[quote=lilijav,2012 11 14, 15:43]
Noriu papasakoti apie savo skaudzia istorija, kuri man kainavo begale nervu.
Nusipirkau ,,Senukuose" minikrosnele, pasirode, kad ji kepa prastai, t.y. nustacius maisto produktui rekomendojama kepimo temperatura ir kepimo laika, maistas neiskepa o tik pasila, tada as temperatura nustaciau iki maximum 250 laipsniu ir kepiau vista apie 1 kg svorio 2 valandas ji buvo net neapskrudinta.
As kreipiausi i ,,Senuku,, servisa UAB ,,Vilniaus elektrorervisas,, kad jie pasalintu broka. Jie man pasake, kad krosnele sutaisis po savaites jeigu nereikes uzsakyneti detaliu. Gerai, as laukiu skambucio, bet man niekas neskambina, praejio menuo

, skambinu as pati. Jie sako, krosnele pataisyta, galyte paimti, as klausiu ar patikrinote ar ji kaitina nors iki 220 laipsniu, jie sako patikrinome, kaitina.
Atvaziavau paimti ir prasau ju, kad prie manes patikrintu ar krosnele kaista, sito jie atsisake daryti, sako ji yra techniskai tvarkinga, nieko jie neprivalo man rodyti, pradejio man sakyti, kad as pristaciau krosnele nepilnos komplektacijos, be groteliu, jie neturi kur aparato padeti ir t.t. issisukinejio. Priverte mane atvezti groteles ir kepimo skardas. As atveziau, ir kaip tik to momentu atvaziavo kazkoks zmogus, kuris atveze manavimo aparata [pasirodo, kad jie net jio neturejo]. As jau apsidziaugiau, kad dabar jau viskas paaiskes, ar ta krosnele kaista ar ne, bet teko labai stipriai nusivilti

, jie krosnele isnese i dirbtuves ir man uzdraude ten eiti ir ziureti, o kai as pabandziau eiti is paskos, name isstume su rankomis

kaip koki suni uz duru. Po to parase isvada, kad mano pritenzijos del krosneles nepasitvirtino, kad ji atitinka techniniu parametru.
Bandziau skambinti i ,,Senukus,, bet jie sako, kad servisu jie nekontroliuoja ir negali jiems nurodyneti kaip reikia dirbti su klijentais, skambinau i vartotoju teises, jie pasake, kad del serviso jie irgi negali nieko padeti, nes prekes pardavejas yra ,,Senukai,,.
Mano isvada dabar yra tokia, kad servisas nenesa jokios atsakomybes, aferistu kontora, nieko netaiso o tik atfudbolina zmones, paraso isvadoje, kad preke techniskai tvarkinga, tada ,,Senukai,, remdamiesi tokia isvada neatiduoda pinigu. Jeigu dar nori pagadinti sau nervu siulo kreiptis i Valstybinė ne maisto produktų inspekcija. Tai kur jiesko taisybes
Dabar labai noriu kaip nors apskusti sita ,,Servisa,, gal galyte patarti kam ir kaip.
Aciu
[/quote
Sveika, parašykite čia visą situacija, bent aš turėjau problemų su batais, labai greitai viską sureguliavo rastine@vnmpi.lt
VALSTYBINĖ NE MAISTO PRODUKTŲ INSPEKCIJA PRIE ŪKIO MINISTERIJOS PRIE ŪKIO MINISTERIJOS.
Man patiko jų darbas, tikrai labai greitai ir kokybiškai suveikė. Nors kaip bus su batais neaišku dar, nors jie sako, kad pinigus turi gražinti parduotuvė, bet priversti negali