gif doh.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Kutosele: 02 spalio 2010 - 11:56