Na ka, mano tolimesnis kelias - kokybes inspekcija.
Nes zarazos Zygio batai pinigu nesutiko grazinti
QUOTE(_Alba_ @ 2012 01 26, 13:29)
Na ka, mano tolimesnis kelias - kokybes inspekcija.
Nes zarazos Zygio batai pinigu nesutiko grazinti
Nes zarazos Zygio batai pinigu nesutiko grazinti
Koks motyvas?
QUOTE(_Alba_ @ 2012 01 26, 16:45)
mano ankstesnese zinutese
ne jūsų motyvas, parduotuvės
QUOTE(Insa @ 2012 01 28, 11:38)
ne jūsų motyvas, parduotuvės
kad tai naturali batu avejimo pasekme
tai kas sakau bus dar po 3 men, ir dar, ir dar... jeigu batams 2 m. garantija, tai jie tiek neistemps, nes pradejes ne tik padas, bet ir vidinis pamusalas plysti
o batu neakcijine kaina 399 berods (pati pirkau "akcijos" metu) as tokiom sumom uz fuflo nesimetau
na o VVTAT inspektoriai pasake, kad sie brokai yra ne del naturalaus batu eksploatavimo, o del gamintojo/gaminio kaltes.
cia buvo tik zodinis vertinimas, nes rastisko teks dar palaukti (eile nemaza) ir tada su nuosprendziu i parduotuve!!!
nenorejo Zygis graziuoju tartis is karto, nors tikra esu 100 %, kad ne durna ta vedeja ir pati suprato, kad cia grazintinas defektas (tiesa, siule nemokama remonta, bet manes tai netenkina), gaisino laika ir dar kiek teko suvazineti pirmyn atgal... is karto butu siuliusi grazinti pinigus/keisti uz ta suma (ar primokant) i kitus, bet neee, geriau patampyti zmonems nervus
Alba, ne i tema, bet prisiminiau, kai pries š m apsipirkinejau UK Prisirinkau daug visko matuotis, vis trypciojau, eiles dideles, o man psrdavejas ir sako, neskites viska namo, kas netiks, grazinsit per 28 d o cia tai geras, pamaniau
Alba, eikite iki galo
Alba, eikite iki galo
QUOTE(_Alba_ @ 2012 01 28, 12:41)
nenorejo Zygis graziuoju tartis is karto, nors tikra esu 100 %, kad ne durna ta vedeja ir pati suprato, kad cia grazintinas defektas (tiesa, siule nemokama remonta, bet manes tai netenkina), gaisino laika ir dar kiek teko suvazineti pirmyn atgal... is karto butu siuliusi grazinti pinigus/keisti uz ta suma (ar primokant) i kitus, bet neee, geriau patampyti zmonems nervus
Durna ar nedurna ta vedeja, bet ne visada ji sprendzia. Drauge dirba parduotuveje (tik rubu), tad sake, jog joms pasakyta, kad atnese preke pirkejai tegul paraso pretenzija, o valdzia (ne vedeja, aukstesne pakopa) nuspres (kazkiek dienu jie turi teise apsvarstyti) kaip elgtis.
Papildyta:
QUOTE(_Alba_ @ 2012 01 28, 12:41)
o batu neakcijine kaina 399 berods (pati pirkau "akcijos" metu) as tokiom sumom uz fuflo nesimetau
Prajuokinote. Tik nesupykite. Didele kaina Lietuvoje nereiskia kokybes, realiai tie batai gal uz 20 Lt isigyti, tik pas mus auksinemis sumomis ikainuoti.
Beje, daug avalynes, rubu prekybos tinklai isigyja brokuotu (nes kaina atitinkama), o mums pardavineja kaip super kokybes.
QUOTE(Ingada @ 2012 01 29, 01:03)
Durna ar nedurna ta vedeja, bet ne visada ji sprendzia. Drauge dirba parduotuveje (tik rubu), tad sake, jog joms pasakyta, kad atnese preke pirkejai tegul paraso pretenzija, o valdzia (ne vedeja, aukstesne pakopa) nuspres (kazkiek
Prajuokinote. Tik nesupykite. Didele kaina Lietuvoje nereiskia kokybes, realiai tie batai gal uz 20 Lt isigyti, tik pas mus auksinemis sumomis ikainuoti.
Beje, daug avalynes, rubu prekybos tinklai isigyja brokuotu (nes kaina atitinkama), o mums pardavineja kaip super kokybes.
Prajuokinote. Tik nesupykite. Didele kaina Lietuvoje nereiskia kokybes, realiai tie batai gal uz 20 Lt isigyti, tik pas mus auksinemis sumomis ikainuoti.
Beje, daug avalynes, rubu prekybos tinklai isigyja brokuotu (nes kaina atitinkama), o mums pardavineja kaip super kokybes.
isvados rasta pasirase vedeja, o ar ji sprendzia, ar ne ji - man tas pats, bet faktas kaip blynas, kad ne koks kitas kompetetingas zmogus, o paprasta pardaveja skambiai vadinama vedeja
o del kainos jus manau ne taip supratote, ka as noriu pasakyti, daikto savikainos nei vienas vartotojas nezino ir cia ji nera svarbi, svarbiausia uz kiek ta daikta siulo zmogui isigyti, ir jis mokedamas tokia ar panasia suma, tikrai tikisi daikta tureti ilgiau nei 3 menesius kitaip gi visi tada pirktume is maximos ar turgelio, jeigu ten kaina atitiktu kokybe ir nereiketu svaistytis keliasimtinemis sumomis ar po to kvarsintis galva ginant savo teises (nes dabar man jau ne vien tik kokybes klausimas, bet ir principo)
Papildyta:
QUOTE(agute07 @ 2012 01 29, 00:52)
Alba, eikite iki galo
QUOTE(_Alba_ @ 2012 01 29, 11:27)
isvados rasta pasirase vedeja, o ar ji sprendzia, ar ne ji - man tas pats, bet faktas kaip blynas, kad ne koks kitas kompetetingas zmogus, o paprasta pardaveja skambiai vadinama vedeja
nu kaip nemėgstu kai šaipos iš profesijų O jūs kas? vadybininkė kuri skambiai vadinama kaip nors irgi?
aišku žygio batai čia patys kalti, bet irgi, ne visada pardavėjos ar vedėja kalti, dėl to kokia parduotuvės politika.
QUOTE(Insa @ 2012 01 29, 12:21)
nu kaip nemėgstu kai šaipos iš profesijų O jūs kas? vadybininkė kuri skambiai vadinama kaip nors irgi?
kam tie asmeniskumai? nuleiskit gaza sakyciau truputi! neisizeiskit sitaip
kalbu, kad paprasta, eiline pardaveja, ale vedeja, man juodu ant balto pasirase, kad batai tiesiog "nusidevi man juos avint"! ir duoda suprasti, kad pirkejas, vartotojas, durnelio vietoje, pats tuos batus nudroze ir cia dabar kabinejasi
taip kad vedeja cia ne rodiklis, maniau bent kazkas is kompetetingesniu Armitanos zmoniu tokius dalykus sprendzia, bet pasirodo ne...
kaip sake kokybes inspektoriai, tik rubu parduotuves turi savo produkcijos kokybes specialistus, o va avalynes nebutinai...
Gal žinot kaip yra su nekokybiškų prekių pakeitimu ar remontu jei perkama internetu?
Niekaip negalim norimo printerio nusipirkt.
Pries Kalėdas pirkom iš topo centro, buvo brokuotas. Grąžinom, ne be nuotykių ir nervų, bet galų gale grąžinom.
Dabar kitos internetinės parduotuvės nusipirkom ir vėl tas pats gamyklinis brokas Parduotuvė sako - atvežkit, mol jiems labai neapsimoka pas mus važiuot, nes toli, keli šimtai km... O mes tai irgi nenorim iš savo kišenės už transportus mokėt...
Jau sutinku su remontu, ar pakeitimu, nors ir nauja prekė, ale labai jos reik...
Niekaip negalim norimo printerio nusipirkt.
Pries Kalėdas pirkom iš topo centro, buvo brokuotas. Grąžinom, ne be nuotykių ir nervų, bet galų gale grąžinom.
Dabar kitos internetinės parduotuvės nusipirkom ir vėl tas pats gamyklinis brokas Parduotuvė sako - atvežkit, mol jiems labai neapsimoka pas mus važiuot, nes toli, keli šimtai km... O mes tai irgi nenorim iš savo kišenės už transportus mokėt...
Jau sutinku su remontu, ar pakeitimu, nors ir nauja prekė, ale labai jos reik...
QUOTE(_Alba_ @ 2012 01 29, 12:34)
kalbu, kad paprasta, eiline pardaveja, ale vedeja, man juodu ant balto pasirase, kad batai tiesiog "nusidevi man juos avint"! ir duoda suprasti, kad pirkejas, vartotojas, durnelio vietoje, pats tuos batus nudroze ir cia dabar kabinejasi
taip kad vedeja cia ne rodiklis, maniau bent kazkas is kompetetingesniu Armitanos zmoniu tokius dalykus sprendzia, bet pasirodo ne...
taip kad vedeja cia ne rodiklis, maniau bent kazkas is kompetetingesniu Armitanos zmoniu tokius dalykus sprendzia, bet pasirodo ne...
Kompetetingesni firmose ir nusprendzia ka "eiline pardaveja" turi rasyti. Nera taip, kad ka noriu, sugalvoju, ta ir rasau.
Pati esu kreipusis i kokybes insp. del batu, buvo isspresta mano naudai. Tai jie beje neoficialiai "pasnibzdejo", jog daug batu parduodamu tinklinese parduotuvese nera skirti kasdieniam avejimui ir Lietuvos orams ("proginiai", skirti aveti tik patalpose, tik sausu oru, trumpiems atstumams ir pan.), todel ir padai buna l.ploni, pritvirtinimas "skystas".
O kadangi daug lietuviu niekur nesikreipia del nekokybisku prekiu ir vietoj to perka naujas, tad ir toliau sekmingai jomis prekiaujama.
Papildyta:
QUOTE(Kvaki @ 2012 01 29, 18:41)
Gal žinot kaip yra su nekokybiškų prekių pakeitimu ar remontu jei perkama internetu?
Tokios pacios garantijos (keitimas, remontas, pinigu grazinimas) kaip ir perkant parduotuvese.