Gegužės mėn. buvau pirkusi vyrui laikrodį. Nepraėjus nei 2 mėn.po pirkimo, laikrodžio rodyklės atsilaisvino ir pradėjo sukinėtis pakreipimo kryptimi. Per tuos du mėn. tikrai nebuvo laikrodis nei kritęs, nei stipriai sutrenktas, ir jokių išorinių pažeidimų nebuvo. Kreipiausi į parduotuvę, jie kategoriškai atsisakė man tą laikrodį pakeisti arba grąžinti pinigus (čekis ir jų išduotas garantinis pas mane buvo). Kreipiausi į nemaisto prekių priež. inspekciją, jie patarė parašyti tai įmonei raštišką prašymą. Pateikiau tą prašymą, ant savo egzemplioriaus pasiėmiau atžymą, kad toks prašymas ir laikrodis priimtas. Plikau jiems tą laikrodį su dokumentais. Dabar galvoju, ar teisingai padariau palikdama laikrodį su pirkimo čekiu ir garantiniu?
Gal jie man tą patį laikrodį paremontavę grąžins, o paskui turėsiu dar daugiau problemų jei jis sugestų. Juk jau bus akivaizdu, kad tas laikrodis remontuotas? Tokiu atveju apie keitimą galima pamiršti, kiek suprantu... Kaip man atskirti, ar man atiduoda naują prekę, ar remontuotą??? Ir iš vis, kaip šitoj situacijoj patartumėte pasielgti?