laba, prieš kelias dienas pirkome palapinę. iš parduotuvės,pardaveja garantavo kad visa komplekte, tvarkinga,nieko netrūksta, kadangi pirkome nedaug laiko iki uždarymo, nebeardėm, patikėjom pardavėja.ten parduotuvė kur prekiauja iš likučių...... su trupučiu defektų ir pan.dar kartu pirkome kelioninį šaldytuvą.mums davė atskirus čekius, nes pardavėja sakė jog jei neveiks šaldytuvas(jis buvo daužtu kampu) tai jei reikės gražinti bus paprasčiau.... o į palapinės čekiuką nė nežvilgtelėjau..... parvažiuojant išbandėm šaldytuvą, veikė. po geros paros sugalvojom pasistatyti palapinę, laukėm kad nebūtų šlapia, nes palapinė didelė,o pastatymas bandomasis, kad nereiktų šlapios kišt atgal į maišą..... ir ką... išėmus ją pakraupau...... viena dalis tokios kurią rinkomės, kita visai kitos, tvirtinimai nutrųkę(nors tai ne bėda), kuo pastatyt palapinę iš viso nėra...iš 4 kuoliukų tik 1, kiti sumesti bet kokie.... netinka, mėginom.nei vieno kuoliuko prismeigt prie žemės....pradėjau ieškoti pirkimo čekio, iš viso pasimečiau.... ant šaldytuvo čekiuko išmušta 1 mėn. garantija, o ant palapinės parašyta kad be garantijos........ ką dabar daryti? ar pardavėjas neišsiūs mūsų kuo toliau, kai paprašysim gražint pinigiukus, arba normalios komplektacijos palapinę vietoj šitos pakeist?juk realiai apgavo...... ir kaip tenai su tom garantijom? jei parašyta kad be garantijos...... tai ką, jie negarantuoja bent jau pilnos komplektacijos... nesuprantu, visiškai kaina nemaža,gaila pinigiukų...
ot apsipirkom.