Įkraunama...
Įkraunama...

Prekių grąžinimas - 2

QUOTE(Lenok @ 2011 08 25, 23:29)
sveiki,
noreciau pasidalinti savo situacija ir gauti patarimu:
nupirkau mindaugo maximoje vaikui batukus, is karto nepastebejau spec kvapo, grizus namo, baisiai smirdejo man rankos, nesupratau is kur, pasirode nuo nauju batu. vyras is karto uzuoste, pagalvojom, issivedins, taciau siandien jau ketvirta diena, bet deja nesivedina - vaikas kas diena avi i darzeli, pastebejau, kad nusiavus, baisiai smirdi ir vaiko kojines, mazo to, jas isskalbus, jos toliau smirda, vyras pastebejo, kad smirda ir vaiko kojytes.
Dabar cekio as neissaugojau, tik dezute, aisku negrazinsiu, neirodysiu kad ten pirkau, man dabar rupi kit kas - ar sie batai nepavojingi sveikatai, kiek dar tokiu mamu yra nusipirkusiu savo atzaloms. Patarkite kaip atlikti koki tyrima, ir kaip atrasti gamintoja, nes dezuteje nurodytas tik batu kodas, ir barkodas.

parasykite el.pastu nemaisto inspekcijai, apibudinkite situacija, barkoda, pridekite foto batuku.
Atsakyti
sveikos ,
o mano situacija tokia . pries pora sav. nusipirkau striuke vieno populiaraus laisvalaikio darbuziu zenklo parduotuveje. su apatrimais is salies dvejodama tarp s ir m , nusipirkau didesne ismiera . striukes nenesiojau. bet vis dvejojau ar ji man neperdidele. vistik ceki kazkada su visais kitais cekiais ismeciau. na ir siand nuejau i parduotuve pasimatuoju s, pasimatuoju m , dar pardavejos paklausiua kaip geraiua jum atrodo sako s.papaiskinu sitaucija jin nubehga kazko paklausti ir atbegus sako ne apkeist negalim.
ziuriu as dabar i ta striuke ir narvuojuos. cekio nera jin aiksiai per didele. skaitau visokius aktus dabar ir taip iseina vos jei netureciau cekio ir preke butu nekokybiska galeciau isireikalausti pakeiti , viskas priklausytu nuo pirkejo ,o vat jei modelis , spalva , dydis netinka tai taip nurodyta nera. bandysiu pirmadieni eiti prasytis parduotuves vedejos, jei new skambinsiu i vilniaus atstovybe.
beje striukytes kitur tokios isigyt negfalejau tai yra butent tos firmos kaip ir parduotuves pavadinimas drabuzis, is pacios naujausios kolekcijos.is namu su ja nebuvau isejus , visikai kokybiska nebrokuota nauja. tik va etikete nuplesiau ir ceki ismeciau. ka manot apie sia situacija..
Atsakyti
QUOTE(In- @ 2011 08 27, 15:32)
sveikos ,
o mano situacija tokia . pries pora sav. nusipirkau striuke vieno populiaraus laisvalaikio darbuziu zenklo parduotuveje. su apatrimais is salies dvejodama tarp s ir m , .........beje striukytes kitur tokios isigyt negfalejau tai yra butent tos firmos kaip ir parduotuves pavadinimas drabuzis, is pacios naujausios kolekcijos.is namu su ja nebuvau isejus , visikai kokybiska nebrokuota nauja. tik va etikete  nuplesiau ir ceki ismeciau. ka manot apie sia situacija..

Čia išrašas iš prekių grąžinimo taisyklių:
"Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo ne maisto prekių pardavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti ją analogiška preke.

Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per 14 dienų grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.

Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo savo pageidavimą. Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas
"
Beje įvertinti ar įsigyta prekė Jums tinka/patinka galėjote ir nesunaikinant etikečių. verysad.gif
Manau lieka tikėtis didelio pardavėjo geranoriškumo g.gif
Atsakyti
QUOTE(speedy @ 2011 08 27, 16:43)
Čia išrašas iš prekių grąžinimo taisyklių:
"Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo ne maisto prekių pardavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti ją analogiška preke.

Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per 14 dienų grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.

Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo savo pageidavimą. Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas
"
Beje įvertinti ar įsigyta prekė Jums tinka/patinka galėjote ir nesunaikinant etikečių. verysad.gif
Manau lieka tikėtis didelio pardavėjo geranoriškumo  g.gif


Susikambinau su parduotuves vedeja. Isaiskinau situacija. Sake rytoj sutarta valanda atnesti striuke ir paziures ar gali ka padaryti. Pries tai aisku pasake apie ceki , bet as isdesciau kaip sumautai jauciuosi, tada pakjlause ar yra musu parduotuvej kuo apkeisti , sakau taip siand buvau maciau. Sake ateiti ryt ir paziursim, tai tikiuso geriausio...
As ivertinau pradzioj kad ji man tinka ...Visa savaite laikiau su atikete, poto galvoju aj nuimsiu jau..Bet vis masciau kad ne atip kaip norejau jin man atrodo.. Aisku pati ziopla. NA tikiuos i ryt pavyks susitarti..As ir primokeciau jei man padetu...
Atsakyti
QUOTE(In- @ 2011 08 27, 21:47)
Susikambinau su parduotuves vedeja. Isaiskinau situacija. Sake rytoj sutarta valanda atnesti striuke ir paziures ar gali ka padaryti. Pries tai aisku pasake apie ceki , bet as isdesciau kaip sumautai jauciuosi, tada pakjlause ar yra musu parduotuvej kuo apkeisti , sakau taip siand buvau maciau. Sake ateiti ryt ir paziursim, tai tikiuso geriausio...


O mokėjot ne kortele? Nes tokiu atveju galima juk kvitą iš elektroninės bankininkystės atsispausdinti.

O mes grąžinom nekokybiškai sumaišytus dažus! Parduotuvė spyriojosi ir aiškino, kad negali pigmentuotų dažų priimti, bet paminėjus ne maisto inspekciją ir LR įstatymus viską priėmė atgal ir grąžino pinigus thumbup.gif
Atsakyti
Sveikos, mamytes.
Gal kuri zinote, ar galima grazinti nekokybiskas nuotraukas? Ar galima reikalauti, kad jas perdarytu?
Atsakyti
Sveikos mamytes,
siu metu liepos viduryje is bags and more pirkau rankine, ceki turiu, tik etikete nuemiau, nes galvojau kad nesiosiu, bet apziurejus atidziau rankine pasimate nekokybiskai susiutos siules, t.y. sakykim kai uztrauktukas smarkiai itemptas buna ir matosi susiuvimo siules, tai cia toks rankines sonines siules vaizdas. Rankines nenesiojau, nors etikete nuemiau, vasara atostogos rupejo:(. Ar imanoma ja grazinti, nes tikrai man baisu ka nors i ja detis, nes viena diena tikrai an rodos ji pabyres. Ar jau geriau nesioti rankine kai sudriks tada jau nesti kaip brokuota?
Atsakyti
QUOTE(Baranka @ 2011 08 29, 19:02)
Sveikos, mamytes.
Gal kuri zinote, ar galima grazinti nekokybiskas nuotraukas? Ar galima reikalauti, kad jas perdarytu?

kaip ir pati atsaket, jei tikrai nekokybiska, tai priimt privalo.
O ten pat perdaryti,gal ir nerekomenduociau.
Kokia firma nuvyle?
Papildyta:
QUOTE(menasmyleti @ 2011 08 29, 20:53)
Sveikos mamytes,
siu metu liepos viduryje is bags and more pirkau rankine, ceki turiu, tik etikete nuemiau, nes galvojau kad nesiosiu, bet apziurejus atidziau rankine pasimate nekokybiskai susiutos siules, t.y. sakykim kai uztrauktukas smarkiai itemptas buna ir matosi susiuvimo siules, tai cia toks rankines sonines siules vaizdas. Rankines nenesiojau, nors etikete nuemiau, vasara atostogos rupejo:(. Ar imanoma ja grazinti, nes tikrai man baisu ka nors i ja detis, nes viena diena tikrai an rodos ji pabyres. Ar jau geriau nesioti rankine kai sudriks tada jau nesti kaip brokuota?

manau, neškite jau rytoj wink.gif
Atsakyti
Niekada netekdavo pasinaudoti grąžinimo teise, bet per pastarąjį mėnesį - net 3 tokie atvejai. Visais atvejais grąžinimas vyko galima sakyti "ne pagal taisykles", bet kažkaip be didesnių problemų pavyko susitarti:

1. Ruošėmės paturistausti, ieškojau kepsninės-šašlykinės-rūkyklos. Paskutinę dieną lyg ir pavyko skelbimuose susirasti tai ko ieškojau, gerą rimtą daiktą, susiskambinau, nuvažiavau, pasiėmiau, sumokėjau pinigus. Siūlė išrašyti kvitą, bet numojau ranka, nes labai skubėjau. Grįžtu namo, MB iškritikuoja - jos veikimo principas netinka... verysad.gif Jau vakaras, bandau skambinti pardavėjams, nepriskambinu. Ryte išvažiuojam... Pakeliui parašau el.laišką, išdėstau kad daiktas neatitinka poreikių , ir pasakau kad noriu grąžinti. Atrašė, kad grąžinti galiu, per 14d. Kadangi tuo metu mes vis dar turime būti kelyje - geranoriškai sutinka palaukti kol grįšime. Taigi, grąžinau po 25 d, ir net neturėdama kvito! victory.gif

2. Vėlgi prieš tą pačią kelionę, reikia nusipirkti GPS navigaciją. Skaitinėju aprašymus, nusižiūriu porą modelių, susirandu kad prekiauja kažkokios nežinomos firmelė, ir BMS. Važiuoju į BMS. Konsultantas parodo, kiek sugeba atsakinėja į klausimus. Forumuose buvau skaičiusi apie vieno modelio tam tikrus apribojius. Paklausiu jo, jis atsako kad ne, viskas gerai. Pademonstruoti negali, nes nepakrauta baterija. Ok, nusiperku. Sekančią dieną išbandau - ir ką gi, tikrai toji funkcija apie kurią klausiau šiame modelyje neveikia... schmoll.gif Vėl atgal į BMS. Nors faktiškai prietaisas vykdo visas jam numatytas funkcijas, broko nėra, pagal taisykles jo priimti atgal neprivalo - tačiau konsultantas per daug nesiginčija ir suformina grąžinimą. thumb_yello.gif Mačiau, kad grąžinimo priežastyje įrašė "Neatitiko poreikių".


3. Na o paskutinis atvejis - tai jau buvo principo reikalas. Apsipirkinėju Norfoje, be visų kitų produktų pasiimu ir pakuotę vištienos file. Iškart reikia pasakyti kad ji jau buvo su etikete 'akcija' nes galiojimo laikas tik 1d. Tačiau kadangi ketinau kepti iškart namuose, tai kodėl gi ne. Grįžtu, praardau pakuotę, ir virtuvę užtvindo 'aromatas' doh.gif . Nu ką , imu aš tą vištą ir atgal į parduotuvę. Tik viena problemėlė - čekį tai tikrai pamenu kad palikau ant prekystalio... Nueinu pas tą pačią pardavėją , sakau kad va prieš 15 min pirkau čia pas jus vištieną, ji sugedusi, bet neturiu čekio, gal dar kur mėtosi čekis pas jus? Ji žinoma čekio nebeturinti, o apie grąžinimą be čekio į kalbas nesileidžia. Pakviečia apsauginį. Ateina toks pagyvenęs vyriškis, paklausia kas yra, aiškinu situaciją, paima tą vištieną, pauosto - iškart pasako kad smirdi, dar nusistebi "kaip galima tokią pardavinėti" ir liepia pardavėjai atiduoti man pinigus thumbup.gif . Pardavėja putojasi, kad ji iš savo kišenės neduos, kad kas jai atlygins, apsauginis pasako kad jis pats atlygins , jei jau tokia diskusija bigsmile.gif Pardavėja visa nepatenkina atskaičiuoja pinigus, o apsauginis tą vištą išsinešė į tarnybines patalpas. Tikiuosi, kad jam iš savo kišenės nereikėjo už ją sumokėti. Va, kokių žmonių ir mūsų prekybos sistemoje pasitaiko ok.gif

---
taigi, pirmas moralas: visada imkite ir saugokite čekiukus smile.gif
antras moralas: kalbėkitės su pardavėjais, jie irgi žmonės smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Jolirta @ 2011 08 29, 21:58)
kaip ir pati atsaket, jei tikrai nekokybiska, tai priimt privalo.
O ten pat perdaryti,gal ir nerekomenduociau.
Kokia firma nuvyle?


Maxima foto. Siandien bandysim teisybes ieskot g.gif
Atsakyti
QUOTE(Baranka @ 2011 08 30, 09:59)
Maxima foto. Siandien bandysim teisybes ieskot  g.gif

tikrai taip. Drauge uzsisakius buvo, sake isplauke foto, krastai nelygus.
Atsakyti
Kiek skaitau tai visur raso tik apie nauju daiktu grazinima doh.gif

O ka daryti jei pries savaite danijos parduotuveje pirkti batai taaaip nusidevejo ( apsitryne dazai , pradeda atsiklijuoti padas, nusitryne oda prie kulno, nes patizo ir pradejo liesti zeme) , kad apie nesiojima visa sezona nebera ka ir kalbeti doh.gif . Palyginus nebrangus (80 lt), bet juk nesimeto. Ceki turiu, bet nedristu eiti kelti veju blush2.gif Na gal mums lietuviams tokias sh.. prekes ir kisa, kad mes nekovojam 4u.gif
Atsakyti