QUOTE(_Alba_ @ 2012 01 29, 12:34)
kalbu, kad paprasta, eiline pardaveja, ale vedeja, man juodu ant balto pasirase, kad batai tiesiog "nusidevi man juos avint"! ir duoda suprasti, kad pirkejas, vartotojas, durnelio vietoje, pats tuos batus nudroze ir cia dabar kabinejasi
taip kad vedeja cia ne rodiklis, maniau bent kazkas is kompetetingesniu Armitanos zmoniu tokius dalykus sprendzia, bet pasirodo ne...
Kompetetingesni firmose ir nusprendzia ka "eiline pardaveja" turi rasyti. Nera taip, kad ka noriu, sugalvoju, ta ir rasau.
Pati esu kreipusis i kokybes insp. del batu, buvo isspresta mano naudai. Tai jie beje neoficialiai "pasnibzdejo", jog daug batu parduodamu tinklinese parduotuvese nera skirti kasdieniam avejimui ir Lietuvos orams ("proginiai", skirti aveti tik patalpose, tik sausu oru, trumpiems atstumams ir pan.), todel ir padai buna l.ploni, pritvirtinimas "skystas".
O kadangi daug lietuviu niekur nesikreipia del nekokybisku prekiu ir vietoj to perka naujas, tad ir toliau sekmingai jomis prekiaujama.
Papildyta:QUOTE(Kvaki @ 2012 01 29, 18:41)
Gal žinot kaip yra su nekokybiškų prekių pakeitimu ar remontu jei perkama internetu?
Tokios pacios garantijos (keitimas, remontas, pinigu grazinimas) kaip ir perkant parduotuvese.